הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסי ריצה

מדרסי ריצה לספורטאים

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

אחד הדברים החשובים ביותר לספורטאים הוא שמירה על הרגליים שלהם. הכוונה היא בעיקר לספורטאים העוסקים בסגנונות הריצה למיניהם, אבל הדבר נכון גם עבור ספורטאים שריצה היא חלק מהשגרה שלהם ככדורגלנים, טניסאים או אתלטים בענפים השונים. הדרך לשמור על הרגליים אינה פשוטה, מפני שהפעילות המאומצת שלהם הופכת אותם חשופים יותר לפציעות ולנזקים בטווח הארוך. זו הסיבה לכך שגדלה כיום המודעות לחשיבות של מדרסי ריצה לספורטאים וליכולת שלה לשמור על הרגליים לאורך זמן – ואפילו לשפר את הביצועים. זו גם הסיבה לכך שיותר ויותר מהם נוהגים לרוץ באופן קבוע עם מדרסים לספורטאים.

הסכנה הבריאותית בהיעדר מדרסי ריצה לספורטאים

הלחץ המתמיד שספורטאים נאלצים להפעיל על רגליהם מדי יום עלול בסופו של דבר להביא לנזקים ולהוביל לפציעות. הסיבה לכך היא שיציבה לא נכונה או לחץ לא שוויוני על כף הרגל עלולים לגרום לכאבים ואי נוחות בטווח הקצר, בעוד השחיקה המתמדת הזו אף עלולה לגרום לנזקים משמעותיים יותר בטווח הארוך. זו גם הסיבה שבגללה ספורטאים מקדישים זמן רב לבחירת הנעליים המתאימות, מוודאים שהן מתאימות לצרכיהם, שיש להן בולמי זעזועים טובים ושהן עמידות לאורך זמן. אבל נעליים טובות הן לא בהכרח נעליים נוחות: כיוון שכפות רגליים הן שונות בין אדם לאדם, טבעי שנעל טובה, גם אם היא במידה הנכונה, לא תתאים לכולם. מדרסי ריצה לספורטאים מאפשרים ליצור תיאום בין הנעל לכף הרגל ולהימנע מהפציעות והנזקים הללו.

התאמה אישית של מדרסי ריצה לספורטאים

בחירת מדרסי ריצה לספורטאים מאפשרת להתאים את המדרס באופן אישי לכף רגלו של הספורטאי, תוך התחשבות במאמץ הכרוך בעיסוקו ובלחץ שצפוי להיות מופעל על הרגל, באופן שיצמצם את הפגיעה בה. חשוב מאוד לבצע את ההתאמה הזו באופן מסודר וקפדני, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לבדיקה של מצב הרגל כאשר לא מופעל עליה לחץ וכמובן בחינה אישית של המבנה הייחודי של כף רגלו של כל ספורטאי. אנו בחברת אריאל אורטופדיה מתקדמת מבצעים התאמת מדרסים לפי תחבושת גבס, כך שהמדרס יותאם לכם באופן מושלם. לכאורה מדובר בבדיקה מעמיקה ויקרה, שספורטאים לא מעטים יתקשו לעמוד בה, אך אצלנו בחברת אריאל אורטופדיה ניתן למצוא בדיקה כזו במחיר שווה לכל כיס, כל עוד בוחרים לעשות אותה במקום הנכון.

מדרסי ריצה לספורטאים כמשפרי ביצועים

ברגע שמשתמשים במדרסים מותאמים אישית לצרכי הספורטאי, התיאום שנוצר בין הרגל לנעל הופך ליעיל במיוחד ושומר על בריאות הרגליים לאורך זמן. את ההבדל ניתן להרגיש כבר מהרגע הראשון, בגלל שלא יורגשו יותר כאבים שנובעים מתחושת אי נוחות או מיציבה לא מתאימה. באופן הזה הופכים למעשה מדרסים לספורטאים למשפרי ביצועים, מפני שללא כאבים המגבילים את יכולות הרגליים – היכולת משתפרת. בנוסף, היעדר הכאבים מונע שחיקה במהלך משחק או מרוץ והרגליים נשמרות טריות למדי לכל אורכו. ועדיין, המבחן האמיתי של מדרסי ריצה לספורטאים הוא לטווח הארוך, כיוון שבזכותם נמנעים פציעות ונזקים לרגליים, לברכיים ולגב.

 

כל ספורטאי יודע, שעם הבריאות לא משחקים – מדרסים מקצועיים לריצה הם פריט הכרחי בכל פעילות. פנו אלינו לחברת אריאל אורטופדיה מתקדמת, ואנו נדאג לבריאות שלכם!

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים מכבי זהב

מדרסים מכבי זהב

מדרסים מכבי זהב כמה פעמים רציתם לקבל שירות קצת יותר מקצועי ממה שאתם רגילים אליו? כמה פעמים רציתם לקבל יחס שיגרום לכם להרגיש יותר בטוחים?

קרא עוד »
האם פלטפוס מזיק

האם פלטפוס מזיק

האם פלטפוס מזיק פלטפורמה יכולה להזיק כשהיא לא מתוכננת היטב. האם פלטפוס מזיק  לדוגמה, אם המשתמש צריך לגלול למעלה ולמטה כדי לראות דף, זה יכול

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

השריר פושט האצבעות הארוך

השריר פושט האצבעות הארוך

השריר פושט האצבעות הארוך – שריר הפלקסור דיג'יטרום הארוך שרירי הכפיפה הם השרירים העוברים לאורך זרועך. הם אחראים לכיפוף הזרוע שלך במפרק המרפק. השריר הכופף

קרא עוד »
בעיות אורטופדיות

בעיות אורטופדיות

בעיות אורטופדיות בעיות אורטופדיות בעיות אורטופדיות מסוגים שונים הן מנת חלקם של אנשים רבים בארץ ובעולם. תחום האורטופדיה מתייחסת לבעיות בגוף שמקורן במערכת העצמות והשרירים,

קרא עוד »
מדרסים לחיילים ולכוחות הביטחון

מדרסים לחיילים ולכוחות הביטחון

מדרסים לחיילים ולכוחות הביטחון מדרסים לחיילים ולכוחות הביטחון הביטחון ממלאים תפקיד חשוב בשמירה על בריאות ונוחות בתנאים של פעילות גופנית מוגברת.  מדרסים לחיילים ולכוחות הביטחון  

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!