הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים לריצת מרתון

מדרסים לריצת מרתון

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

ריצה, ובייחוד ריצת מרתון, מהווה פעילות גופנית שמפעילה את כל הגוף ומחזקת אותו. אולם, כאשר פוצחים בריצת מרתון, יוצרים גם עומס חריג על הגוף; הריצות הארוכות הללו מביאות למהלומות חוזרות ונשנות של כפות הרגליים והברכיים, ולכן חשוב להצטייד בהתאם. כדי להוריד את העומס שנוצר במהלך ריצות ארוכות, עליכם לרכוש מדרסים לרצי מרתון שיותאמו לכם בדיוק ובאופן מקצועי.

מדרסים לריצת מרתון

מניעת פציעות אורטופדיות עם מדרסים לריצת מרתון

בכל פעם שכף הרגל שלכם פוגעת בקרקע בעת ריצת מרתון, נוצר עליה לחץ כפול מהרגיל, ולעתים גם לחץ משולש מהרגיל. במהלך ריצות מרתון, הרגל שלכם פוגשת את המדרכה אלפי פעמים, מה שעלול לגרום לבעיות אורטופדיות שונות.

מדרסים מיוחדים לרצי מרתון יקלו על העומס הזה בצורה משמעותית, ויורידו את הלחץ מכפות הרגליים, הברכיים ועמוד השדרה שלכם. בנוסף, מדרסים מותאמים אישית יאפשרו לכם למצות את המיטב מהאימונים שלכם תוך שמירה על יציבה נכונה ואיזון בריא.

למה דווקא מדרסים בהתאמה אישית?

אם אתם מחפשים מדרסים למרתון, אתם תיתקלו במוצרי מדף גנריים שתוכלו לרכוש ולהשתמש בהם ללא התאמות. מדרסים מהסוג הזה אינם מתאימים באופן מדויק לאימונים אינטנסיביים, כמו ריצת מרתון, כך שהם לא יעשו את העבודה.

לעומת זאת, מדרסים לרצי מרתון שמותאמים לכם בדיוק יאפשרו לכם ליהנות מריצות נעימות והם ימזערו באופן משמעותי את הלחץ המופעל על גופכם. מדרסים מהסוג הזה מיוצרים במיוחד עבורכם והם יאפשרו לכם לבצע פעילות ביומכנית באופן בריא.

בתהליך של התאמת מדרסים לריצת מרתון, כל רגל שלכם תצולם בנפרד כדי שניתן יהיה להתאים לה מדרסים אנטומיים מדויקים. לאחר שלב הצילום, ייוצרו עבורכם מדרסים למרתון המותאמים באופן מדויק לכפות הרגליים שלכם. את המדרסים תוכלו לבחון ואם יהיה צורך בהתאמות, ניתן לעשות זאת.

ריצות מרתון מהוות פעילות גופנית נפלאה, אך כזו שעלולה לגרום לפציעות וכאבים שונים. כדי למזער את הסיכוי לנזקים ולאפשר לכם ליהנות מריצה רציפה ונעימה, חשוב שתרכשו מדרסים לריצת מרתון שמותאמים לכם בדיוק.
במכון אורטופדי “אריאל קומפורט” תוכלו ליהנות מהמומחיות רבת השנים של המקצוענים שלנו. במכון אנו מייצרים מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית עבור כל מטרה תוך שימוש בטכנולוגיות הצילום החדשניות ביותר וחומרי הגלם המיטביים.

המדרסים הייחודיים שלנו יאפשרו לכם לצאת לריצות מהנות במיוחד ולהפעיל את גופכם תוך שמירה על בריאותכם, בכל צעד וצעד.

שאלות נפוצות בנושא מדרסים לרצי מרתון

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

מדרסים לרצי מרתון הם מדרסים אשר מיועדים לרצי מרתון אשר סובלים מבעיות וכאבים כרוניים בכפות הרגליים. באמצעות מדרסים לרצי מרתון ניתן להפחית את העומס בזמן הריצה והאימונים על כפות הרגליים ולחלק אותו שווה בשווה. בנוסף לכך, כפות הרגליים מקבלות את כל התמיכה שהן זקוקות לה במהלך האימונים והריצה והכאבים בכפות הרגליים, בברכיים ובשאר חלקי הגוף מופחתים, מה שנותן יציבה טובה לכל הגוף. כך שעם מדרסים לרצי מרתון תוכלו לרצוץ שעות ללא חשש מפציעות שונות אשר נגמרות במהלך הריצה עצמה.

לא מעט רצי מרתון מוצאים את עצמם נפצעים על ימין ועל שמאל בגלל שהם לא דואגים לשמור על עצמם. כמו שאתם מתארים לעצמכם ריצת מרתון היא רצה קשה מאוד, כזאת שמפעילה לחץ רק על כף הרגל. באמצעות מדרסים הלחץ על כף הרגל לכל אורך הריצה יורד על למינימום האפשרי. המדרס מאפשר לכל רץ מרתון לבצע את הריצה מבלי להיות חשוף לפציעות באופן שכיח.

רצי מרתון רוצים כל הזמן לשפר את השיא של עצמם, אך ללא מדרסים לרצי מרתון זה כמעט יהיה בלתי אפשרי. מדרסים לא רק מסייעים למנוע פציעות, הם מאפשרים לכל רץ להגיע אל קצה גבול היכולות. כך שאם אתם מרגישים שאתם מדשדשים במקום, אולי כדאי לכם לרכוש מדרס חדש. עם המדרס החדש תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם שוברים את השיא של עצמכם. תוכלו להביא את עצמכם אל קצה גבול היכולת כל ריצה מחדש.

לא סתם ישנה חשיבות גבוהה לרכוש מדרסים לרצי מרתון בהתאמה אישית. המדרס חייב להיות כזה שמתאים מראש לרצי מרתון, ולא לכאלה שמבצעים ספורט אחר. הרי הלחץ המופעל על כף הרגל בריצה הוא לחץ משמעותי במיוחד, כזה שלא מופעל על אף ספורטאי אחר באף ענף ספורט. רוצים לדעת שאתם לא מתפשרים כאשר אתם רוכשים מדרסים לריצת מרתון? תבצעו את הרכישה דרך חברת אריאל מדרסים שמתמחה בהתאמה אישית של מדרסים לכל ענפי הספורט.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים כללית מחיר

מדרסים כללית מחיר

מדרסים כללית מחיר אולי גם אתם, כמו 50% מן האוכלוסייה סובלים מבעיות בכפות הרגליים או בעיות הנובעות מבעיות בכפות הרגליים? אולי גם לכם כואבות הברכיים

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

שבר בעקב כף הרגל

שבר בעקב

שבר בעקב כף הרגל העקב הוא החלק המורכב ביותר בכף הרגל ומכיל יותר עצמות מכל חלק אחר בכף הרגל. עצם השוק הוא העצם הגדולה ביותר

קרא עוד »
Медицина в Израиле

Медицина в Израиле

Медицина в Израиле https://www.youtube.com/watch?v=PP-vt0NLkN0 Система здравоохранения в государстве Израиль давно и по праву заслужила всемирное признание как одна из самых лучших, надёжных и эффективных. Израильская

קרא עוד »
האם פלטפוס מזיק

האם פלטפוס מזיק

האם פלטפוס מזיק פלטפורמה יכולה להזיק כשהיא לא מתוכננת היטב. האם פלטפוס מזיק  לדוגמה, אם המשתמש צריך לגלול למעלה ולמטה כדי לראות דף, זה יכול

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!