הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

סוגי מדרסים ביומכניים

סוגי מדרסים ביומכניים

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

יצא לכם פעם לעצור לרגע ולחשוב על כפות הרגליים שלכם? היצא לכם להוקיר להן תודה על כך שהן נושאות את כובד משקלכם, מניעות אתכם, בולמות זעזועים, שומרות על שיווי משקלכם ומסתגלות לשטח יום אחרי יום, שעה אחרי שעה? דעו לכם כי הגוף שלנו הוא מכונה משומנת היטב, שאם לא נדאג לה, היא אט אט תישחק. על אחת כמה וכמה כשמדובר בכפות הרגליים שלנו. מבנה קשתות כפות הרגלים שלנו עשוי להישחק או להשתנות בעקבות הגיל, חולשת שרירים, התפתחות לקויה ועוד. בכדי למנוע בעיות יציבה ומפרקים בגיל השלישי, לשפר את היציבה, להפחית עומסים ולפזר לחצים, מומלץ להזמין מדרסים לפי מידה אישית.

אילו סוגי מדרסים ביומכניים קיימים?

מדרסים ביומכניים הם מדרסים בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס, המיוצרים לרוב מאחד מסוגי הפלסטיק פוליאוניל או פוליפרופילן, או מגרפיט קרבון שהוא סוג של פחמן. קיימים שלושה סוגי מדרסים ביומכניים שתפקידם לטפל בבעיות כגון: כאבים בעקב ובכריות כף הרגל, דלקות גידים, דורבן, שברי מאמץ, נקעים חוזרים בקרסול, כאבי קרסול וברכיים. סוגי מדרסים ביומכניים קיימים בדרגות קשיחות משתנה: מדרסים ביומכניים קשיחים, חצי קשיחים ומדרסים ביומכניים גמישים. בכדי להתאים את המדרס הביומכני למטופל, מתבצעת לקיחת מידה על ידי חבישת גבס. התאמת סוגי מדרסים ביומכניים למטופל נעשית על פי גילו ומשקלו, הבעיה בכף הרגל שלשמה הגיע, ועל פי אבחון מקדים.

סוגי מדרסים ביומכניים או מדרסים רגילים – במה בוחרים?

המדרסים הביומכניים כמו גם המדרסים הרגילים באים לעזור בבעיות הנוצרות בכפות הרגליים, בברכיים, בקרסוליים, בירכיים ובגב בעקבות מנח לא תקין של כף הרגל. בזכות היותם של סוגי מדרסים ביומכניים בהתאמה אישית על פי מידס גבס, יעילותם גבוהה. אך יחד עם זאת, הם אינם מתאימים לכל סוגי הבעיות עקב קשיחותם. סוגי מדרסים ביומכניים מתחשבים בכוחות המופעלים על כף רגלו וגופו של המטופל בכל פעילות: עמידה, הליכה וריצה. הם מפזרים לחצים, מפחיתים לחץ מהחוליות, תומכים בכף הרגל ומונעים שחיקת סחוס בברכיים. אי התאמתם של המדרסים הרגילים למטופל פוגמת ומגבילה אותם ביכולת לפתור ולהקל על המטופל במקרים של בעיות מסוימות בכף הרגל.

מדרסים ביומכניים עושים רק אצל אורטופיסטים מומחים!

באריאל קומפורט תמצאו צוות אורטופיסטים מומחה, שיאבחן את סוג הבעיה, ייקח לכם מידות אישיות לפי תבנית גבס, וימליץ לכם על סוג המדרס הביומכני המתאים לכם ביותר. המדרסים הביומכניים באריאל אורטופדיה מתקדמת מיוצרים מחומרים איכותיים באחריות, ומידתם נלקחת באמצעות תחבושות גבס כשכף הרגל נמצאת באוויר. אי נשיאת המשקל בזמן לקיחת המידות עוזרת לתקן שגיאות של יציבות בהליכה, עמידה וריצה.

אז אם אתם עובדים בעבודה הדורשת עמידה או הליכה מרובה, ספורטאים או חיילים, מדרסים ביומכניים יקלו על חייכם. צרו קשר, והאורטוטיסטים של אריאל קומפורט יתאימו לכם מדרסים!

מדרסים הם רפידות המותאמות לנעל, שמטרתם לתרום במספר אספקטים שונים בחייו של המשתמש בהם. קודם כל, הם תורמים ליציבה ולתיקון אופן ההליכה במידת הצורך. מעבר לזה, הם עוזרים במניעת כאבים ופציעות ברגליים ובגב, תורמים לתחושה נוחה יותר ולהתאמה גבוהה יותר בין הנעל לרגל. כדי שהמדרסים יוכלו לבצע את כל אלו, נהוג לבדוק שהם אכן מתאימים לכף הרגל של המשתמש. אחרי הכל, אין זוג רגליים שהוא זהה – לכל רגל יש את הקשתיות שלה, את הגמישות שלה ואת הצרכים שלה – ולכן מדרסים שונים יתאימו לאנשים שונים. זאת גם הסיבה לעלייה בייצור מדרסים לפי מידה אישית, במקום לחפש בחנויות מידה שתרגיש נוחה מספיק ולפעמים אפילו להתפשר. אבל מעבר לכך, ישנם סוגים שונים של מדרסים, כאשר המדרסים הביומכניים נמצאים כיום במגמת עלייה מתמדת. מדובר במדרסים פלסטיים או עשויים גרפיט, אשר הפכו מילה נרדפת למדרסים איכותיים. ועדיין, גם בתוך קטגוריה זו ניתן למצוא סוגי מדרסים ביומכניים שונים.

סוגי מדרסים ביומכניים – הבדלים קטנים אך משמעותיים

כשמדובר במדרסים ביומכניים, חשוב לבחון אילו סוגים ישנם. כאמור, המדרסים יכולים להיות עשויים מתערובת פלסטיק או גרפיט. למרות שמדרס פלסטי עלול להישמע, על פניו, פחות איכותי – מדובר פשוט במדרס לסוג אחד של צרכים לעומת סוג אחר של צרכים אליו פונה הגרפיט. בגלל זה נהוג להבדיל בין שלושה סוגי מדרסים ביומכניים עיקריים: מדרסים גמישים, מדרסים קשיחים ומדרסים חצי קשיחים. הבחירה בין סוגי מדרסים ביומכניים אלו נעשית בהתאם לצרכי הרגל, כאשר בדרך כלל הנחיצות נקבעת בהתאם לקשתיות שלה ולגמישות שלה.

אופני ההתאמה של סוגי מדרסים ביומכניים

כדי לקבוע את צרכי הרגל מומלץ לבצע לקיחת מידה על ידי חבישת גבס, כך שניתן יהיה לקבל תמונה ברורה של מבנה הרגל. את המדידה מבצעים בדרך כלל אורטוטיסטים, טכנאי אורטופדיה, כאשר לא מופעל על הרגל כל לחץ. כדי לוודא שהיא אינה נתונה בלחץ שיכול להסיט את המדידה, הרגל מונפת באוויר ורק אז נחבשת בגבס. החבישה ממפה באופן אידיאלי את מבנה הרגל, כך שכל שנותר לעשות הוא לייצר את המדרסים בהתאמה אישית על פי מידת הגבס.כמובן שבחירת הייצור של סוגי מדרסים ביומכניים שונים, גמישים או קשיחים – ייעשה בהתאם לבדיקה המוקדמת של הרגל, והמידה שנקבעה בגבס.

אריאל קומפורט – המקום המומלץ ביותר לקניית סוגי מדרסים ביומכניים

כשמחליטים לקנות מדרסים ביומכניים איכותיים, רצוי לעשות זאת במקום איכותי ומקצועי, אבל גם כזה שמציע מחיר הוגן. בגלל זה המקום המומלץ ביותר לעשות את זה הוא אריאל קומפורט, המכונה גם אריאל אורטופדיה מתקדמת, ברעננה. באריאל קומפורט מתמחים בכל סוגי המדרסים הביומכניים, באמצעות אורטוטיסטים מקצועיים, שמבצעים בדיקות במכון עצמו, ברעננה. ניתן כמובן להתייעץ או ליצור קשר באמצעות אתר האינטרנט או הטלפון של המכון.

רוצים מדרסים ביומכניים איכותיים ועמידים במחיר טוב? צרו עם אריאל קומפורט קשר עכשיו.

שאלות נפוצות בנושא מדרסים ביומכניים

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

המדרס הביומכני הוא מדרס אשר מיוצר באופן אישי לכל אחד מכם. המדרס מותאם לפעילות שאותה כל אחד מבצע, כך שהוא יספק את התמיכה הכי טובה שיש. זה מה שהופך את המדרס הזה להיות עדיף מאשר מדרסים רגילים שלא תמיד מתאימים כמו כפפה ליד. בנוסף ליתרון הזה, המדרס הספציפי הזה הוא גם מאוד קשיח. המשמעות היא שהוא יהיה עמיד לאורך זמן, ויאפשר לכם להשתמש בו ללא חשש. הגיע הזמן שתוכלו לרכוש מדרס שישרת אתכם שנים רבות.

מדרסים ביומכניים מתאימים למגוון נרחב של אוכלוסיות, החל מאנשים שעומדים שעות רבות על הרגליים, אנשים שסובלים מכאבים שונים ובעיות רפואיות כגון: דורבן, כאבי קרסול, כאבי ברכיים, כאבי גב ועוד. לאנשים הסובלים מפלטפוס וקריסת הקשת, לספורטאים אשר נאלצים לעבור פציעות שונות במהלך האימונים ולאנשים עם עודף משקל.

מדרסים ביומכניים לא מתאימים לאנשים הסובלים מסוכרת מאחר שהם צריכים חומרים רכים במיוחד והרבה בולמי זעזועים, ואילו במדרסים הביומכניים רמת הקשיחות של המדרסים היא גבוהה מאוד ואינה מתאימה לסוכרתיים לצרכיהם האישים.

העלות של מדרסים ביומכניים היא משתנה בהתאם לצורך האישי שלכם, ולכן קשה מאוד לתת אומדן מדויק. לפני שתבצעו רכישה שכזאת, כדאי לכם לבצע השוואת מחירים בין חנויות שונות. המחיר של מדרס ביומכני אמור לנוע בין 800-1000 ₪. כאשר בחלק מהמקרים ישנה השתתפות של קופת החולים, כך שהמחיר הסופי אמור להיות נמוך יותר. רוצים לקבל הצעת מחיר מנצחת? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, ובטוח שלא תתאכזבו מאיכות המדרס וגם מהמחיר.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

הפרק הסב-טלארי

הפרק הסב-טלארי

הפרק הסב-טלארי כף הרגל האחורית היא הפוכה לכף הרגל הקדמית. הפרק הסב-טלארי זה מתייחס למצב שבו אתה מאבד מומנטום והיריב שלך השתלט. במאמר זה, נחקור

קרא עוד »
כאב בכף היד

כאב בכף היד

כאב בכף היד הכאב בכף היד הוא סימפטום שכיח שאנשים חווים כאשר הם סובלים מתסמונת התעלה הקרפלית. זה נגרם על ידי הלחץ המופעל על העצב

קרא עוד »
תפקיד עצמות כף הרגל

תפקיד עצמות כף הרגל

תפקיד עצמות כף הרגל כף הרגל היא מבנה מורכב המורכב מעצמות רבות. עצמות אלו מחוברות על ידי מפרקים ורצועות. תפקיד עצמות כף הרגל כף הרגל

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים מכבי שלי

מדרסים מכבי שלי

מדרסים מכבי שלי כולנו זכינו בזכות המפוקפקת להוציא את צמד המילים המפורסם “כואב לי”. וככל שזה נראה, אין פתרון פלא שימנע מאתנו את הכאבים שמגיעים

קרא עוד »
מדרסים למטטרסלגיה

מדרסים למטטרסלגיה

מדרסים למטטרסלגיה מדרסים למטטרסלגיה מותאמים אישית מקלים במידה ניכרת על אלו שסובלים ממטטרסלגיה. כדי למנוע החמרה של המצב ולפתור את הבעיה, לפחות באופן חלקי, חשוב

קרא עוד »
מדרסים מצפה רמון

מדרסים מצפה רמון

מדרסים מצפה רמון לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכבוד: מכון אריאל קומפורטשלום רב!במשך חמש שנים סבלתי מבעיות בגב התחתון, להן

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!