הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים מכבי זהב

תפילה לרפואה שלמה

האמונה משתנה אצל אנשים שונים, וכל אחד רואה את החשיבות של התפילה בעיניים אחרות. אך אם כבר מבקשים תפילה, לפחות שהיא תהיה תפילה לרפואה. אף אחד לא ירצה להגיע למצב שבו הוא חולה במחלה מסוג כזה או אולי דווקא מסוג אחר. הרי תפילה לרפואה דחופה לא יכולה להזיק לכם, במקרה הכי טוב היא רק תסייע לכם. אז למה שלא תבקשו שיתפללו עבורכם? כיום אפשר למצוא בקלות תפילה לרפואה לחולה בכל מחלה.

זה לוקח לכם רק כמה דקות

חשוב להדגיש כי תפילה לרפואה שלמה לא אמורה לקחת לכם זמן רב. מדובר על תפילה קצרה מאוד, כזאת שבמקסימום לוקח לכם 5 דקות מהחיים. אם החולה הוא בן אדם שחשוב לכם, תוכלו להקדיש 5 דקות על מנת לסייע לו. גם אם מבחינתכם תפילה לרפואה תהילים לא יכולה לסייע בדבר, עבור אנשים אחרים היא יקרה מפז. אם מבחינתכם קריאת תפילה לרפואה שלמה לניתוח לוקחת זמן מועט, אין לכם מה להפסיד. זה מה שהופך את הקריאה של התפילה לשכיחה כל כך.

כל אחד יכול לקרוא תפילה לרפואה

אינכם צריכים להגיע מרקע חרדי או דתי על מנת לקרוא תפילה לרפואה שלימה. גם אם מעולם לא התפללתם, תוכלו להגיד את התפילה עם כוונה אמיתית. כי כבר שמענו על לא מעט מקרים שאותה תפילה לרפואה מסרטן או ממחלה אחרת אכן עזרה. אפילו אם היא לא עזרה באופן מוחשי, היא עשה באופן תודעתי. יש כאלה שמתחזקים כאשר הם יודעים שיש כאלה שמתפללים עליהם.

תקראו את התפילה בזמנכם הפנוי

תפילה לרפואה והצלחה אפשר לקרוא בכל רגע נתון. אתם לא צריכים להתפנות במיוחד על מנת לקרוא את התפילה הספציפית הזאת. אתם יכולים לקרוא תפילה לרפואה שלמה לאמא או לכל בן אדם אחר אפילו מהפלאפון שלכם. רק תפתחו את התפילה, ומיד תוכלו לקרוא אותה. תפילה לרפואה אחרי ניתוח או לפני ניתוח זמינה בכל פלטפורמה שנוחה לכם. בעידן הנוכחי תוכלו למצוא גם תפילה לרפואה קורונה שמתאימה במיוחד לימים הנוכחיים. מיד אחרי שתקראו את התפילה, תראו כמה היא יכולה להשפיע על החולה וגם עליכם.


 

יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ יְיָ אֱלוֹהֵינוּ וֶאֱלוֹהַי אֲבוֹתֵינוּ, שֶׁתִּתְמַלֵּא רַחֲמִים עַל פלוני בן פלוני וְיִכְבְּשׁוּ רַחֲמֶיךָ אֶת כַּעַסְךָ. וּתְבַטֵּל מֵעַל פלוני בן פלונ כָּל גְּזֵרוֹת קָשׁוֹת וְרָעוֹת: אָנָּא מֶלֶךְ רַחוּם וְחַנּוּן. הִתְמַלֵּא רַחֲמִים עַל פלוני בן פלוני הַמּוּטָל עַל עֶרֶשֹ דְּוָי, וְתִרְפָּאֵהוּ רְפוּאָה שְׁלֵימָה, כִּי אַתָּה בְּרַחֲמֶיךָ רוֹפֵא חוֹלֵי עַמְּךָ יִשְרָאֵל (בגימטריא ר"ת – רפ"ח למתק ולהעלות רפ"ח ניצוצין)

וּתְקַיֶּים בָּנוּ מִקְרָא שֶׁכָּתוּב יְיָ יִסְעָדֶנּוּ עַל עֶרֶשֹ דְּוָי כָּל מִשְׁכָּבוֹ הָפַכְתָּ בְחָלְיוֹ (יכוון: כי עֶרֶשֹ ייהפך עשר, דוי יוד). וּלְמַעַן זְכוּת אַבְרָהָם אָחוּז בְּחֶסֶד, יִצְחָק נֶאְזָר בִּגְבוּרָה, יַעֲקֹב אָחוּז בְּתִפְאֶרֶת, משֶׁה אָחוּז בְּנֵצַח, אַהֲרֹן בְּהוֹד, תְּרַפְּאֵהוּ רְפוּאָה שְׁלֵימָה, וְתַצִּיל מִמָּוֶת נַפְשׁוֹ. וּבְכֹחַ שְׁנַיִם וְעֶשְרִים אוֹתִיּוֹת תּוֹרָתְךָ הַקְּדוֹשָׁה שֶׁקִּבַּלְנוּ בְּהַר סִינַי, תִּפְתַּח לפב"פ שַׁעֲרֵי אֲרוּכָה וּמַרְפֵּא, שַׁעֲרֵי בְרִיאוּת, שַׁעֲרֵי גִּילָה, שַׁעֲרֵי דְּרוֹר, שַׁעֲרֵי הוֹד וְהָדָר, שַׁעֲרֵי זְכוּת אָבוֹת, שַׁעֲרֵי חֶמְלָה, שַׁעֲרֵי טוֹבָה, שַׁעֲרֵי יְשׁוּעָה, שַׁעֲרֵי כַּפָּרָה, שַׁעֲרֵי לֵב טָהוֹר, שַׁעֲרֵי מְחִילָה, שַׁעֲרֵי נְעִימוֹת, שַׁעֲרֵי סְמִיכָה, שַׁעֲרֵי עֶזְרָה, שַׁעֲרֵי פְדוּת, שַׁעֲרֵי צְדָקָה, שַׁעֲרֵי קוֹמְמִיּוּת, שַׁעֲרֵי רְפוּאָה שְׁלֵימָה, שַׁעֲרֵי שִמְחָה, שַׁעֲרֵי תְשׁוּעָה. וְכָל צִדְקוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָה הוּא וּבְנֵי בֵיתוֹ יִזָּכְרוּ לִפְנֵי כִסֵּא רַחֲמֶיךָ לְהַמְלִיץ טוֹב בַּעֲדוֹ, וְאַל תִּתְּנֵהוּ בְּנֶפֶשׁ אוֹיְבָיו, יְיָ יִשְׁמְרֵהוּ וִיחַיֵּיהוּ לְאוֹרֶךְ יָמִים וּשְׁנוֹת חַיִּים וְשָׁלוֹם:

וִיהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ הַשֵּׁם הַקָּדוֹשׁ אֶהְיֶה אֲשֶׁר אֶהְיֶה, אֲשֶׁר הוּא יְסוֹד הַכֹּל וְעִיקָר הַכֹּל וְשֹׁרֶשׁ הַכֹּל, הָיָה הֹוֶה וְיִהְיֶה (יכוון כי יש בו ד' אותיות אלף הא יוד הא וכוחו גדול פשוט או מורכב לכל דבר וסודו שהוא סוד הייחוד), שֶׁתִּשְׁלַח רְפוּאָה שְׁלֵימָה לְחוֹלֶה הַזֶּה פב"פ, וְתַעֲמִידֵהוּ עַל עָמְדוֹ וִיחִי מֵחָלְיוֹ. וְיָדַעְנוּ כִּי אֵין אָנוּ כְדַאִים לְהִתְפַּלֵּל לְפָנֶיךָ עַל עַצְמֵנוּ, וְכָל שֶׁכֵּן עַל אֲחֵרִים, אָמְנָם שַׂמְנוּ רַחֲמֶיךָ נֶגֶד עֵינֵינוּ כִּי רַחוּם אָתָּה, וְאַתָּה שׁוֹמֵעַ תְּפִלַּת כָּל פֶּה. לָכֵן בְּבֹשֶׁת פָּנִים אָתָאנוּ לְבַקֵּשׁ רַחֲמִים וְתַחֲנוּנִים עַל פב"פ הַחוֹלֶה הַזֶּה. אֵל נָא רְפָא נָא לוֹ, וְתַבְרִיאֵהוּ וְתַחְלִימֵהוּ וּתְחַזְּקֵהוּ וּתְאַמְּצֵהוּ, וּתְמַלֵּא מִשְׁאֲלוֹת לִבּוֹ לְטוֹבָה. עֲשֵׂה לְמַעַן שְׁמֶךָ, עֲשֵׂה לְמַעַן יְמִינֶךָ, עֲשֵׂה לְמַעַן תּוֹרָתֶךָ, עֲשֵׂה לְמַעַן קְדוּשָׁתֶךָ. יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ יְיָ צוּרִי וְגוֹאֲלִי:

פרק ו' בתהילים
(א) לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד. (ב) יְהוָה אַל בְּאַפְּךָ תוֹכִיחֵנִי וְאַל בַּחֲמָתְךָ תְיַסְּרֵנִי. (ג) חָנֵּנִי יְהוָה כִּי אֻמְלַל אָנִי רְפָאֵנִי יְהוָה כִּי נִבְהֲלוּ עֲצָמָי. (ד) וְנַפְשִׁי נִבְהֲלָה מְאֹד ואת (וְאַתָּה) יְהוָה עַד מָתָי. (ה) שׁוּבָה יְהוָה חַלְּצָה נַפְשִׁי הוֹשִׁיעֵנִי לְמַעַן חַסְדֶּךָ. (ו) כִּי אֵין בַּמָּוֶת זִכְרֶךָ בִּשְׁאוֹל מִי יוֹדֶה לָּךְ. (ז) יָגַעְתִּי בְּאַנְחָתִי אַשְׂחֶה בְכָל לַיְלָה מִטָּתִי בְּדִמְעָתִי עַרְשִׂי אַמְסֶה. (ח) עָשְׁשָׁה מִכַּעַס עֵינִי עָתְקָה בְּכָל צוֹרְרָי. (ט) סוּרוּ מִמֶּנִּי כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן כִּי שָׁמַע יְהוָה קוֹל בִּכְיִי. (י) שָׁמַע יְהוָה תְּחִנָּתִי יְהוָה תְּפִלָּתִי יִקָּח. (יא) יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ מְאֹד כָּל אֹיְבָי יָשֻׁבוּ יֵבֹשׁוּ רָגַע.

פרק י"ג בתהילים
(א) לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד. (ב) עַד אָנָה יְהוָה תִּשְׁכָּחֵנִי נֶצַח עַד אָנָה תַּסְתִּיר אֶת פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי. (ג) עַד אָנָה אָשִׁית עֵצוֹת בְּנַפְשִׁי יָגוֹן בִּלְבָבִי יוֹמָם עַד אָנָה יָרוּם אֹיְבִי עָלָי. (ד) הַבִּיטָה עֲנֵנִי יְהוָה אֱלֹהָי הָאִירָה עֵינַי פֶּן אִישַׁן הַמָּוֶת. (ה) פֶּן יֹאמַר אֹיְבִי יְכָלְתִּיו צָרַי יָגִילוּ כִּי אֶמּוֹט. (ו) וַאֲנִי בְּחַסְדְּךָ בָטַחְתִּי יָגֵל לִבִּי בִּישׁוּעָתֶךָ אָשִׁירָה לַיהוָה כִּי גָמַל עָלָי.

פרק כ' בתהילים
(א) לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד. (ב) יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב. (ג) יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ. (ד) יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה. (ה) יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא. (ו) נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ. (ז) עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ. (ח) אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר. (ט) הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד. (י) יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ.

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

עלות מדרסים בהתאמה אישית

עלות מדרסים בהתאמה אישית

עלות מדרסים בהתאמה אישית גילוי הנושא. מדרסים בהתאמה אישית הם פתרון חדשני לסובלים ממגוון בעיות בכף הרגל, לרבות רגליים שטוחות, דורבנים ואחרות. עלות מדרסים בהתאמה

קרא עוד »
שיטות טיפול כירופרקטיקה

שיטות טיפול כירופרקטיקה

שיטות טיפול כירופרקטיקה https://www.youtube.com/watch?v=Ym19kv4A-24 מהי כירופרקטיקה ומהי שיטת הטיפול בה  החיים המודרניים העמוסים מטילים על גופנו עומס רב מאוד. כל יום שמתחיל כבר מביא עמו

קרא עוד »
מדרסים לילדים

מדרסים לילדים

מדרסים לילדים אם חשבתם שילדים אינם סובלים מכאבי גב או ברכיים, וכי אלו בעיות שתוקפות רק ספורטאים או אנשים מבוגרים – טעות בידיכם. ישנם ילדים

קרא עוד »
מדרסים להלוקס ולגוס

מדרסים להלוקס ולגוס

מדרסים להלוקס ולגוס הלוקס ולגוס, הידוע בעברית כ’בוהן קלובה’, הוא מצב נפוץ בקרב אנשים רבים אשר מפריע להליכה וביצוע של פעולות נוספות. כאשר נוצר הלוקס

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מחלת קוהלר

מחלת קוהלר

מחלת קוהלר מחלה נדירה אך חמורה מחלת קוהלר מחלת קולר, אמנם נדירה, אך תובענית, נותרת לעתים קרובות ברקע במוחותיהם של אנשים. למצב זה, המכונה גם

קרא עוד »
כאבי גב אצל ילדים

כאבי גב אצל ילדים

כאבי גב אצל ילדים כאבי גב בילדים יכולים להיגרם ממספר דברים. לדוגמה, זה יכול להיות בגלל יציבה לקויה, שימוש יתר בשרירי הגב, או אפילו התכווצות

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!