הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

biomechanical orthotics

נעלי הליכה ביו מכניים לפי מידה

biomechanical orthotics and shoes

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

האיכות והנוחות של מדרסים ונעלי הליכה ביו מכניים ברורים כיום יותר מתמיד. עם התפתחות הטכנולוגיה, הפכו המדרסים המשמשים את הציבור הרחב, לקלים וזולים יותר. אם בעבר נדרש תהליך ארוך ומורכב לייצר מדרס מותאם אישית או נעל הליכה אורטופדית עבור הפציינט, הרי שהיום הדבר פשוט וקל יותר.

עוברים ללכת בנעלי הליכה ביו מכניים לפי מידת הרגל

המכון האורטופדי ‘אריאל אורטופדיה מתקדמת’ מזמין אתכם לבצע בדיקת התאמה לנעלי הליכה ביו מכניים  biomechanical orthotics and shoes לפי מידת הרגל.

הרשו לעצמכם לעבור מהנעלים הישנות והלוחצות לנעליים התפורות  למידותכם בצורה לאחר מדידה מדויקת במעבדה אורטופדית מוסמכת על ידי טכנאי אורטופדיה מקצועיים. לפרטים מלאים צרו קשר דרך האתר ונחזור אליכם עם ייעוץ אורטופדי אישי.

ייצור מדרסים אורטופדיים
נגן וידאו

מהם יתרונות נעלי הליכה ביו מכניים

מדרסים ביו מכניים ונעלי הליכה אורטופדיים משמשים סוגי אוכלוסייה רבים. החל מחיילים וספורטאים ועד גמלאים וגם ילדים תינוקות. המדרסים עשויים חומרים עמידים וקשיחים המסייעים בייצוב כף הרגל ומתן תנוחה אופטימלית בתוך הנעל להליכה משופרת.

אנו יוצרים במכון את הנעל החל מהשלב הראשוני ועד הגימור הסופי. המטופל מוזמן אלינו למדידת כפות הרגליים במעבדה ברעננה ובהתאם לצורכי המטופל ואופי השימוש בנעל, כלומר, להליכה, לריצה וכדומה, אנו בונים ומייצרים את הנעל במעבדות שלנו. התוצר הסופי הוא ייחודי עבור הלקוח שמקבל את הנעל הטובה ביותר שיוכל לרכוש גם בחנות הנעלים הטוב היותר שכן ברור לכל שאין טוב יותר מנעל המתאימה בדיוק לצורת כף הרגל ומצב הרפואי.

הנעל שנבנה עבורכם תשמש אתכם לכל מקום ובעזרתה תוכלו להתנועע ביתר קלות וללא מאמץ מיותר. כך תוכלו להפחית עומס על השרירים, לשפר את היציבה, והכי חשוב, להפחית את הכאב ולהתגבר על הקושי בהליכה או אפילו בעמידה. הכול תודות מדידה פשוטה והתאמה של נעל הליכה ביומכנית biomechanical orthotics and shoes לפי צורכיכם. לקבלת פרטים נוספים אל תהססו להתקשר ותקבלו מענה מקצועי ומהיר.

הנחות והטבות לזכאי משרד הביטחון, משרד האוצר ונפגעי תאונות עבודה

גלשו באתר לקבלת כל המידע בדבר ההנחות או השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם הסבר מדויק אילו מסמכים אתם צריכים על מנת לזכות בהנחות לנעלי הליכה ביו מכניים biomechanical orthotics and shoes המיוצרים במעבדות מכון האורטופדי ‘אריאל אורטופדיה מתקדמת’.

רוב הנעלים שלנו מיוצרות בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס, לקיחת מידה על ידי חבישת גבס ואנו מתחשבים במצבו הבריאותי של המטופל, ההיסטוריה שלו והמידע שהוא מספק לנו שיעזור לנו להבין בדיוק מהי מידת הקשיחות של המדרס שעלינו לצור עבורו, אילו מדרסים יהיו הטובים ביותר עבורו וכדומה.

מעוניינים בפרטים נוספים על נעלי הליכה ביו מכניים לפי מידת הרגל? היכנסו לסניף ‘אריאל אורטופדיה מתקדמת’ ברעננה ותקבלו ייעוץ אישי ומקצועי בהתאמת הנעל האיכותית ביותר עבורכם שעשויה להקל על כל בעיית כף רגל והליכה אתם מתמודדים. התקשרו עכשיו.

שאלות נפוצות בנושא מדרסים להליכה

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

דווקא בפעולה כל כך שגורה, חשוב מאוד להקפיד על הפרטים הקטנים בכדי לשמור על הבריאות. זו הסיבה לכך שמומלץ מאוד ללכת עם מדרסים להליכה, המתווכים בין הרגל לנעל ומוודאים שהמשקל מחולק באופן נכון.

צורת החשיבה המקובלת היא שהמדד להליכה נוחה נעשה באמצעות מידת הנעל: אם המידה מתאימה – סביר שאופן ההליכה נכון ובריא. למרות שמדובר בנקודת מוצא חשובה, זה עדיין לא המדד העיקרי, כיוון שגם נעליים במידה הנכונה עלולות שלא להתאים לכף הרגל של זה שנועל אותן.

הליכה היא לא רק אמצעי לניידות יומיומית, אלא גם כלי שמאפשר לצאת לטיולים ארוכים או סתם לשמור על כושר. אבל הליכה מאומצת דורשת לא פעם גם היערכות מוגברת. במקרים רבים נוטים אלו שמתכוונים לצאת לטייל

כדי לבחור את המדרסים המתאימים ביותר להליכה, בין אם מדובר במדרסים להליכה יומיות ובין אם מדובר במדרסים להליכה מאומצת, חשוב לוודא כי התאמתם נעשית באופן אישי ופרטני, תוך התמקדות במבנה הספציפי של כף הרגל. ולמרות שמדובר באתגר לא פשוט, ניתן למצוא מגוון מקומות המאפשרים בחירה שכזו

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסי ריצה

מדרסי ריצה

מדרסי ריצה ריצה היא פעילות ספורטיבית פופולארית ואהובה מאד בישראל. תרומתה לשמירה על אורח חיים בריא היא עצומה, וכולם יודעים זאת. אך מה שלא יודעים

קרא עוד »
סוגי מדרסים אורתופדיים

סוגי מדרסים אורתופדיים

סוגי מדרסים אורתופדיים בעולם של היום, ישנם סוגים רבים של אורתוטיקה המיועדת להתאים לצרכים ולסוגי כף הרגל השונים. סוגי מדרסים אורתופדיים. כל מה שצריך לדעת

קרא עוד »
דלקת בכף היד

דלקת בכף היד

דלקת בכף היד דלקת ביד היא סיבוך שכיח של מצבים רפואיים רבים ושונים. מצב זה יכול להוביל לכאב, נפיחות והפחתה בתפקוד. דלקת ביד היא סיבוך

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים גרפיט קרבון פייבר

מדרסי גרפיט קרבון פייבר

מדרסי גרפיט קרבון פייבר מחיר מבצע: 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ https://www.youtube.com/watch?v=SPFPEmiEIls אתלטים או כל מי שזקוק ליציבה ותמיכה חזקה משתמש במדרסי גרפיט.מדרסי הגרפיט

קרא עוד »
עלות מדרסים

עלות מדרסים

עלות מדרסים עלות מדרסים? שאלה זו מעסיקה רבים העומדים בפני הצורך לשפר את הנוחות והתמיכה בכפות רגליהם. עלות מדרסים במאמר זה, נבחן את ההבדלים בטווח

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!