הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

השריר פושט האצבעות הארוך

שריר האקסטנסור דיג'יטרום הארוך

שריר ה-Extensor digitorum longus (EDL) הוא שריר באמה המניע את האגודל למעלה ולמטה. ה-EDL הוא אחד השרירים המשמשים בכתב יד. הוא משמש גם להארכת המרפק ולהגמשת שורש כף היד. שריר ה-extensor digitorum longus הוא השריר הארוך ביותר בגוף האדם. זה מאריך את האצבעות והבהונות. שריר ה-extensor digitorum longus נמתח מהאמה ועד להונות של כל כף רגל. הוא ממוקם משני צידי האמה שלך, והוא נמתח משורש כף היד ועד למרפק. זהו שריר חזק וניתן להשתמש בו למגוון ענפי ספורט כמו טניס, גולף ואפילו הרמת משקולות.

שריר ה-extensor digitorum longus הוא שריר חשוב באמה. זה נקרא גם extensor carpi radialis brevis. שריר ה-extensor digitorum longus עוזר להאריך את פרק כף היד ולהזיז את היד לכיוון האגודל. זה גם עוזר לכופף את פרק כף היד ולהזיז אותו לכיוון האצבע הקטנה. שרירי Extensor digitorum longus משמשים לאחיזה בתנועות היד, כגון הרמת כוס קפה או החזקת עט.

שריר קדמי

השריר הקדמי הוא קבוצה של שרירים הממוקמים בקדמת ראש האדם האחראים על הבעת פנים, דיבור ותנועת עיניים. השרירים הקדמיים חשובים לא רק להבעות פנים אלא גם לדיבור ולתנועת עיניים. הם יכולים לשמש כדי לעזור עם dysarthria שהוא מצב שבו אנשים מתקשים בדיבור או בבליעה. דיסארטריה יכולה להשפיע על אנשים בדרכים רבות כמו חוסר יכולת לדבר ברור, קול לא תקין או קושי בבליעת מזון. השרירים הקדמיים יכולים לשמש גם כדי לעזור עם דיספוניה שהיא מצב שבו אנשים מתקשים להפיק צלילים במהלך דיבור.

השריר הקדמי הוא קבוצה של שרירים הממוקמים בחלק הקדמי של הגולגולת שלך. הוא אחראי על תנועת הראש והצוואר שלך. השריר הקדמי ידוע גם בשם עצם האטלס, הממוקמת בבסיס הגולגולת שלך. יש לו שני חלקים – הגוף והקשת. הגוף יוצר משטח מעוגל, בעוד שהקשת יוצרת נקודה חדה שמפרידה בינו לבין עצמות אחרות בגולגולת שלך.

מדרסים אורטופדיים

מדרסים כללית

כללית מדרסים

מחיר שוק: 680 ₪

מחיר מבצע: 0.00 ₪

החיסכון שלך: 100%

מדרסים מכבי

מכבי מדרסים

מחיר שוק: 680 ₪

מחיר מבצע: 125 ₪

החיסכון שלך: 83%

מדרסים מאוחדת

מאוחדת מדרסים

מחיר שוק: 680 ₪

מחיר מבצע: 200 ₪

החיסכון שלך: 71%

מדרסים לאומית

לאומית מדרסים

מחיר שוק: 680 ₪

מחיר מבצע: 160 ₪

החיסכון שלך: 76%

מבצע מטורף במחיר שאסור לפספס!!! מדרסים אורטופדיים בהשתתפות קופות חולים

שריר רגל אחורי

שריר הרגל האחורית הוא השריר המחובר לחלק האחורי של עצם עצם הירך, הנמצאת בירך. השרירים המרכיבים את הרגל האחורית נקראים שרירי הברך. שרירי ההמסטרינג מחולקים לשתי קבוצות: שריר הרגל האחורית הוא השריר הגדול ביותר בחתול. יש לו תפקיד חשוב מאוד בהליכתו ובריצה של החתול. שריר זה ידוע גם בשם extensor longus femoris או extensor hallucis longus.

כאבים בשריר המעסות

שריר המסה הוא שריר בלסת שעוזר לנו ללעוס ולדבר. זה גם מאוד חשוב להבעות הפנים שלנו. הכאב בשריר המסה יכול להיגרם מהרבה דברים, אבל הוא מתרחש בעיקר כאשר אנו מהדקים שיניים חזק מדי או כאשר אנו עושים כמות מוגזמת של לעיסה. הכאב יכול להיגרם גם מחבישת פלטה, מחלת חניכיים או עששת. אם אתה חווה כאב בשריר המסה שלך וניסית הכל כדי להקל עליו, ייתכן שתצטרך לראות רופא. חלק מהאנשים עלולים לחוות את הכאב עקב מתח או חרדה, אבל זה לא בדרך כלל המקרה עם רוב האנשים שחווים סוג זה של כאב. כאב בשריר המסה הוא סימפטום שכיח של הפרעה במפרק הטמפורומנדיבולרי. זה יכול להיגרם על ידי טראומה, גירוי או דלקת. ניתן להקל על הכאב בשריר המסה על ידי פיזיותרפיה ותרופות כגון איבופרופן.

מדרסים במבצע, 2 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1 + 1 חינם)

מדרסים במבצע: מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד

זוג ראשון ליום יום וזוג שני לפעילות ספורטיבית

אחד לספורט ואחד ליום יום | 1 + 1 על כל סוגי המדרסים | בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד חינם | בכפוף לתקנון המבצע ט.ל.ח
מבצע מטורף במחיר שאסור לפספס!!! קניה ישירה מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך ועמלות מיותרות. תוצרת של אריאל קומפורט ®

קופון הנחה
מדרסים במבצע: 3 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1+1+1 חינם)
מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד
זוג ראשון ליום יום, זוג שני לפעילות ספורטיבית וזוג שלישי לנעלי אלגנט
מדרסים אורטופדיים
מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

קופון

 להדפסת קופון וקבלת הנחה לחץ כאן:

מדרסים וידאו
נגן וידאו

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מה זה פיברומיאלגיה

מה זה פיברומיאלגיה

מה זה פיברומיאלגיה פיברומיאלגיה היא מצב כאב כרוני המשפיע על כל הגוף. מה זה פיברומיאלגיה זה ידוע גם בשם fibromyositis או fibrositis. התסמינים של פיברומיאלגיה

קרא עוד »
שריר הירך האחורי

שריר הירך האחורי

שריר הירך דו-ראשי, האחורי והקצר שריר הירך הדו-ראשי הוא שריר בחלק הקדמי של הירך, שלעתים קרובות מתעלמים ממנו כי הוא אינו נראה לעין. תפקידו העיקרי

קרא עוד »
מדרסים מכבי רעננה

מדרסים מכבי רעננה

מדרסים מכבי רעננה https://www.youtube.com/watch?v=GK94_CyhZtQ הפעילויות הנעשות בשגרת היומיום שוחקת את הגוף. כל בוקר אנו מוצאים את עצמנו קמים על הרגליים, מתארגנים לשגרת היומיום ומתרוצצים ממקום

קרא עוד »
שבר בעקב כף הרגל

שבר בעקב

שבר בעקב כף הרגל העקב הוא החלק המורכב ביותר בכף הרגל ומכיל יותר עצמות מכל חלק אחר בכף הרגל. עצם השוק הוא העצם הגדולה ביותר

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!