הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים ביו-מכנים

מדרסים ביו-מכנים

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

בעיות אורתופדיות עשויות להיווצר כתוצאה מנזק שהצטבר לאורך זמן או בשל פגיעה נקודתית. חשוב לטפל בבעיה בהקדם כדי לתקן את הנזק וכדי למנוע נזק בעתיד. בנוסף, חשוב ביותר למנוע את הנזק האורתופדי אשר עלול להיווצר כתוצאה מהזנחה או חוסר מודעות. מדרסים ביו מכניים יכולים פעמים רבות למנוע נזקים אורתופדיים לגב ולרגליים וחשוב להתאים את המדרסים הללו באופן אישי לכל אחד. התאמת מדרס ביומכני באופן מקצועי ניתן לבצע במכון אורתופדי מוסמך ומנוסה בעל שם.

מדרס ביומכני – מהו?

מדרסים ביו מכניים הם רפידה אשר תפקידה לתמוך ברגל בעת הליכה, ריצה ועמידה. רפידה כזו אפשר למצוא בנעליים שתקנו, אבל גם בנעליים איכותיות ויקרות מאד, ברוב הפעמים מדובר במדרסים פשוטים אשר לא ממלאים את התפקיד הייעודי שלהם. מטרתם של מדרסים ביו מכניים הינו פיזור נכון של משקל הגוף, בלימת זעזועים, שיפור היציבות ותמיכה בשלד. כאשר תפקידים אלה מתבצעים כראוי, באמצעות זוג מדרסים ביו מכניים איכותיים, אזי נמנעות בעיות גב וברכיים.

התאמת מדרסים ביו מכניים

קיימות מספר שיטות למדידת והתאמה של מדרס ביו מכני. שיטה אחת כוללת סריקת כף הרגל באמצעות חיישנים המחוברים לתוכנת מחשב לפיה מכינים את המדרס.קיימת גם שיטה באמצעותה מטביעים את הרגל בספוג מיוחד כך שצורת הרגל נשמרת בו במדויק. לאחר ההטבעה, בונים באופן מקצועי מדרסים ביו מכניים מיוחדים על פי ההטבעה.אנו משתמשים בשיטה יעילה, הידועה כאחת השיטות הטובות לבניית מדרסים, הכוללת מדידה של הרגל באמצעות תחבושות גבס והתאמת המדרסים על הגבס עצמו.

מדרסים בנעליים

חשוב לדעת כי מדרסים ביו מכניים נכונים יותאמו לצורת ומידת הרגל שלכם ויוכלו לעבור מנעל לנעל, על כן, אין צורך ביותר מזוג מדרסים ביו מכניים אחד. את המדרסים יש להתאים לנעליים ולוודא כי הם משרתים אותנו כראוי. כדי לבדוק זאת יש לנסות פעולות כגון ריצה, הליכה, קפיצה. השימוש במדרסים ביו מכנים יעשה בהדרגה. תחילה – כארבעים דקות בכל יום. אם אתם סובלים מכאבים, הם אמורים לחלוף בתוך שבוע מרגע השימוש במדרסים, ואם זה לא קורה יש לחזור ליצרן ולהחליפם. ייתכן שהחלפת מדרסים תכלול מדידת נוספת של כפות הרגליים.
אחוז גדול מהאוכלוסייה זקוק בשלב זה או אחר להתאמת מדרסים ביו מכניים, ולכן קיימת חשיבות רבה להתאמה ולשימוש בהם. בחירת יצרן מדרסים ביו מכניים מחייבת בדיקה של איכות החומרים, תו התקן ושביעות רצון של הלקוחות.

מדרסים ביומכניים הם המדרסים הפופולריים ביותר בשוק כיום. המודעות לצורך במדרסים ולכל הבעיות שצצות בכף הרגל עולה וגוברת, ויחד איתה מתפתחת הטכנולוגיה לייצור מדרסים ביומכניים. ככל שאנו מתבגרים אנו מבינים שכף הרגל שלנו היא ענין שאין להקל בו ראש; היא אחראית על האיזון שלנו, על היציבה, על תחושות הנוחות בעמוד השדרה, בגב, בחגורת הכתפיים ובעצם, ולמעשה בכל הגוף. אנו לאט לאט מבינים שעלינו להקדיש תשומת לב רבה יותר לטיפול ולשמירה על כפות הרגליים שלנו. זה מתחיל כמובן בבחירת נעליים טובות, בהקפדה על מנוחה במידה ועמדנו שעות רבות מדי, וכמובן ברכישת מדרסים קשיחים חדשים שיותאמו עבורנו.

עמידה ממושכת על הרגליים

היום אנו מתחילים להיות מודעים לנזקים שעמידה ממושכת יכולה לגרום לגופנו. שרירים מתוחים או תפוסים, נוקשות בעורף או בצוואר, עייפות ותשישות, וכל זאת עוד מבלי להזכיר כאבי ברכיים או מפרקים. למרות זאת, ישנם אנשים שלא יכולים להימנע מעמידה ממושכת כחלק משגרת חייהם: ספורטאים, רקדנים, מורים, מוכרים בחנויות, אחיות ורופאים, טבחים ועוד לא מעט מקצועות – מצריכים מאמץ רב ועומס המוטל על כפות הרגליים במהלך היום. במקום להתפטר מהעבודה שלנו או לסבול – הפתרון הוא פשוט, מדרסים ביומכניים להקלה בכאבים ומניעת נזק לגופנו.

איכות חיים אחרת

ברגע רכישת מדרסים ביומכניים, כאלה שיוצרו במיוחד עבורכם ולפי כף הרגל המדויקת שלכם, תתחילו לחוש בשינוי. המדרסים יתאימו לכל נעל, ועליכם להקפיד לנעול אותם בכל זמן על מנת להרגיש בשינוי. לאט לאט תחושו הקלה בכאבים, נוחות וקלילות בצעדיכם, סיבולת גבוהה יותר לעמידה על הרגליים, ופחות כאבים בכל מיני חלקים בגופנו בסוף יום עבודה או התעמלות.

מהן השיטות לייצור מדרסים ביומרניים?

ישנן מספר שיטות פופולריות לייצור מדרסים קשיחים מכל הסוגים. ברוב המקומות ניתן לרכוש מדרסים שיוצרו ואינם בהתאמה אישית; מדרסים כאלה יותאמו בעיקר למאפיין הבסיסי ביותר של כף הרגל – גובה הקשת. כמובן שקשת שטוחה (פלטפוס) או קשת גבוהה במיוחד יצריכו מדרס שבנוי בצורה שונה לחלוטין. אצלנו במכון אריאל אורטופדיה מתקדמת תמצאו מדרסים קשיחים המיוצרים בהתאמה אישית, אנו מייצרים מדרסים ביומכניים בטכנולוגיית סריקה ממוחשבת, בה מעבירים את כף הרגל דרך הסורק ומתוך הנתונים שעלו מייצרים מדרס מתאים. שיטה נוספת היא שיטת הספוג: את הרגל מטביעים בתוך ספוג הזוכר את מבנה הרגל לפרטי פרטים, ואת אותו ספוג מעתיקים אל תוך מדרס שיהיה זהה למבנה וצרכי כף הרגל. השיטה האחרונה היא מדרסים לפי תבנית גבס: בשיטה זו חובשים את כף הרגל בחבישת גבס, ועל פי התבנית שנוצרה מייצרים את המדרס המדויק. כל השיטות מבטיחות מדרס המיוצר רק לכף הרגל שלכם, כך שהוא יתאים בדיוק לכם.

שנו את איכות חייכם עוד היום, התקשרו אלינו ותנו לאחד מטכנאי האורטופדיה המיומנים של צוות מכון אריאל קומפורט להתאים לכם מדרס אישי ונוח, שיקל עליכם מיידית!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים ביומכניים

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

המדרס הביומכני הוא מדרס אשר מיוצר באופן אישי לכל אחד מכם. המדרס מותאם לפעילות שאותה כל אחד מבצע, כך שהוא יספק את התמיכה הכי טובה שיש. זה מה שהופך את המדרס הזה להיות עדיף מאשר מדרסים רגילים שלא תמיד מתאימים כמו כפפה ליד. בנוסף ליתרון הזה, המדרס הספציפי הזה הוא גם מאוד קשיח. המשמעות היא שהוא יהיה עמיד לאורך זמן, ויאפשר לכם להשתמש בו ללא חשש. הגיע הזמן שתוכלו לרכוש מדרס שישרת אתכם שנים רבות.

מדרסים ביומכניים מתאימים למגוון נרחב של אוכלוסיות, החל מאנשים שעומדים שעות רבות על הרגליים, אנשים שסובלים מכאבים שונים ובעיות רפואיות כגון: דורבן, כאבי קרסול, כאבי ברכיים, כאבי גב ועוד. לאנשים הסובלים מפלטפוס וקריסת הקשת, לספורטאים אשר נאלצים לעבור פציעות שונות במהלך האימונים ולאנשים עם עודף משקל.

מדרסים ביומכניים לא מתאימים לאנשים הסובלים מסוכרת מאחר שהם צריכים חומרים רכים במיוחד והרבה בולמי זעזועים, ואילו במדרסים הביומכניים רמת הקשיחות של המדרסים היא גבוהה מאוד ואינה מתאימה לסוכרתיים לצרכיהם האישים.

העלות של מדרסים ביומכניים היא משתנה בהתאם לצורך האישי שלכם, ולכן קשה מאוד לתת אומדן מדויק. לפני שתבצעו רכישה שכזאת, כדאי לכם לבצע השוואת מחירים בין חנויות שונות. המחיר של מדרס ביומכני אמור לנוע בין 800-1000 ₪. כאשר בחלק מהמקרים ישנה השתתפות של קופת החולים, כך שהמחיר הסופי אמור להיות נמוך יותר. רוצים לקבל הצעת מחיר מנצחת? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, ובטוח שלא תתאכזבו מאיכות המדרס וגם מהמחיר.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מי צריך מדרסים?

מי צריך מדרסים

מי צריך מדרסים? מהם מדרסים? הם מכשירים קטנים שאתה מכניס לתוך הנעל שלך כדי לעזור לתמוך בכף הרגל שלך ולמנוע כאב. הם עשויים מתוספות קצף

קרא עוד »
יבלות ויראליות

יבלות ויראליות

יבלות ויראליות יבלות בכף הרגל הן בליטות קטנות, מורמות ואדומות המופיעות על העור. יבלות ויראליות הם יכולים להופיע בכל מקום על הגוף שלך והם יכולים

קרא עוד »
מדרסים לפלטפוס

מדרסים לפלטפוס

מדרסים לפלטפוס בעידן שבו בחירת הנעלה הופכת לבריאות לא פחות מאשר סגנון, מדרסים לפלטפוס בולטים כגשר בין נוחות לאופנה. מדרסים לפלטפוס אבל איך המחיר של

קרא עוד »
מדרסים יהוד

מדרסים יהוד

מדרסים יהוד לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכל המעוניין,שמי שבי ואני אצן אשר מתאמן בספורט במשך שנים רבות. כולם יודעים

קרא עוד »
מי זקוק למדרסים

מי זקוק למדרסים

מי זקוק למדרסים  מי זקוק למדרסים?האם כולם זקוקים למדרסים מאמר זה ינסה לענות מי צריך מדרסים ומדוע הוא עשוי להזדקק להם. זו שאלה שאנשים שואלים

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

רצועות המטטרסל העמוקות

רצועות המטטרסל העמוקות

רצועות המטטרסל העמוקות רצועות אלו ממוקמות בצד המדיאלי של כף הרגל והן חלק מהפאשיה העמוקה. הם יוצרים להקה שחוצה את ראשי המטטרסאליים. ניתן למצוא את

קרא עוד »
מדרסים אורטופדיים לילדים

מדרסים אורטופדיים לילדים

מדרסים אורטופדיים לילדים מניעה – היא התרופה הטובה ביותר למחלה. זו הסיבה בגללה מדרסים אורטופדיים לילדים כה חשובים בגיל צעיר, כשלגוף הרבה יותר נוח לתקן

קרא עוד »
מבנה כף הרגל בוהן

מבנה כף הרגל בוהן

מבנה כף הרגל בוהן כף הרגל היא אחד החלקים החשובים ביותר בריקוד. מבנה כף הרגל בוהן  זה גם הדבר הראשון שאנשים שמים לב לרקדנית. לכף

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!