הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים לנפגעי פוליו

מדרסים לנפגעי פוליו

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

מחלת הפוליו השפיעה על ילדים רבים במאה הקודמת שהם כיום מבוגרים שניזוקו מהמחלה. הפוליו תוקף את מערכת העצבים וגורם לנזקים גופניים רבים, כולל עיוותים בגפיים, עקמת, עיוותים בעמוד השדרה, ועוד. כתוצאה מאותם עיוותים גופניים שחולי פוליו סובלים מהם, ישנה חלוקת עומס לא שווה על הרגליים. מדרסים לנפגעי פוליו עוזרים להפחית את הכאבים שנלווים למחלה ואת חוסר האיזון שנגרם ממנה.

מדרסים לנפגעי פוליו

השפעת מחלת הפוליו על הגוף

פוליו גרם במקרים רבים לשיתוק חלקי של הגוף, ובמקרים אחרים לעיוותים שונים בגפיים. אלו שסובלים מעיוותים לא איבדו את יכולת ההליכה, אך העיוותים מקשים במידה ניכרת על הליכה והתניידות. באמצעות מתן תמיכה לכפות הרגליים והפחתת העומסים על הרגליים ניתן לשפר את היציבה ולהקל על הליכה.

בנוסף, מדרסים לנפגעי פוליו עוזרים במצבים שבהם רגל אחת קצרה יותר מהשנייה. באמצעות תמיכה ברגל החלשה, ניתן לשפר את היציבה ולתמוך בגוף בצורה יעילה יותר.

מדרסים מותאמים אישית לחולי פוליו

מלבד היתרונות שצוינו מעלה, מדרסים עבור נפגעי פוליו עוזרים גם במניעה של פצעי לחץ שעלולים להיגרם בהליכה. באמצעות פיזור טוב יותר של משקל הגוף, ניתן למנוע עומסים חריגים שגורמים לפצעי לחץ קשים לטיפול.

מדרסים מותאמים אישית מונעים לחץ על מפריק הרגל ואיזון בלחץ שמופעל על כפות הרגליים. באופן הזה ניתן למזער את הסיכון לשחיקת סחוס.

הרכבת מדרסים במצבים של פוליו צריכה להתבצע באופן מדויק בגלל הבעיות החריגות שהמחלה גורמת להן. בקרב חולי פוליו רבים ישנם הבדלים בגודל כף הרגל, וכן באורך של הרגליים. לכן, מדרסים גנריים אינם מתאימים להרכבה על ידי חולי פוליו.

כדי שניתן יהיה ליהנות מהיתרונות של מדרסים, חשוב שהם יהיו מותאמים באופן מדויק לאנטומיה של חולי פוליו. במכון אורטופדי אריאל קומפורט זמינים לכם מדרסים מותאמים אישית לשלל מצבים גופניים – לרבות פוליו.

במכון אנו מבצעים בדיקות ממוחשבות לכל מטופל, לצד סריקות לייזר תלת-ממדיות והרכבת מדרסים על פי תבניות גבס. המדרסים האיכותיים שלנו מותאמים באופן אישי בדיוק לפי האנטומיה והצורך של המטופלים שלנו על מנת לספק להם את המדרסים האיכותיים ביותר. כדי להקל על הכאבים וחוזר האיזון שנגרמים מפוליו, פנו אלינו למכון אריאל קומפורט, וגלו כיצד להקל על הבעיות האורטופדיות שאתם חווים עם מדרסים בהתאמה אישית המורכבים ממיטב החומרים הזמינים כיום.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים נגד פרונציה

מדרסים נגד פרונציה

מדרסים נגד פרונציה דרך יעילה להילחם בכאבי ברכיים. מדרסים לשיכוך כאבי ברכיים מדרסים נגד פרונציה הופכים לאופציה פופולרית יותר ויותר להקלה על כאבי ברכיים הנגרמים

קרא עוד »
התאמת מדרסים לכל בעיה

התאמת מדרסים לכל בעיה

התאמת מדרסים לכל בעיה "התאמת מדרסים לכל בעיה" היא תכונה מרכזית שמספקים מדרסים מותאמים אישית. בין אם אתם סובלים מכפות רגליים שטוחות, פרונציה יתר או

קרא עוד »
שולחן סיעודי

שולחן סיעודי

שולחן סיעודי דלפק השירות הסיעודי הוא נקודת הקשר הראשונה למטופלים הזקוקים לסיוע בטיפולם הרפואי. שולחן סיעודי זה עמדת חזית הדורשת הרבה סבלנות ואמפתיה, כמו גם

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

אביזרים אורטופדיים

אביזרים אורטופדיים

אביזרים אורטופדיים לספורט לנוחיות לקוחותינו, ניתן לרכוש את כל האביזרים אורטופדיים שנמצאים אצלנו על המדפים בהזמנה מיוחדת אורטופדיה היא תחום הרפואה אשר מטפל בשלד ובשרירים

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!