הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הנחות על מדרסים

הנחות על מדרסים ללקוחות מאוחדת

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

מדרסים אשר משמשים את בעליהם בשל נעל רחבה מדי, או רכות בתוך נעל עור קשה אינם בעלי חשיבות קריטית בעלת צורך רפואי כמו מדרסים אורטופדיים. האחרונים משמשים פציינטים עם בעיות פדיקור, כאבי רגליים עזים, ומחלות אשר גורמות לעיוותים בכפות רגליהם. אבל גם למי שאין בעיות כדאי מאד לרכוש מדרסים אורטופדיים, כדי למנוע בעיות עתידיות בכף הרגל. לכן חשוב לזכור, רק במכון אורטופדי מקצועי יבצעו תאימות מלאה למדרסים שלכם.

הטבות לחברי כל המסלולים בקופת חולים מאוחדת

במכון אריאל אורטופדיה מתקדמת מוצעות הנחות על מדרסים ללקוחות מאוחדת: במסגרת ההטבה, יהיו זכאים לקוחות מאוחדת להתאמת מדרסים ורכישתם במחיר אשר נמוך ב- 50% ממחיר המחירון. הדבר מהווה יתרון אדיר על פני אוכלוסיית הלא מבוטחים, שכן כאבים עזים בכף הרגל יצריכו תמיד את המדרס הטוב ביותר שאפשר למצוא, אך ללא ההטבה המחיר יקר לאין שיעור בהשוואה למדרס לא אורטופדי הנמכר בחנות ספורט.

מהות חבילת ההטבות לחברי מאוחדת

במסגרת סל ההטבות, תזכו לרכישת מדרסים בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס, לרבות אספקת המדרסים שהותאמו לכם. התהליך עצמו כולל מספר פעולות פשוטות שיבוצעו בידי צוות המכון: תחבושת גבס תורכב על כף רגליכם במטרה לפסלה בגבס, ועל בסיס תבנית גבס זו יותאמו המדרסים. מדרסים לפי תחבושות גבס הוכחו מאז ומעולם כמדרסים מדויקים ויעילים ביותר.

יתרונות התאמת מדרסים בגבס

יתרונות השיטה נעוצים בהתאמת המדרסים המדויקים ביותר לכף רגלו של הלקוח: לקיחת מידה על ידי חבישת גבס מצריכה יציקת גבס על כף רגליכם. תבנית גבס זו היא התבנית המדויקת ביותר באורטופדיה וגם הנוחה ביותר לשימוש עובדי הענף – בעוד שתחבושת פולימרית אינה שומרת על רמת דיוק שכזו, וטבילת ספוג מאריכה את משך הכנת המדרסים, חבישת גבס היא היעילה בשיטות.

יתרונות ההתאמה לטווח הארוך

ייתכן שגם כיום, לאחר יישום הנחות על מדרסים ללקוחות מאוחדת, ישנם לקוחות אשר נטל התשלום עדיין מכביד עליהם, והם עדיין שוקלים בחיוב לרכוש מדרסים בחנות ספורט במחיר זול משמעותית. מצב זה מתאר יותר מכל את הפתגם: “הזול יקר והיקר זול”: רכישת מדרסים במכון מקצועי תבטיח את נוחותכם המרבית, ותסייע לשמור עליה לטווח הארוך, בעוד שרכישת מדרסים בחנות פרטית בזול אינה מבטיחה פתרון לבעיותיכם הרפואיות.

תגובות לקוחות העבר

לקוחות רבים, אשר לחלקם היו מדרסים סטנדרטיים שרכשו מבעוד מועד, אינם זוכרים יום מאושר יותר מזה בו הם רכשו מדרסים באמצעות הנחות על מדרסים ללקוחות מאוחדת. השכבה המשולשת הקטיפתית של עובי המדרס, המגע של הרגל במשטח החדש, וההרגשה שלרגל יש את מקום המנוחה שלה גרמו כולם לטובי הלקוחות להביע ביקורת חיובית.

למידע אודות הנחות על מדרסים ללקוחות מאוחדת יש להיכנס לאתר, וליצור קשר עם חברת “אריאל קומפורט” – תתחילו להתרגל לשינוי!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים מאוחדת

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

המדרסים עוזרים לתקן את מנח כף הרגל, כך שישנם פחות לחצים על כפות הרגליים וכן היציבה הופכת לטובה יותר. באמצעות מדרסים מאוחדת, ניתנת תמיכה רבה למנח כף הרגל בצורה נכונה ויציבה. מנח זה מפחית את הלחץ על אזור כפות הרגליים כך שהוא מחלק אותו שווה בשווה, וכך למעשה אין כאבים בכפות הרגליים. התאמת מדרסים מאוחדת מתבצע בהתאמה אישית באמצעות בדיקה ממוחשבת במקום ולאחר קבלת התוצאות מתחיל גיבוס כף הרגל. המדרסים האורטופדיים אשר תומכים בכף הרגל מפחיתים בצורה משמעותית את העומס ומשנים את זווית העקב. וכך למעשה הם מעניקים הקלה מרובה ומשפרים את היציבות של כף הרגל.

העלות של רכישת מדרסים מאוחדת משתנה בהתאם לסוג הביטוח שיש לכם. ישנם ביטוחים שבהם עלות המדרס היא נמוכה במיוחד, ויש כאלה שההשתתפות היא מינורית יחסית. אחרי שתקבלו את האישור דרך קופת החולים, תוכלו לקבל הצעת דרך חברת אריאל קומפורט. כך תוכלו לדעת כי לא רק שיש השתתפות ברכישת המדרסים, גם בחרתם את המכון הכי מקצועי שיש. מכון שיכין לכם מדרס בהתאמה אישית על פי הצרכים שלכם.

שווה להשקיע על מדרסים דרך קופת חולים מאוחדת כי כל הפרוצדורה מוזילה את העלויות באופן ניכר. המשמעות היא שאם תבצעו את הפרוצדורה באופן עצמאי, יהיה עליכם לשלם הרבה יותר. קופת החולים יכולה לסייע לכם ברכישת מוצרים שונים, בין היתר גם מדרסים. אם נותנים לכם הנחה, למה שלא תיקחו אותה? הרי גם ככה אתם משלמים לקופת החולים סכומי כסף קבועים כל חודש.

מדרסים מאוחדת עשויים משלושה שכבות הכוללות: שכבת וסיקו ג'ל, סיבי נחושת ועוד למניעת חיידקים, פטרת וריחות לא נעימים. שכבת קרבון, ליצירת משטח חזק וגמיש אשר יתמוך בכף הרגל ויקבע אותה למקום. שכבת בולם זעזועים לתמיכה במשקל הגוף וכן לתיקון זווית כף הרגל בהתאמה אישית. כל אחד מהשכבות השונות עוזרות לכף הרגל להיות יציבה לאורך כל שעות היום, לקבל את הזווית המתאימה ולחלק את העומס על חלקים שונים בכף הרגל. חלוקת הלחץ על כפות הרגליים שווה בשווה, מפחית את העומסים על אזור מסוים ובכך מפחיתה את הכאבים על כפות הרגליים.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מהם מדרסים ביו דינמיים

מהם מדרסים ביו דינמיים

מהם מדרסים ביו דינמיים בשנים האחרונות, מדרסים ביו-דינמיים הפכו לפתרון פופולרי יותר ויותר עבור אלו המחפשים נוחות ותמיכה בהליכה ובספורט.  מהם מדרסים ביו דינמיים אבל

קרא עוד »
כף רגל סוכרתית

כף רגל סוכרתית

כף רגל סוכרתית היא מחלה שכיחה בכף הרגל שיכולה להיגרם כתוצאה מסוכרת. כף רגל סוכרתית היא מצב בו רמות הסוכר בגוף גבוהות מדי ומובילות לדלקות,

קרא עוד »
כאבי רגליים עזים

כאבי רגליים עזים

כאבי רגליים עזים כאבים חזקים ברגליים הם סימפטום שכיח שיכול להוביל לסיבוכים רבים. כאבי רגליים עזים מאמר זה דן בסיבות השכיחות לכאבים חזקים ברגליים וכיצד

קרא עוד »
מדרסים באר שבע

מדרסים באר שבע

מדרסים באר שבע לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכל עובדי המכון היקרים!אתם בטח זוכרים אותי, שמי סילבי ואני הגעתי אליכם

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרס ביו מכני מחיר

מדרס ביו מכני מחיר

מדרס ביו מכני מחיר כשזה מגיע לאורתוטיקה בהתאמה אישית, במיוחד כאלה הייטקיים כמו מדרסים ביו-מכאניים, הצרכנים מודאגים לעתים קרובות מהעלות. מדרס ביו מכני מחיר כמה

קרא עוד »
דלקת בשורש כף היד

דלקת בשורש כף היד

דלקת בשורש כף היד דלקת בפרק כף היד היא מצב שעלול לגרום לכאב, נפיחות ואדמומיות. הדלקת יכולה להיגרם מגורמים רבים ושונים כמו דלקת פרקים, פציעה

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!