הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים למורטון ניורומה

מדרסים למורטון ניורומה - מדרסים למורטון נוירומה

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

מורטון נוירומה היא מצב פיזיולוגי שבו יש תחושת כאב/נימול/הרדמה במרווח בין אצבע 3 ואצבע 4 בכפות הרגליים. הכאבים עלולים להיווצר על גבי הבהונות הללו או על הכרית הקדמית של כף הרגל. כך או כך, נוצר לחץ על העצב העובר בין עצמות המסרק (inner digital nerve) שמפריע לתפקוד מכני ונוירולוגי של אותו עצב. טיפול אורטופדי לצד נעילה של נעליים עם מדרסים למורטון נוירומה מקלה במידה ניכרת על המצב, ואף עוזרת למנוע נזקים נוספים בכפות הרגליים.

מדרסים למורטון

אבחון וטיפול במורטון נוירומה

ניתן לאבחן מורטון נוירומה בעקבות תלונות של אלו שלוקים בבעיה הזו: כאב בעת נעילה של נעליים שנעלמים לאחר חליצת הנעליים מהווה סימן היכר של הבעיה. ככל שהמצב מחמיר, כך הכאבים יהיו חזקים וארוכים יותר. גירוי חוזר ונשנה של העצב בין אצבעות 3 ו-4 גורם לכאבים, כך שהטיפול הראשוני הוא משככי כאבים בדמות כדורים או אפילו זריקות.

המצב הזה נוצר פעמים רבות עקב נעילה של נעליים צרות וגבוהות, כך שהוא נפוץ בעיקר בקרב נשים. כדי להתחיל בטיפול, מומלץ לנעול נעליים רחבות מהרגיל ולהצטייד בפריט חיוני נוסף: מדרסים למורטון נוירומה.

התאמת מדרסים למורטון נוירומה

מדרסים למורטון נוירומה עוזרים בראש ובראשונה להפחית את העומס מהעצב הפגוע בכף הרגל. כאשר זה קורה, הגוף מתחיל לשקם את האזור הפגוע, וניתן להרגיש ברגיעה של הכאבים לאחר שמתחילים לנעול מדרסים עבור המצב הזה.

על מנת שמדרסים אכן יעזרו למורטון נוירומה, הם צריכים להיות מותאמים בדיוק למידות של כפות רגליכם ולגופכם. בנוסף, מדרסים עבור המצב הזה צריכים להיות רכים ורב-שכבתיים כדי להפחית את הלחץ על העצב.

הרכבה של מדרסים שמותאמים לכם בדיוק תעזור לתקן את מנח העקב שלכם, לאזן את גופכם, לפזר את משקלכם באופן אידאלי, וגם לייצב את הקשת האורכית של כפות רגליכם.

אם אתם זקוקים למדרסים עבור מורטון נוירומה, מכון אורטופדי אריאל קומפורט ישמח לעמוד לשירותכם. במכון אנו מייצרים מדרסים בהתאמה אישית עבור מגוון בעיות, לרבות מורטון נוירומה. הצוות המקצועי שלנו מבצע צילומים, הדמיות ומרכיב תבניות גבס כדי ליצר מדרסים איכותיים בהתאמה אישית. כל המדרסים שיוצאים מהמכון מורכבים מהחומרים האיכותיים ביותר, ונבדקים על ידי המטופלים שלנו כדי להבטיח התאמה מיטבית.

כדי להקל על הלחץ שנוצר בעצבים של כפות הרגליים שלכם, פנו אלינו לקבלת שירות מותאם אישית בכל צעד.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים דימונה

מדרסים דימונה

מדרסים דימונה לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לצוות מכון אריאל קומפורט,ברצוני להודות לכם מקרב לב. כאחת הסובלת מדלקת פרקים, לא

קרא עוד »
Индивидуальные ортопедические стельки

Индивидуальные ортопедические стельки в Израиле

Индивидуальные ортопедические стельки в Израиле https://www.youtube.com/watch?v=PP-vt0NLkN0 Существуют несколько видов ортопедических стелек, каждый из которых разрабатывается и создаётся в соответствии с определёнными потребностями человека. При производстве

קרא עוד »
פלטפוס בכף הרגל

פלטפוס בכף הרגל

פלטפוס בכף הרגל פלטפוס הוא מצב של כף הרגל שיכול להיגרם ממספר דברים שונים. פלטפוס בכף הרגל הסיבה העיקרית לפלטפוס היא היעדר קשת בכף הרגל.

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!