הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים לחיילים

מדרסים לחיילים קרביים

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

מדרסים הפכו זה מכבר לאחד האביזרים הנפוצים ביותר בקרב חיילים. אם בעבר היו מדרסים פריט שנהוג למצוא רק אצל חיילים עם פלטפוס, כיום אפשר למצוא את אותם אצל חיילים באשר הם ובמיוחד אצל חיילים קרביים. הסיבה לכך פשוטה למדי, מדרסים באופן כללי מאפשרים להקל על כאבי רגליים, ברכיים וגב – שמהם סובלים חיילים רבים ולעיתים תכופות, ולכן התאמתם לחיילים באופן מיוחד מאפשרת למנוע את ההתפשטות של הכאבים הללו מבעוד מועד. זו הסיבה לכך שהתאמת מדרסים לחיילים הפכה נפוצה מאוד בצבא של ימינו.

מדרסים לחיילים קרביים

חיילים קרביים נדרשים לא פעם לפעילות מאומצת ואינטנסיבית, כזו שכרוכה בריצות, קפיצות ומסעות. למרות שמדובר בחלק בלתי נפרד משירותו של החייל הקרבי, יש בצידו מחיר לא מבוטל, בדמות כאבי רגליים, כאבי ברכיים ואף כאבי גב. לעיתים קרובות ניתן למנוע את הכאבים הללו, באמצעות בחינה מדוקדקת של הנעליים אותם נועלים הלוחמים. אחרי הכל, הנעליים הצבאיות הן בדרך כלל לא הדבר הנוח ביותר שניתן למצוא, בעיקר משום שהדגש שלהן הוא על הפן הפונקציונלי של שמירה חיצונית על הרגל. מדרסים לחיילים מאפשרים לפתור את הבעיה הזו, בעיקר מכיוון שהם מאפשרים לתווך בין הנעל הצבאית המסורבלת לבין רגלו של החייל הנועל אותה. מעבר לכך, נפוץ ומוכר שתנוחות לא נכונות עם הרגליים, הנובעות בדרך כלל מתחושת אי נוחות או מכאב זמני, יכולות לגרום לשברי מאמץ ואף לכאבי גב מתמשכים, ולכן חשוב מאוד לוודא באמצעות המדרסים התאמה מרבית של הנעליים לחיילים.

מדרסים לחיילים עם פלטפוס

חיילים קרביים אינם היחידים שנזקקים כיום למדרסים נוחים שימנעו פציעות ויקלו עליהם את השירות, אלא גם חייליים המשרתים בבסיסים סגורים ומשתמשים בנעליים הצבאיות מדי יום ביומו, באופן שמצריך מדרסים לחיילים. ועדיין, הגורם העיקרי בצבא הזקוק למדרסים הוא חיילים עם פלטפוס, שכף רגלם איבדה מהקשתיות שלה והפכה שטוחה. עבור חיילים אלו מדובר בהכרח ולא בבחירה, מפני שהנזק שעלול להיגרם להם מנעילת הנעליים הצבאיות הוא עצום. גם הצבא כבר הכיר בבעיה זו, והוא מאפשר לחיילים רבים לקבל אישורים והנחות לרכישת המדרסים הללו.

איך מתאימים מדרסים לחיילים?

כשבוחרים מדרסים לחיילים חשוב לוודא כי אלו מדרסים שיכולים לעמוד בתנאים לא פשוטים, כיאה לתנאים בהם חיילים לרוב מבצעים את פעילותם השוטפת. בנוסף, חשוב מאוד שהמדרס יתאים באופן ייחודי לכף הרגל, ולכן נהוג לבחון זאת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת הבודקת את הרגל במצב נייטרלי, בו לא מופעל עליה כל משקל.עיצוב המדרס נעשה בהתאמה אישית על פי מידת גבס, זאת באמצעות מידה על ידי חבישת גבס. ועדיין, למרות שנראה כי מדובר בתהליך סבוך, חשוב שהוא יתאים לכיסם של החיילים: משכורת חייל, כידוע, היא לא גבוהה ולכן חשוב לעשות זאת במקום שמאפשר לחיילים לשמור על בריאותם ועל נוחיותם במחירים שהם יכולים להרשות לעצמם.

חיילים, אל תתנו לכמה שנים להרוס לכם את הרגליים. אצלנו באריאל אורטופדיה מתקדמת תיהנו מהטכנולוגיות החדישות ביותר בעולם המדרסים!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים לחיילים

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

באמצעות מדרסים לחיילים ניתן לחלק בצורה שווה את העומס הרב על כפות הרגליים לאורך כל כף הרגל. התמיכה בקשת כף הרגל והיציבות מאפשרת לכף הרגל להיות במנח נוח לאורך כל שעות היום ולמנוע כאבי רגליים. מדרסי החיילים עוזרים לחייל לשמור על כפות הרגליים ועל בריאות גופו גם בפעילויות מאומצות וקפיצות שהוא נאלץ לבצע בשגרת יום יומו. הודות למדרסים לחיילם יכול החייל להפגין ביצועים יפים ומרשימים, הודות למדרסים שבנעליו בין אם זה באימונים הצבאיים שלו או אפילו בפעולות היום יומיות שהוא מבצע

יש כאלה שימליצו לרכוש מדרסים לחיילים עוד טרם הגיוס לצבא. אך ההמלצה היא לבצע את הרכישה מיד עם קבלת הנעליים הצבאיות. כך תוכלו לבצע התאמה של המדרס לנעל הצבאית בצורה הכי טובה שרק אפשר. אם תרכשו את המדרס לפני קבלת הנעליים יהיה לכם קשה לבצע את ההתאמה בין המדרס לבין הנעל. אל תביאו את עצמכם למצב שבו המדרס שתרכשו לא יספק לכם תמורה מקסימלית.

כל חייל רוכש עשרות רבות של פריטים לפני הגיוס לצבא, כל זאת כדי להפוך את השהות לאידיאלית. אך על דבר אחד אתם לא יכולים לוותר – אנו כמובן מדברים על מדרסים בהתאמה אישית. הנעליים הצבאיות יכולות להביא איתן נזק משמעותי לכף הרגל של החייל, והפתרון היחיד הוא מדרס. המדרס יכול לסייע לחייל לעמוד בדרישות האינטנסיביות של המפקדים מבלי לפגוע בבריאותו. לא משנה אם מדובר על חייל המשרת בתור לוחם או על חיים המשרת בתפקידים עורפיים. היעילות של מדרסים תהיה אפקטיבית לכל החיילים.

מדרסים לחיילים הם מדרסים אשר מותאמים לצרכיו של החייל. חיילים רבים מפתחים בעיות בכפות הרגליים עקב שימוש יום יומי ואינטנסיבי אשר מתבצע בנעליהם הלא נוחים לאורך השירות. המדרסים עוזרים לחיילים לחלק באופן נכון ושווה את העומס על כפות הרגליים ולהפחית את הכאבים. כך שהרגל מקבלת את התמיכה שלה היא זקוקה. על מנת לרכוש מדרסים לחיילים עליכם להגיע לאריאל קומפורט ולעבור בדיקה ממוחשבת בהתאמה אישית ולקיחת מידות גיבוס בטרם הכנת המדרסים.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

האם מדרסים עוזרים?

האם מדרסים עוזרים

האם מדרסים עוזרים? ישנם יתרונות רבים של לבישת מדרסים. הם יכולים לעזור לשפר את היציבה שלך ולהפחית את כאבי הגב. יש אנשים שמשתמשים במדרסים כדי

קרא עוד »
מחלת פיירברג

מחלת פיירברג

מחלת פיירברג הבנה והדרך לבריאות מחלת פיירברג, הידועה גם בשם נמק אווסקולרי של רפידות הרגל, היא מצב שיכול להשפיע באופן משמעותי על איכות החיים שלך.

קרא עוד »
מחלת אוסגוד-שלטר

מחלת אוסגוד-שלטר

כל מה שצריך לדעת על מחלת אוסגוד-שלטר – Osgood Schlatter מחלת אוסגוד-שאלטר היא מצב המשפיע על ייצור ההורמונים בגוף. זה נמצא לרוב אצל אנשים מעל

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים בית שמש

מדרסים בית שמש

מדרסים בית שמש לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכל המעוניין,כאשר נולדתי סבלתי ממצב הנקרא רגל קלוטה (קלאב פוט) אשר גורם

קרא עוד »
מדרסים לסנדלים

מדרסים לסנדלים

מדרסים לסנדלים סנדלים הם נעלי קיץ פופולריות. הם עשויים בדרך כלל מחומר דק וגמיש שאינו תומך וקל ללבישה. ככאלה, הן אינן הנעל הטובה ביותר להליכה

קרא עוד »
חגורות גב

חגורות גב אורטופדיות

מכון אורטופדי אריאל קומפורט ® מגוון רחב של חגורות גב אורטופדיות. חגורות עמוד שדרה. תוצרת היצרנים המובילים בתחום. מחיר הכי זול. אריאל אורטופדיה מתקדמת בע"מ

קרא עוד »
כאבים בשריר התאומים

כאבים בשריר התאומים

כאבים בשריר התאומים הרוב המכריע של האנשים חווים מידה מסוימת של כאב בשרירים שלהם לאחר פעילות גופנית, אך חלק מהאנשים חווים כאבים ונוקשות חמורים יותר.

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!