הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

טיפול בדורבן בכף הרגל

טיפול בדורבן בכף הרגל

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

טיפול בדורבן בכף הרגל

במרבית המקרים בעיית דורבן כף הרגל שייכת לעולם האורטופדיה, והיא מהווה הגורם הנפוץ ביותר לכאבים באזור עקב הרגל והקרסול. דורבן הוא בליטה בכף הרגל, והכאב הנלווה אליה נוצר עקב הלחץ שהיא מפעילה על הרקמות הרכות בעת הדריכה. כאבי דורבן עלולים לשבש אורח חיים ספורטיבי ואף את חיי היום יום.

ניתן לזהות דורבן כאשר חשים בכאב עז בעת דריכה על הרגל, כאשר לרוב הכאבים מגיעים בשעות הבוקר עם הצעדים הראשונים שלאחר שנת הלילה. אנשים החשופים יותר לבעיית הדורבן בכף הרגל הם אלו אשר סובלים מפציעות נשנות בעקב או בכף הרגל, אלו הנועלים נעלי עקב או נעליים אשר לא תואמות את מבנה הרגל שלהם ואנשים בעלי בעיית עודף משקל היוצרת לחץ על מיתר כף הרגל.

ברוב המקרים, הגורמים להופעת דורבן בכף הרגל נובעים כתוצאה מליקויים בתפקודה של כף הרגל, לצד ליקויים במערכי האימון וההנעלה. כמו כן, מצב זה יכול לקרות בעקבות ליקויים במערכת האימון הספורטיבי, כגון ריצה על כביש משופע, חוסר גמישות וכדומה, וגם עקב הנעלה לא מתאימה.

קיימים מספר מסלולי טיפול בדורבן כף הרגל, כאשר חלקם שמרניים, חלקם כוללים שימוש באביזרים אורטופדיים ואחרים כוללים התערבות רפואית. לדוגמה, ריצה אחורית יוצרת מתיחה פעילה של הרצועה ומסייעת בהפחתת כאבי דורבן, בנוסף ניתן להימנע מריצה בעליה, ריצות ספרינט ולקצר את אורך הצעד במהלך ריצה. אפשרויות נוספות להענקת טיפול בדורבן כף הרגל מציעות הכנסת רפידה לנעל, או לרכוש נעליים מוגבהות המתאימות באופן אישי למבנה הרגל של המטופל. כמו כן, ניתן להתאים מדרסים לנעליים לפי מידת גבס, וכך מקבלים מדרסים בהתאמה אישית לכף הרגל.

כיום ניתן לרכוש נעליים אשר מסייעות בטיפול בדורבן בכף הרגל, כך שעומס המשקל יתחלק מהעקב לחלקים נוספים בכף הרגל, וכך העקב יוכל להתחיל ולהחלים. כמו כן, ניתן להשיג תוצאה זו גם על ידי מדרס מיוחד בעל בולמי זעזועים המפחיתים לחצים באזור הדורבן.

אצלנו באריאל קומפורט תוכלו למצוא מגוון של נעליים אורטופדיות מעוצבות ונוחות ממגוון רחב של יצרנים איכותיים. אנו דואגים לעדכן את הקולקציות שלנו מדי 6 חודשים, ולשמור על התאמה בין האופנה בארץ לבין זו בארצות הברית ובאירופה.

אנו מאמינים בשילוב של עבודה קשה, איכות, מקצועיות ואדיבות כדי שתוכלו לקבל את כל הנדרש בכדי לטפל בבעיה ולטפל במצבכם. צרו קשר או הגיעו לחנות עוד היום, ותיהנו ממגוון רחב של אביזרים אורטופדיים מוכנים ובהתאמה אישית.

שאלות נפוצות בנושא מדרסים לדורבן

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

דורבן בכף הרגל מסב כאבים חזקים ברצועת תמיכת כף הרגל, עקב עומס יתר על הרצועה עצמה, לכן על מנת להקל על הכאבים החדים יש צורך בהתאמת מדרסים לדורבן. מדרסים לדורבן בהתאמה אישית, נותנים לרצועה התומכת בכף הרגל את כל מלוא התמיכה שהיא צריכה, כך שמנח כף הרגל מקבל את הזווית הנכונה בעת הנחתה בתוך הנעל. בכך מופחת העומס על רצועה ומופחתים הכאבים. המדרסים האורטופדיים לדורבן עוזרים מאוד לשפר את התנהלות היומית של המטופל אשר סובל מכאבים בכף הרגל, והודות למדרסים יכול המטופל לבצע את כל הפעולות שהוא צריך ביום יום ואף בעבודה מבלי לחוש כאבים.

דורבן בכף הרגל שהיא דלקת בקמת כף הרגל נגמרת מכמה סיבות עיקריות:

  • עמידה ממושכת – עמידה ממושכת לפרקי זמן ארוכים היא אחת מסיבות העיקריות לדורבן ברגל, וזאת מאחר שכל עומס היתר בעת העמידה אינו מתחלק בצורה שווה על כף הרגל.
  • ריצה ממושכת – ריצה ממושכת ולא נכונה או שימוש בנעלים לא מתאימות עלולים לגרום גם הם לדלקת בכף הרגל.
  • אימונים ממושכים – אימונים ממושכים היא עוד סיבה לדלקת בכף הרגל.
  • בעלי קשת מוגבהת – אנשים בעלי קשת מוגבהת עלולים לפתח דורבן ברגל עקב הקשתות המוגבהות.
  • השמנת יתר – השמנת יתר גורמת ללחץ על כפות הרגליים ועל חלוקה לא שווה בכפות הרגליים עקב עודף משקל.
  • נעליים לא מתאימות – נעליים קטנות מדיי שלחוצות על כף הרגל או נעליים שלא מתאימות למבנה האנטומי של כף הרגל הם סיבה להתפתחות דלקת בכף הרגל. הם גורמים לשחיקה מוגברת של הרצועה ולהתפתח…

כיום בעולם הרפואה המודרני תוכלו למצוא היצע רחב של פתרונות לבעיות שונות הקשורות לכף הרגל. אך אפשר להגיד בפה מלא כי מדרסים זה הפתרון הכי אפקטיבי שתוכלו למצוא. לא מדובר על פתרון שאין לו תוצאות, מדרסים מוכיחים את עצמם פעם אחר פעם בכל מיני מקומות שונים. אם עד כה חשבתם כי מדרס הוא פתרון פחות מומלץ, לדורבן הפתרון הזה הוא פתרון יעיל. הוא הפתרון שבאמצעותו תוכלו להחזיר את החיים שלכם לשגרה רגילה.

בשונה משיטות טיפול אחרות שיכול לקחת זמן עד שתתחילו לראות בהן תוצאות, כאן המצב הוא שונה בתכלית. מדרסים לדורבן מסייעים מיד אחרי שתכניסו אותם אל תוך הנעל שאותה אתם נועלים מידיי יום. המדרס יקל מיד על ההליכה, ויאפשר לכם לצעוד במשך זמן רב ללא כאבים איומים. בו בזמן כעבור מספר שבועות כבר תוכלו לראות את הדורבן עצמו נמצא בנסיגה – עד שהוא יעלם לחלוטין.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

יציבה-נכונה

יציבה נכונה

יציבה נכונה יציבה נכונה היא דרך חיים אשר בהעדר קיומה הופכים אנשים רבים לחשופים יותר לבעיות רפואיות פיזיות כמו עקמת, כאבי שרירים, קשיים במערכת הנשימה,

קרא עוד »
דילול ברקמת השומן

דילול ברקמת השומן

דילול ברקמת השומן – סינדרום כריות השומן בעקב רקמת השומן מורכבת מתאי שומן האוגרים אנרגיה ומבודדים את הגוף. הוא קיים בכל בעלי החיים, ובבני אדם

קרא עוד »
כאבים בעגל

כאבים בעגל

כאבים ברגל גורמי סיכון להתפתחות כאבים בשוק כאב בעגל הוא תלונה שכיחה בקרב אנשים זה נגרם בדרך כלל מפציעה או מתח לשרירים, לגידים ולרצועות ברגל

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים לריצה

מדרסים לריצה

מדרסים לריצה 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ הריצה היא ללא צל של ספק פעילות ספורטיבי נהדרת אשר מסייעת לפיתוח סיבולת לב ריאה, תורמת לכושר

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!