הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים לקשת גבוהה

מדרסים לקשת גבוהה ברגל

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

קשת גבוהה ברגל נוצרת כתוצאה מגורמים גנטיים/חוסר איזון שרירי/בעיות נוירולוגיות. המצב הפיזיולוגי הזה נפוץ בקרב 15%-8% מקרב האוכלוסייה, והוא גורם לכאבים בכפות הרגליים, חוסר בלימת זעזועים, דלקות, נוקשות, ובעיות נוספות. מדרסים לקשת גבוהה יכולים להקל במידה ניכרת על המצב, וחשוב שהם יותאמו לכם בדיוק באמצעות מומחים.

תכנון מדרסים לקשת גבוהה ברגל

תפקידם המרכזי של מדרסים לקשת גבוהה הוא לתמוך בקשת לכל אורכה. הודות לכך, זמן המגע מתקצר, ויורד חלק ניכר מהעומס שמופעל על המטטרסאל (עצמות מסרק).

מדרסים עבור קשת גבוהה הם בעלי מבנה ייחודי מפני שיש להם הגבהה של 3-5 מ”מ של העקב. בנוסף, מדרסים עבור המצב הזה מתוכננים כדי לעזור בתפקוד של הרגליים בעקבות קיצור טווחי תנועה.

תוספת של בולמי זעזועים למדרסים הרכים הללו מאפשרת לפזר עומסים בגוף בצורה אופטימלית ולהקל על העקבים. לכל אלו שסובלים מקשת גבוהה יש צורה אנטומית שונה בכף הרגל ודרישות אנטומיות אחרות. לכן, זה חשוב לתכנן את המדרסים שלכם באופן מדויק וכזה שיותאם בדיוק לכפות הרגליים שלכם.

מדרסים לקשת גבוהה

מדרסים איכותיים לקשת גבוהה

מדרסים שנמכרים “מהמדף” אינם יכולים להביא לפתרון עבור שאלו שסובלים מקשת גבוהה ברגל. במקרים קלים וגם קשים של קשת גבוהה, חשוב להצטייד במדרסים אורטופדיים לקשת גבוהה שמקלים במידה ניכרת על התופעות שנלוות לקשתות גבוהות.

כדי ליהנות מהקלה משמעותית מתופעות לוואי של קשת גבוהה, חשוב שתתייעצו עם המומחים שזמינים לכם במכון אורטופדי אריאל קומפורט. כדי להכין מדרסים מדויקים ואיכותיים עבור לקוחותינו, אנו עושים בראש ובראשונה צילומים והדמיות תלת ממדיות של כף הרגל.

הכנת תבניות גבס של כפות הרגליים מאפשרת אף היא להכין מדרסים מדויקים שמותאמים בדיוק לכף רגלכם. המומחים במכון מרכיבים כל מדרס לפי הצרכים הפיזיולוגיים והאנטומיים של לקוחותינו, לרבות אלו שסובלים מקשתות גבוהות. (למידע נוסף אודות מדרסים לפי מידת גבס)

במקרים שבהם יש צורך בהתאמה של המדרסים, אנו מבצעים את כל ההתאמות הנדרשות. בנוסף, כל המדרסים מורכבים מהחומרים האיכותיים ביותר בשוק שמאפשרים ללקוחותינו ליהנות מהליכה קלילה ונטולת כאבים. אם אתם סובלים מקשתות גבוהות ברגליים, אין סיבה שתמשיכו לסבול. במכון אריאל קומפורט תוכלו ליהנות ממדרסים בהתאמה אישית עבור מגוון בעיות, לרבות קשתות גבוהות, ולהקל במידה ניכרת על ההליכה שלכם.

שאלות נפוצות בנושא מדרסים לקשת גבוהה בכף הרגל

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

קשת גבוהה בכף הרגל היא מצב בו הקשת האורכית של כף הרגל גבוהה ועמוקה יותר ביחס לקשת רגילה ממוצעת. מצב זה משפיע על כל התנועות שאנו מבצעים ביום יום בין אם זה ריצה, הליכה, עמידה ועוד. העומסים שנוצרים מתרכזים בעקב ובקדמת הרגל ולא מתפזרים שווה בשווה, לכן ישנם כאבים בכף הרגל, בברכיים, בגב ועוד והסיכוי לפציעות שונות הוא גבוה.

קשת גבוהה יכולה להיות קשורה למחלות נוירולוגית. בניגוד למצב של כפות רגליים שטוחות או פלטפוס על רקע נטיות גנטיות, הקשת הגבוהה והסיבות להופעתה מחייבות שלילת מחלות נוירולוגיות. הסיכון למחלות כאלה עולה כאשר הקשת הגבוהה מופיעה לצד הטיה של העקב לכיוון מרכז הגוף, הטיה ניכרת כלפי מטה של עצם המסרק הראשונה ונטייה של עצמות המסרק האחרות לכיוון המרכז. במידה ונשללות סיבות גנטיות, יש לבדוק האם הקשת הגבוהה נגרמה בגלל מכה חזקה.

הקשת הגבוהה בכף הרגל גורמת ללא מעט תופעות לוואי מאחר שכל העומס מתרכז בעקב ובכריות כף הרגל ולא מחולק שווה בשווה עם שארי חלקי כף הרגל. כתוצאה מכך ישנם כאבים חזקים ובעיות שונות כגון: דורבן ברגל, יבלות לאורך כך הרגל, עור רשה, צניחת עצמות המסרק ועוד.

ישנם הבדלים בין הקשתות השונות, ולכן לא כולם יוכלו לראות את הקשת באופן ברור. יש כאלה של ידי הסתכלות פשוטה בכף הרגל כאשר היא מונחת על הרצפה יראו את הקשת. יש כאלה שיצטרכו לגשת לרופא מנוסה על מנת שהוא יבחן את כף הרגל באמצעות מכשור מתקדם. אך מה שיהיה זהה לכל אותם האנשים זה כמובן הכאב שאותו הם מרגישים. כאב שכולם ירגישו אותו כמעט ללא יוצא מן הכלל.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

כיצד קונים נעלי ריצה?

כיצד קונים נעלי ריצה

כיצד קונים נעלי ריצה? נעלי ריצה הן הציוד החיוני ביותר עבור רצים. הם נועדו לעזור לרצים להשיג את מטרותיהם. נעלי ריצה מעוצבות עם תכונות שונות

קרא עוד »
מדרסי ספורט

מדרסי ספורט

מדרסי ספורט מדרסי ספורט ראשית, כמה דברים שחשוב מאוד לדעת – מדרסי ספורט לריצה: אם ישנו עומד על כף הרגל, הסיכון לפציעות ספורט ולגרימת נזק

קרא עוד »
מדרסים בשיטת המחשב

מדרסים בשיטת המחשב

מדרסים בשיטת המחשב בדיקה ממוחשבת מתקדמת – התאמה אופטימלית עם טכנולוגיית i-Step מכשיר ה- i-step של אטרקס, SP5000, הוא המכשיר המהפכני ביותר שנוצא לזיהוי דיגיטלי

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים בתלת מימד

מדרסים בתלת מימד‎

מדרסים בתלת מימד‎ מדרסים מהווים פריט חיוני שמאפשר להפחית במידה ניכרת כאבים ודלקות בגפיים התחתונות. על מנת שמדרסים אכן יעשו זאת, הם צריכים להיות מותאמים

קרא עוד »
מחלת סוור'ס

מחלת סוור'ס

מחלת סוור'ס כאבי עקב אצל ילדים הם מצב שכיח שיכול להיגרם מסיבות רבות ושונות. מחלת סוור'ס זה יכול להיגרם מעומס מוגבר על העקב, כמו ריצה

קרא עוד »
כאבים בעצמות האגן

כאבים בעצמות האגן

כאבים בעצמות האגן כאב בעצמות האגן הוא מצב שיכול להשפיע על כל אדם. זה יכול להיגרם ממספר גורמים, כולל הריון, לידה, סרטן ומחלות אחרות. הכאב

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!