הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

נעל אורטופדית

נעל אורטופדית הנבנית באופן ידני לכל מזמין בנפרד

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

המכון האורטופדי ברעננה – ‘אריאל קומפורט’ מתמחה בהתאמת נעל אורטופדית באופן ידני לכל מזמין בנפרד. התהליך מתחיל במעבדה הממוחשבת שלנו ברעננה, שם עוברות הרגליים שלכם סריקה יסודית ומדויקת, בסופה יהיו בידינו המידות המדויקות וכל הנתונים של כף הרגל שלכם עד המילימטר האחרון.

תודות לניסיון רב שנים, ידע אורטופדי ושימוש טכנולוגיה מתקדמת, נבנה עבורכם את הנעל האורטופדית האיכותית ביותר, הכול בהתאמה אישית. כל הפרמטרים יילקחו בחשבון וינותחו על ידי צוות מומחים במכון האורטופדי ‘אריאל קומפורט’, עד למציאת הפתרון היעיל ביותר עבורכם.

בנוסף נערוך עמכם ראיון קצר בו נלמד על סוג הבעיה הרפואית ממנה אתם סובלים, הרגלי ההליכה שלכם וסוג הנעלים בהם אתם משתמשים עד הגעתכם לטיפול.

בסוף הבחינה המדוקדקת נדע בדיוק מאילו חומרים כדאי לבנות את הסוליה, כיצד לעצב את הנעל, היכן לתמוך ברגליים בצורה מיוחדת וכיצד לצור את הנעל הטובה ביותר.

אורטופדיה היא מדע מדויק המצריך מחשבה רבה ושימת לב לפרטים, אך התוצאה בסוף התהליך שווה את ההשקעה.

מכון אורטופדי – ‘אריאל קומפורט’ שם דגש מיוחד על יחס אישי, שירות ומקצועיות בעבודתו מול קהל הלקוחות והמטופלים שלו.

נשמח לסייע לייעץ לכל מי שזקוק לפתרון אורטופדי מידי עבור כפות הרגליים. לפרטים נוספים השאירו פרטיכם באתר ונשמח לחזור אליכם בהקדם.

גם אתם סובלים מבעיה בכף הרגל וחוששים מניתוח או התערבות כירורגית אחרת?

אנו כאן בשבילכם ומספקים כבר שנים פתרונות חדשניים בתחום האורטופדיה. כל אחד מגיע עם בעיה אחרת ומבנה אחר של כף הרגל, לכן יש צורה בבנייה אישית של הנעליים ללא הסתמכות על נעלים מפס יצור, אפילו אם הן נחשבות איכותיות.

נמצא עבורכם את הפתרון האיכותי ביותר שישים סוף לבעיות ההליכה שלכם או לפחות יקל על הכאבים ויעזור בתנועה שלכם בחיי היום יום. אין פתרונות קסם אך בנייה נכונה של נעל אורטופדית לסובלים מבעיות בכף הרגל, יכולה לעשות את כל ההבדל.

צריכים נעל אורטופדית תקנית ואיכותית מאושרת משרד הבריאות?

נשמח לבנות עבורכם נעל אורטופדית הנבנית באופן ידני לכל מזמין. לרשותכם חנות מפעל ברעננה ובה מגוון דגמים של מדרסים מכל הסוגים, נעלים מיוחדות ואביזרי תמיכה אורטופדיים שיסייעו לכם בהקלה על הכאב ויתרמו לחזרה שלכם לעצמכם בזכות שיפור היציבה והתפקוד הכללי.

מעוניינים בפרטים נוספים? צרו קשר דרך האתר או השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם נעל אורטופדית הנבנית בהתאמה אישית ובאופן ידני, נעל שתבטיח לכם שיפור במצבכם הנוכחי ותהיה לכם לעזר רב, ובמשך שנים רבות.

עוד תמצאו במכון האורטופדי – ‘אריאל קומפורט’ מגוון מדרסים חדשניים מכל הסוגים,  מדרסים ביו מכניים, תומכי מרפק, תחבושות אלסטיות וכל העזרים הנלווים הנמצאים בשימוש האורטופדיה בישראל.

להזמנת בדיקת התאמה לנעל אורטופדית הנבנית באופן ידני לכל מזמין בנפרד, במחירים הטובים ביותר, התקשרו עכשיו

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים למטיילים

מדרסים למטיילים

מדרסים למטיילים העיקר מהמאמר הזה הוא שמטיילים צריכים תמיד להשקיע בזוג מדרסים טובים. מדרסים למטיילים הם חובה למי שמטייל.   הם יכולים לספק הקלה לכפות הרגליים,

קרא עוד »
супинаторы для взрослых и детей

Ортопедические стельки супинаторы для взрослых и детей в Израиле

Ортопедические стельки супинаторы для взрослых и детей в Израиле https://www.youtube.com/watch?v=PP-vt0NLkN0 Различные заболевания нижних конечностей, и в частности различные формы деформации стопы, имеют разнообразные причины, как

קרא עוד »
שבר מאמץ

שבר מאמץ

שבר מאמץ שבר מאמץ הוא סוג של פגיעה בעצמות המתרחשת כאשר אדם הפעיל לחץ רב מדי על חלק מסוים בגוף. שבר מאמץ יכול להיגרם מכל

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים לפלטפוס

מדרסים לפלטפוס

מדרסים לפלטפוס (1+1 חינם) מדרסים לאימונים ולתחרות. המונה בין כ-3 ל 8 שכבות שונות של חומרים ובולמי זעזועים. פלטפוס הוא מונח הבא לתאר בעיה רפואית

קרא עוד »
מדרסים גרפיט קרבון פייבר

מדרסי גרפיט קרבון פייבר

מדרסי גרפיט קרבון פייבר מחיר מבצע: 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ https://www.youtube.com/watch?v=SPFPEmiEIls אתלטים או כל מי שזקוק ליציבה ותמיכה חזקה משתמש במדרסי גרפיט.מדרסי הגרפיט

קרא עוד »
מדרסים חדרה

מדרסים חדרה

מדרסים חדרה לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכל מאן דבעי,נולדתי עם בעיית אלטפוס בכפות רגליי, וסבלתי במשך שנים רבות מכאבים

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!