הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים ביו מכניים,מדרסים ביומכניים, מדרסים קשיחים, מדרסים ביומכניים מחיר

מדרסים ביומכניים 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ עבור מדרסים ביומכנים

לקוחות כללית מושלם זכאים להחזר של 450 ש”ח מי 750 ש”ח בעבור זוג מדרסים

מיוצרים לפי מידה שנלקחת באמצעות תחבושות גבס על פי שיטת אריאל קומפורט®

אחריות ל-3 שנים

מדרסים במבצע, 2 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1 + 1 חינם)

מדרסים במבצע: מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד

זוג ראשון ליום יום וזוג שני לפעילות ספורטיבית

אחד לספורט ואחד ליום יום | 1 + 1 על כל סוגי המדרסים | בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד חינם | בכפוף לתקנון המבצע ט.ל.ח
מבצע מטורף במחיר שאסור לפספס!!! קניה ישירה מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך ועמלות מיותרות. תוצרת של אריאל קומפורט ®

קופון הנחה
מדרסים במבצע: 3 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1+1+1 חינם)
מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד
זוג ראשון ליום יום, זוג שני לפעילות ספורטיבית וזוג שלישי לנעלי אלגנט
מדרסים אורטופדיים
מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

קופון

 להדפסת קופון וקבלת הנחה לחץ כאן:

מדרסים וידאו
נגן וידאו

אריאל קומפורט ® אריאל אורטופדיה מתקדמת מביאים לכם מדרסים ביומכניים, מדרס ביו מכני, לפי מידת התחבושת גבס במחיר מבצע מיוחד: 750 ₪

אולי תופתעו לדעת, אבל מסתבר כי ברבות מהנעלים שאנו קונים, גם היקרות והנחשבות שבהן, מדרסים ביומכניים הינם פשוטים להפליא, ולא  ממלאים את תפקידיהם הייעודי. חשוב להבין בשלב זה, כי מדרסים ביו מכניים לא משמשים רק לאנשים הסובלים מבעיות ברכיים או בעיות גב,  אלא לכולנו. אם לא נתייחס לגופנו בכבוד הראוי לו מגיל צעיר, לא נוכל להתפלא כאשר נסבול מבעיות כאלה בעתיד.

מדרסים ביומכניים, מדרסים קשיחים, מדרסים ביומכניים מחיר

אם כן, מהם אותם תפקידים חשובים אותם ממלאים מדרסים ביו מכאניים?

 מדרסים ביו מכניים – מה הם?

מדרסים ביומכניים מכבי

מדרסים ביומכאניים הם רפידה אשר תפקידה לתמוך בכף הרגל. הרפידה הזו לרוב מגיעה עם הנעלים שלנו, אך המוצר שאתם מקבלים עם  הנעל שקניתם לרוב אינו מספיק איכותי. ומדוע הוא אינו איכותי? אין לזלזל בתפקידם של מדרסים ביו מכניים.
כפי שבזמן בניית בית לא תזניחו את היסודות, כך עליכם להסתכל על כפות הרגליים שלכם: הכן עליו ניצב הגוף כולו, הבסיס, היסוד. תפקידם  של מדרסים ביו מכניים למנוע בעיות גב וברכיים על ידי פיזור נכון של משקל הגוף, בלימת זעזועים, שיפור היציבות ותמיכה בשלד.
מדרסים נכונים יותאמו לכם ויוכלו להיות מועברים מנעל לנעל. אין צורך ביותר מזוג מדרסים ביו מכאניים אחד בדרך כלל. ההתאמה מתבצעת בשיטות רבות, בין אם במדידה בגבס, על ידי חיישנים אלקטרוניים או בהטבעה בספוג מיוחד כפי שיפורט בהמשך.

התאמה נכונה של מדרסים ביומכניים

מדרסים ביומכניים כללית

ישנן כמה שיטות למדידה והתאמה של מדרסים ביומכאניים: חשוב תחילה לבדוק את ה”קשת” בכף רגלכם. האם היא נמוכה (“פלטפוס”), סטנדרטית או גבוהה? אם אתם בוחרים במדרס ללא התאמה אישית, בחרו במדרס המתאים לקשת כף הרגל שלכם כפי שאבחנתם, המתאים פשוט למידת הנעליים שלכם.
שיטה נוספת תהיה השיטה הממוחשבת: תוכנת מחשב הסורקת בעזרת חיישנים את כף רגלכם ומעבדת את הנתונים כך שיותאם לכם ה מדרסים ביומכניים הרצויים. שיטה נוספת היא מדידה באמצעות תחבושות גבס. שיטה רביעית ואחרונה היא הטבעה בספוג מיוחד, כך שצורת הרגל נשמרת בו. לאחר מכן איש מקצוע יבנה מדרסים ביו מכניים מיוחדים לפי ההטבעה.

מדרסים ביומכאניים יש להתאים לנעלים. עלינו לוודא שהמדרס עומד בתפקידו בכבוד- נבדוק זאת בהליכה או בריצה עם המדרסים החדשים. חשוב מאד להשתמש במדרסים בהדרגה.
תחילה לא יותר מארבעים דקות בכל יום. הכאבים אמורים לעבור בתוך שבוע, ואם לא יש לחזור ליצרן ולהחליפם. חמישים אחוזים מהאוכלוסייה נזקקת בשלב זה או אחר של חייהם למדרסים ביו מאכניים, ומכאן ברורה חשיבותם הרבה.
בבואכם לבחור יצרן מדרסים, חשוב שתסקרו את שיטת העבודה שלו, החומרים מהם יבנה המדרס, תבחנו האם המדידה עומדת בתקנים, והאם הלקוחות הקודמים מרוצים.

עוד בתחום מדרסים ביומכניים

מדרסים ביומכניים בהתאמה אישית

השימוש במדרסים הופך ליומיומי ותדיר יותר יותר. המדרסים, שבעבר השתמשו בהם בעיקר לפתרון בעיית הפלטפוס, משמשים כיום קשת רחבה מאוד של אנשים: חיילים, חולי סכרת, ספורטאים חובבים ומקצועיים, אתלטים מקצועיים ועוד. מעבר לאלו, כבר אין צורך ב”הצדקה” כדי לקנות מדרסים, כיוון שיותר ויותר אנשים מבינים כיום ששימוש במדרסים יכול בהחלט לעזור בפתרון בעיות של יציבה, הליכה לא בריאה או נעליים לא נוחות. הוספת המדרסים לא רק משפרת את איכות החיים מבחינת נוחות, אלא גם מונעת בהמשך תופעות של כאבים ודלקות ברגליים ובגב. ומכיוון שמדרסים הפכו לתופעה כל כך רווחת, עלתה בהתאם גם קרנם של המדרסים הביומכניים.

מדרסים ביומכניים – איכות מעל הכל

כיאה לעלייתם של המדרסים, כך גם התגבר הצורך שהם יהיו איכותיים וחזקים, כדי שיוכלו לתת מענה לצרכים של הרוכש אבל במקביל גם ישרתו אותו לפרק זמן ממושך. אחרי הכל, אף אחד לא רוצה לקנות מדרסים כל שבוע, אלא מדובר בקנייה אסטרטגית תקופתית, בתדירות נמוכה מאוד. אבל איך מדרסים ביומכאניים פותרים את העניין? כדי להבין את זה חשוב קודם כל להבין מה הם מדרסים ביומכניים. מדובר למעשה ברפידות העשויות תערובת פלסטיק או גרפיט, הנחשבות לעמידות ואמינות במיוחד. תפקידן הוא לדאוג לחלוקת לחץ מתאימה ומאוזנת על הרגל. היכולת לבצע התאמה מרבית של המדרסים הביו מכניים לרגלו של המשתמש בהם, הפכה אותם לשימושיים במיוחד.

סוגי המדרסים הביומכניים מדרסים ביו מכנים

למרות שמדובר במדרסים שנחשבים לרוב קשיחים במיוחד, ומכאן גם עמידותם, זו איננה ברירת המחדל היחידה הנוגעת למדרסים האלו. ניתן בהחלט למצוא מדרסים ביומכניים גמישים או לכל הפחות חצי קשיחים. אלו למעשה שלושת הסוגים העיקריים של המדרסים הביומכניים: מדרסים גמישים, מדרסים חצי קשיחים ומדרסים קשיחים. כמובן שהמבחן של כל אחד מהסוגים, הן הקשיחים והן הגמישים, מתבטא בצרכים השונים שהרגל דורשת. ישנם אנשים שזקוקים למדרסים גמישים יותר, שיתאימו עצמם לרגל, וישנם כאלו שזקוקים למדרסים קשיחים יותר, שיאלצו את הרגל להתאים עצמה אליהם. הכל, כמובן, בהתאם לנסיבות הפרטניות ולצרכים של רוכש המדרסים.

הגנה מפני כאבים מחיר מדרסים ביומכניים

חלוקה נכונה של הלחץ המופעל על הרגל היא אחד הדברים החשובים ביותר בשמירה על בריאות הרגליים. יציבה לא נכונה או הליכה לא נכונה, נעילת נעליים לא נוחות והפעלת לחץ לא שוויוני על הרגל – כל אלו עלולים לגרום לכאבים שונים: בעיות בכף הרגל, בקרסול ואף כאבי גב חוזרים ונשנים. הבעיות האלו יכולות להיפתר מבעוד מועד בעזרת מדרסים ביומכניים. אלו, לאחר שהותאמו באופן אישי לרגלו של המשתמש בהם, יכולים לתקן את היציבה, להעניק לרגל תחושת נוחות ולחלק באופן שווה ומאוזן יותר את העומס שמופעל על הרגל בכל רגע נתון. כך, יכולות הבעיות להיפתר עוד בטרם נוצרו. אבל גם בעיות שהתעוררו זה מכבר יכולות להיפתר באמצעות המדרסים הביומכניים. למשל כאבי עקב ודורבן – יכולים להיפתר בעזרת תיקון אופן ההליכה וצורת היציבה, אותם יכול המדרס לשנות. כך גם בנוגע לכאבים שחשים חולי סכרת, שנדרשים לטיפול עדין ברגליים שלהם, או חיילים קרביים וספורטאים שמבצעים פעילות מאומצת. לכל אלו מספקים המדרסים הביומכניים מענה הולם.

כיצד בוחרים מדרסים? סוגי מדרסים ביומכניים

בעבר, כדי לבצע רכישה ניתן היה פשוט להגיע לחנות אורטופדית העוסקת במדרסים, לבחור מדרסים לפי מידה אישית בנעליים, ולקחת אותם. בנוסף, היה נהוג לבצע מדידה בתוך החנות, כדי לוודא שהמדרסים אכן נוחים. את אותה מדידה היה מומלץ לעשות גם במהלך השבוע שחולף מרגע הקנייה, כדי לוודא שהמדרסים נוחים גם לאחר זמן מה. ועדיין, כיום השיטה הזו נהוגה הרבה פחות, כיוון שההתקדמות הטכנולוגית מאפשרת למכוני אורטופדיה ומדרסים לייצר את המדרס באופן מדויק בהתאם לכף הרגל של הקונה. באופן הזה, על אף שמומלץ תמיד למדוד אותם קודם ליתר ביטחון, מתפוגג החשש מקניית חתול בשק – מקבלים מדרסים המותאמים למבנה הרגל הייחודי ולסוג הלחץ שצפוי להיות מופעל עליה. הדרכים הרווחות שנעשות כיום לבדיקת מבנה הרגל הן באמצעות מדידה של מצבי הליכה, הדמיות מחשב ואף לקיחת מידה על ידי חבישת גבס. בשל היכולת להתאים את המדרס לרגל באופן כה מדויק, מומלץ לבצע התאמה אישית גם ברכישת מדרסים ביומכניים.

אופן ההתאמה של מדרסים ביומכניים מדרסים ביו מכנים

התהליך של התאמת מדרסים ביו מכניים באופן אידיאלי הוא די פשוט להבנה: תחילה יש להתייעץ ולפרט את שגרת היום ומידת הלחץ והשחיקה של הרגליים. לאחר מכן מתחילה ההתאמה האמיתית למבנה כף הרגל: הכנת מדרסים לפי תבנית גבס. קודם כל מוודאים שהרגל באוויר ובמצב נייטרלי, כדי שלא יופעל עליה שום לחץ. זהו דבר חשוב מאוד, כי יש להתאים את המדרס לרגל כפי שהיא אמורה להיות במצב הטבעי שלה. אם יופעל לחץ על הרגל, הדבר עלול להטות את המבנה הרצוי, כך שהמדרסים לא יהיו אפקטיביים דיים. לאחר מכן, חובשים את הרגל בגבס ויוצרים תבנית של מבנה הרגל. המבנה מדמה את הרגל עצמה כך שניתן להתאים אליה מדרס המתווך בין האופן בו הרגל אמורה להיות לבין המצב המתרחש בפועל. באופן הזה מתקבל מדרס ביומכני בהתאמה אישית על פי מידת גבס.

באופן טבעי, המדרסים הביומכניים לרוב יקרים יותר משאר המדרסים, כיאה לאיכותם. זהו תהליך טבעי, בהתחשב בעובדה שאיש לא רוצה לקנות בזול רק כדי לגלות שהוא שילם על כך ביוקר. ועדיין, העובדה שמחירם של המדרסים הביומכניים יקר יותר, לא אומר שהוא צריך להיות סכום עתק. ישנם מקומות רבים שמוכרים את המדרסים האלו במחירים מנופחים ומוגזמים, בשל היתרונות המרשימים שלהם. אמנם אין להוריד מחשיבותם של המדרסים הביומכניים, אבל חשוב לדעת שמחירים מנופחים אינם מחויבי המציאות. בהחלט ניתן למצוא מדרסים כאלו במחירים הוגנים, הולמים ומשתלמים. בהקשר הזה חשוב להימנע גם מהקיצוניות השנייה: כשם שלא כדאי לקנות במקום יקר מאוד, כך גם מוטב לחשוד כאשר קונים במקום זול מדי. מאותה סיבה שבגללה אנשים לא הולכים לקנות בשוק באיכות נמוכה, אפילו ששם הכי זול, כך גם לא כדאי לקנות מדרסים זולים במיוחד ממקומות עלומי שם. עדיף לשלם קצת יותר במקום איכותי ולדעת שאכן יש תמורה לכסף.

מדרסים ביומכניים אצל אריאל קומפורט

כיוון שיש כל כך הרבה מרכיבים שצריך לקחת בחשבון בעת קניית מדרסים ביו מכאניים – האיכות, העמידות, האמינות, המחיר, המקום בו קונים, יכול ההתאמה האישית ועוד רבים וטובים – כדאי לבצע את הקנייה במקום טוב ואמין. אריאל קומפורט זה בדיוק המקום לעשות את זה. באמצעות האורטוטוטיסטים העובדים במקום, שהם למעשה טכנאי אורטופדיה, מבצעים באריאל קומפורט בדיקה קפדנית ואיכותית של הרגל. היות וכל המדרסים באריאל קומפורט מיוצרים במקום, מתאפשרת רכישת מדרסים בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס. אמנם התאמה זו מתבצעת רק במכון עצמו, ברעננה, אך כבר בשלב ההתעניינות ניתן לפנות לאריאל אורטופדיה מתקדמת דרך הטלפון או דרך האתר עצמו. בנוסף, המחירים של המדרסים הביומכניים באריאל קומפורט הם מהאטרקטיביים בנמצא, יחד עם הקפדה מרבית על איכותם.

זקוקים למדרסים ביומכניים איכותיים במחירים הולמים? צרו קשר בהקדם עם אריאל קומפורט, שמעו על המחירים האטרקטיביים ותיהנו גם אתם ממדרסים ברמה גבוהה!

מדרסים ביו מכניים טיפול

מדרסים ביו מכניים מחיר

עלות מדרסים ביו מכניים

 

שאלות נפוצות בנושא מדרסים ביומכניים

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

המדרס הביומכני הוא מדרס אשר מיוצר באופן אישי לכל אחד מכם. המדרס מותאם לפעילות שאותה כל אחד מבצע, כך שהוא יספק את התמיכה הכי טובה שיש. זה מה שהופך את המדרס הזה להיות עדיף מאשר מדרסים רגילים שלא תמיד מתאימים כמו כפפה ליד. בנוסף ליתרון הזה, המדרס הספציפי הזה הוא גם מאוד קשיח. המשמעות היא שהוא יהיה עמיד לאורך זמן, ויאפשר לכם להשתמש בו ללא חשש. הגיע הזמן שתוכלו לרכוש מדרס שישרת אתכם שנים רבות.

מדרסים ביומכניים מתאימים למגוון נרחב של אוכלוסיות, החל מאנשים שעומדים שעות רבות על הרגליים, אנשים שסובלים מכאבים שונים ובעיות רפואיות כגון: דורבן, כאבי קרסול, כאבי ברכיים, כאבי גב ועוד. לאנשים הסובלים מפלטפוס וקריסת הקשת, לספורטאים אשר נאלצים לעבור פציעות שונות במהלך האימונים ולאנשים עם עודף משקל.

מדרסים ביומכניים לא מתאימים לאנשים הסובלים מסוכרת מאחר שהם צריכים חומרים רכים במיוחד והרבה בולמי זעזועים, ואילו במדרסים הביומכניים רמת הקשיחות של המדרסים היא גבוהה מאוד ואינה מתאימה לסוכרתיים לצרכיהם האישים.

העלות של מדרסים ביומכניים היא משתנה בהתאם לצורך האישי שלכם, ולכן קשה מאוד לתת אומדן מדויק. לפני שתבצעו רכישה שכזאת, כדאי לכם לבצע השוואת מחירים בין חנויות שונות. המחיר של מדרס ביומכני אמור לנוע בין 800-1000 ₪. כאשר בחלק מהמקרים ישנה השתתפות של קופת החולים, כך שהמחיר הסופי אמור להיות נמוך יותר. רוצים לקבל הצעת מחיר מנצחת? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, ובטוח שלא תתאכזבו מאיכות המדרס וגם מהמחיר.

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מחלת פיירברג

מחלת פיירברג

מחלת פיירברג הבנה והדרך לבריאות מחלת פיירברג, הידועה גם בשם נמק אווסקולרי של רפידות הרגל, היא מצב שיכול להשפיע באופן משמעותי על איכות החיים שלך.

קרא עוד »
טיפים לריצה

טיפים לריצה

טיפים לריצה ריצה היא ספורט הדורש תשומת לב זהירה ואינטנסיבית. טיפים לריצה זהו תרגיל בעצימות גבוהה שיכול להזיק אם לא נעשה כראוי. ישנן דרכים רבות

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מחלת קינבאק

מחלת קינבאק

מחלת קינבאק  פתולוגיה זו משפיעה בעיקר על עצמות שורש כף היד, מה שמוביל לנמק אווסקולרי של אחת העצמות באזור זה, שעלולות להיות לה השלכות רפואיות

קרא עוד »
מדרסים אורטופדיים

מדרסים אורטופדיים

מדרסים אורטופדיים מדרסים אורטופדיים הפכו עם השנים לשם נרדף לאיכות ונוחות. כיום הם מיוצרים במגוון שיטות, מציעים התאמה מושלמת למידות כף הרגל ומספקים מענה לבעיות,

קרא עוד »
מי משתמש במדרסים

מי משתמש במדרסים

מי משתמש במדרסים המקום הנפוץ ביותר עבור אנשים לחוות כאבים בכף הרגל הוא בחלק התחתון של כף הרגל. מי משתמש במדרסים העקב והקשת יכולים להיות

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!