הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים לחולי סכרת

בניית נעליים לפי מידה מדרסים לחולי סכרת

המדרסים מספקים מענה לחולי סוכרת

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

אחת התופעות השכיחות אצל חולי סכרת היא הופעת בצקות ונפיחות בכפות הרגליים. כפתרון לבעיה ניתן לבנות נעלים לפי מידה עם מדרסים. המדרסים מספקים מענה לחולי סכרת ועוזרים להם להתמודד עם המחלה שגם ככה מפריעה לה באלמנטים אחרים של התפקוד היום יומי.

מכון ‘אריאל אורטופדיה מתקדמת’ מתמחה בייצור אישי של נעליים לחולי סכרת ועוזר בהתאמתן של מדרסים עבור מי שסובל מהמחלה. הטיפול חשוב והכרחי וחובה שייעשה גם כאמצעי מניעה לפני וכדומה, ולבטח לאחר שכפות הרגליים מתחילות להיות מושפעות מהמחלה.

אנו בונים מדרסים לפי תחבושות גבס ומדרסים לפי מידה אישית עבור קהל לקוחות רחב המורכב מספורטאים, בני הגיל השלישי, ילדים וכל מי שזקוק להתאמה מיוחדת לנעלי ההליכה. חולי סכרת ימצאו אצלנו צוות מיומן ומעבדה חדישה אשר תוך זמן קצר תוך להוציא מוצר סופי משובח בדומתן של נעליים רפואיות בדיוק במידה הנכונה מותאמת לכף הרגל של המטופל החל מהסוליה ועד הפרט האחרון.

ייצור מדרסים אורטופדיים
נגן וידאו

יש בידכם אישור רפואי? הציגו אותו לפני הבדיקה ותוכלו ליהנות מהנחות והטבות אחרות

מכון ‘אריאל קומפורט’ מאושר לקבל מסמכים אלה ולהעניק הנחות לזכאים לכך. אינכם בטוחים לגביי זכאותכם? התקשרו אלינו ונשמח לספק לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי שתוכלו להשיג את המחירים הטובים ביותר למדרסים בהתאמה אישית.

חולי סוכרת מועדים לפציעות חמורות עקב קהות ברגישות כף הרגל

בעקבות כך כפות הרגליים  שלהם נוטות לדלקות, בעלות אפשרות להתפתחות זיהום, ותופעות אחרות כמו הרס קשת הרגל. במכון האורטופדי אנו מודעים לכל התופעות הללו ודואגים להתאים את המדרסים הטובים ביותר בנמצא ואף לבנות עבור חולים אלה מדרסים חדשים מתאימים למידות המדויקות, למבנה כף הרגל ולתכונות שלה, כל אדם והמאפיינים שלו.

היכנסו לבדיקת התאמה והזמנה של נעליים אורטופדיות לחולי סכרת

הנעליים יעזרו לכם במניעת פציעות ויקלו על הליכתכם. המכון האורטופדי ‘אריאל קומפורט’ מומחה בבניית נעלים לפי מידה, מדרסים לחולי סכרת ועוד. גלשו באתר לקבלת מידע נוסף. השאירו פרטים או צרו קשר ונשמח להפנות אתכם אל המעבדה או לקבוע תור טלפוני להתחלת התהליך הקצר של בניית הנעל האורטופדית שתסייע לכם בצורה משמעותית, בין אם אתם חולי סכרת המעוניינים למנוע כאבי רגליים עתידיים או סובלים מהם כבר עכשיו וחייבים פתרון כלשהוא.

פנו אלינו בכל שאלה לגביי התאמה של רפידות אורטופדיות, תוספות תומכות ובניית מדרסים בהתאמה אישית

חולי סכרת? שימו את הרגליים שלכם בעדיפות ראשונה והימנעו מסיבוך מיותר. גם ככה עליכם לדאוג לתזונה דברים אחרים כמו הטיפול הרפואי. בואו לאבחון קצר ומדידה ממוחשבת פשוטה שתשים סוף לדאגות ולכאבים.

אם אתם חולי סכרת, מדרסים הם בגדר חובה עבורכם. נצלו את ההזדמנות להצטייד בזוג נעליים איכותיות המיוצרות לפי כל התקנים באמצעים החדישים ביותר במכון האורטופדי ‘אריאל קומפורט’, התקשרו עכשיו.

שאלות נפוצות בנושא מדרסים לחולי סכרת

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

מחלת הסכרת היא מחלה איומה וקשה אשר גורמת לחוליה לפגיעה באיברים השונים בגוף. מחלה זאת מתבטאת בעליה גבוהה של ערכי הסוכר בדם כתוצאה מהשמנת יתר, תורשה, מחלות לב ודם, לחץ ומתח נפשי, חוסר פעילות, שתיית אלכוהול ועישון. התסמינים של מחלה זאת הינם לטווח הרחוק וכוללים כף רגל סוכרתית אשר נגרמת כתוצאה מחוסר חמצן לכפות הרגליים. מצב זה גורם לפציעות מרובות, איבוד תחושה עצבית בכף הרגל, ועוד. באמצעות מדרסים איכותיים ואורטופדיים לכף רגל סוכרתית ניתן לטפל בבעיה ולתת לכף הרגל את כל התמיכה לה היא זקוקה.

מדרסים לסוכרתיים עשויים מחומרים מיוחדים ואנטי בקרטריאליים אשר אינם גורמים לגירוי בכפות הרגליים, לחץ על אזור מסוים או הזעה בכפות הרגליים. המדרסים מותאמים לכף הרגל הסוכרתית ומעניקים תמיכה טובה וזרימת דם טובה לכפות הרגליים. בנוסף לכך, המדרסים מונעים פציעות בכף הרגל והינם אורטופדיים ובהתאמה מלאה לחולה.

מדרסים לסוכרתיים מיוצרים בצורה מעט שונה מאשר מדרסים רגילים שאותם בוודאי יצא לכם לראות. המדרסים מיוצרים מחומרים מיוחדים אשר מתאימים לחולי סכרת. זוהי הסיבה כי כף רגל סוכרתית חייבת מדרס בהתאמה אישית, דבר שאסור להתפשר עליו. אם תרכשו מדרסי מדף כאלה או אחרים, תמצאו את עצמכם במצב שבו הוא לא יספק את הסחורה. הבריאות שלכם חייבת להיות בראש סדר העדיפויות, ולכן חובה עליכם לוודא כי המדרס הוא כזה אשר בנוי לסוכרתיים.

מדרסים לסוכרתיים הם בגדר המלצה ולא בגדר חובה. אך עדיין כדאי מאוד לכל אדם סכרתי לרכוש לעצמו מדרסים אשר מתאימות אליו באופן אישי. בין אם מדובר על כאלה שיש להם סכרת קלה או סכרת מורכבת יותר. תוכלו להתייעץ עם אורטופד כדי שהוא יתאים לכם את המדרס האידיאלי. בסוף אף אחד לא רוצה להתמודד עם פציעות כאלה או אחרות, בטח לא כאשר מדובר על פציעות של סכרת.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים גבעתיים

מדרסים גבעתיים

מדרסים גבעתיים לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכל העושים את עבודתם נאמנה במכון אריאל קומפורט!אני לא נוהגת לכתוב מכתבי המלצות

קרא עוד »
יבלת בכף הרגל

יבלת בכף הרגל

יבלת בכף הרגל יבלת בכף הרגל היא מצב עור שכיח שבו העור הופך מגורה ומפתח צמיחה קשה. זה יכול להיגרם על ידי וירוס HPV. ליבלת

קרא עוד »
מדרסים אשקלון

מדרסים אשקלון

מדרסים אשקלון לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות שלום רב,שמי מוטי לוי ואני סובל במשך שנים ממחלת פיירברג נוראית שמתבטאת בכאבים

קרא עוד »
מדרסים לריצה וספורט

מדרסי ריצה לספורטאים

מדרסים לריצה וספורט 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ אחת הדרכים הנפוצות והיעילות לשמירה על כושר גופני, על הגזרה ועל הבריאות באופן כללי היא ריצה.

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

שחיקת סחוסים

שחיקת סחוסים

שחיקת סחוסים (דלקת מפרקים ניוונית) שחיקת סחוס היא מצב המשפיע על מפרקי הגוף. זה נגרם על ידי בלאי של הסחוס במפרק. שחיקת סחוס מתרחשת כאשר

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!