הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים גרפיט קרבון פייבר

מדרסי גרפיט קרבון פייבר מחיר מבצע: 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪

לקוחות כללית מושלם זכאים להחזר של 450 ש”ח מי 750 ש”ח בעבור זוג מדרסים

מיוצרים לפי מידה שנלקחת באמצעות תחבושות גבס על פי שיטת אריאל קומפורט®

אחריות ל-3 שנים

מדרסים במבצע, 2 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1 + 1 חינם)

מדרסים במבצע: מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד

זוג ראשון ליום יום וזוג שני לפעילות ספורטיבית

אחד לספורט ואחד ליום יום | 1 + 1 על כל סוגי המדרסים | בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד חינם | בכפוף לתקנון המבצע ט.ל.ח
מבצע מטורף במחיר שאסור לפספס!!! קניה ישירה מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך ועמלות מיותרות. תוצרת של אריאל קומפורט ®

קופון הנחה
מדרסים במבצע: 3 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1+1+1 חינם)
מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד
זוג ראשון ליום יום, זוג שני לפעילות ספורטיבית וזוג שלישי לנעלי אלגנט
מדרסים אורטופדיים
מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

קופון

 להדפסת קופון וקבלת הנחה לחץ כאן:

מדרסים וידאו
נגן וידאו

אתלטים או כל מי שזקוק ליציבה ותמיכה חזקה משתמש במדרסי גרפיט.
מדרסי הגרפיט משמשים ליציבות ולתמיכה בכרף הרגל, הם נחשבים למדרסים קשיחים ובעלי יציבות ונוחות גבוהה מהאחרים.
ספורטאים רבים משתמשים עם מדרסים גרפיט לצורך יציבות נכונה ושמירה על הגב ואיזון.

באריאל קומפורט ® ניתן למצוא את הדגם הנבחר של מדרסי גרפיט העשויי מחומר הקרבון פיבר – carbon fiber במחיר מבצע מיוחד של 750 ש”ח.

סוגי מדרסי גרפיט

מדרסי גרפיט קרבון פייבר

מדרסי גרפיט

מדרסי גרפיט – קרבון פייבר מסוגי המדרסים הנפוצים בשוק

מחירון צרכן 1600\2000 ₪

מחיר שלנו רק 750 ₪

החיסכון שלך: 63% – 53%

מדרס גרפיט מחומר קשיח

מדרס גרפיט מחומר קשיח

לתמיכה מלאה בכף הרגל וכבדי משקל

מחירון צרכן 1600\2000 ₪

מחיר מבצע: 750 ₪

החיסכון שלך: 63% – 53%

מדרס קרבון פלאסט

מדרס קרבון פלאסט

מדרס קל, ללא משקל מיותר, חצי קשיח.

מחירון צרכן 1600\2000 ₪

מחיר מבצע: 750 ₪

החיסכון שלך: 63% – 53%

מדרס גרפיט מותאם אישית

מדרס גרפיט מותאם אישית

בדיקה של כף הרגל והתאמת מדרס הגרפיט.

מחירון צרכן 1600\2000 ₪

מחיר מבצע: 750 ₪

החיסכון שלך: 63% – 53%

כאשר אתם שומעים על מדרסים, יש בדרך כלל שתי אפשרויות: או שהנושא לא מוכר לכם, או שאתם משתמשים במדרסים מסוג כלשהו בעצמכם. אם אין לכם שימוש במדרסים, סביר להניח שאתם חושבים שמדרסים מיועדים רק לטיפול בבעיות כמו פלטפוס (רגל שטוחה ללא “קשת”), או בעיות רפואיות אחרות שנוגעות לכפות הרגליים. זה, כמובן, לא לגמרי נכון. התפיסה המוטעית הזו היא מה שמונע מאנשים רבים מלפתור כאבים רבים שהם חווים ברגליים, בגב ואפילו בצוואר ומספר שרירים בגוף. בזמן שמדרסים מסוימים אכן פותרים נקודתית בעיות כמו פלטפוס, תתפלאו לשמוע כמה מדרסים יכולים לשפר את איכות החיים שלכם, על ידי שינוי האופן שבו אתם הולכים.

בעיות אורתופדיות שדורשות שימוש במדרסים

את הפלטפוס כבר הזכרנו. זהו מצב שבמסגרתו הקשת בכף הרגל היא שטוחה, וההליכה “מפילה” את כל משקל הגוף על אותה קשת. המצב הזה גורם לכאבים ברגליים וגורם למעשה לכיפוף כל הגוף, יצירת זווית פונה החוצה ברגליים והליכה “ברווזית” לצדדים. פלטפוס מופיע בדרגות חומרה שונות, וניתן לפעול למתנו באמצעות מדרסים ברמת קשיחות שונה. מצב הפוך וחמור לא פחות נקרא “הייפוס”, במסגרתו הקשת גדולה מדי, וגם אז מתחלק משקל הגוף בצורה לא שוויונית, מה שגורם לכאבים בגוף. גם אתלטים ואנשים שעוסקים בהרמת משאות כבדים יכולים להועיל ממדרסים. אלו עוזרים בחלוקת משקל נכונה על גבי כף הרגל, ומאפשרים דריכה נכונה ובריאה על כף הרגל בכל צעד.

מדרסי הגרפיט קרבון פלאסט דקים

מהם מדרסים ביו מכניים?

כל נעל ספורט מגיעה עם רפידה כלשהי, שתפקידה לרכך כל צעד, ולמנוע דריכה ישירה על הסוליה הקשה. המדרס הוא רפידה שמחליפה את זו שמגיעה עם הנעל ומבצע את תפקידה ברמה גבוהה בהרבה. מדרס ביו מכני עשוי מחומר חזק במיוחד, שלא “נכנע” למשקל המופעל על כף הרגל, ובמקביל מאפשר גמישות מסוימת, כדי לתת גמישות בהליכה או ריצה. כך נוצר שילוב בין הנחה נכונה של כף הרגל על גבי המשטח (מה שמונע עיוותים שיוצרים כאב בשרירים ובעצמות), ובאותו זמן מאפשר בלימת זעזועים, שיפור היציבות הכללית ותמיכה במבנה השלד בגוף. מדרסים ביו מכניים מותאמים על ידינו ספציפית עבור כל לקוח ולקוח, וניתן להעביר אותן מזוג נעליים אחד לשני בקלות לרבות מדרסים גרפיט.

מדרס גרפיט קרבון פייבר ברעננה

כיצד לוקחים מידות של מדרסים ביו מכניים עם בסיס גרפיט?

תהליך הייצור של המדרס הביו מכני דורש דיוק רב. ראשית, כפי שניתן להסיק, על צורת המדרס להיות בדיוק בצורת הרגל כדי שיתאים לכל נעל, וגם יהיה נוח בכפות הרגליים. בנוסף, יש צורך ליצור פיצוי מדויק של הבעיה שאנחנו מנסים לתקן. אם המדרס בא לטפל בפלטפוס, חשוב למדוד בדיוק את הצורה והזווית בה הרגל “שוקעת”, וליצור מדרס שיפצה על הבעיה. שיטה אחת למדידה סורקת את כף הרגל באמצעות חיישנים שמעבירים את המידע לתוכנה. לאחר מכן, המידע מהתוכנה עובר למכונה מיוחדת שמסוגלת לחתוך את הגרפיט לגודלו הנכון ולעצב אותו בהתאם לצורך של הלקוח. לבסוף מוכנסת הרפידה הרכה והנוחה ומשויפים הקצוות המיותרים.

מדרסי גרפיט לפי מידה אישית

מהי מידת גבס ומה הקשר למדרסי הגרפיט?

המונח “מידת גבס” מתייחס לשיטה אחרת למדידת מדרסים לפני ייצורם. בשיטה הזו, כף הרגל נמדדת באמצעות תחבושות גבס. זו שיטה מדויקת מאוד המאפשרת להסיר את התחבושות (שעכשיו יצרו צורה מדויקת של הרגל), ולהפוך אותה לתבנית שבעזרתה ייוצרו המדרסים. ניתן גם לשמור את ה”תבנית” הזו לשנים הבאות כדי לייצר מדרסים חדשים לאחר שהקודמים נשחקו ברמה מסוימת. שיטה נוספת למדידת מדרסים, דורשת מהמטופל לדרוך בתוך קופסא מלאה בספוג מיוחד. הספוג נמעך לפי צורת הרגל, ושומר עליה במדויק. גם כאן נוצרת תבנית ייחודית ומדויקת מאוד של כף הרגל של המטופל, ובאופן דומה לתחבושות הגבס, ניתן להשתמש בתבנית הזו כדי ליצור מדרסים מתאימים ומדויקים.

מדרסים חצי קשיחים מחומר קרבון פיבר

ייצור מדרסים על פי שימוש במידת גבס

אחרי שיצרנו את התבנית בעזרת מידת הגבס, נוכל לעבור לשלב הייצור. שימוש במידת גבס יוצר מדרסים שמספקים תמיכה חלקית לקשת הרגל, ומאפשרים בלימת זעזועים. משום כך, הם מתאימים לאנשים עם כפות רגליים בריאות, כדי לשפר את ההליכה ולהפוך אותה לנכונה ובריאה יותר עבורם. לעומת זאת, רגליים עם בעיות חמורות, לא יוכלו להתחמק משימוש במידת גבס. כזכור, מידת גבס משחזרת את הרגל במדויק. מדרס שייוצר על פי צורת הרגל הבעייתית, לא ישפר את מצבה. לשם כך, כדי לטפל בבעיות כמו פלטפוס או כאבי ברכיים כתוצאה מהליכה לא נכונה, חובה להשתמש בתוכנת מחשב שמלבד לנתח את הרגל, יודעת להציע גם פתרונות.

Carbon Fiber.מדרסי גרפיט

טיפול בדורבן באמצעות מדרסים מתאימים

כפות הרגליים שלנו סוחבות משקל רב, ובעת ריצה או הליכה מהירה מופעלים עליהם לחצים חזקים מאוד. לפעמים, נקרעים סיבים זעירים בחיבור הגיד של עצם העקב. כתוצאה מכך, הגוף מנסה לאחות את המקום ויוצר עצם על גבי עצם העקב, שיכולה לגרום לכאבים נוראיים ברגל. לטיפול מיטבי בדורבן ברגל, חשוב לשלב את השימוש במדרסים עם פיזיותרפיה. תפקיד המדרס בעסקה הזו, הוא להוריד את עודף הלחץ מהעקב, ולאפשר לו לשקם את עצמו בצורה טבעית ולא כואבת. מדרסים גרפיט קרבון לא רק מקלם על הכאב, הם גם מאפשרים פתרון אמתי של הבעיה. שימוש במדרס כדי לטפל בדורבן דורש שימוש בנעליים מיוחדות וגדולות שיוכלו לתמוך ברגל ובמדרס עצמו.

מדרסים מסוג גרפיט-קרבון פייבר

מדרסים המיועדים לילדים

בעיות בכף הרגל ניתן לזהות בקלות כבר בגיל צעיר, וחשוב להתחיל לטפל בהן כבר שם, כדי למנוע החמרה ובעיות תמידיות בעתיד. במקרה שזיהיתם בעיה בצורת כף הרגל, מומלץ להגיע לפגישת התייעצות בהקדם האפשרי לצורך אבחון והצעת דרכי טיפול. זכרו שמדרסים יכולים להקל ולשפר את ההליכה של ילדיכם גם בלי קשר למצב רפואי יוצא דופן.

מדרסי גרפיט קרבון

עלות המדרסים השונים

בשל תהליך הייצור המדויק והקפדני, והשימוש הנוקשה בחומרי גלם איכותיים ויקרים, מדרסים רפואיים יקרים משמעותית ממדרסים פשוטים שמיועדים לנוחות בלבד. לעומת זאת, חשוב לזכור כי בניגוד לאותם מדרסים שמהווים בסך הכל כרית לנוחות, מדרסים רפואיים באים לפתור בעיה מורכבת באמצעי פסיבי, שלא דורש מכם הליכה לפיזיותרפיה ומאפשר החלמה ומיתון המצב לאורך זמן. כל מה שצריך לעשות הוא להכניס את המדרסים לנעליים וללכת. חברת אריאל אורתופדיה מציעה מחירים מיוחדים על כל המדרסים, ובנוסף מציעה מבצעים מיוחדים לחברי קופות החולים השונות. בצד ימין של הדפים באתר שלנו תוכלו למצוא את המחירים למבחר הגדול של המדרסים שאנחנו מציעים לרבות מדרסים גרפיט קרבון פייבר. מומלץ להגיע לחנות ולהתרשם מהם מקרוב.

מדרסי גרפיט הם קלי משקל

אודות אריאל אורתופדיה מתקדמת

חברת אריאל קומפורט (אריאל אורתופדיה מתקדמת), מתמחה בתחום האורתופדיה ומציעה שירותים שונים לשמירה ותחזוקה של בריאות כפות הרגליים והגוף. אורתופדיה לא חשובה אך ורק לכפות הרגליים. מכיוון שהן הבסיס לכל הגוף שלנו, לכפות הרגליים יש את הכוח להשפיע על כל הגוף – לטובה או לרעה. חברת אריאל קומפורט שמה לעצמה למטרה לעזור לאנשים עם כאבים שמקורם בכפות הרגליים. כאבי גב, רגלים, גידים, עצמות ושרירים שיכולים להימנע באמצעות טיפול פשוט במדרסים מתאימים. אנו מזמינים אתכם להגיע אל החנות שלנו בימים ראשון עד חמישי בשעות 9:00 עד 16:00, או בימי שישי משעה 9:00 עד 13:00 לקבלת ייעוץ וטיפול בכל הנוגע לאורתופדיה.

מדרס גרפיט מחיר

מדרס ביו-מכני עם בסיס גרפיט CARBON FIBER

שאלות נפוצות בנושא מדרסי גרפיט קרבון פייבר

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

מדרסי גרפיט מתאימים לאנשים עם בעיות בכף הרגל וכאבים, וכן לספורטאים עם פציעות שונות או בעלי כף רגל בעייתית שצריכים נעלי ספורט עם תמיכה מירבית בעת פעילות ספורטיבית מאומצת ומורכבת. התמיכה המיריבית שמספקות מדרסי גרפיט מאפשרת הקלה על פעולות כף הרגל ולמיכה מלאה לאורך כל שעות היום גם בעת הפעלת לחץ על אזור זה בין אם זה בקפיצה, הליכה ועוד

מדרסי גרפיט, הם מדרסים דקים מאוד אשר נמצאים בתוך הנעליים ותומכים בכף הרגלה לאורך כל שעות היום. מדרסים אלה מיוצרים מפחמן קרבון פייבר, הם גמישים מאוד ועמידים לאורך זמן. השוני במדרסי גרפיט לעומת סוגי מדרסים אחרים שהם מיוצרים מסיבי פחמן ולא מסיבי זכוכית או חומרים אחרים כפי שאנו מכירים לכן הם גם קלילים יותר ועוצרים תנועות לא רצויות אשר עלולות לגרום לנקע בזמן הריצה ולפגיעות נוספות בגוף. בנוסף לכך, מדרסי גרפיט מקלים עד מאוד על כאבי שנגרמים בחלק הקדמי של כף הרגל עקב הליכה מרובה עם נעלים לא נוחות, כגון: נעלי עקב או מבנה כף רגל שונה שמפריע בעת ההליכה.

אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של המדרס הספציפי הזה הוא כמובן העובי שלו. בשונה ממדרסים אחרים שיכולים להיות מעט עבים, כאן אנו מדברים על מדרס דק במיוחד. כך שאם אתם מכניסים אותו אל תוך הנעל, אתם אפילו לא תרגישו כי הוא נמצא שם. אך אל תיתנו לעובי הדק להטעות אתכם, המדרס הזה הוא עמיד במיוחד ויכול להחזיק שנים ארוכות מבלי להישחק.

מדרסי גרפיט קרבון פייבר רוכשים אצל אריאל מדרסים, ונהנים ממדרס איכותי שיותאם לכף הרגל שלכם. החברה מעמידה טכנולוגיה מתקדמת לצורך התאמה מושלמת של המדרס לכף הרגל. כך שאתם יכולים להיות בטוחים כי אותו מדרסי גרפיט קרבון יהיה כזה שיספק לכם את התמיכה האידיאלית. בקרוב מאוד תוכלו לשפר את הביצועים הספורטיביים שלכם, ובו בזמן להשאיר את כל הכאבים מאחור. כל מה שנדרש מכם לעשות זה לפנות אלינו, ובתוך זמן קצר תוכלו לראות איך החיים שלכם משתנים מקצה לקצה.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מכון אורטופדי מומלץ בישראל

מכון אורטופדי מומלץ בישראל

מכון אורטופדי מומלץ בישראל המכון האורטופדי הוא בית חולים אורטופדי בעל שם עולמי, הממוקם במנהטן. מכון אורטופדי מומלץ בישראל המכון האורטופדי הוא בית חולים אורטופדי

קרא עוד »
מדרסי סיליקון רכים

מדרסי סיליקון רכים

מדרסי סיליקון רכים (1+1 חינם) מדרסים לאימונים ולתחרות. המונה בין כ-3 ל 8 שכבות שונות של חומרים ובולמי זעזועים. מדרסים אורטופדיים הם מושג ההולך ותופס

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

בדיקת פילוג לחצים מדרסים

בדיקת פילוג לחצים מדרסים

בדיקת פילוג לחצים מדרסים בדיקת חלוקת הלחץ במדרסים הופכת לחלק בלתי נפרד מהשיטות המודרניות לטיפול בבריאות כף הרגל. בדיקת פילוג לחצים מדרסים.בדיקת לחצים בכפות רגליים

קרא עוד »
מדרסי גרפית

מדרסי גרפית

מדרסי גרפית מדרסי גרפיט הם המדרסים הפופולאריים ביותר בעולם כיום. מדרסים אלו, המיוצרים מסיבי פחמן מיקרוסקופיים, מסוגלים להתאים את עצמם לעומסים ותנאי לחץ משתנים. סיבי

קרא עוד »
מדרסים חדרה

מדרסים חדרה

מדרסים חדרה לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכל מאן דבעי,נולדתי עם בעיית אלטפוס בכפות רגליי, וסבלתי במשך שנים רבות מכאבים

קרא עוד »
איך אפשר למנוע שברי מאמץ

איך אפשר למנוע שברי מאמץ

איך אפשר למנוע שברי מאמץ  טיפול בעצמות מתחיל באמצעי מניעה שננקטים במהלך האימון. חשוב להגביר בהדרגה את עצימות האימון שלך כדי לתת לעצמות שלך הזדמנות

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!