הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים בהתאמה אישית לחולי סוכרת

מדרסים בהתאמה אישית לחולי סוכרת

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

סוכרת היא מחלה לא פשוטה שפוגעת בכלי דם ברחבי הגוף, לרבות כפות הרגליים. סוכרת מסוג 1 וגם סוכרת מסוג 2 גורמים לנוירופתיה – פגיעה עצבית בכלי הדם באזורים שונים בגוף, כאשר הגפיים פגיעות לכך במיוחד. מלבד זאת, סוכרת עשויה לגרום לבעיות בזרימת הדם, וכדי למזער את הנזקים של שתי התופעות הללו, חשוב להצטייד בפריט חשוב במיוחד: מדרסים לסוכרתיים.

מדרסים לחולי סוכרת

סוכרת ובעיות במחזור הדם

סוכרת מפריעה לזרימת דם היקפית תקינה, וכאשר זה קורה, ישנה היצרות של עורקים שמובילים דם לגפיים ואזורים אחרים בגוף. כדי לשפר את זרימת הדם וכדי למנוע התפתחות של כיבים ופצעים ברגליים, חשוב שיהיו לכם מדרסים לסוכרתיים שמותאמים לכם באופן מדויק.

כיצד מדרסים מסייעים לסוכרתיים?

זרימת דם לקויה עלולה לגרום לנזקים משמעותיים לאורך זמן, אך ניתן למזער אותם באמצעות מדרסים איכותיים. מדרסים לחולי סוכרת משפרים את פיזור המשקל, כך שמוסר לחץ רב מהרגליים. הודות לכך, הסיכוי לפתח כיבים יורד, וכן יש שיפור בזרימת הדם לגפיים.

בנוסף, מדרסים לסוכרתיים מביאים לשיפור בזרימת הדם. כתוצאה מכך פצעים שנוצרים עקב המחלה מחלימים מהר יותר. טיפול בכף רגל סוכרתית צריך להיות מדויק ומותאם אישית ככל שניתן כדי למזער את הסיכוי לפצעים, וכן כדי למנוע חיכוכים מיותרים של כפות הרגליים.

מלבד גרביים לא מרופדות וללא תפרים, שמומלצות במיוחד לסוכרתיים, חשוב להצטייד גם במדרסים ייעודיים. מדרסים עבור חוליה סוכרת יוצרים שכבת הגנה לכף הרגל ומביאים לפיזור משקל אופטימלי.

בנוסף מדרסים מהסוג ניתנים להתאמה מלאה; עבור אלו שסובלים מכיבים סוכרתיים, ניתן לתכנן מדרסים שמשחררים את הלחץ שנוצר על הפצעים. כאשר אתם בוחרים מדרסים, חשוב שהם יהיו ללא ציפוי עור. מדוע? מפני שציפוי כזה מתייבש ומתקשה עם הזמן – מה שמגדיל את הסיכוי להיווצרות פצעים.

כדי לוודא שאתם מקבלים מדרסים איכותיים עבור סוכרת, חשוב שתלכו למכון אורטופדי מורשה שירכיב לכם מדרסים שמתאימים לכם בדיוק. במכון אורטופדי אריאל קומפורט, בעל ניסיון של עשרות שנים בתחום, ניתן לרכוש מדרסים בהתאמה אישית עבור חולי סוכרת.

המומחים במכון מבצעים צילום תלת-ממדי של הרגליים כדי להרכיב מדרסים מדויקים ואיכותיים מתבניות גבס. כל המדרסים בנויים מחומרים איכותיים בלבד ושכבות של בולמי זעזועים החיוניות לחולי סוכרת. עבור חולי סוכרת, כל צעד הוא משמעותי, ולכן חשוב להצטייד במדרסים איכותיים ממיטב המומחים- מדרבים שתוכלו למצוא במכון אריאל קומפורט בכל עת שתצטרכו.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

הגורמים לכאבי גב בלילה

כאב גב בלילה

כאב גב בלילה – הגורמים לכאבי גב בלילה כאבי גב הם מצב שכיח המשפיע על הגב התחתון ועמוד השדרה. זה יכול לגרום לאי נוחות חמורה

קרא עוד »
מדרסים לריצה

מדרסים לריצה וספורט

מדרסים לריצה וספורט אחת הדרכים הנפוצות והיעילות לשמירה על כושר גופני, על הגזרה ועל הבריאות באופן כללי היא ריצה. רבים מאתנו עוסקים בפעילות ספורטיבית זו

קרא עוד »
מדרסים מכבי רעננה

מדרסים מכבי רעננה

מדרסים מכבי רעננה https://www.youtube.com/watch?v=GK94_CyhZtQ הפעילויות הנעשות בשגרת היומיום שוחקת את הגוף. כל בוקר אנו מוצאים את עצמנו קמים על הרגליים, מתארגנים לשגרת היומיום ומתרוצצים ממקום

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!