הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסי הגרפיט

מדרסי הגרפיט קרבון פלאסט דקים

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

מדרסי גרפיט בהתאמה אישית

כשקונים מדרסים לפי מידה אישית כדאי לבצע התאמה מדויקת באמצעות אנשי מקצוע. חברת אריאל אורטופדיה מתקדמת מעסיקה את טובי המומחים בתחום בריאות כפות הרגליים, ומבצעת התאמת מדרסים מקצועית ומהירה. הלקוח הנכנס למכון האורטופדי, מטביע את כפות רגליו בתבנית גבס, וזו מוסרת בעדינות זמן קצר לאחר מכן. תבנית הגבס מאפשרת לייצר מדרסי גרפיט המותאמים באופן מושלם לרגליו של הלקוח. מדרסי גרפיט מותאמים מעניקים יתרונות בריאותיים רבים: היציבה משתפרת, זרימת הדם ברגל נעשית יותר חופשית, הזעזוע בעת ריצה או הליכה מופחת לרמה מינימאלית – שימוש במדרסי גרפיט איכותיים משפר את איכות החיים במידה ניכרת.

מדרסי גרפיט

מדרסי הגרפיט קרבון פלאסט דקים ומעוצבים באופן חדשני. מדרסים איכותיים אלו מורכבים מסיבי פחמן מיקרוסקופיים, המשתנים בהתאם ללחץ הרגל המופעל עליהם. גמישות הסיבים מאפשרת למדרס להתאים את עצמו לכף הרגל באופן מושלם, ובכך לשמור על יציבות כפות הרגליים. הטכנולוגיה החדישה במדרסי הגרפיט קרבון פלאסט, ממזערת את הזעזועים הבאים במפגש הרגל עם הקרקע, ובכך תורמת לבריאות הגוף בזמן הליכה וריצה. מדרסי הגרפיט קרבון פלאסט דקים ומעוצבים, ולכן הם פופולאריים ביותר כיום בקרב ספורטאים, ובקרב אנשים המעוניינים לשמור על בריאות גופם. כשקונים מדרסי גרפיט כדאי לעשות זאת במכון אורטופדי מקצועי. המכון האורטופדי של חברת אריאל אורטופדיה מספק מדרסים איכותיים, בהתאמה אישית עם ייעוץ מקצועי.

חברת אריאל אורטופדיה

חברת אריאל אורטופדיה, הידועה בנוסף בשם אריאל קומפורט, מפעילה מכון אורטופדי בעיר רעננה. מכון זה, הוא בין המכונים האורטופדים המתקדמים ביותר שיש בארץ, והוא מעסיק אורטופדים מומחים בבריאות כפות הרגליים. החברה מספקת מדרסים מותאמים לשלל צרכים: לפעילות ספורטיבית, לפעילות יומיומית, לבעלי נכויות, ולכל צורך מתבקש. בנוסף למדרסים המותאמים אישית בתבניות גבס, החברה מספקת תומכים אורטופדים למגוון צרכים: תומך ברך, תומך גב, תומך מרפק – במכון האורטופדי של החברה ברעננה ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה אורטופדית, ושירות הלקוחות של החברה נמצא בזמינות מתמדת לפניות. כל המדרסים של חברת אריאל אורטופדיה מסופקים באחריות מלאה.

מדרסים

בשנים האחרונות תחום המדרסים נמצא בהתפתחות מתמדת. בעבר היו מדרסים אחידים לכל הלקוחות, ואנשים נאלצו להתפשר בבריאות גופם, אך כיום המצב שונה בתכלית. חברות המדרסים כיום מאפשרות למכוני האורטופדיה לייצר מדרסים בהתאמה אישית. מדרסים אלו מיוצרים באמצעות הטבעת כפות הרגליים בתבניות יציקה. תבניות אלו משמשות את האורטופדים המומחים ביצירת המדרס המושלם לכפות הרגליים. זמן קצר לאחר ביצוע ההתאמה המדויקת, הלקוח מקבל את המוצר המוגמר – מדרסים מושלמים המיועדים במיוחד לכפות רגליו. חברת אריאל אורטופדיה מספקת את מדרסי הגרפיט קרבון פלאסט דקים ומעוצבים, ובהתאמה אישית ללקוח. במדרסים עמידים במיוחד וניתנת עליהם אחריות מלאה.

צריכים מדרסים איכותיים לכפות הרגליים שלכם? רוצים את מדרסי הגרפיט קרבון פלאסט דקים ומותאמים במחיר המשתלם ביותר? צרו קשר עכשיו עם אריאל אורטופדיה, ובמהרה כל הליכה תהפך לחוויה!

שאלות נפוצות בנושא מדרסי גרפיט קרבון פייבר

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

מדרסי גרפיט מתאימים לאנשים עם בעיות בכף הרגל וכאבים, וכן לספורטאים עם פציעות שונות או בעלי כף רגל בעייתית שצריכים נעלי ספורט עם תמיכה מירבית בעת פעילות ספורטיבית מאומצת ומורכבת. התמיכה המיריבית שמספקות מדרסי גרפיט מאפשרת הקלה על פעולות כף הרגל ולמיכה מלאה לאורך כל שעות היום גם בעת הפעלת לחץ על אזור זה בין אם זה בקפיצה, הליכה ועוד

מדרסי גרפיט, הם מדרסים דקים מאוד אשר נמצאים בתוך הנעליים ותומכים בכף הרגלה לאורך כל שעות היום. מדרסים אלה מיוצרים מפחמן קרבון פייבר, הם גמישים מאוד ועמידים לאורך זמן. השוני במדרסי גרפיט לעומת סוגי מדרסים אחרים שהם מיוצרים מסיבי פחמן ולא מסיבי זכוכית או חומרים אחרים כפי שאנו מכירים לכן הם גם קלילים יותר ועוצרים תנועות לא רצויות אשר עלולות לגרום לנקע בזמן הריצה ולפגיעות נוספות בגוף. בנוסף לכך, מדרסי גרפיט מקלים עד מאוד על כאבי שנגרמים בחלק הקדמי של כף הרגל עקב הליכה מרובה עם נעלים לא נוחות, כגון: נעלי עקב או מבנה כף רגל שונה שמפריע בעת ההליכה.

אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של המדרס הספציפי הזה הוא כמובן העובי שלו. בשונה ממדרסים אחרים שיכולים להיות מעט עבים, כאן אנו מדברים על מדרס דק במיוחד. כך שאם אתם מכניסים אותו אל תוך הנעל, אתם אפילו לא תרגישו כי הוא נמצא שם. אך אל תיתנו לעובי הדק להטעות אתכם, המדרס הזה הוא עמיד במיוחד ויכול להחזיק שנים ארוכות מבלי להישחק.

מדרסי גרפיט קרבון פייבר רוכשים אצל אריאל מדרסים, ונהנים ממדרס איכותי שיותאם לכף הרגל שלכם. החברה מעמידה טכנולוגיה מתקדמת לצורך התאמה מושלמת של המדרס לכף הרגל. כך שאתם יכולים להיות בטוחים כי אותו מדרסי גרפיט קרבון יהיה כזה שיספק לכם את התמיכה האידיאלית. בקרוב מאוד תוכלו לשפר את הביצועים הספורטיביים שלכם, ובו בזמן להשאיר את כל הכאבים מאחור. כל מה שנדרש מכם לעשות זה לפנות אלינו, ובתוך זמן קצר תוכלו לראות איך החיים שלכם משתנים מקצה לקצה.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים ערד

מדרסים ערד

מדרסים ערד לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכל המבקש,אני כוריאוגרף במקצועי כבר מזה 10 שנים. כחלק מה”סיכונים המקצועיים” של התחום,

קרא עוד »
דורבן ברגליים סוס

דורבן ברגליים

דורבן ברגליים של סוס הדורבן ברגליים הוא מכשיר שהומצא במאה ה-16. הוא תוכנן כדי לעזור לסוסים למשוך משאות כבדים. מטרת מכשיר זה היא לספק אחיזה

קרא עוד »
השריר מצדיד הבוהן

השריר מצדיד הבוהן

שריר האבדקטור הלוסיס מבט פלנטרי שריר לוסיס החוטף הוא שריר של גוף האדם שנמצא בקדמת הירך. שריר לוסיס החוטף הוא שריר חשוב מאוד בחיי היומיום

קרא עוד »
הליכון למבוגרים אחרי ניתוח

הליכון למבוגרים אחרי ניתוח

הליכון למבוגרים אחרי ניתוח הליכון למבוגרים לאחר ניתוח הוא מכשיר המשמש לסייע למטופלים להתאושש מהניתוח. הליכון למבוגרים אחרי ניתוח  זה עוזר להם לחזור על הרגליים,

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

טיפול במת כף הרגל

טיפול במת כף הרגל

טיפול במת כף הרגל טיפול במת כף הרגל הוא טיפול המשמש להקלה על כאבים ואי נוחות בכפות הרגליים. הטיפול עשוי לשמש גם לטיפול בבעיות אחרות

קרא עוד »
מדרסים או נעליים

מדרסים או נעליים

מדרסים או נעליים בעולם נוחות כף הרגל מתעוררת לא פעם דילמה: מדרסים או נעליים? איך לקבוע מה הכי טוב ואיך לעשות את הבחירה הנכונה? מדרסים?

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!