הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים לרוכבי אופניים

מדרסים לרוכבי אופניים 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ (1+1 חינם)

לקוחות כללית מושלם זכאים להחזר של 450 ש”ח מי 750 ש”ח בעבור זוג מדרסים

מיוצרים לפי מידה שנלקחת באמצעות תחבושות גבס על פי שיטת אריאל קומפורט®

אחריות ל-3 שנים

מדרסים במבצע, 2 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1 + 1 חינם)

מדרסים במבצע: מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד

זוג ראשון ליום יום וזוג שני לפעילות ספורטיבית

אחד לספורט ואחד ליום יום | 1 + 1 על כל סוגי המדרסים | בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד חינם | בכפוף לתקנון המבצע ט.ל.ח
מבצע מטורף במחיר שאסור לפספס!!! קניה ישירה מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך ועמלות מיותרות. תוצרת של אריאל קומפורט ®

קופון הנחה
מדרסים במבצע: 3 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1+1+1 חינם)
מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד
זוג ראשון ליום יום, זוג שני לפעילות ספורטיבית וזוג שלישי לנעלי אלגנט
מדרסים אורטופדיים
מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

קופון

 להדפסת קופון וקבלת הנחה לחץ כאן:

מדרסים וידאו
נגן וידאו

אחד האתגרים הגדולים ביותר בכל הקשור לרכיבת אופניים הוא השגת התאמה מושלמת בין כף הרגל המונחת על גבי הפדל ואיזון יחסי גם כלפי הרגל כולה על כל שריריה ומפרקיה. המטרה באיזון המבוקש היא לתעל באופן הטוב ביותר את האנרגיה המושקעת בתנועת הפידול כמו גם מניעת כאבים עתידיים אשר עלולים להגרם כתוצאה מתנועות לא נכונות ולא טבעיות של הרגל בזמן הרכיבה.

מכיוון שרוכב האופניים הממוצע מייצר אלפי תנועות פידול במהלך כל רכיבה, כאבי ברכיים או כאבים באיזור כף הרגל הן תופעות אשר בהחלט יכולות להיווצר בקרב רבים ועל כן ישנה חשיבות רבה להקדמת תרופה למכה פשוט על ידי בחירת המדרסים הנכונים – מדרסים מיוחדים, יעודיים לרוכבי אופניים.

הבעיה העיקרית עם נעלי הרכיבה שלכם

מרבית נעלי הרכיבה מאופיינות בכך שהן אינן מספקות תמיכה מספקת לקשת האורכית של כף הרגל. נעליים אלו כוללות בתוכן בדרך כלל מדרסים בסיסיים ופשוטים שכאמור אינם תומכים כראוי בקשת כף הרגל ומעבר לכך גם אינם מיועדים למנוע את תופעת הכאבים בקדמת כף הרגל ובאיזור הבהונות, הנפוצה כל כך בקרב רוכבי אופניים.

תפקידם וחשיבותם של מדרסים לרוכבי אופניים

תפקידם של המדרסים לרוכבי אופניים הוא לסייע לסנכרון בין הביו מכניקה של הרוכב לבין המכניקה של האופניים על ידי איזון נכון של כף הרגל המונחת על גבי הפדל, חלוקה נכונה של הלחצים המופעלים על הרגל כולה בזמן הרכיבה, ניצול מירבי של האנרגיה המושקעת בפעולת הפידול וכתוצאה מכל אלו שמירה על בריאותה של הרגל ומניעת פציעות שונות או כאבים בהמשך הדרך.

שימוש במדרסים לרוכבי אופניים מסייע לכף הרגל לשהות בתנועה טבעית ככל שניתן וכן לסייע לניצול אנרגטי נכון של הכח שאותו הרגל מפעילה על הפדל על מנת ליצור תנועה אפקטיבית יותר ולמנוע עומס יתר על כף הרגל עצמה, על הקרסול, על הברך ועל השרירים.

יתרונות נוספים של מדרסי הרכיבה

יתרונות נוספים של מדרסים לרוכבי האופניים טמונים ביכולתם לסייע לויסות הטמפרטורה בתוך הנעל, בהתאמתן הצורנית הייחודית לצורתן האופיינית של נעלי הרכיבה המאופיינות במבנה צר ודק יותר מהנעליים הסטנדרטיות וכן העובדה שמדרסים אלו הם קלים במיוחד ולמעשה כלל אינם מורגשים בזמן הרכיבה עצמה.

רוכבים נכון ושומרים על הרגל עם מדרסי רכיבת אופניים

במכון אורטופדי אריאל קומפורט תוכלו למצוא מדרסים לרוכבי אופניים מקצועיים אשר יסייעו לכם להפוך את הרכיבה לנוחה יותר, יעילה יותר ולידידותית יותר כלפי מפרקי ושרירי כף הרגל שלכם תוך הענקת סביבה תומכת ונוחה לכף הרגל עצמה.

שימוש במדרסי ספורט ייעודיים לרכיבת אופניים

רוכבי אופניים אומנם לא עושים ספרינטים כמו כדורגלים על המגרש והם לא מזנקים לצדדיים כמו טניסאים, אך המאמץ הפיזי הנדרש מהם הוא עצום. מלבד כך, גופם נמצא בסכנה בדיוק כמו של כל הספורטאים האחרים והם לא חסינים מפגיעות שונות ומשונות – פגיעות בברכיים, שברי מאמץ, מתיחת שרירים, קריעת גידים ופגיעה בקרסוליים. לכל אלה מצטרפים עוד כמה תופעות לוואי האופייניות לרוכבי אופניים כגון הרדמות ברגליים וצריבות בכף הרגל. כדי למנוע את כל אלה ולהפחית את הסיכון לאפס מומלץ להיעזר בזוג מדרסים לרוכבי אופניים. אלה הם מדרסים ייעודיים בהתאמה אישית על פי מידת גבס.

מדרסים לרוכבי אופניים מיועדים לסייע בהקלה בעומס בעת הרכיבה

העומס המופעל על גופם של רוכבי אופניים בעת הרכיבה הוא עצום וזו הסיבה שהרוכבים מוכרחים להפגין כושר פיזי רב, כל שכן הם מוכרחים להשתמש בזוג מדרסים לרוכבי אופניים בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס. מדרסים אלה מסייעים בהקלה בעומס בעת הרכיבה ומפחיתים למינימום את הסיכון להיפגע, בין אם מדובר בפגיעה נקודתית זמנית ובין אם זו פגיעה שתתפתח למחלה כרונית. בנוסף לכך, מדרסים לרוכבי אופניים מסייעים לשמור על יציבות כף הרגל ובכך מאפשרים להפיק לא רק הנאה מהרכיבה אלא גם תוצאות ספורטיביות נפלאות. אך זה בתנאי שמדברים על מדרסים לפי תחבושת גבס – מדרסים אינדיבידואליים.

ענף רכיבת האופניים

בשנים האחרונות טרנד רכיבת האופניים הפך מסתם תחביב בקרב ספורטאים חובבניים לאהבה לאומית בלתי מעוררת. קודם כל כי אופניים הפכו לכלי תחבורה יעיל, נוח ונגיש גם בקרב מבוגרים וגם בקרב ילדים ושנית מדובר בעיסוק ספורטיבי מאתגר, מרגש וממלא. כולם היום אוהבים ונהנים לפדל, גם בתל אביב וגם בפריפריה. כולם מצטיידים באופניים משוכללים ומתקדמים, באבזור הנכון ובביגוד האופנתי. בערים השונות ברחבי הארץ נערכות תחרויות, ביישובים השונים מתקיימים שלל פעילויות משפחתיות וקבוצתיות ומידי יום יותר ויותר מדוושים מצטרפים להצלחה שהוכיחה את עצמה כיעילה, כבריאה וכחווייתית מאין כמוה. אך לא משנה האם זו רכיבת שטח, רכיבה עירונית קלילה או רכיבה תחרותית – חשוב מאוד לחשוב על בריאות הגוף ולהגן על הרגליים בצורה נכונה.

מדרסי ספורט מיוחדים לרוכבי אופניים

מדרסים לרוכבי אופניים אלה הם מדרסים אורטופדיים מיוחדים אותם מכינים אצלנו במכון אריאל קומפורט עם לקיחת מידה על ידי חבישת גבס כדי להתאים באופן מושלם לכף רגלו הספציפית של הרוכב. אלה הם מדרסים לפי מידה אישית המסייעים לרוכבים לשמור על גופם ובריאותם. קודם כל הם מאפשרים לרוכבים להפעיל את מלוא הכוח הפיזי שלהם במהלך הרכיבה ועל יד כך להפיק מקסימום תועלת ותוצאה מהרכיבה. שנית הם מונעים את תזוזות כף הרגל בנעל והחלקה מהפדל. הם מונעים הרדמות של כף הרגל שכל כך אופיינית לרוכבי אופניים אשר נובעת מעומס יתר בנקודת הלחץ. הם מונעים התחממות הרגל ותחושת צריבה בכף הרגל.

מדרסים לספורטאים מסייעים לרוכבי אופניים בפעילותם

מדרסים לרוכבי אופניים הם כלי העזר החשוב ביותר לכל מי ששואף לניצול מקסימלי של הכוח בעת הרכיבה תוך הפחת כל הסיכונים העלולים לגרום לרוכב להיפרד מהתחביב האהוב שלו ומהחלום להשיג תוצאות ספורטיביות מרשימות. הביגוד הטרמי, האופניים המשוכללים והקבוצה התומכת – הם חשובים אך לא חשובים כמו מדרסים לרוכבי אופניים. ללא מדרסים לפי תבנית גבס (מדרסים אינדיבידואליים בהתאמה אישית), הרכיבה תהיה הרבה יותר קשה ולא יעילה, כל שכן היא תהיה הרבה יותר מסוכנת. תשאלו את הרוכבים שכבר הצטיידו בזוג מדרסים והם יענו לכם שללא מדרסים חייהם היו הרבה יותר קשים ופחות נעימים.

רוכבי אופניים מפורסמים

רכיבה על אופניים היא לא רק ספורט עממי הכובש בקסמיו את המדוושים החובבניים והיא לא רק פעילות פנאי מגבשת ומאתגרת לכל המשפחה. רכיבה על אופניים היא גם ספורט מקצועי חובק עולם הזוכה לפופולאריות רבה גם בישראל. מידי שנה נערכים בעולם מרוצי אופניים מקצועיים כמו הטור דה פרנס והג’ירו ד’איטליה ועוד שלל תחרויות לאופני הרים, אופני BMX ואופני יד במסגרת ספורט נכים. מבין השמות הבולטים בכל התחרויות הללו: לאנס ארמסטרונג, וינצ’נאו ניבאלי, כריסטופר פרום, בראודלי ויגינס, יאן אולריך, נאירו קינטנה, רידר היישדל, איוון באסו ועוד. כולם ללא יוצא מן הכלל נעזרים במדרסים ייחודיים לרוכבי אופניים.

קבוצות רוכבי אופניים

הפופולאריות העצומה ממנה נהנה ענף רכיבת האופניים, גם בעולם וגם בישראל, הביא להקמתן של קבוצות רוכבי אופניים רבות. חלקן הן קבוצות מקצועיות המאוגדות תחת גוף אחד חזק וחלקן הן קבוצות פרטיות קטנות שנוסדו בכוחות עצמן. כך או כך, למי שמחפש קבוצת רוכבי אופניים, בהתאם לגילו, מצבו הפיזי והשאיפה להישגים, מוזמן לפנות לאיגוד האופניים בישראל. הוא הוקם בשנת 2007 ומשמש למועדון רוכבי אופניים מקצועי בפריסה ארצית. המועדון מונה עשרות קבוצות ולמעלה מ- 1000 רוכבי אופניים תחרותיים. לצידה פועל אתר בשם גרופי המשמש לקהילת רוכבי האופניים הגדולה בישראל. גם כאן אפשר למצוא עשרות קבוצות ואלפי רוכבים עצמאיים.

רוכבי אופניים מקצועיים

רוכבי אופניים מקצועיים, בארץ ובעולם, מודעים לחשיבותם של מדרסים איכותיים ועמידים, כאלה שתוכלו למצוא אצלנו באריאל אורטופדיה מתקדמת. צוות העובדים במכון אינו מורכב מאורטופדים, אלא מאורטוטיסטים (טכנאי אורטופדיה), מה שמאפשר לנו להיות המובילים בתחום בייצור מדרסים לרוכבי אופניים ומה שמאפשר לרוכבי אופניים מקצועיים להגיע להישגים מרשימים. בכל הקשור לרכיבה מקצועית בישראל כדאי שתדעו כי איגוד האופניים בישראל, כפוך לחוקיו של UCI – איגוד האופנים הבינלאומי. באיגוד ישנה ועדה מקצועית שהוקמה במטרה לטפל בתוכניות להכשרת נבחרת ישראל באופני הרים וכביש כדי שהיא תשתתף באליפות אירופה, אליפות העולם ואולימפיאדה.

חוקים בספורט רכיבת האופניים

רכיבת אופניים מקצועית, בדומה לכל ענף ספורט אחר, מחייבת את הרוכבים להיצמד לכללים ולחוקי התחרות. החוק החשוב ביותר הוא איסור שימוש בחומרים ממריצים. בתחרות הטור דה פראנס, למשל, בו אורכו של המסלול הוא כ- 3,400 קילומטרים, המתחרים צריכים לגמוא את המרחק ב- 22-23 ימים כאשר המסלול כולו מחולק לכמה מקטעים. במהלך המרוץ מוענק פרס למנצח בכל קטע כאשר המנצח הגדול של הטור הוא בעל הזמן המצטבר הקצר ביותר. גם בתחרות ג’ירו ד’איטליה, שמסלולו משתנה מידי שנה, המנצח הגודל הוא זה שצבר את הזמן הקצר ביותר בכל המקטעים. מי שמגיע למקום ראשון בקטע מסוים מקבל בונוס של 20 נקודות.

רוכבי אופניים בישראל

מספר רוכבי אופניים בישראל גדל משנה לשנה. המודעות לשמירה על אורך חיים בריא, הרצון להשתייך לקבוצה תומכת ואוהבת והשאיפה להישגים ספורטיביים אישיים, גרמה לענף הרכיבה להיות במרכז השיח הציבורי. כתוצאה מכך, מידי שנה, רשויות מקומיות וממשלת ישראל משקיעים מאמצים גדולים ותקציבים לא מבוטלים בשיפור תנאי הרכיבה בישראל, הן במישור המקצועי והן במישור החובבני. כך למשל, מאז שנת 2002 מתקיים בישראל מסע “רוכב ישראל” – מסע אופני כביש לא תחרותי בן 3 ימים, ממורדות החרמון ועד אילת. חברת שביל נט מפרסמת מידי שנה מפות טופוגרפיות מפורטות עם שבילים לרכיבת אופניים.

זקוקים לזוג מדרסים לרוכבי אופניים – איכותיים ועמידים? צרו קשר עוד היום עם אריאל קומפטרט לקבלת מידה והכוונה מקצועית.

שאלות נפוצות בנושא מדרסים לרוכבי אופניים

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

מדרסים לרוכבי אופניים הם מדרסים אשר נועדו לרוכבי האופניים אשר רוכבים שעות רבות רבות במהלך היום. העומס שנוצר על חלקי הגוף השונים ובמיוחד כפות הרגליים הוא גבוהה ביותר, ומאחר ולכל אדם יש כף רגל אחרת, כל עומס וזעזוע בכף הרגל משפיע על איברים שונים בגוף כגון: הברכיים, הגב התחתון ועוד. לכן באמצעות מדרסים לרוכבי אופניים ניתן להפחית אתה העומס והלחץ על כפות הרגליים ושאר חלקי הגוף, ובכך גם להפחית את הכאבים כתוצאה מכך. כמו כן, המדרסים נותנים לאורך כל הרכיבה את התמיכה המלאה לכפות הרגליים ושומרים על מנח כף הרגל בצורה הטובה ביותר מבלי שתזוז.

עוד לפני שהמדרסים מסייעים לכם לשמור על הבריאות, הם מאפשרים לכם להנות מחוויית הרכיבה. ללא מדרסים לרוכבי אופניים, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתקשים לרכב למרחקים ארוכים. עם מדרס נכון אתם תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו תוכלו לרכב במשך זמן רב ללא הפסקה. כך תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם מוציאים את המקסימום מחוויית הרכיבה. פתאום תוכלו לראות איך אתם מצליחים לשבור את השיאים של עצמכם ללא הפסקה.

לכל אחד מאיתנו יש כף רגל שונה, ולכן לכל אחד מאיתנו מתאים גם מדרס שונה. זוהי הסיבה כי רוכבי אופניים לא יכולים לרכוש מדרסי מדף שאמורים להיות מתאימים לכולם. ברגע שאתם רוכשים מדרסים בהתאמה אישית לכף הרגל שלכם, תוכלו לדעת כי הם מתאימים לכם כמו כפפה ליד. לא מדובר על מדרס שנועד לספק מענה כולל, מדובר על מדרס שנועד לספק מענה ספציפי עבורכם. ניתן להתאים את המדרס אפילו לסוג האופניים שבהם אתם נוהגים לרכב.

אוהבים לרכב על אופניים? אם התשובה היא חיובית, ככל הנראה אתם מנצלים כל הזדמנות על מנת לרכב כמה שיותר. רכיבה על אופניים היא ספורט מהנה, אך בו בזמן מדובר על ספורט שעלולה להיות בו מידה מסוימת של סכנה. הסיבה לסכנה היא שהרכיבה כוללת בתוכה הפעלת לחץ ממושך על כפות הרגליים. כפות הרגליים הן אלה שאמורות לסייע בדווש, ולכן אתם עלולים למצוא את עצמכם בסכנת פציעה. רכישת מדרסים לרוכבי אופניים זה הפתרון האפקטיבי ביותר לבעיה הספציפית הזאת.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

שבר בעקב כף הרגל

שבר בעקב

שבר בעקב כף הרגל העקב הוא החלק המורכב ביותר בכף הרגל ומכיל יותר עצמות מכל חלק אחר בכף הרגל. עצם השוק הוא העצם הגדולה ביותר

קרא עוד »
מה זה הלוקס ריגידוס

מה זה הלוקס ריגידוס

מה זה הלוקס ריגידוס ה- hallux rigidus הוא הקרנה גרמית בצד הפנימי של הבוהן הגדולה. מה זה הלוקס ריגידוס  זה יכול להוביל לכאב, נפיחות ועיוות

קרא עוד »
מדרסים בהתאמה אישית לסנדלים

מדרסים בהתאמה אישית לסנדלים

מדרסים בהתאמה אישית לסנדלים מדרסים בהתאמה אישית לסנדלים פתרון חדשני המעניקים נוחות ותמיכה נוספת במהלך הקיץ. מדרסים בהתאמה אישית לסנדלים  למרות שסנדלים אינם מספקים את

קרא עוד »
כאבים בברכיים

כאבים בברכיים

כאבי ברכיים – המדריך המלא כאב בברכיים הוא בעיה שכיחה המשפיעה על אנשים רבים. זה נגרם בדרך כלל משימוש יתר בברכיים וניתן לטפל בו באמצעות

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים לסנדלים

מדרסים לסנדלים

מדרסים לסנדלים סנדלים הם נעלי קיץ פופולריות. הם עשויים בדרך כלל מחומר דק וגמיש שאינו תומך וקל ללבישה. ככאלה, הן אינן הנעל הטובה ביותר להליכה

קרא עוד »
רצועת איליו טיביאל

רצועת איליו טיביאל

רצועת איליו טיביאל רצועת ITB היא סוג של חוסם עורקים המשמש לעצירת דימום במקרה של פציעה. זוהי רצועה שנכרכה סביב הגפה הפגועה, וניתן להדק אותה

קרא עוד »
מוצרי פיזיותרפיה

מוצרי פיזיותרפיה

מוצרי פיזיותרפיה מוצרים וציוד פיזיותרפיה משמשים לטיפול במגוון מצבים. מוצרי פיזיותרפיה אלה כוללים דלקת פרקים, כאבי גב, כאבים כרוניים, פציעות ספורט ומגוון מצבים נוירולוגיים. ציוד

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!