הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הנעלה רפואית

הנעלה רפואית והתאמה של מדרסים אישית לחולי סוכרת

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

נעליים הן פריט אופנתי לכל דבר. במקרים מסוימים אין עם זה שום בעיה, גם אם הנעל קצת לוחצת בבוהן או משבשת את זרימת הדם התקינה. במקרים אחרים, כשמדובר באנשים שיקומיים אחרי תאונות או מחלות, אנשים הסובלים מפתולוגיות כמו סוכרת או ניוון שרירים, אנשים עם בעיות מפרקים ופגמים אורטופדיים – שימוש בנעליים שלא מתאימות לרגל ולהיסטוריה האנטומית שלה, פשוט לא מומלץ. אנשים אלו חייבים להצטייד בזוג נעליים רפואיות, כאלה מכינים במכון אריאל אורטופדיה מתקדמת. הנעלה רפואית  והתאמה של מדרסים אישית לחולי סוכרת – זו המומחיות שלנו.

הנעלה רפואית – פתרון לבעיה אורטופדית ספציפית

הנעלה רפואית  והתאמה של מדרסים אישית לחולי סוכרת דורשת מקצועיות גבוהה, ידע נרחב בתחום וטכנולוגיה מתקדמת. את כל זה תמצאו במכון אריאל קומפורט. צוות המומחים שלנו הם אינם אורטופדים אלא אורטוטוטיסטים (טכנאיי אורטופדיה), מה שמאפר להם להיות אנשי המקצוע המובילים בתחום ייצור נעליים בהתאמה אישית על פי מידת גבס. אנו מייצרים נעליים וגם מדרסים בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס, במטרה לפתור לכל לקוח את הבעיה הספציפית שלו. נעליים אורטופדיות שלנו מסייעות במקרים של כאבי גב ופריצת דיסק, במקרים של סכרת או ניוון שרירים, במקרים של עיוותים בכפות הרגליים, קיצור גפה, פוליו, כאבי דורבן והן הלאה.

ייצור מדרסים אורטופדיים
נגן וידאו

הנעלה רפואית – חובה לחולים שיקומיים

הנעלה רפואית  והתאמה של מדרסים אישית לחולי סוכרת זה רק חלק מהמומחיות של אריאל קומפורט. אנו מציעים הנעלה רפואית עבור חולים שיקומיים אחרי תאונות או מחלות. חשוב לדעת כי חוק השיקום בישראל מאפשר לחולים לקבל מימון מלא מהמדינה עבור רכישת נעליים אורטופדיות או מדרסים לפי תחבושות גבס. נעליים אורטופדיות לחולים שיקומיים לא רק מסיעות להם לתפקד ביומיום בצורה יעילה יותר, נטולת כאבים וסיבוכים. נעליים אורטופדיות לחולים שיקומיים ממלאות תפקיד חשוב בהליך ההחלמה התקין, כדי שהאדם יחזור לחייו הרגילים בפרק הזמן הקצר ביותר וזאת מבלי שהוא יפתח על הדרך בעיה אחרת.

הנעלה רפואית – התאמת מדרסים לחולי סוכרת

אריאל אורטופדיה מתקדמת מציעה  הנעלה רפואית  והתאמה של מדרסים אישית לחולי סוכרת. אלה הם מדרסים לפי תחבושת גבס אותם מכינים על סמך לקיחת מידה על ידי חבישת גבס. אנו מאפשרים לחולי סוכרת ליהנות מנעליים  אשר בולמות זעזועים, מפחיתות לחץ על כפות הרגליים, דואגות לשמור על שיווי משקל תקין ועל זרימה תקינה של הדם בגפיים התחתונות. בנוסף, נעליים אורטופדיות לחולי סוכרת המיוצרות אצלנו בחברה הממוקמת ברעננה, אלה הן נעליים מעור רך ועם כמות מינימאלית של תפרים, מה שמאוד נחוץ לכל חולה סוכרת.

הנעלה רפואית  והתאמה של מדרסים אישית לחולי סוכרת זו המומחיות של אריאל אורטופדיה מתקדמת. צרו עמנו קשר עוד היום ותיהנו מנעליים איכותיות ומחירים נוחים.

שאלות נפוצות בנושא מדרסים לחולי סכרת

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

מחלת הסכרת היא מחלה איומה וקשה אשר גורמת לחוליה לפגיעה באיברים השונים בגוף. מחלה זאת מתבטאת בעליה גבוהה של ערכי הסוכר בדם כתוצאה מהשמנת יתר, תורשה, מחלות לב ודם, לחץ ומתח נפשי, חוסר פעילות, שתיית אלכוהול ועישון. התסמינים של מחלה זאת הינם לטווח הרחוק וכוללים כף רגל סוכרתית אשר נגרמת כתוצאה מחוסר חמצן לכפות הרגליים. מצב זה גורם לפציעות מרובות, איבוד תחושה עצבית בכף הרגל, ועוד. באמצעות מדרסים איכותיים ואורטופדיים לכף רגל סוכרתית ניתן לטפל בבעיה ולתת לכף הרגל את כל התמיכה לה היא זקוקה.

מדרסים לסוכרתיים עשויים מחומרים מיוחדים ואנטי בקרטריאליים אשר אינם גורמים לגירוי בכפות הרגליים, לחץ על אזור מסוים או הזעה בכפות הרגליים. המדרסים מותאמים לכף הרגל הסוכרתית ומעניקים תמיכה טובה וזרימת דם טובה לכפות הרגליים. בנוסף לכך, המדרסים מונעים פציעות בכף הרגל והינם אורטופדיים ובהתאמה מלאה לחולה.

מדרסים לסוכרתיים מיוצרים בצורה מעט שונה מאשר מדרסים רגילים שאותם בוודאי יצא לכם לראות. המדרסים מיוצרים מחומרים מיוחדים אשר מתאימים לחולי סכרת. זוהי הסיבה כי כף רגל סוכרתית חייבת מדרס בהתאמה אישית, דבר שאסור להתפשר עליו. אם תרכשו מדרסי מדף כאלה או אחרים, תמצאו את עצמכם במצב שבו הוא לא יספק את הסחורה. הבריאות שלכם חייבת להיות בראש סדר העדיפויות, ולכן חובה עליכם לוודא כי המדרס הוא כזה אשר בנוי לסוכרתיים.

מדרסים לסוכרתיים הם בגדר המלצה ולא בגדר חובה. אך עדיין כדאי מאוד לכל אדם סכרתי לרכוש לעצמו מדרסים אשר מתאימות אליו באופן אישי. בין אם מדובר על כאלה שיש להם סכרת קלה או סכרת מורכבת יותר. תוכלו להתייעץ עם אורטופד כדי שהוא יתאים לכם את המדרס האידיאלי. בסוף אף אחד לא רוצה להתמודד עם פציעות כאלה או אחרות, בטח לא כאשר מדובר על פציעות של סכרת.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

גרביים לחולי סוכרת

גרביים לחולי סוכרת

גרביים לחולי סוכרת בעולם הבריאות, במיוחד בהקשר של סוכרת, בחירת הלבוש הנכון היא המפתח. גרביים לחולי סוכרת במאמר זה נדון בחשיבותן של גרביים לחולי סוכרת,

קרא עוד »
גבס קל

גבס קל

גבס קל – גבס פלסטי-קל כל מי ששבר או נקע יד או רגל והזדקק לגבס זוכר את התחושה הבלתי נעימה שהוא חווה. הגבס היה כבד,

קרא עוד »
מדרסים לנעליים צבאיות

מדרסים לנעליים צבאיות

מדרסים לנעליים צבאיות חיילים בזמן השירות הצבאי נדרשים לנעול נעליים שלא תמיד מותאמות לצורת כף רגלם או לצורכיהם האישיים. מתוך המחשבה הזו ישנו צורך בשימוש

קרא עוד »
מחיר מדרסים ביומכניים

מחיר מדרסים ביומכניים

מחיר מדרסים ביומכניים מחיר מדרסים ביומכניים הוא מחיר משתלם לכל מי שסובל מבעיות אורטופדיות, ולכל מי שרק רוצה למנוע אותן, ואם לוקחים בחשבון כי מדובר

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

כאבים בעגל

כאבים בעגל

כאבים ברגל גורמי סיכון להתפתחות כאבים בשוק כאב בעגל הוא תלונה שכיחה בקרב אנשים זה נגרם בדרך כלל מפציעה או מתח לשרירים, לגידים ולרצועות ברגל

קרא עוד »
מדרסים לסנדלים

מדרסים לנעלי עקב

מדרסים לנעלי עקב ונעלים אלגנטיות מדרסים לנעליים אלגנטיות 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ (1+1 חינם) כשהולכים למסיבה טובה או לאירוע נוצץ, מתעורר לא פעם

קרא עוד »
корректоры стопы в Израиле

Ортопедические стельки и корректоры стопы в Израиле

Ортопедические стельки и корректоры стопы в Израиле https://www.youtube.com/watch?v=PP-vt0NLkN0 Деформация стопы довольно распространенное явление при неправильной работе некоторых органов в организме, встречается этот недуг нередко и

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!