הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסי גרפיט לפי מידה

מדרסי גרפיט לפי מידה אישית

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

מבין שלל המדרסים המוצעים כיום, אין ספק שמדרסי הגרפיט הם האיכותיים ביותר. מדרסים אלו עשויים מסיבי פחמן זעירים, המסוגלים להתאים את עצמם ללחצים משתנים בכל העומסים. מדרסי הגרפיט אידיאלים להליכה ולריצה, מכיוון שיש להם כושר בלימת זעזועים גבוה במיוחד. מדרסי גרפיט לפי מידה אישית ניתן להשיג בחנויות אורטופדיות רבות, אך בכדי לבצע רכישה מושכלת ואחראית, כדאי לרכוש אצל המקצועיים ביותר. המכון האורטופדי של חברת אריאל קומפורט נמצא ברעננה, ומספק מדרסי גרפיט איכותיים ביותר. חברת אריאל קומפורט, הידועה גם בשם אריאל אורטופדיה מתקדמת, מעסיקה טכנאי אורטופדיה (אורטוטיסטים) מומחים להתאמה מקצועית של מדרסי הגרפיט.

התאמת מדרסים באמצעות תבנית גבס

חברת אריאל קומפורט, מספקת מדרסים בהתאמה אישית ולפי מידת גבס שנלקחת מראש. הלקוח המגיע למכון האורטופדי של החברה, מטביע את כפות רגליו בתבנית גבס המוסרת במהרה, ולאחר זמן קצר נוצקת תבנית מדויקת של כפות הרגליים. באמצעות תבנית זו ניתן לייצר עבור הלקוח את המדרסים האידיאליים בעבורו. במעבדת האורטופדיה של אריאל קומפורט, מייצרים מדרסי גרפיט לפי מידה אישית באופן שהלקוח ירגיש בשינוי מיידי. מדרסי הגרפיט  המיוצרים במעבדת החברה  מעניקים חוויית הליכה בכל צעידה וצעידה. תבניות הגבס נותנים אינדיקציה מושלמת למומחי האורטופדיה של החברה, ואלו מייצרים עבור הלקוח את הפתרון האידיאלי להליכה יציבה ובריאה.

המכון האורטופדי

המכון האורטופדי של חברת אריאל קומפורט, הידועה גם בשמה אריאל אורטופדיה מתקדמת, נמצא ברעננה ומספק שלל שירותי אורטופדיה: שירות מדרסים החל מיציקת התבנית ועד ולאספקת המדרסים ללקוח, ייעוץ ואספקה של תומכים לגב, למרפק, ולברך, ייעוץ בנוגע לרכישת ציוד אורטופדי מתאים, ועוד – הלקוחות המגיעים למכון האורטופדי מקבלים את שירות אישי ואדיב ממומחים בתחום האורטופדיה. במכון האורטופדי של אריאל קומפורט, מספקים מדרסי גרפיט לפי מידה אישית. מדרסים אלו, הנחשבים לטובים בעולם, מותאמים על ידי מומחי האורטופדיה של החברה, ומעוצבים כך שללקוח תהיה חוויית הליכה מושלמת. המדרסים מקלים באופן משמעותי את העומסים הלא נחוצים על הרגל, ומאפשרים יציבה נכונה ובריאה יותר ללקוח.

חברת אריאל קומפורט

חברת אריאל קומפורט מספקת ציוד אורטופדי למגוון רחב של בעיות, ונותנת פתרונות יצירתיים לפי הצורך. חברת אריאל קומפורט מעסיקה טכנאי אורטופדיה מומחים העומדים לשירות הלקוחות באופן מתמיד, ומספקת את הציוד האורטופדי המתקדם ביותר בעולם. שירות הלקוחות של החברה נותן מענה בכל רחבי הארץ, ונמצא בזמינות מתמדת לפניות. במידה ומחפשים מדרסי גרפיט לפי מידה אישית כדאי להגיע למכון האורטופדי של אריאל קומפורט. מומחי האורטופדיה של החברה מעניקים שירות מקצועי ואדיב, ומתאימים את המדרסים באופן מושלם לכפות הרגליים.

מחפשים מדרסי גרפיט לפי מידה אישית, ובמחיר המשתלם בארץ? צרו קשר עוד היום עם חברת אריאל קומפורט, ובמהרה כל צעד יהפך לחוויה נעימה!

שאלות נפוצות בנושא מדרסי גרפיט קרבון פייבר

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

מדרסי גרפיט מתאימים לאנשים עם בעיות בכף הרגל וכאבים, וכן לספורטאים עם פציעות שונות או בעלי כף רגל בעייתית שצריכים נעלי ספורט עם תמיכה מירבית בעת פעילות ספורטיבית מאומצת ומורכבת. התמיכה המיריבית שמספקות מדרסי גרפיט מאפשרת הקלה על פעולות כף הרגל ולמיכה מלאה לאורך כל שעות היום גם בעת הפעלת לחץ על אזור זה בין אם זה בקפיצה, הליכה ועוד

מדרסי גרפיט, הם מדרסים דקים מאוד אשר נמצאים בתוך הנעליים ותומכים בכף הרגלה לאורך כל שעות היום. מדרסים אלה מיוצרים מפחמן קרבון פייבר, הם גמישים מאוד ועמידים לאורך זמן. השוני במדרסי גרפיט לעומת סוגי מדרסים אחרים שהם מיוצרים מסיבי פחמן ולא מסיבי זכוכית או חומרים אחרים כפי שאנו מכירים לכן הם גם קלילים יותר ועוצרים תנועות לא רצויות אשר עלולות לגרום לנקע בזמן הריצה ולפגיעות נוספות בגוף. בנוסף לכך, מדרסי גרפיט מקלים עד מאוד על כאבי שנגרמים בחלק הקדמי של כף הרגל עקב הליכה מרובה עם נעלים לא נוחות, כגון: נעלי עקב או מבנה כף רגל שונה שמפריע בעת ההליכה.

אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של המדרס הספציפי הזה הוא כמובן העובי שלו. בשונה ממדרסים אחרים שיכולים להיות מעט עבים, כאן אנו מדברים על מדרס דק במיוחד. כך שאם אתם מכניסים אותו אל תוך הנעל, אתם אפילו לא תרגישו כי הוא נמצא שם. אך אל תיתנו לעובי הדק להטעות אתכם, המדרס הזה הוא עמיד במיוחד ויכול להחזיק שנים ארוכות מבלי להישחק.

מדרסי גרפיט קרבון פייבר רוכשים אצל אריאל מדרסים, ונהנים ממדרס איכותי שיותאם לכף הרגל שלכם. החברה מעמידה טכנולוגיה מתקדמת לצורך התאמה מושלמת של המדרס לכף הרגל. כך שאתם יכולים להיות בטוחים כי אותו מדרסי גרפיט קרבון יהיה כזה שיספק לכם את התמיכה האידיאלית. בקרוב מאוד תוכלו לשפר את הביצועים הספורטיביים שלכם, ובו בזמן להשאיר את כל הכאבים מאחור. כל מה שנדרש מכם לעשות זה לפנות אלינו, ובתוך זמן קצר תוכלו לראות איך החיים שלכם משתנים מקצה לקצה.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים למרתון

מדרסים למרתון וטריאתלון

מדרסים למרתון וטריאתלון מרתון וטריאתלון הם מרוצים הכוללים פעילות גופנית מאומצת, הכרוכה בעיקר בהפעלת שרירי הרגליים ובשימוש ברגליים וכפות הרגליים. מרוצים אלו הינם מרוצים הכוללים

קרא עוד »
שברי מאמץ ברגל

שברי מאמץ ברגל

גורמי סיכון להתפתחות שברי מאמץ ברגל שברי מאמץ ברגל יכולים להיות מצב כואב ומתיש הדורש טיפול רפואי מיידי. שבר מאמץ הוא שבר בעצם הנגרם כתוצאה

קרא עוד »
גאוט

גאוט

גאוט גאוט הוא סוג של דלקת פרקים שגורמת להצטברות של חומצת שתן במפרקים. גאוט  זה יכול לגרום לכאב, נפיחות ואדמומיות. גאוט נגרמת מהצטברות של גבישי

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

עלות מדרסים

עלות מדרסים

עלות מדרסים עלות מדרסים? שאלה זו מעסיקה רבים העומדים בפני הצורך לשפר את הנוחות והתמיכה בכפות רגליהם. עלות מדרסים במאמר זה, נבחן את ההבדלים בטווח

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!