הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

כאבים בגיד עקב אכילס

מדרסים לכאבים בגיד עקב אכילס

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

דלקות בגיד עקב אכילס נובעות כאשר מפעילים את הגיד הזה שוב ושוב. מדובר בפציעה שהיא רווחת בעיקר בקרב ספורטאים מקצוענים וגם חובבנים. אכילס טנדינופתיה או אכילס טנדיניטיס דורשים אבחון וטיפול שמותאם לאופי המצב. בין שמדובר בדלקת אקוטית או כרונית, מדרסים לכאבים בגיד עקב אכילס מפחיתים את הדלקת והכאבים במידה ניכרת, ומומלץ לשלב אותם בשגרת הספורט ובשגרה היומית שלכם.

אבחון וטיפול בכאבים בגיד עקב אכילס

דלקת בעקב אכילס מתאפיינת בשלושה מופעים:

  1. paratenonitis – פרתנוניטיס – תחושה של כאבים/צריבה במהלך פעילות. ככל שהדלקת מחמירה, הכאבים מופיעים מהר יותר, וניתן להרגיש אותם גם במצב מנוחה.
  2. tendinosis – טנדינוסיס – פגיעה שמופיעה ללא דלקת וללא תסמינים. מדובר בתהליך ניווני שמביא ליצירה של גבשושית או עיבוי בחלק האחורי של הרגל.
  3. paratenonitis עם tendinosis – מצב שמתאפיין בנפיחות של האזור שעוטף את גיד אכילס, ומביא לכאב מפוזר. כאשר זה קורה, נוצרים עיבוי וגבשושיות באזור המודלק. כאשר המצב מחמיר, עשוי אפילו להיווצר קרע בגיד אכילס כתוצאה מלחצים חוזרים ושימוש יתר בגיד.

מה גורם לכאבים בגיד אכילס?

דלקת בעקב אכילס היא לא נדירה בקרב אנשים שמתאמנים באופן קבוע, אך היא יכולה לנבוע גם מגורמים אחרים. כאשר נועלים נעליים לא מתאימות, משנים את רמת האימונים באופן פתאומי או מתאמנים על משטחי אימון אלכסוניים, עלול להתפתח כאב בגיד של עקב אכילס. כלומר, הגורם המרכזי לבעיה הזו הוא מתח ולחץ חריגים וקבועים על הגיד.

עודף משקל אף הוא עלול לגרום להתפתחות של דלקת בעקב אכילס. בכל מקרה שלא יהיה, אם מרגישים כאבים בעקב הרגל או באזור הקרסול, חשוב לפנות אל רופא שיבדוק האם מדובר בבעיה בגיד אכילס.

מדרסים לכאבים בגיד עקב אכילס

מדרסים המיועדים לטיפול בעקב אכילס מאפשרים לטפל בבעיה בשלב האקוטי שלה. הודות למדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית, ניתן לפזר את משקל הגוף ביתר יעילות, ולהפחית את העומס שנוצר על עקב אכילס.

מדרסים כאלו מעניקים תמיכה מלאה לגוף, והם שומרים על זווית מנח נכונה של כפות הרגליים.

במכון אורטופדי אריאל קומפורט ניתן לקבל שירות של התאמה אישית של מדרסים עבור כאבים בגיד אכילס. המדרסים מורכבים לאחר צילומים והכנת תבניות גבס, ובמכון אנו משתמשים במיטב החומרים הקיימים בשוק. כדי להקל על דלקות בגיד אכילס, פנו אלינו, ותיהנו ממדרסים אורטופדיים איכותיים בהתאמה אישית ומדויקת.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

כאב בעצם השוקה

כאב בעצם השוקה

כאב בעצם השוקה כאב בטיביה מתרחש בדרך כלל כאשר יש פציעה בעצם, בדרך כלל עקב שבר או נפילה. כאב בעצם השוקה כאב בשוקיים נגרם מדלקת

קרא עוד »
מדרסי כדורגל

מדרסי כדורגל

מדרסי כדורגל כדורגל הוא כבר מזמן לא רק משחק. זוהי תופעה חברתית חובקת עולם, שגם כאן בישראל הפכה לחלק מהתרבות וההווי החברתי. אפשר לאהוב את

קרא עוד »
גאוט

גאוט

גאוט גאוט הוא סוג של דלקת פרקים שגורמת להצטברות של חומצת שתן במפרקים. גאוט  זה יכול לגרום לכאב, נפיחות ואדמומיות. גאוט נגרמת מהצטברות של גבישי

קרא עוד »
מדרסים לחיילים בצבא

מדרסים לחיילים בצבא

מדרסים לחיילים בצבא חיילים בשירות סדיר, בייחוד הקרביים שבניהם, עושים לא מעט פעילות גופנית הקשורה להליכה, ריצה, טיפוס וכדומה. כל הפעילויות הללו כוללות שימוש מסיבי

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!