הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים מאוחדת עדיף

מדרסים מאוחדת עדיף

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

התאמת מדרסים במכון אורטופדי במחירים נמוכים מוצעת לחברי מסלול מאוחדת עדיף. ההטבה מציעה גם לכם, מבוטחי המסלול, לרכוש מדרסים בשיטה ייחודית בשם “מדרסים מאוחדת עדיף”. במסגרת השיטה, תוכלו לגשת למכון, להציג כרטיסי מבוטח וליהנות משירות התאמת מדרסים לפי מידה אישית במחיר נמוך ומפתיע.

מדרסים רוכשים רק במכון אורטופדי

בפועל, ניתן למצוא שלל סוגים של חנויות המשווקות מדרסים, כגון חנויות נעליים ואביזרי ספורט שונים. בפועל, חנויות אלו ממיינות את המדרסים לפי מידת הנעל ולא לוקחות בחשבון פרמטרים רגישים שונים הקשורים לכף רגלו של הפציינט. כתוצאה מכך, המדרסים לא ימלאו את ייעודם הרפואי. רק מדרסים הנרכשים במסלול כמו “מדרסים מאוחדת עדיף” במכון אורטופדי יקיימו את ייעודם המלא.

הרכב החומר של המדרסים

בבית אריאל אורטופדיה מתקדמת תוכלו למצוא מדרסים תלת שכבתיים בתפוצה רחבה יותר מאשר בחנויות שאינן אורטופדיות, אולם לא מכך נובע היתרון. רק במכון אורטופדי במסלול ייעודי כמו מדרסים מאוחדת עדיף – תיערך בדיקת התאמה מקיפה לכפות הרגליים שלכם, ובעקבות הבדיקה יותאמו המדרסים הרלוונטיים: הרכב החומר שלהם וגודלם יותאמו אישית עבורכם.

הליכים אורטופדיים להתאמת מדרסים

בספרות הכתובה נהוגות שלוש דרכי התאמה: חבישת תחבושת גבס, חבישת תחבושת פולימרית וטבילה במשטח ספוג. בשני ההליכים הראשונים נעשה שימוש בתחבושות שמורכבות על כפות רגליכם ו”מפוסלות” לפיהן, וצוות מסלול מדרסים מאוחדת עדיף יתאים לכם מדרסים על בסיס תבנית זו. טבילה בספוג מהווה את אותו התהליך, רק שבמקרה זה ההתאמה מבוססת על חריטת כפות רגליכם בתוך משטח.

התאמת המדרסים במסלול מבוטחי עדיף

במסלול “מדרסים מאוחדת עדיף” – שיטת ההתאמה שנבחרה היא התאמת מדרסים לפי תחבושות גבס, כלומר טבילה בגבס. הסיבות לכך נעוצות ברמת הדיוק הרב שהוכיחה השיטה ביחס לטבילה בתחבושת פולימרית שאינה מדויקת כמו תחבושת הגבס, והן בשל כך שהליך ההתאמה בעזרת גבס נחשב מהיר באופן יחסי להתאמה באמצעות משטח ספוג.

התאמת גבס – ההליך המלא

במסגרת מסלול “מדרסים מאוחדת עדיף”, יולבשו לכם תחבושות העשויות כולן מגבס. התחבושות ישנו את הרכב החלקיקים הפנימי שלהן בהתאם לכפות הרגליים שלכם, עד אשר יקבלו צורה מדויקת שלהן. לאחר מכן יישלף דגם הגבס אשר נוצר עבורכם, ותחל בחינת מדרסים בהתאמה אישית לפי מידת גבס. בתום התהליך, המדרסים ילוטשו לאחר שעברו עיצוב מחדש, שיוף והכנות סופיות לקראת שימוש פעיל.

יתרונות מסלול מדרסים מאוחדת עדיף

כפי שצוין במבוא, “מדרסים מאוחדת עדיף” הנו מסלול התאמת מדרסים למבוטחי עדיף בקופת חולים מאוחדת. במסגרת המסלול, המבוטח זכאי לשתי הטבות: ביצוע ההתאמה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ותשלום הנחה בשווי 50% מהשווי המקורי של  התאמת מדרסים וקנייתם בשיטה זו.

גם אתם מאסתם במדרסים הסטנדרטיים שרכשתם בחנות הספורט? צרו קשר ותיהנו ממוצר יוקרה נוח ואמין אשר יבצע את ייעודו הרפואי על הצד הטוב ביותר!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים מאוחדת

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

המדרסים עוזרים לתקן את מנח כף הרגל, כך שישנם פחות לחצים על כפות הרגליים וכן היציבה הופכת לטובה יותר. באמצעות מדרסים מאוחדת, ניתנת תמיכה רבה למנח כף הרגל בצורה נכונה ויציבה. מנח זה מפחית את הלחץ על אזור כפות הרגליים כך שהוא מחלק אותו שווה בשווה, וכך למעשה אין כאבים בכפות הרגליים. התאמת מדרסים מאוחדת מתבצע בהתאמה אישית באמצעות בדיקה ממוחשבת במקום ולאחר קבלת התוצאות מתחיל גיבוס כף הרגל. המדרסים האורטופדיים אשר תומכים בכף הרגל מפחיתים בצורה משמעותית את העומס ומשנים את זווית העקב. וכך למעשה הם מעניקים הקלה מרובה ומשפרים את היציבות של כף הרגל.

העלות של רכישת מדרסים מאוחדת משתנה בהתאם לסוג הביטוח שיש לכם. ישנם ביטוחים שבהם עלות המדרס היא נמוכה במיוחד, ויש כאלה שההשתתפות היא מינורית יחסית. אחרי שתקבלו את האישור דרך קופת החולים, תוכלו לקבל הצעת דרך חברת אריאל קומפורט. כך תוכלו לדעת כי לא רק שיש השתתפות ברכישת המדרסים, גם בחרתם את המכון הכי מקצועי שיש. מכון שיכין לכם מדרס בהתאמה אישית על פי הצרכים שלכם.

שווה להשקיע על מדרסים דרך קופת חולים מאוחדת כי כל הפרוצדורה מוזילה את העלויות באופן ניכר. המשמעות היא שאם תבצעו את הפרוצדורה באופן עצמאי, יהיה עליכם לשלם הרבה יותר. קופת החולים יכולה לסייע לכם ברכישת מוצרים שונים, בין היתר גם מדרסים. אם נותנים לכם הנחה, למה שלא תיקחו אותה? הרי גם ככה אתם משלמים לקופת החולים סכומי כסף קבועים כל חודש.

מדרסים מאוחדת עשויים משלושה שכבות הכוללות: שכבת וסיקו ג'ל, סיבי נחושת ועוד למניעת חיידקים, פטרת וריחות לא נעימים. שכבת קרבון, ליצירת משטח חזק וגמיש אשר יתמוך בכף הרגל ויקבע אותה למקום. שכבת בולם זעזועים לתמיכה במשקל הגוף וכן לתיקון זווית כף הרגל בהתאמה אישית. כל אחד מהשכבות השונות עוזרות לכף הרגל להיות יציבה לאורך כל שעות היום, לקבל את הזווית המתאימה ולחלק את העומס על חלקים שונים בכף הרגל. חלוקת הלחץ על כפות הרגליים שווה בשווה, מפחית את העומסים על אזור מסוים ובכך מפחיתה את הכאבים על כפות הרגליים.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים נהריה

מדרסים נהריה

מדרסים נהריה לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכל התותחים במכון האורטופדילפני שנה התחילו לי כאבים בכף הרגל, הלכתי לאורטופד שבישר

קרא עוד »
כאבים בכף הרגל

כאבים בכף הרגל

כאבים בכף הרגל כאב בכף הרגל יכול להיגרם מסיבות שונות. ישנם סוגים רבים ושונים של כאב שיכולים להופיע בכף הרגל, ולכל אחד מהם תסמינים וגורמים

קרא עוד »
כאבים בשוק הרגל

כאבים בשוק הרגל

כאבים בשוק הרגל הכאב בכף הרגל הוא בעיה שכיחה שיכולה להיגרם ממצבים רבים. זה יכול להיגרם על ידי הרבה גורמים כגון דלקת, זיהום, דלקת פרקים,

קרא עוד »
ממה עשויים מדרסים

ממה עשויים מדרסים

ממה עשויים מדרסים ישנה אומנות בייצור מדרסים, ולבחירת החומרים יש תפקיד חשוב ביצירת תוספות נעליים נוחות ויעילות. ממה עשויים מדרסים בואו נסתכל מאילו חומרים מיוצרים

קרא עוד »
מקל הליכה למבוגרים

מקל הליכה למבוגרים

מקל הליכה למבוגרים מקלות הליכה הם לא רק לילדים והם דרך מצוינת להישאר פעילים. מקל הליכה למבוגרים הם גם יכולים להיות מאוד פונקציונליים בידיים הנכונות.

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

שבר מאמץ

שבר מאמץ

שבר מאמץ שבר מאמץ הוא סוג של פגיעה בעצמות המתרחשת כאשר אדם הפעיל לחץ רב מדי על חלק מסוים בגוף. שבר מאמץ יכול להיגרם מכל

קרא עוד »
יישור יתר של מפרק הברך

יישור יתר של מפרק הברך

יישור יתר ו'טריקת' ברך בהליכה (Hyper Extension) מפרק הברך הוא מפרק מורכב המאפשר לנו לכופף, ליישר ולסובב את הרגל. זהו גם אחד מתחומי הפציעה הנפוצים

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!