הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

כללית מושלם

כללית מושלם מציעה ללקוחותיה החזרים על מדרסים

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

קבוצות שונות ומגוונות באוכלוסייה עשויות להרוויח מן השימוש במדרסים. הרווח הוא רווח בריאותי ורווח של שיפור איכות החיים. כללית מושלם מציעה ללקוחותיה החזרים על מדרסים. החזרים על מדרסי כללית ניתן לקבל במכון אריאל קומפורט על כל סוגי המדרסים.

החזרים על מדרסי מטעם כללית מושלם

להיפטר מהכאב

החזרים על מדרסי כללית מיועדים לפציינטים הסובלים מכאבים בכפות הרגליים, או מכאבים בברכיים, בגב או במקומות אחרים בגוף, הקשורים למנח, ליציבה ולאופן המדרך של כף הרגל. הבעיה המקורית בכף הרגל עשויה להשתנות מאדם לאדם, אך הכאב, בסופו של דבר, נובע מן האופן בו מונחת הרגל בתוך הנעל ומן הדרך בה מושפעת מכך היציבה והתנועה. לכן מדרסים המשפרים את המנח, היציבה והמדרך משפרים את היציבה והתנועה ומונעים את הכאב.

להתאים לכל כף רגל

גם פציינטים הסובלים מכף רגל דפורמטיבית, כלומר בעלת קשת שטוחה (פלטפוס) או בעלת קשת גבוהה (הולואופוט) במיוחד, זכאים להחזרים על מדרסי כללית מושלם. במקרה שלהם, מדרסים בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס, יקטינו או יגדילו את קשת כף הרגל על פי הצורך. כיוון שבאריאל קומפורט מדובר אך ורק במדרסים בהתאמה אישית, יזכה כל פציינט בתמיכה מלאה על פי המבנה המדויק של כל אחת מכפות רגליו.

רגל פה רגל שם

אף אחד מאתנו אינו סימטרי לגמרי, ואצל כל אדם יש הבדלים בין שני צדי הגוף, אולם יש מי שסובל מהבדל משמעותי בין כפות רגליו. גם פציינטים כאלו זכאים להחזרים על מדרסי כללית מושלם. חוסר סימטריה בין כפות הרגליים יכול להוביל לחוסר איזון ולכאבים בגב, באגן, בירכיים ובברכיים. בכל מקרה הטכנאים האורטופדיים של אריאל אורטופדיה מתקדמת, יבצעו לקיחת מדידה אישית על ידי חבישת גבס, ויכינו עבור כל רגל את המדרס המתאים לה, על מנת ליצור זהות בין המנח של שתי כפות הרגליים, ולהשיב את האיזון והיציבה הנכונה.

בריצה, בהליכה ואפילו בעמידה

כיוון שכפות הרגליים הן הבסיס של הגוף כולו, הרי שכל פעילות גופנית המתבצעת במאונך מפעילה עליהן עומסים. לכן, מי שמרבה בריצה, בהליכה ואפילו בעמידה עשוי למצוא את עצמו זקוק למדרסים. ספורטאים, מטיילים, ובעלי מקצוע שעיקר עבודתם מבוצעת בעמידה זכאים להחזרים על מדרסי כללית, במידה ויש ברשותם ביטוח מושלם. המדרסים בהתאמה אישית על פי מידת גבס, יחלקו את המשקל ואת העומס בצורה שווה יותר, ימנעו פציעות ופגיעות הנובעות מן הפעילות הגופנית ויוכלו אפילו לשפר את הביצועים.

לכל אחד משהו מיוחד

מדרסי כללית מושלם מאפשרים לכם להתאים לעצמכם באמצעות מכון אריאל קומפורט מדרסים לפי תחבושות גבס, שישקפו במדויק את כף הרגל שלכם ויעניקו לה את התמיכה המושלמת. רק כך תוכלו להיות בטוחים שאתם נותנים לרגל שלכם את הטיפול היומיומי שבאמת מגיע לה.

הגיע הזמן לצעוד קדימה לנוחות ואיכות חיים, פנו עוד היום לאריאל קומפורט והתאימו לעצמכם מדרס באופן אישי וממוקד!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים כללית

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

באופן עקרוני כמעט כל אחד מאיתנו צריך לרכוש מדרסים, אך יש כאלה שעושים זאת בגלל בעיות שונות. אם אתם סובלים מבעיות רפואיות כאלה או אחרות הקשורות לכף הרגל – ככל הנראה הרופא ימליץ על רכישת מדרסים. המדרס מספק את התמיכה שכף הרגל דורשת, ובו בזמן הוא מספק הגנה אפקטיבית מבעיות אחרות.

הדבר הראשון שחברי כללית צריכים לקחת בחשבון זה שיש להם השתתפות מטעם קופת החולים. השאלה שנשאלת היא כמה הם יצטרכו לשלם? וזה כמובן עשוי להשתנות בהתאם לגובה הביטוח. ככל שהביטוח מכסה יותר, כך יהיה עליכם לשלם פחות על המדרסים. לדוגמה אצל אריאל אורטופדיה מתקדמת תוכלו לקבל החזר מלא על רכישת מדרסים! מדרסים שעלותם 175 ₪ לא יעלו לכם דבר, כי קופת החולים היא זאת שמשתתפת בהוצאות.

לקוחות כללית מושלם זכאים לרכישת מדרסים ללא תקופת אכשרה.
הזכאות הינה אחת לשנתיים קלנדריות (ינואר – דצמבר), לקבלת החזר יש להגיש הפנייה מרופא אורתופד.

לקוחות כללית מושלם זכאים להחזר של עד 400 ש"ח בעבור זוג מדרסים, אך לא יותר מההוצאה בפועל, ההחזר ינתן אחת לשנתיים.

כאשר אתם רוכשים מדרסים כללית, מוטב כי תוודאו שאתם רוכשים מדרסים איכותיים שיהיו יעילים עבורכם. על מנת שתוכלו לדעת האם מדרס הוא איכותי, יהיה עליכם לרכוש אותו מחברה מוכרת ומנוסה. אם אתם לא תרכשו את המדרס ממקום מוכר, ככל הנראה יהיה מדובר על מדרס לא איכותי. כך שהמקום שממנו אתם רוכשים את המדרס הוא מה שיעשה את ההבדל. רוצים ללכת על בטוח? אתם מוזמנים לרכוש מדרס דרך אריאל אורטופדיה מתקדמת.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

קשת גבוהה בכף הרגל

קשת גבוהה בכף הרגל

קשת גבוהה בכף הרגל מהם הטיפולים הנפוצים בתופעה זו מדרסים? קשת גבוהה בכף הרגל קשת גבוהה בכף הרגל – תכונה מבנית של כף הרגל שבה

קרא עוד »
נעלי סכרת

נעליים אורטופדיות, נעליים מיוחדות, נעלי סכרת, הזכאות לנעליים אורטופדיות / מיוחדות, מיועדת לנכים

נעליים אורטופדיות, נעליים מיוחדות, נעלי סכרת, הזכאות לנעליים אורטופדיות / מיוחדות, מיועדת לנכים נעליים אורטופדיות ונעליים מיוחדות לאנשים הסובלים מסכרת או מחלות שרירים, יכולות להחזיר

קרא עוד »
מהו שבר מאמץ

מהו שבר מאמץ

מהו שבר מאמץ מי נמצא בסיכון גבוה יותר לפתח שברי מאמץ? מהו שבר מאמץ? שבר מאמץ הוא פגיעה בעצם הנגרמת משימוש יתר או מיקרוטראומה חוזרת. 

קרא עוד »
מדרסים לסנדלים

מדרסים לנעלי עקב

מדרסים לנעלי עקב ונעלים אלגנטיות מדרסים לנעליים אלגנטיות 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ (1+1 חינם) כשהולכים למסיבה טובה או לאירוע נוצץ, מתעורר לא פעם

קרא עוד »
מדרס

מדרס

מדרס (1+1 חינם) מדרסים לאימונים ולתחרות. המונה בין כ-3 ל 8 שכבות שונות של חומרים ובולמי זעזועים. מדרס הוא מוצר הכרחי לכל מי ששואף לנוחות

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים אשקלון

מדרסים אשקלון

מדרסים אשקלון לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות שלום רב,שמי מוטי לוי ואני סובל במשך שנים ממחלת פיירברג נוראית שמתבטאת בכאבים

קרא עוד »
בחירת נעלי ריצה מומלצות

בחירת נעלי ריצה מומלצות

בחירת נעלי ריצה מומלצות ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת נעלי הריצה הטובות ביותר. בחירת נעלי ריצה מומלצות הם כוללים את התכונות, הביצועים,

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!