הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

כאבים באצבעות הידיים

כאבים באצבעות הידיים: גורמים, טיפול ואבחון

מדרסים אורטופדיים

מדרסים כללית

כללית מדרסים

מחיר שוק: 680 ₪

מחיר מבצע: 0.00 ₪

החיסכון שלך: 100%

מדרסים מכבי

מכבי מדרסים

מחיר שוק: 680 ₪

מחיר מבצע: 125 ₪

החיסכון שלך: 83%

מדרסים מאוחדת

מאוחדת מדרסים

מחיר שוק: 680 ₪

מחיר מבצע: 200 ₪

החיסכון שלך: 71%

מדרסים לאומית

לאומית מדרסים

מחיר שוק: 680 ₪

מחיר מבצע: 160 ₪

החיסכון שלך: 76%

מבצע מטורף במחיר שאסור לפספס!!! מדרסים אורטופדיים בהשתתפות קופות חולים

כאב באצבעות הוא בעיה שכיחה שאנשים רבים מתמודדים איתה. זה יכול להיגרם ממספר גורמים. לדוגמה, אם אתה עובד ליד שולחן במשך שעות ארוכות, קיים סיכון גדול יותר לפתח כאבים באצבעותיך. הסוג הנפוץ ביותר של כאב באצבעות הוא תסמונת התעלה הקרפלית, אשר נגרמת מלחץ מוגזם על העצב המדיאני ועצבים אחרים ליד פרק כף היד. זה יכול להיגרם גם מתנועות חוזרות או תנוחות מביכות שמפעילות לחץ על העצב המדיאני. מאמר זה יבדוק כיצד לזהות ולמנוע את תסמונת התעלה הקרפלית.

כאב באצבעות

כאב באצבעות הוא בעיה שכיחה שאנשים רבים חווים. זה יכול להיגרם מסיבות שונות, כולל קפיצת אגרוף חזק מדי, שימוש באצבעות כדי להקליד, ואפילו ספורט. הכאב מתחיל בבסיס האגודל ועובר עד לאצבע המורה. זה בדרך כלל נמשך פחות משלושה שבועות אבל זה יכול להימשך חודשים או שנים אם לא מטופל. כאב באצבעות יכול להיות תוצאה של פציעת מאמץ חוזרת. חשוב שאנשים ידעו איך למנוע את זה וגם מה הם יכולים לעשות אם כבר יש להם את זה. מאמר זה דן בגורמים ובסימפטומים של כאב באצבעות, כמו גם כיצד למצוא הקלה ממנו. חשוב שאנשים יידעו כיצד למנוע כאבים באצבעות הידיים, במיוחד כאשר הם בסיכון לחלות בהם מפגיעת מאמץ חוזרת. מאמר זה דן במה שגורם לכאב באצבעות ומציע עצות כיצד להגן על עצמך מפני פגיעה זו.

כאבים בזרועות הידיים

כאב בזרועות הוא בעיה שכיחה, במיוחד בקרב אנשים עובדים. זה יכול להיגרם ממספר גורמים, כמו ישיבה ממושכת, תנועות חוזרות ונשנות ומתח שרירים. כאב בזרועות יכול לגרום לבעיות בריאותיות רבות כמו תסמונת התעלה הקרפלית ודלקת בגידים. עם זאת, ישנן דרכים רבות למנוע כאב מלכתחילה. אחת הדרכים היא להשתמש בעמדת עבודה ארגונומית בעלת גובה מתכוונן ומשענות ידיים מתכווננות. אחר הוא להשתמש ביציבה נכונה בעת עבודה ליד שולחן העבודה או המחשב. כאב בזרועות הוא מצב המשפיע על השרירים, הגידים והעצבים של הזרוע. זוהי סיבה שכיחה לכאבים בגב העליון ובכתף. כאב בזרועות נגרם בדרך כלל על ידי דלקת או פגיעה באחד או יותר מהמבנים הללו. הסיבות השכיחות ביותר הן שימוש יתר, פציעות מתח חוזרות ונשנות ודלקת פרקים. זה יכול להיגרם גם ממצבים כמו פיברומיאלגיה, תסמונת התעלה הקרפלית והיצרות בעמוד השדרה.

כאבים בגב כף היד

כאב בגב היד הוא מצב שכיח המשפיע על אנשים רבים. זה יכול להיגרם מפציעה, דלקת פרקים או מצבים אחרים. כאב בגב היד יכול להיות בלתי נסבל ומתיש עבור אנשים מסוימים. היא מקשה על ביצוע מטלות יומיומיות כמו פתיחת צנצנות והפיכת דפים בספרים. למי שסובל ממצב זה, קיימות אפשרויות טיפול רבות. טיפולים אלו עשויים לכלול פיזיותרפיות, תרופות וניתוחים. הכאב בגב היד הוא מונח המשמש לתיאור כאב חד ודוקר שמופיע בפתאומיות ובמהירות נרגע. כאב בגב היד הוא מצב שכיח המשפיע על אנשים בכל הגילאים. זה יכול להתרחש כאשר יש פגיעה בשורשי העצבים בבסיס האגודל או פרק כף היד. הגורמים השכיחים ביותר לכאב בגב היד הם תסמונת התעלה הקרפלית, נוירופתיה לכידה ודלקת פרקים.

מדרסים במבצע, 2 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1 + 1 חינם)

מדרסים במבצע: מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד

זוג ראשון ליום יום וזוג שני לפעילות ספורטיבית

אחד לספורט ואחד ליום יום | 1 + 1 על כל סוגי המדרסים | בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד חינם | בכפוף לתקנון המבצע ט.ל.ח
מבצע מטורף במחיר שאסור לפספס!!! קניה ישירה מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך ועמלות מיותרות. תוצרת של אריאל קומפורט ®

קופון הנחה
מדרסים במבצע: 3 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1+1+1 חינם)
מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד
זוג ראשון ליום יום, זוג שני לפעילות ספורטיבית וזוג שלישי לנעלי אלגנט
מדרסים אורטופדיים
מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

קופון

 להדפסת קופון וקבלת הנחה לחץ כאן:

מדרסים וידאו
נגן וידאו

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

נעליים אורטופדיות

נעליים אורטופדיות

נעליים אורטופדיות נעליים אורטופדיות נועדו לספק תמיכה ויציבות לכף הרגל והגוף. הם הטובים ביותר עבור אנשים עם פציעות, דלקת פרקים ובעיות שרירים ושלד אחרות. נעליים

קרא עוד »
מדרסים מכל הסוגים

מדרסים מכל הסוגים

מדרסים מכל הסוגים מכון אורטופדי אריאל קומפורט ® אורטופדיה מתקדמת בע”מ מתמחים בייצור מדרסים אורטופדיים לכל סוגי כף הרגל.במרבית סוגי הנעליים קיימים מדרסים מעל לסוליה,

קרא עוד »
היתרונות בנעליים אורטופדיות

היתרונות בנעליים אורטופדיות

היתרונות בנעליים אורטופדיות נעליים אורטופדיות מיועדות לאנשים הסובלים מבעיות בכף הרגל. הם עשויים עם סוליה עבה ומוצקה יותר ועם עקב ובבוהן מרופדים. ההקדמה תעסוק בנעליים

קרא עוד »
מדרסי גרפיט קרבון

מדרסי גרפיט קרבון

מדרסי גרפיט קרבון https://www.youtube.com/watch?v=SPFPEmiEIls מדרסי גרפיט קרבון הם המדרסים המבוקשים ביותר בשוק כיום.מדרסים אלו אופטימאליים לפעילות יומיומית, וגם לפעילות ספורטיבית. המדרסיםמיוצרים בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך.

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים ביו דינמיים

מדרסים ביו דינמיים

מדרסים ביו דינמיים מדרסים ביו דינמיים נחשבים היום לאחד מסוגי המדרסים המוערכים והמומלצים ביותר. מדובר על מדרסים איכותיים ומקצועיים, שנועדו לתקן את המנח של כף

קרא עוד »
מחלת פיירברג

מחלת פיירברג

מחלת פיירברג הבנה והדרך לבריאות מחלת פיירברג, הידועה גם בשם נמק אווסקולרי של רפידות הרגל, היא מצב שיכול להשפיע באופן משמעותי על איכות החיים שלך.

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!