הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים לשין ספלינט

מדרסים לשין ספלינט

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

שין ספלינט הוא מצב נפוץ למדי בקרב אצנים ואנשים שעוסקים בפעילות גופנית מאומצת באופן קבוע. כאשר מופעל עומס יתר על השרירים שמתחברים לעצם השוקה (טיביה), נגרמים תהליכים דלקתיים בחיבור שבינה ובין השרירים. כתוצאה מכך, אלו שיש להם שין ספלינט סובלים מכאבים ולעתים כלל לא יכולים לחזור לפעילות גופנית כפי שהיו רגילים לה. אחד מהפתרונות לבעיה הוא מדרסים לשין ספלינט שיכולים להחזיר את הרגל למנח הנכון ולפתור את הבעיה.

היווצרות שין ספלינט והטיפול בבעיה

לשין ספלינט ישנם מספר גורמי סיכון הכוללים חולשת שרירים, פרונטציה מוגברת של כף הרגל, טכניקת ריצה/אימונים לקויה, עומס מוגבר על הרגליים, נעילה של נעליים לא מתאימות לאימון, ועוד (למידע על נעליים אורטופדיות באריאל קומפורט)

כאשר יש שין ספלינט, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לנוח כדי להוריד את העומס מהרגליים. יש גם מקרים שבהם אלו שסובלים משין ספלינט נוטלים משככי כאבים עד שהמצב נרגע.

אולם, כדי לספק פתרון ארוך טווח לבעיה, חשוב לפתור אותה וגם למנוע אותה. מדרס לשין ספלינט מאפשר לתקן את מנח הרגל, ובכך מחזיר אותה למצב אופטימלי.

בנוסף, מדרסים לשין ספלינט מביאים לפיזור משקל ואיזון משופרים, מה שמוריד את הלחץ מעמוד השדרה ומהרגליים במידה ניכרת. מדרסים אורטופדיים לשין ספלינט מהסוג הזה מאפשרים למנוע שין ספלינט או למזער את הסיכון לסבול מהבעיה. מלבד זאת, מדרסים אורטופדיים עבור אלו שסובלים משין ספלינט מאפשרים לטפל בבעיה גם אחרי שהיא נוצרת, מה שמאפשר לכם לחזור לפעילות שהייתם רגילים לה.

מדרס לשין ספלינט: רק אצל המומחים

על מנת שמדרסים אורטופדיים יעשו את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר, הם צריכים להיות מותאמים לכף הרגל שלכם. הדרך לעשות זאת היא באמצעות צילום תלת-ממדי של כפות הרגליים ויצירת תבנית גבס בהתאם לכף רגלכם.

לאחר איסוף התבניות, ניתן יהיה להרכיב עבורכם מדרסים ביומכניים שיקלו במידה ניכרת שין ספלינט או ימנעו אותם כליל. במכון אורטופדי אריאל קומפורט תוכלו ליהנות משירות מקצועי וממגוון רחב של מדרסים אורטופדיים מוזמנים אישית.

כיום כבר אין סיבה לסבול משין ספלינט. באמצעות מדרסים מותאמים אישית מבין אריאל קומפורט יקלו במידה ניכרת על העומס שנוצר על רגליכם ויאפשרו לכם למזער את הסיכון לשין ספלינט במידה ניכרת.

שאלות נפוצות בנושא מדרסים לשין ספלינט

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

שין ספלינט היא תופעה אשר נגרמת מעומס יתר על השרירים אשר מחוברים שוק. עומס זה עלול לגרום עלול לגרום לדלקות חמוריות בין בשוק הפנימית או החיצונית אם לא מטפלים בהם בזמן. באמצעות מדרסים שין ספלינט ניתן לטפל בבעיה בצורה הטוב ביותר ולמנוע פציעות שונות או החמרה במצב.

סינדרום שין ספלינט נגרם כתוצאה מכמה גורמים עיקריים הכוללים:

  • חולשה בשרירים – חולשה בשרירים היא מבין הגורמים הבולטים להופעת הסינדרום. עומס רב מדי על שירים חלשים עלולה לגרום לתופעה ואף לדלקות.
  • נעליים ללא תמיכה לכפות הרגליים – נעלים ללא תמיכה מלאה לכף הרגל משנה את מנח כף הרגל לאורך היום מה שגורם לעומס רב על מקום אחד אשר אינו מחולק שווה בשווה.
  • עומסים מוגברים – העומסים על האזור עצמו ועל כפות הרגליים הם גבוהים ביותר ולארך זמן לא ניתן לעמוד בהם והם יוצרים דלקות חמורות במקום.
  • תוכנית אימון לא מסודרת – תוכנית אימונים לא מסודרת עלולה לגרום לנזקים רבים בגוף, כך שאנו עובדים על אזור מסוים יותר ממה שצריך לעומת אזורים אחרים.
  • הבדל באורכי הרגליים – הבדלים באורכי הרגליים שכוללת אימונים אינטנסיביים משפיעים על העומס בכפות הרגליים ובגוף.
  • פרונציה מוגברת של כפות הרגליים – פרונציה מוגברת וקשיי התנתקות מהקרע או בשיווי משקל עלולים להוביל לשין ספלינט.

    באמצעות מדרסים שין ספילנט של אריאל קומפורט ניתן להקל על העומסים ולמנוע מצב של שין ספילנט. התמיכה המלאה של המדרסים לכפות הרגליים ולאיזון הגוף כולו, עוזרת למנוע מצבים של עומס יתר ופציעות שונות במהלך האימון או בעבודה. באמצעות בדיקה ממוחשבת ולקיחת מידות גבס בהתאמה אישית ניתל לקבל מדרסים שין ספינלט איכותיים וטובים שישמרו על כפות רגליכם במהלך היום.

למען האמת יש יותר מגורם אחד שיכול להביא להופעת שין ספלינט, כך שקשה מאוד לשלוט במצב. שין ספלינט יכול להיגרם בגלל נעילת נעליים לא מתאימות או בגלל חולשת שרירים מולדת. יש סיטואציות שבהן תוכלו לשלוט, ויש סיטואציות שבהן לא תהיה לכם שליטה. אך מה שבטוח הוא שאם תרצו להעלים את התופעה יהיה עליכם לחפש אחר מדרסים. המדרסים מחזקים את היציבות של כף הרגל, ומאפשרים לכאבים לחלוף תוך זמן קצר.

חשוב לציין כי מדרסים לא מביאים להחלמה מלאה של שין ספלינט. המדרסים מורידים את עוצמת הכאב, ומאפשרים לכל אחד לחזור למסלול החיים הנורמטיבי. במקרה שבו לא תשתמשו במדרסים, הכאבים עלולים לחזור תוך זמן קצר. כך שישנה חשיבות להשתמש במדרסים באופן קבוע על מנת להעלים את הכאבים לצמיתות. הסינדרום עדיין יישאר, אך הוא לא יביא איתו את הכאבים שהוא בדרך כלל אמור להביא. כל זאת בעיקר בזכות המדרסים שאותם רכשתם.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסי סיליקון רכים

מדרסי סיליקון רכים

מדרסי סיליקון רכים (1+1 חינם) מדרסים לאימונים ולתחרות. המונה בין כ-3 ל 8 שכבות שונות של חומרים ובולמי זעזועים. מדרסים אורטופדיים הם מושג ההולך ותופס

קרא עוד »
כונדרומלציה

כונדרומלציה

כונדרומלציה – מהן דרכי הטיפול בכונדרומלציה?  היא גורם שכיח לכאבי ברכיים והיא נראית לרוב אצל אנשים שנמצאים בישיבה במשך זמן רב. זה גם סביר יותר

קרא עוד »
מדרסים חולון

מדרסים חולון

מדרסים חולון לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לעובדי אריאל קומפורטשמי תרצה, אני גרה בחולון ורציתי לספר על החוויה הנהדרת שהייתה

קרא עוד »
מדרסים רמת-אביב

מדרסים רמת-אביב

מדרסים רמת אביב לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות מכתב תודה למכון “אריאל קומפורט” שברעננהברצוני להודות למכון האורטופדי “אריאל קומפורט”. הגעתי

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים לריצה אידיאליים

מדרסים לריצה אידיאליים

מדרסים לריצה אידיאליים https://www.youtube.com/watch?v=PqQQhKWncA8 בתקופה בה הריצה הפכה לחלק אינטגראלי מחיי התרבות הישראלית אשר מודעת לחשיבותו של אורח חיים בריא, ובתקופה בה בכל עיר גדולה

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!