הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

נעלי נוחות

נעליים לפי מידה / מידת גבס לזכאי משרד הבריאות, האוצר הביטחון ותאונות עבודה נעלי נוחות

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

בואו לבדוק את זכאותכם להתאמת נעליים לפי מידת גבס במכון האורטופדי – ‘אריאל אורטופדיה מתקדמת’. אנו עובדים בצמוד להוראות חוק השיקום במדינת ישראל ומגבים כל מטופל ומטופל המציג בפנינו אישורים ומעניקים הנחות משמעותיות בחנות ובהזמנת נעלים אורטופדיות.

ההטבות ניתנות לזכאי משרד הבריאות, האוצר, הביטחון וזכאי תאונות עבודה למיניהן.

נעלי נוחות – חובה עבור כל מי שסובל מבעיה רפואית בכף הרגל

נעלי נוחות הינן למעשה נעלים משודרגות המיועדות לתמוך בכף הרגל בדיוק בנקודות שהיא צריכה ולהפוך את ההליכה, העמידה ואפילו את הישיבה לקלה יותר עבור הפציינט שנועל את הנעלים.

נעלי הנוחות מיוצרות בהתאמה אישית לפי חבישת גבס הנערכת המכון האורטופדי אריאל אורטופדיה מתקדמת’ על ידי אורטוטיסטים מומחים בעלי ניסיון רב ויחס אישי, הכול באישור משרד הבריאות ועמידה בתקנים מחמירים. הנחות למטופלים המשרדים השונים, האוצר הביטחון ונפגעי תאונות עבודה המחזיקים באישורים. התקשרו עכשיו לייעוץ והכוונה כיצד להשיג את ההנחות.

אנו לא פוסחים על מראה נעל ודואגים לעצב את הנעלים שיהיו קודם כל נוחות ותקניות אך גם יפות למראה ובמחירים הטובים ביותר, במיוחד לזכאי ההנחות.

ייצור מדרסים אורטופדיים
נגן וידאו

מדרסים קשיחים או מדרסים גמישים?

בבואכם לבחור את סוג המדרסים הטוב ביותר עבור כף הרגל שלכם, ראשית כל עליכם לעשות זאת במקום המתמחה בכך וגם מוכר על ידי משרד הבריאות – כך תיהנו גם מאחריות ואיכות הנעלים וגם ממחיר משתלם.

הדבר נוסף אותו עליכם להכיר הוא ההבדל בין המדרסים השונים. למעשה קיימים מספר רב של מדרסים. נתמקד במדרסים הביו מכניים. אלו קיימים ב-3 תצורות : מדרסים קשיחים, מדרסים חצי קשיחים ומדרסים גמישים. כמו כן את המדרסים ניתן לייצר מפלסטיק או גרפיט. את הבחירה באילו מדרסים תבחרו, נעשה יחדיו לאחר בדיקת ההתאמה ומדידה המדויקת במעבדת ‘אריאל אורטופדיה מתקדמת’. הדבר החשוב ביותר הוא ההתאמה לכף הרגל שלכם. כל פציינט מגיב שונה לחומרים שונים ולרמות הרכות או הקשיחות של המדרס.

צוות אורטוטיסטים מומחה יתאים לכם את המדרס הטוב ביותר

תוכלו להיעזר בניסיון ובידע הרב של המכון וליהנות ממחירים מפתיעים לנעלים אורטופדיות ברמה הגבוהה ביותר. חבל להשקיע כסף בנעלים אחרות. באותו סכום בו תרכשו נעלים ממותגות, תוכלו לבנות נעל אישית מ-א’ עד ת’, בדיוק לפי מידותיכם, עם סוליה רכה או קשה לבחירתכם, בחירת סוג העור ממנה תבנה נעל, וכך תשיגו תוצאה השווה לאין ערוך על כל נעל אחרת הקיימת החנויות.

הגיע הזמן לשים סוף לכאבי הרגליים, הלחצים, הנפיחויות והדלקות. יש פתרון קל ובהשיג יד. בניית נעלים בהתאמה אישית לפי מידת הגבס. עכשיו במכון האורטופדי ‘אריאל אורטופדיה מתקדמת’

זקוקים לנעלים לפי מידת גבס? היכנסו למכון האורטופדי ‘אריאל אורטופדיה’ מתקדמת ברעננה ותיהנו מהנחות מיוחדות לזכאי משרד האוצר, משרד הביטחון ונפגעי תאונות עבודה. צרו קשר לפרטים נוספים.

שאלות נפוצות בנושא מדרסים לפי מידת גבס

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הרעיון היה שייך לבעל פונדק דרכים אי שם באירופה, ששם לב כי לקוחות רבים שמגיעים אליו מתלוננים על כאבים ברגליים. הוא הפעיל תושייה, והחליט לעשות מעשה מהפכני: ליצור שכבת בד מפרווה של בעלי חיים, כדי להוסיף לנעל הרבה יותר רכות ונעימות – וכך הומצאו המדרסים הראשונים

אל תטעו לחשוב – מדרסים לא מתאימים רק למי שכבר סובל מבעיות ברגליים. מדרסים לפי מידת גבס, למעשה מיועדים הן לאנשים בריאים, שרוצים למנוע בעיות אורטופדיות בכף הרגל או בעיות פיזיולוגיות שונות בגוף, והן לאנשים שכבר סובלים מבעיות כאלה ומעוניינים בשינוי מצבם הבריאותי. אם מדובר בילדים קטנים שסובלים מבעיות שונות – תתפלאו אולי לגלות שאת הבעיות הללו ניתן לתקן באופן כמעט מושלם (או אפילו מושלם), ואם מדובר באנשים מבוגרים – ניתן להקל על אי הנוחות באופן מרשים למדי, אם לא לתקן את הבעיה לחלוטין, ממש כמו אצל ילדים. לא הרבה אנשים יודעים, אבל האמת היא שמדרסים פותרים שלל בעיות רפואיות.

אם אתם סובלים מכאבים בברכיים, או מכאבים מכף הרגל, ואם כבר הלכתם אינספור פעמים לבדיקות וגיליתם בכל פעם מחדש שהפתרון שהוצע לכם אינו מספק, אנו מציעים לכם להתרגל לרעיון חדש: אפשר גם אחרת. החסרון של מכוני אורטופדיה רבים הוא בכך שהם אינם משכילים להשתמש בטכנולוגיות טובות מספיק, בחומרים איכותיים ובהתאמה של המדרס לסוגי הפעילות השונים. אנו באריאל אורטופדיה מתקדמת משלבים בין כל האלמנטים הללו, ומתחייבים לספק לכם מוצר מוגמר שיביא לתוצאה הטובה ביותר עבור רגליכם. עם המדרסים שלנו תרגישו מיד בהבדל, ולאחר זמן התחושה הטובה תשתפר עוד יותר, באחריות

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מידע על מדרסים

מידע על מדרסים

מידע על מדרסים מדרסים הם אביזר הנעלה שמונח בנעל כדי לספק ריפוד ונוחות. מידע על מדרסים המילה שימשה לראשונה באנגלית בסוף המאה ה-13. זה בא

קרא עוד »
מדרסים קריית אונו

מדרסים קריית אונו

מדרסים קריית אונו לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות מכתב המלצה לצוות האורטוטיסטים במכון “אריאל קומפורט”.שלום רב!זה כבר כמה זמן כי

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

אביזרים אורטפדיים

מדרסים עפולה – המלצות

אביזרים אורטופדיים עפולה – המלצות למדרסים שלום רב, כותב המלצה זו עבור מכון אורטופדי ״אריאל אורטופדיה״. שמי הראל אני בן 24 מעפולה. כתוצאה מעמידה ממושכת

קרא עוד »
מקל הליכה למבוגרים

מקל הליכה למבוגרים

מקל הליכה למבוגרים מקלות הליכה הם לא רק לילדים והם דרך מצוינת להישאר פעילים. מקל הליכה למבוגרים הם גם יכולים להיות מאוד פונקציונליים בידיים הנכונות.

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!