הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

נעליים אורטופדיות

נעליים אורטופדיות המיוצרות בהזמנה אישית, החל מהסוליה והמדרס ועד לגזרה כולה

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

המכון האורטופדי ‘אריאל קומפורט’ מזמין אתכם לעשות צעד חשוב בדרך לשדרוג איכות החיים היום יומית שלכם. כולם מודעים לחשיבות של נעליים טובות ונוחות ויחד עם זאת נוטים שלא להשקיע בכך זמן, מחשבה או כסף, אף על פי שמובן לנו שזהו מוצר בסיסי החייב להיות איכותי עבורנו בשל חשיבותו הרבה.

מדוע זה כך? ייתכן ונראה לנו שזוהי טרחה רבה מדי להזמין נעליים אורטופדיות, תהליך ארוך ומסורבל שיעלה לנו כסף רב ולא יהווה שינוי משמעותי מהנעל הישנה.

האמת היא שההפך הוא הנכון. התהליך הקצר, העלות קטנה והשדרוג ממנו נהנה לאחר תחילת השימוש בנעל האורטופדית ייגרמו לנו לחשוב מדוע לא עשינו זאת קודם.

לכולם מגיע ללכת בנעליים נוחות וליהנות מהליכה בטוחה ויציבה וזוג נעליים טובות באמת

רוצים נעליים שיחזיקו מעמד שנים רבות? לפרטים על שדרוג רציני באיכות חייכם התקשרו עכשיו.
ישנם סקטורים אשר להם התאמת נעליים אורטופדיות אינה אפשרות אלא הכרח. מדובר אנשים רבים אשר מסיבות שונות מחויבים לנעול נעליים מותאמות לכף הרגל. ביניהם ניתן למצוא אנשים עם מוגבלויות, ספורטאים, אנשים עם בעיות ברכיים, רגליים וגב, חולי סכרת ועוד.

עבורם ועבור כל מי שהבין את חשיבות הנעליים בחיינו והקלות בה ניתן לשדרג את איכות הנעליים להשגת שיפור משמעותי בהליכה וביציבה, נולד המכון האורטופדי – אריאל קומפורט ברעננה.

אנו בונים מדרסים לפי תחבושות גבס בהתאמה אישית ויוצרים את המדרסים הטובים ביותר לטיפול בבעיות שונות

ייצור מדרסים אורטופדיים
נגן וידאו

מתמודדים עם קושי במציאת הנעל המתאימה?

תוכלו לקבל סיוע וייעוץ מקצועי מלא במכון האורטופדי ולגלות כמה קל וזול להתאים נעליים רפואיות בבנייה אישית החל מהסוליה ועד התוצר הסופי. תוכלו לבחור סוליה רכה או קשיחה, חומרים אלסטיים או סוליות עור, הכול תלוי בתוצאות האבחון של כף הרגל שלכם. לאחר מכן תוכלו לבחור את העיצוב המועדף עליכם לצורה החיצונית של הנעל, אותו נחבר לסוליה ונוסיף את המדרס האולטימטיבי לקבלת התוצאה הטובה ביותר, הן בפן הבריאותי והן בפן העיצובי.

מכון אריאל קומפורט מציע לכם שדרוג רציני בנעלי ההליכה

אנו משתמשים בנעליים שלנו כל כך-הרבה שעות ביממה, מגיע לנו להשקיע בנעליים האלו את מיטב כספנו הגם שלא מדובר בכסף רב. עלינו לעשות את הצעד הפשוט והקל בסך הכול להפנים את העובדה שאין צורך להיות חולים או נכים כדי להצטייד במדרס בריאותי. הדבר הופך לטרנד וכדי שלא נפספס זאת, כדאי שנעשה זאת כבר עכשיו ולא נצטער על בזבוז הזמן.
הנעליים שלנו הם הכלי העיקר שלנו בניידות ממקום למקום. מדוע שלא נשקיע בהן?
נעליים אורטופדיות הן מוצר צריכה בסיסי ולכולנו מגיע זוג אחד כזה לפחות.

מעוניינים בשדרוג איכות החיים? התקשרו עכשיו למכון האורטופדי אריאל קומפורט ותעשו את הצעד הראשון בדרך להשגת הקלה משמעותית בכאבים והפחתת הלחצים על הרגליים באמצעות נעל אורטופדית איכותית בהתאמה אישית. התקשרו עכשיו

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרס ביו-מכני מקצועי

מדרס ביו-מכני מקצועי

מדרס ביו-מכני מקצועי ב-299 ש”ח במקום 2000 לפי מידת גבס ובדיקה ממוחשבת. שנה אחריות https://www.youtube.com/watch?v=aO9szf2fiTk מדרס ביו-מכני מקצועי מדרס ביו-מכני מקצועי הנו קשיח למחצה והוא

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים מחיר

מדרסים מחיר

מדרסים במחיר מטורף החל מ 70 ₪ מדרסים לאימונים ולתחרות. המונה בין כ-3 ל 8 שכבות שונות של חומרים ובולמי זעזועים. בעת קניית מדרסים, מחיר

קרא עוד »
רולטורים הליכונים

רולטורים הליכונים

רולטורים – הליכונים לנוחיות לקוחותינו, ניתן לרכוש את כל האביזרים אורטופדיים שנמצאים אצלנו על המדפים בהזמנה מיוחדת רולטור 3 גלגלים | רולטור 4 גלגלים |

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!