הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים כללית מושלם

מדרסים כללית מושלם

מדרסים במבצע, 2 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1 + 1 חינם)

מדרסים במבצע: מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד

זוג ראשון ליום יום וזוג שני לפעילות ספורטיבית

אחד לספורט ואחד ליום יום | 1 + 1 על כל סוגי המדרסים | בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד חינם | בכפוף לתקנון המבצע ט.ל.ח
מבצע מטורף במחיר שאסור לפספס!!! קניה ישירה מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך ועמלות מיותרות. תוצרת של אריאל קומפורט ®

קופון הנחה
מדרסים במבצע: 3 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1+1+1 חינם)
מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד
זוג ראשון ליום יום, זוג שני לפעילות ספורטיבית וזוג שלישי לנעלי אלגנט
מדרסים אורטופדיים
מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

בעלי ביטוח כללית מושלם, אצלנו באריאל אורטופדיה מתקדמת, מציעים לכם, במסגרת ההסדר “מדרסים כללית מושלם” – מדרסים לפי מידה אישית. כל המדרסים נעשים בהתאמה אישית על פי מידת גבס ומיוצרים במקום בידי טכנאי אורטופדיה מוסמכים.

מה זה בכלל מדרסים?

מדרס הוא אביזר המוכנס אל תוך הנעל, על מנת להתאים אותה באופן אופטימלי למבנה הייחודי של כף רגלו של הנועל. המדרס יכול להיות עשוי מחומרים קשים או רכים, מחומרים, סינטטיים, פלסטיים ואפילו אורגניים (כמו שעם שמקורו בקליפת עצים), הכל על פי הצרכים הייחודיים של המשתמש.

איך זה עובד?

מדרסים משנים את האופן בו מתחלק עומס משקל הגוף על כפות הרגליים. המדרסים תומכים ברקמות הרכות של כף הרגל ובכך משפרים את היציבה, בולמים זעזועים, מפחיתים כאבים מסוגים שונים ומביאים באופן כללי לתחושת נוחות בכף הרגל ובגוף כולו.

מי צריך מדרסים?

מדרסים יכולים לשמש כל מי שסובל מכאבים בכפות הרגליים, או בכאבים ביתר חלקי הגוף הנובעים מבעיות ביציבה. המדרסים מהווים כלי טיפולי בסוגים רבים של פציעות ספורט, אך הם יכולים גם לשמש ככלי מניעתי על מנת למנוע פציעות שכאלה, וככלי לשיפור ביצועים ותוצאות בענפי ספורט שונים כגון ריצה, רכיבה על אופניים, כדורגל, כדורסל ועוד.

לא לספורטאים בלבד

מדרסים כללית מושלם מתאימים גם לחולי סכרת, ולסובלים מכף רגל שטוחה (פלטפוס) או מקשת כף רגל גבוהה מהממוצע (Pes Cavus). מדרסים כללית מושלם, המיוצרים בהתאמה אישית על פי מידת גבס. משלימים את מבנה כף הרגל הספציפית של כל לקוח. באריאל קומפורט מתבצעת לקיחת מידה על ידי חבישת גבס, היוצרת שיקוף מדויק של כף הרגל וכך יוצרת הגבהות וחללים המשלימים אותה באופן מושלם ומאזנים את העומסים המופעלים על כף הרגל.

אילו בעיות בריאותיות פותרים המדרסים?

מדרסים כללית מושלם יכולים להביא לזרימת דם טובה יותר, למניעת פצעי לחץ ולהקלה בדלקות ובכאבים בכף הרגל או בדלקות פרקים הגורמות לצניחה של ראשי אצבעות הרגליים (מטטרזלגיה). המדרסים יכולים למנוע כאבי ברכיים וכאבים במפרק הקרסול הנובעים מבעיות בייצוב כף הרגל. מדרסים כללית מושלם מבית אריאל קומפורט, מצוינים גם בבעיה של דורבן (Plantar Fasciitis) הגורם לכאבים עזים ברצועה המחוברת לעקב.

איך מקבלים את ההחזר?

על מנת לקבל את ההחזר הכספי עבור רכישת מדרסים כללית מושלם, יש לשלוח את אישור האורטופד המפנה בליווי קבלה וחשבונית מס המעידות על רכישת המדרסים באריאל קומפורט. את אלו יש לצרף לבקשה לקבלת החזר של הביטוח המושלם ולשלוח למחלקת התביעות. לקוחות המושלם זכאים להחזר של עד 118 ₪ בעבור זוג מדרסים, אך לא יותר מאשר ההוצאה בפועל.

אז מה נשאר לעשות?

כל שעליכם לעשות הוא לגשת למכון אריאל אורטופדיה מתקדמת ולבחור מדרסים כללית מושלם, בהתאמה אישית על פי מידת גבס, לטיפול בפציעות ובכאבים קיימים ולמניעת פציעות וכאבים בהמשך. לקוחות כללית מושלם זכאים להנחות משמעותיות על המדרסים האיכותיים באמת, צרו קשר עוד היום עם מכון אריאל קומפורט ותתחדשו בזוג מדרסים שיפשר את איכות חייכם!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים כללית

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

באופן עקרוני כמעט כל אחד מאיתנו צריך לרכוש מדרסים, אך יש כאלה שעושים זאת בגלל בעיות שונות. אם אתם סובלים מבעיות רפואיות כאלה או אחרות הקשורות לכף הרגל – ככל הנראה הרופא ימליץ על רכישת מדרסים. המדרס מספק את התמיכה שכף הרגל דורשת, ובו בזמן הוא מספק הגנה אפקטיבית מבעיות אחרות.

הדבר הראשון שחברי כללית צריכים לקחת בחשבון זה שיש להם השתתפות מטעם קופת החולים. השאלה שנשאלת היא כמה הם יצטרכו לשלם? וזה כמובן עשוי להשתנות בהתאם לגובה הביטוח. ככל שהביטוח מכסה יותר, כך יהיה עליכם לשלם פחות על המדרסים. לדוגמה אצל אריאל אורטופדיה מתקדמת תוכלו לקבל החזר מלא על רכישת מדרסים! מדרסים שעלותם 175 ₪ לא יעלו לכם דבר, כי קופת החולים היא זאת שמשתתפת בהוצאות.

לקוחות כללית מושלם זכאים לרכישת מדרסים ללא תקופת אכשרה.
הזכאות הינה אחת לשנתיים קלנדריות (ינואר – דצמבר), לקבלת החזר יש להגיש הפנייה מרופא אורתופד.

לקוחות כללית מושלם זכאים להחזר של עד 400 ש"ח בעבור זוג מדרסים, אך לא יותר מההוצאה בפועל, ההחזר ינתן אחת לשנתיים.

כאשר אתם רוכשים מדרסים כללית, מוטב כי תוודאו שאתם רוכשים מדרסים איכותיים שיהיו יעילים עבורכם. על מנת שתוכלו לדעת האם מדרס הוא איכותי, יהיה עליכם לרכוש אותו מחברה מוכרת ומנוסה. אם אתם לא תרכשו את המדרס ממקום מוכר, ככל הנראה יהיה מדובר על מדרס לא איכותי. כך שהמקום שממנו אתם רוכשים את המדרס הוא מה שיעשה את ההבדל. רוצים ללכת על בטוח? אתם מוזמנים לרכוש מדרס דרך אריאל אורטופדיה מתקדמת.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

המלצות

המלצות

לקוחות ואורטופדים ממליצים על אריאל קומפורט ® לעיונכם, מגוון המלצות וחוות דעת על המדרסים שלנו. לקוחות מכל רחבי הארץ, אורטופדים וקבוצות ממליצים ניסיתי להחליף נעליים,

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

בדיקת פילוג לחצים מדרסים

בדיקת פילוג לחצים מדרסים

בדיקת פילוג לחצים מדרסים בדיקת חלוקת הלחץ במדרסים הופכת לחלק בלתי נפרד מהשיטות המודרניות לטיפול בבריאות כף הרגל. בדיקת פילוג לחצים מדרסים.בדיקת לחצים בכפות רגליים

קרא עוד »
מחירי מדרסים אורטופדיים

מחירי מדרסים אורטופדיים

מחירי מדרסים אורטופדיים מה משפיע על העלות שלהם? מחירי מדרסים אורטופדיים חשוב של תמיכה וטיפול בכף הרגל שיכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על בריאותך ונוחות

קרא עוד »
אביזרים אורטופדיים

אביזרים אורטופדיים

אביזרים אורטופדיים לספורט לנוחיות לקוחותינו, ניתן לרכוש את כל האביזרים אורטופדיים שנמצאים אצלנו על המדפים בהזמנה מיוחדת אורטופדיה היא תחום הרפואה אשר מטפל בשלד ובשרירים

קרא עוד »
מדרסים לנעליים צבאיות

מדרסים לנעליים צבאיות

מדרסים לנעליים צבאיות חיילים בזמן השירות הצבאי נדרשים לנעול נעליים שלא תמיד מותאמות לצורת כף רגלם או לצורכיהם האישיים. מתוך המחשבה הזו ישנו צורך בשימוש

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!