הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים להלוקס ולגוס

מדרסים להלוקס ולגוס

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

הלוקס ולגוס, הידוע בעברית כ’בוהן קלובה’, הוא מצב נפוץ בקרב אנשים רבים אשר מפריע להליכה וביצוע של פעולות נוספות. כאשר נוצר הלוקס ולגוס, הבוהן של כף הרגל דוחפת את האצבע שלצידה, וכן את מפרק הבוהן. במצבים הללו ישנה אדמומיות, נפיחות וגם כאבים שמציקים מדי יום. מדרסים להלוקס ולגוס מהווים פתרון אורטופדי אידאלי למצב הזה, וחשוב שתדעו כיצד הם יכולים לעזור לכם.

מדרסים להלוקס ולגוס

הלוקס ולגוס – תסמינים וטיפול

כאמור, הלוקס ולגוס הוא מצב של בלט בבסיס הבוהן של כפות הרגליים. הבלט הזה עלול לדחוף את שאר האצבעות ואפילו לגרום לעיוותים בכפות הרגליים. ניתן לראות את הבליטה בעין, והמצב מלווה לרוב בכאבים במפרק הבוהן והאצבע הסמוכה לו.

כאשר לא מטפלים במצב בזמן, עלולים להתרחש שינויים ניווניים במפרק הבוהן. השינויים הללו יגבילו את תנועת הבוהן ויפריעו בעת הליכה וביצוע של פעולות נוספות.

כאשר נוצרת בוהן קלובה, חשוב להימנע מנעילה של נעליים צרות שיוצרות אפילו יותר לחץ על הבוהן ואצבעות כפות הרגליים.

כאשר לא מטפלים במצב, עלולים להיווצר מצבים נוספים, דוגמת דלקת (בורסיטיס) וגם מטטרסלגיה (כאבים באזור עצמות המסרק הארוכות בכף הרגל).

כדי לטפל במצבים של הלוקס ולגוס, ניתן להרכיב מדרסים ביומכניים מיוחדים שנועדו למטרה הזו. מדרסים להלוקס ולגוס מותאמים בדיוק לצורת כף הרגל, והם מפזרים את משקל ולחץ הגוף באופן שווה.

מדרסים להלוקס ולגוס מגיעים בדרגות קשיחות שונות, והם מסייעים להפחית את התסמינים של הבעיה הזו במידה ניכרת. באמצעות מדרסים מותאמים אישית, ניתן להעלים כאבים וגם למנוע עיוות בחלקים הקדמיים של כפות הרגליים.

הרכבת מדרסים להלוקס ולגוס: רק אצל המומחים

מדרסים גנריים להלוקס ולגוס ולכל מצב פיזיולוגי אחר אינם עוזרים לפתור את הבעיה. מדוע? מפני שהם לא מבוססים על מבנה הגוף וכף הרגל שלכם. לכן, חשוב שתהיו מצוידים מדרסים שמותאמים בדיוק למידותיכם.

במכון אורטופדי אריאל קומפורט תוכלו לקבל שירות אישי להתאמת מדרסים עבור מגוון בעיות אורטופדיות, לרבות הלוקס ולגוס. כל המדרסים האורטופדיים במכון מורכבים לאחר צילום, מדידות מדויקות ותבניות גבס של כפות רגליכם.

אם אתם סובלים מהלוקס ולגוס, אין סיבה שתמשיכו לסבול. במכון אריאל קומפורט נספק לכם מדרסים מותאמים אישית שיקלו על הכאבים שאתם חווים, וימנעו נזקים נוספים של בוהן קלובה.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים ירושלים

מדרסים מודיעין

מדרסים מודיעין לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות כל מי שסובל מפלטפוס יודע,שעם הפלטפוס קשה להתנועע,קשה ללכת וקשה לעמודואי אפשר אפילו

קרא עוד »
מדרסים נתיבות

מדרסים נתיבות

מדרסים נתיבות לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות בס”דלכל המעוניין,שלום רב.אחרי תקופה ארוכה של סבל לה לא נמצא מענה, החלטתי לשים

קרא עוד »
מדרסים גרפיט קרבון פייבר

מדרסי גרפיט קרבון פייבר

מדרסי גרפיט קרבון פייבר מחיר מבצע: 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ https://www.youtube.com/watch?v=SPFPEmiEIls אתלטים או כל מי שזקוק ליציבה ותמיכה חזקה משתמש במדרסי גרפיט.מדרסי הגרפיט

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים בשיטת המחשב

מדרסים בשיטת המחשב

מדרסים בשיטת המחשב בדיקה ממוחשבת מתקדמת – התאמה אופטימלית עם טכנולוגיית i-Step מכשיר ה- i-step של אטרקס, SP5000, הוא המכשיר המהפכני ביותר שנוצא לזיהוי דיגיטלי

קרא עוד »
מדרסים למבוגרים בהתאמה אישית

מדרסים למבוגרים בהתאמה אישית

מדרסים למבוגרים בהתאמה אישית אורתוטיקה היא אפשרות פופולרית יותר ויותר למתן נוחות ותמיכה למבוגרים המתמודדים עם כאב ואי נוחות בכף הרגל. כיצד מדרסים אורתופדיים יכולים

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!