הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

נעלים אורטופדיות רפואיות

נעלים אורטופדיות רפואיות בונים לפי מידת גבס שנלקחת ללקוח באופן אישי

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

ברוכים הבאים ל-‘אריאל קומפורט’, נעליים אורטופדיות איכותיות להזמנה ישירה דרך האתר האינטרנט או על ידי ביקור בסניף רעננה בחנות או במעבדה להתאמת הנעל על ידי מדידת כף הרגל.

לרשותכם מבצעים על נעלים אורטופדיות רפואיות לפי מידת הגבס ועוד. בנוסף להיותן נוחות ובריאותיות, מדובר גם בדגמים חדשים ונעליים אלגנטיות ונאות, הן לגברים והן לנשים. אנו נעזרים  בטכנולוגיה ומספקים את הנעליים הטובות ביותר שיש. היכנסו לקטלוג המלא להתרשמות מהמבחר ובחירת הנעל המועדפת על ידכם. להזמנת נעל אורטופדית רפואית לפי מידת גבס ודגמים אחרים, צרו קשר דרך האתר או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת במיוחד, מחירים מפתיעים והנעליים האיכותיות ביותר בתחום.

מדוע יש צורך בנעליים אורטופדיות?

נעליים אורטופדיות עוזרות לאיזון הגוף, שמירה על הליכה נכונה, תורמות לשיפור היציבה ועוד יתרונות רבים וטובים. הנעליים האורטופדיות מאפשרות הליכה נוחה לאנשים הסובלים מכאבים כאבי גב תחתון, כאבי מפרקים, בעיות בכף הרגל ועוד.
‘אריאל אורטופדיה מתקדמת’ הוא הבית של הנעליים האורטופדיות באזור השרון ומספק יתרון גדול של שילוב בין חנות למעבדה בה ניתן להזמין נעליים אורטופדיות רפואיות בבנייה אישית, מגוון נעליים אורטופדיות מעוצבות, נעלי נוחות ממגוון היצרנים הטובים ביותר בשוק ומגוון מפתיע של עיצובים.
מיטב המותגים בארץ ובעולם כמו גם: נעליים אורטופדיות לנשים, נעלי ספורט אורטופדיות, נעליים לפי מידה בהתאמה אישית, סנדלים אורטופדיות, סנדלי אטרקס לנשים, נעלי ספורט, נעליים אורטופדיות לבעיות שונות ועוד.
אנו מעדכנים הקולקציות פעמיים בשנה ומתאימים את המלאי לפי הסגנון השולט באירופה וארצות הברית. נעלי אריאל קומפורט נוחות במיוחד ומתאימות לבעלי מקצוע העומדים שעות רבות על רגליהם.

ייצור מדרסים אורטופדיים
נגן וידאו

התאמה אישית של נעלים אורטופדיות עושים ב’אריאל קומפורט’

אנו מוודאים התאמה ליציבה, לחלוקת הכובד בין הרגליים, למצב הפיזי ועוד. פרמטרים אלה משתנים בים כל מטופל ומטופל ולא כל נעל אורטופדית שמתאימה לאחד, מתאימה גם לשני. ההתאה האישית חשובה מאוד ואנו שמים על כך דגש במדידת כף הרגל וההתאמה של החומרים לייצור הנעל במעבדה שלנו.

לא מוותרים על האופנה – נעליים שהן גם יפות וגם נוחות

באריאל קומפורט מכון מומחה לייצור מדרסים, תמצאו נעליים אופנתיות ואיכותיות בנוסף להיותן נעליים אורטופדיות, זאת ייתכן כיום כיוון שאפשר להתאים למבנה הפנימי האורטופדי כל צורה חיצונית של נעל.
נעליים אורטופדיות רפואיות מתאימות למגוון אנשים עם בעיות שונות, חולי סכרת, ספורטאים, נכים, אנשי הגיל השליש, ילדים נשים וטף. הנעליים כבר לא מגושמות ודומות לנעלי מותגים פוופלריים. הנעליים האורטופדיות שלנו מיוצרות בטכנולוגיה חדישה ומאפשרת התקנת סוליה גמישה וחזקה המקנה תחושת הליכה בטוחה. בנוסף תיהנו מנעליים אורטופדיות עם בולמי זעזועים איכותיים העשויות מהחומרים העמידים ביותר.

מחפשים נעלים אורטופדיות רפואיות גם נוחות ובריאות, וגם אלגנטיות ויפות? היכנסו לאריאל קומפורט – מכון האורטופדיה המקצועי ברעננה ותיהנו משלל דגמים במחירים מצוינים.  התקשרו עכשיו!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים לפי מידת גבס

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הרעיון היה שייך לבעל פונדק דרכים אי שם באירופה, ששם לב כי לקוחות רבים שמגיעים אליו מתלוננים על כאבים ברגליים. הוא הפעיל תושייה, והחליט לעשות מעשה מהפכני: ליצור שכבת בד מפרווה של בעלי חיים, כדי להוסיף לנעל הרבה יותר רכות ונעימות – וכך הומצאו המדרסים הראשונים

אל תטעו לחשוב – מדרסים לא מתאימים רק למי שכבר סובל מבעיות ברגליים. מדרסים לפי מידת גבס, למעשה מיועדים הן לאנשים בריאים, שרוצים למנוע בעיות אורטופדיות בכף הרגל או בעיות פיזיולוגיות שונות בגוף, והן לאנשים שכבר סובלים מבעיות כאלה ומעוניינים בשינוי מצבם הבריאותי. אם מדובר בילדים קטנים שסובלים מבעיות שונות – תתפלאו אולי לגלות שאת הבעיות הללו ניתן לתקן באופן כמעט מושלם (או אפילו מושלם), ואם מדובר באנשים מבוגרים – ניתן להקל על אי הנוחות באופן מרשים למדי, אם לא לתקן את הבעיה לחלוטין, ממש כמו אצל ילדים. לא הרבה אנשים יודעים, אבל האמת היא שמדרסים פותרים שלל בעיות רפואיות.

אם אתם סובלים מכאבים בברכיים, או מכאבים מכף הרגל, ואם כבר הלכתם אינספור פעמים לבדיקות וגיליתם בכל פעם מחדש שהפתרון שהוצע לכם אינו מספק, אנו מציעים לכם להתרגל לרעיון חדש: אפשר גם אחרת. החסרון של מכוני אורטופדיה רבים הוא בכך שהם אינם משכילים להשתמש בטכנולוגיות טובות מספיק, בחומרים איכותיים ובהתאמה של המדרס לסוגי הפעילות השונים. אנו באריאל אורטופדיה מתקדמת משלבים בין כל האלמנטים הללו, ומתחייבים לספק לכם מוצר מוגמר שיביא לתוצאה הטובה ביותר עבור רגליכם. עם המדרסים שלנו תרגישו מיד בהבדל, ולאחר זמן התחושה הטובה תשתפר עוד יותר, באחריות

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים לחולי סוכרת

מדרסים לחולי סוכרת

מדרסים לחולי סוכרת https://www.youtube.com/watch?v=Fi6Kqjgns6M מחלת הסכרת מצריכה בדרך כלל התמודדות יומיות ולא פשוטה ואף דורשת מהחולים בה להתאים את שגרת חייהם אליה, על מנת שיוכלו

קרא עוד »
корректоры стопы в Израиле

Ортопедические стельки и корректоры стопы в Израиле

Ортопедические стельки и корректоры стопы в Израиле https://www.youtube.com/watch?v=PP-vt0NLkN0 Деформация стопы довольно распространенное явление при неправильной работе некоторых органов в организме, встречается этот недуг нередко и

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים ירושלים

מדרסים מודיעין

מדרסים מודיעין לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות כל מי שסובל מפלטפוס יודע,שעם הפלטפוס קשה להתנועע,קשה ללכת וקשה לעמודואי אפשר אפילו

קרא עוד »
מדרסים לגובה

מדרסים לגובה

מדרסים לגובה  שימוש במדרסים להגבהה למראה גבוה יותר מדרסים לגובה רוב האנשים רוצים להיראות גבוהים יותר, אבל לא כולם רוצים להשקיע בזוג עקבים יקרים או

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!