הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

נעליים לפי מידה

הנעליים מיוצרות ממגוון עורות לפי בחירת הלקוח – נעליים לפי מידה ובהתאמתן

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

בשונה מהדעה הרווחת בציבור, כפות הרגליים שלנו אינן דומות זו לזו. למעשה הן שונות אחת מהשנייה גם אצל אותו אדם. אלמנטים נוספים המשפיעים על סוג הנעל הרצויה לכל אחד הם, סוג העור, רגישויות של כף הרגל לחומרים מסוימים, מבנה, צורה, התנהגות בלוטות הזיעה על גבי כף הרגל ועוד.

במכון האורטופדי ‘אריאל קומפורט’ עובר כל מטופל אבחון מדוקדק ביותר על מנת להתאים עבורו את הנעליים המתאימות ביותר מכל הבחינות.

המטופל עובר סדרת בדיקות ומדידות, תשאול רפואי קצר ולאחר שנבחרת שיטת התאמת המדרסים ונלקחות כל המידות, אנו מתייעצים לגבי סוג החומרים מהם נרכיב את הנעל. כל הנעליים מיוצרות ממגוון עורות לפי בחירת הלקוח – נעליים לפי מידה ובהתאמתן לאופי כף הרגל של המטופל.

ייצור מדרסים אורטופדיים
נגן וידאו

מדרסים ביו מכניים אצל אורטוטיסטים מומחים

כל כך הרבה אנשים זקוקים להתאמת נעלים באופן אישי. מדובר באנשים העומדים שעות רבות על הרגליים, ספורטאים, אנשים מבוגרים ועוד מגזרים אשר אינם מודעים לחשיבות הנעליים עבור תפקודם. לעיתים קיימת אפילו זליגה של כאב לגב ולמקומות אחרים בגב, דבר שיכול היה להימנע רק על ידי נעילת הנעליים הנכונות.

עבור כל מי שסובל מכאבי רגליים, כאבים במפרקים, לחץ על השרירים ועוד קיימת אפשרות אחרת. במכון האורטופדי ‘אריאל קומפורט’ אנו בונים נעלים מעולות בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס.
צוות אורטוטיסטים מומחה יבצע מדידה של כף הרגל במכון בטכניקה פשוטה אך מדויקת להפליא של לקיחת מידה על ידי חבישת גבס. בשיטה זו משיגים את התוצאות המדויקות ביותר ולפיהם אנו בונים בהתאמה אישית את הנעל במכון.

הנעליים מיוצרות ממגוון עורות לפי בחירת הלקוח – נעליים לפי מידה ובהתאמתן

אנו מספקים הנחות והטבות לזכאים על פי חוק השיקום, מטופלי קופות החולים והמחזיקים באישורים מיוחדים לנעליים אורטופדיות חולי סכרת ואחרים.
לרשותכם חנות גדולה ברעננה שם תמצאו מגוון רחב של פתרונות אורטופדיה נוספים. באפשרותכם ללמוד עוד על התחום על ידי גלישה באתר או על ידי השארת פרטים באתר. התקשרו אלינו עם כל בעיה אורטופדית ונשמח לעזור לייעץ לכל מי שזקוק לכך.

זכרו שנעליים אינן עניין פעוט. המחירים במכון האורטופדי שווים לכל נפש וחבל שתרכשו נעלים זולות מדי במקום אחר שאינו מורשה, נעלים שרק יסבו נשק ליציבה ולהליכה שלכם. כפי שאינכם רוכשים משקפי שמש בחנות שאינה חנות אופטיקה או לכל הפחות מורשת לכך, כך אין זה חכם לרכוש נעלים במקום אחר פחות ממכון אורטופדי מוסמך ומאושר משרד הבריאות.

לרגליים שלכם מגיע הכי טוב ואתם יכולים לקבל זאת לאחר התאמה אישית של הנעל עבורכם. ההבדל יהיה גדול ותוכלו ליהנות מההליכה כפי שטרם הכרתם. אנו שומרים אף על עיצוב ולא חוסכים במראה הנעל, שתהיה גם בריאותית, גם נוחה וגם ראויה להסתובב בה בכל מקום

רוצים להתאים מעלים נוחות באופן אישי לבעיה בריאותי שיש לכם בכף הרגל? היכנסו לבדיקת אבחון והתאמה של נעלים אורטופדיות איכותיות מעורות שאתם תבחרו ויתאימו לכם בצורה מושלמת – רק במכון האורטופדי ‘אריאל קומפורט’, התקשרו עכשיו!

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים לגיל השלישי

מדרסים לגיל השלישי

מדרסים לגיל השלישי גיל שלישי הוא מונח המשמש להגדרת הקבוצה הדמוגרפית הכוללת את בני 65 ומעלה. מדרסים לגיל השלישי המונח נטבע בארצות הברית בסוף שנות

קרא עוד »
תסמונת התעלה הטרסלית

תסמונת התעלה הטרסלית

תסמונת התעלה הטרסלית תסמונת התעלה הטרסלית – Tarsal Tunnel Syndrome. תסמונת תעלה טרסלית (tarsal tunnel syndrome, TTS תסמונת מנהרת הטרסל היא מצב שבו לחץ על

קרא עוד »
כאבים בברכיים

כאבים בברכיים

כאבי ברכיים – המדריך המלא כאב בברכיים הוא בעיה שכיחה המשפיעה על אנשים רבים. זה נגרם בדרך כלל משימוש יתר בברכיים וניתן לטפל בו באמצעות

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!