הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים דקים

מדרסים לנעלי טבחים ולעובדי מטבח

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

מדרסים לעובדי מטבח

טבחים ועובדי מטבח אחרים נועלים לרוב נעליים מיוחדות שמיועדות לעבודה במטבח. במסגרת עבודתם, טבחים מתרוצצים ממקום למקום ועומדים על הרגליים במשך שעות ארוכות, ולכן חשוב שתהיה להם תמיכה מלאה בגופם. מלבד נעליים, חשוב להצטייד גם במדרסים לנעלי טבחים שיעניקו לגופכם את התמיכה והאיזון שהוא זקוק להם.

מדרסים לנעלי טבחים

מדרסים לעובדי מטבח בהתאמה אישית

כל מי שעובד במטבח יודע שמדובר בעבודה מאתגרת שדורשת לא מעט מאמץ פיזי. מדרסים בהתאמה אישית יכולים להקל על העומס הזה באופן משמעותי הודות למאפיינים שלהם: מדרסים לנעלי טבחים שמותאמים לכם בדיוק מורידים את העומס מעמוד השדרה, מפזרים את משקל הגוף בצורה נכונה יותר ומאזנים את הגוף בצורה אופטימלית..

כדי שתיהנו מהיתרונות הללו ומיתרונות נוספים של מדרסים מותאמים אישית, חשוב שתבחרו במדרסים איכותיים המותאמים לכם בדיוק. תחילה, חשוב לקחת מידות מדויקות של כף הרגל שלכם כדי לבחון את צורתה.
לאחר מכן ניתן יהיה לייצר עבורכם מדרסים מתבנית גבס שיתאימו בדיוק לכף הרגל שלכם ולעומס שמופעל עליה. הודות למדרסים הללו אתם תרגישו הקלה משמעותית בעת עבודה על הרגליים והכאבים שסבלתם מהם ייעלמו.

למה דווקא מדרסים בהתאמה אישית?

כיום יש מגוון גדול של מדרסים שניתן לרכוש בלי לבצע התאמות מיוחדות. מדרסים מהסוג הזה מתאימים לאנשים שאינם עובדים על הרגליים, אך עבור טבחים ועובדי מטבח אחרים – מדרסים בהתאמה אישית הם חיוניים.
מדרסים גנריים פשוטים אינם מתאימים בדיוק לכף הרגל, כך שהם לא ממלאים את תפקידם בצורה מלאה. במדרסים מהסוג הזה אתם עדיין תרגישו עומס על הגב, וכן כאבים מפני שהם לא מותאמים לאנטומיה הייחודית שלכם.
לכן, כדי להוריד עומס בעת העבודה ולהקל על כאבי רגליים – בחרו מדרסים לנעלי טבחים שמותאמים לכם אישית.

כדי להיות בטוחים שתקבלו את המוצר האיכותי ביותר, פנו אלינו לאריאל אורטופדיה. במכון הייחודי שלנו תקבלו שירות מותאם אישית הכולל צילום של כף הרגל ויצירת הדמיה תלת-ממדית עבור מדרסים. לאחר שנאסוף את כל הנתונים הנדרשים, אנו נייצר עבורכם מדרסים לעובדי מטבח שיהיו כמו כפפה. אל תתפשרו על הבריאות שלכם; רכשו מדרסים בהתאמה אישית באריאל אורטופדיה, ותיהנו מהקלה משמעותית בעת העבודה.

שאלות נפוצות בנושא מדרסים לנעלי טבחים ועובדי מטבח

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

במהלך היום טבחים רבים ועובדי מטבח צריכים להוציא בזמן מנות שונות ללקוחות ולדאוג שיהיו איכותיות וטעימות. מצב מאתגר זה גורם ללא מעט עומס פיזי ונפשי אשר משפיע ישירות על גוף ובמיוחד על כפות הרגליים. בנוסף לכך, הלחץ הנפשי בשילוב עייפות הגוף גורם ללחץ ועומס על כפות הרגליים אשר סופגות את כל העומס. עומס זה גורם לכאבים עזים בכפות הרגליים אשר מצריכים שימוש במדרסים מתאימים. המדרסים מותאמים לכף רגלו של הטבח או עובד המטבח בהתאם לבדיקה ממוחשבת ולקיחת מידות גבס בהתאמה.

מדרסים לנעלי טבחים ועובדי מטבח עוזרים לטבחים ועובדי המטבח להעביר שעות רבות על הרגליים גם שהם מותשים ומתים מעייפות. המדרסים מעניקים לטבחים ועובדי המטבח את תמיכה טובה לכפות הרגליים במהלך העבודה וכן מורידים את הלחץ על כפות הרגליים ומחלקים אותו שווה בשווה. הודות למדרסים לנעלי טבחים ועובדי מטבח, פוחת הלחץ על כפות הרגליים היציבה טובה יותר ואף הכאבים פוחתים. את המדרסים לנעלי טבחים ועובדי מטבח יש לשים בתוך נעליים או כפכפים אשר מיועדים לעבודה במטבח ואשר אטומים למים ומונעים החלקה.

זה לא חובה לרכוש מדרסים לטבחים או לעובדי מטבח, אך מדובר על פלוס רציני. בטח אם אתם יודעים מראש שהמשמרות שאתם עובדים בהן ארוכות במיוחד. כל עמידה ממושכת על הרגליים יכולה להביא איתה לפגיעה לטווח הקצר או לטווח הרחוק. המטרה שלכם היא למנוע מצב שבו אתם מסכנים את הבריאות שלכם, אף עבודה לא תהיה שווה את הפגיעה הזאת.

רוצים לרכוש מדרסים לנעלי טבחים או עובדי מטבח? מוטב כי תדעו כיצד לעשות את הבחירה הנכונה. תרכשו אך ורק מדרסים אשר מיוצרים בהתאמה אישית לכף הרגל שלכם. כך תוכלו לדעת כי המדרס יהיה כזה שיאפשר לכם להמשיך לעבוד ללא כל בעיה. בנוסף מוטב כי המדרס יהיה עשוי מחומרים איכותיים, חומרים שיחזיקו מעמד זמן רב. רוצים לרכוש מדרסים באיכות ללא פשרות? תבצעו את ההזמנה דרך חברת אריאל מדרסים.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים לשברי מאמץ

מדרסים לשברי מאמץ

מדרסים לשברי מאמץ מדרס הוא מתקן המונח בתוך הנעל ונועד לספק תמיכה וריפוד לכף הרגל. מדרסים לשברי מאמץ זה יכול להיות עשוי ממגוון חומרים, כולל

קרא עוד »
מדרסים נווה סביון

מדרסים נווה סביון

מדרסים נווה סביון לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכל מאן דבעי כחלק ממקצועי כמאמנת כושר, אני נדרשת לפעילות גופנית רבה

קרא עוד »
מדרסים מומלצים

מדרסים מומלצים

מדרסים מומלצים המדרסים מומלצים על ידי מומחים רבים כדרך יעילה לסייע בשיפור היציבה. מדרסים מומלצים החלק הטוב ביותר במדרסים הללו הוא שהם אינם דורשים כל

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

ציוד רפואי שיקומי

ציוד רפואי שיקומי

ציוד רפואי שיקומי לנוחיות לקוחותינו, ניתן לרכוש את כל האביזרים אורטופדיים שנמצאים אצלנו על המדפים בהזמנה מיוחדת יש אנשים שמסיבה זו או אחרת נתקלים בקשיי

קרא עוד »
קרע במניסקוס תסמינים

קרע במניסקוס תסמינים

קרע במניסקוס – תסמינים, גורמים, טיפול מניסקוס קרוע היא פציעה נפוצה בברך שיכולה לקרות לכל אחד. מדובר בפציעה הכרוכה בקרע בסחוס המניסקוס, שהוא הרקמה הקשוחה

קרא עוד »
מדרסים מולטי פונקציונליים

מדרסים מולטי פונקציונליים

מדרסים מולטי פונקציונליים כאשר מחפשים את התמיכה הטובה ביותר לרגל, ואת ההגנה הראויה לה, כדאי לחשוב על מדרסים המולטי פונקציונאליים. למעשה מדובר במדרסים בעלי תכונות

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!