הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים אורטופדיים ביומכניים

מדרסים אורטופדיים ביומכניים

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

מדרסים אורטופדיים ביומכניים הם רפידה קשיחה המוכנסת לנעל, ותפקידה לשפר את יציבתו של האדם המשתמש בהם. כמו כן, הם יסייעו באיזון הגוף ובהקלה על כאבים, והם יספקו תמיכה לכל שאר חלקי הגוף. רובנו לא מודעים כלל לעומס שאנו מטילים על גופנו במהלך הליכה יומיומית שגרתית: כפות הרגליים שלנו, המחזיקות את הגוף כולו, נאלצות לשאת את משקלנו, לבלום את גופנו מלהזדעזע כאשר אנו הולכים מהר או רצים, לשמור על שיווי המשקל שלנו, וכל זאת לעיתים בנעליים פשוטות שלא מספקות את התמיכה הרצויה. מדרסים אורטופדיים ביומכניים הם הפתרון המושלם לבעיה זו – הם יותאמו אישית ללקוח, וכך יסייעו לכל אחד במקומות הספציפיים בהם הוא זקוק להקלה.

יתרונות המדרסים

מדרסים אורטופדיים ביומכניים נעשים אצלנו במכון אריאל אורטופדיה מתקדמת בהתאמה אישית בלבד. אחרי שתרכשו את המדרסים שלנו בעלות שווה לכל כיס, תרגישו בהבדל לאט לאט. הגוף שלכם ירגיש חזק יותר ומאוזן יותר, כל פסיעה שלכם תהיה קלילה יותר, וחשוב מכך – היא תהיה נטולת כאבים. כשתרכשו מדרסים אורטופדיים ביומכניים תדעו שאתם עושים את הדבר הטוב ביותר לכפות הרגליים שלכם. המדרסים שלנו יתאימו לכל נעל וכל אדם, לא משנה מה גילו ומצבו. בנוסף, אנו מתמחים במדרסים המיועדים לספורטאים ולחולי סוכרת – קהלי יעד הזקוקים במיוחד לתמיכה שמדרס איכותי מספק.

למי מתאימים המדרסים?

מדרסים מתאימים לכולם. כל אחד מאתנו זקוק לעזרה בנשיאת הגוף שלנו, ילדים ומבוגרים כאחד. בתור ילדים יש לנו נטייה לרוץ, למעוד ולקפץ, וכל זאת מבלי להבין את מגבלותיו של הגוף שלנו. מדרסים אורטופדיים ביומכניים יעזרו במניעת נזק עתידי, ובשימור גמישותו וחיוניותו של הגוף הילדותי. מדרסים לגיל מבוגר יותר יסייעו בעצירת תהליך שחיקת המפרקים, וכמובן בהקלה על כאבים הנגרמים מפסיעה לא נכונה, נעליים לא מתאימות או אימוץ ממושך של כפות הרגליים בפרט. כמובן שגם בני הגיל השלישי הסובלים מכאבי רגליים, גב תחתון, צוואר ועמוד השדרה יוכלו להקל על הכאבים שלהם, באמצעות מדרסים אורטופדיים ביומכניים.

להסבר כללי על מדרסים אורטופדיים לחצו כאן

מדרסים לפי מידה אישית

צוות טכנאי האורטופדיה המיומנים שלנו יכינו לכל אחד ואחת מכם מדרס שיהיה מושלם לכף הרגל. אצלנו לא תמצאו מדרסים סטנדרטים שאמורים להתאים לכל כף רגל, מפני שאנו מודדים אתכם בצורה המדויקת ביותר ומכינים לכם מדרס שנעשה בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס. בדיוק כמו הטמעת מפתח בתוך פלסטלינה שנועד ליצור מפתח זהה, על כל חריציו ופינותיו – כך עובדת טכניקת חבישת הגבס: היא מתאימה את עצמה בדיוק מושלם לכף הרגל שלכם, ויוצרת את המדרס האופטימלי עבורכם.

התקשרו עכשיו אל מכון אריאל קומפורט, ותנו להאורטוטיסטים שלנו להתאים לכם את המדרס הנכון עבורכם!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים ביומכניים

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

המדרס הביומכני הוא מדרס אשר מיוצר באופן אישי לכל אחד מכם. המדרס מותאם לפעילות שאותה כל אחד מבצע, כך שהוא יספק את התמיכה הכי טובה שיש. זה מה שהופך את המדרס הזה להיות עדיף מאשר מדרסים רגילים שלא תמיד מתאימים כמו כפפה ליד. בנוסף ליתרון הזה, המדרס הספציפי הזה הוא גם מאוד קשיח. המשמעות היא שהוא יהיה עמיד לאורך זמן, ויאפשר לכם להשתמש בו ללא חשש. הגיע הזמן שתוכלו לרכוש מדרס שישרת אתכם שנים רבות.

מדרסים ביומכניים מתאימים למגוון נרחב של אוכלוסיות, החל מאנשים שעומדים שעות רבות על הרגליים, אנשים שסובלים מכאבים שונים ובעיות רפואיות כגון: דורבן, כאבי קרסול, כאבי ברכיים, כאבי גב ועוד. לאנשים הסובלים מפלטפוס וקריסת הקשת, לספורטאים אשר נאלצים לעבור פציעות שונות במהלך האימונים ולאנשים עם עודף משקל.

מדרסים ביומכניים לא מתאימים לאנשים הסובלים מסוכרת מאחר שהם צריכים חומרים רכים במיוחד והרבה בולמי זעזועים, ואילו במדרסים הביומכניים רמת הקשיחות של המדרסים היא גבוהה מאוד ואינה מתאימה לסוכרתיים לצרכיהם האישים.

העלות של מדרסים ביומכניים היא משתנה בהתאם לצורך האישי שלכם, ולכן קשה מאוד לתת אומדן מדויק. לפני שתבצעו רכישה שכזאת, כדאי לכם לבצע השוואת מחירים בין חנויות שונות. המחיר של מדרס ביומכני אמור לנוע בין 800-1000 ₪. כאשר בחלק מהמקרים ישנה השתתפות של קופת החולים, כך שהמחיר הסופי אמור להיות נמוך יותר. רוצים לקבל הצעת מחיר מנצחת? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, ובטוח שלא תתאכזבו מאיכות המדרס וגם מהמחיר.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים לכף רגל רחבה

מדרסים לכף רגל רחבה

מדרסים לכף רגל רחבה אחת מהבעיות הרפואיות הנפוצות המאפיינות אנשים רבים היא כף רגל רחבה. כעיקרון, כף רגל רחבה אינה מהווה כל סיכון רפואי בתנאי

קרא עוד »
מדרסים הרצליה

מדרסים הרצליה

מדרסים הרצליה לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות מכתב תודה למכון אריאל קומפורט:במשך שנים רצתי כחלק משגרת חיי, עד שהתחלתי להרגיש

קרא עוד »
מדרסים ספורט בייצור CNC

מדרסים ספורט בייצור cnc

מדרסים ספורט בייצור cnc מדרסים לספורט בייצור סי.אן.סי – 750₪ בלבד במקום 2000₪ https://www.youtube.com/watch?v=Ym19kv4A-24 מדרסים ספורט בייצור cnc מדרסים ספורט בייצור cnc הם בין המדרסים

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים נתניה

מדרסים נתניה

מדרסים נתניה לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכל המבקש לדעת,אני רוקדת כבר כ- 15 שנה. כספורט המשלב קפיצות, דילוגים ועומס

קרא עוד »
כאבי גב אצל ילדים

כאבי גב אצל ילדים

כאבי גב אצל ילדים כאבי גב בילדים יכולים להיגרם ממספר דברים. לדוגמה, זה יכול להיות בגלל יציבה לקויה, שימוש יתר בשרירי הגב, או אפילו התכווצות

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!