הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

שיטות טיפול כירופרקטיקה

שיטות טיפול כירופרקטיקה

מדרסים במבצע, 2 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1 + 1 חינם)

מדרסים במבצע: מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד

זוג ראשון ליום יום וזוג שני לפעילות ספורטיבית

אחד לספורט ואחד ליום יום | 1 + 1 על כל סוגי המדרסים | בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד חינם | בכפוף לתקנון המבצע ט.ל.ח
מבצע מטורף במחיר שאסור לפספס!!! קניה ישירה מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך ועמלות מיותרות. תוצרת של אריאל קומפורט ®

קופון הנחה
מדרסים במבצע: 3 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1+1+1 חינם)
מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד
זוג ראשון ליום יום, זוג שני לפעילות ספורטיבית וזוג שלישי לנעלי אלגנט
מדרסים אורטופדיים
מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

קופון

 להדפסת קופון וקבלת הנחה לחץ כאן:

מהי כירופרקטיקה ומהי שיטת הטיפול בה 

החיים המודרניים העמוסים מטילים על גופנו עומס רב מאוד. כל יום שמתחיל כבר מביא עמו רשימה אינסופית של מטלות שעלינו להשלים באופן הטוב ביותר. העומס והלחץ שאנו חשים מדי יום מתבטא בדרכים שונות ומגוונות, כשאחת מהן היא לצערנו כאבי גב. פעמים רבות כאבים אלו נעלמים כלעומת שבאו או לאחר שאנו מרשים לעצמנו מנוחה קלה. אך לצערנו לא תמיד זהו המצב. הרפואה הקונבנציונלית לא תמיד מצליחה למצוא פתרונות במקרים כאלו ועל כן ניתן להעזר בשיטות נוספות. אחת מהשיטות הללו היא הכירופרטיקה שמטרתה לאתר ולתקן הפרעות תפקודיות הנובעות מעמוד השדרה ומהמפרקים הגדולים. מלבד הטיפול בבעה הקיימת הכירופרטיקה גם מהווה טיפול מונע לפגיעות נוספות. שיטה זו פותחה בסוף המאה ה-19 והיא כוללת הפעלת מניפולציה מבוקרת ומהירה על עמוד השדרה. לטיפול הראשון כדאי להגיע מצויידים בבדיקות מעבדה ותצלומי רנטגן, CT או MRI על מנת שהללו יסייעו לאבחון מדויק ומלא.

איך בוחרים כירופרקט? 

בחירה של כירופרקט אינה דבר של מה בכך ויש לוודא שאתם מגיעים למטפל המתאים לכם. הדבר החשוב ביותר שיש לבדוק לפני התחלת הטיפול הוא כי המטפל מחזיק בתעודה המאשרת את הכשרתו ואת יכולתו לעסוק במקצוע. הכירופרקטיקה נלמדת היום במיטב המוסדות האקדמיים ועל כן רצוי לוודא כי המטפל שבו בחרתם מחזיק בתעודה המתאימה, וכי הוא בוגר DC (ד”ר לכירופרקטיקה). הלימודים לרכישת מקצוע זה אורכים כשש שנים ולאחריהם נדרשת השלמת התמחות של שנה אחת באחד מבתי החולים או באחת מהמרפאות האוניברסיטאיות. לאחר שמוודאים שבידי המטפל הרצוי יש את התעודה המתאימה, כדאי גם לוודא כי הוא חבר באגודה הישראלית לכירופרקטיקה, וכך לקבל אישור שהמטפל מוכר ע”י משרד הבריאות הישראלי. בבחירה של מטפל רצוי כמובן להיעזר בהמלצות של בני משפחה וחברים, וניתן כמו כן לבקר בפורומים השונים ולקבל חוות דעת. חשוב מאוד כמובן לבחור מטפל שתרגישו נוח לתאר בפניו את הבעיה שממנה אתם סובלים, ושיידע לתשאל אותכם כראוי ולאבחן את הבעיה באופן המדויק ביותר.  לסיום, כדאי לשים לב שהיום קופות החולים רבות מעסיקות מומחים בתחומים שונים ובהחלט רצוי להעזר בהן בעת קבלת מידע והמלצות על מטפלים.

מהלך הטיפול בכירופרקטיקה

לטיפול הכירופרקטי מגיעים בעיקר מטופלים הסובלים מפגיעה בשלד ובעמוד השדרה, מפריצות דיסק, עקמת, נמלול ועוד. הטיפול בהחלט יכול לעזור לאלו הסובלים מכאבים חריפים ולסובלים ממחלות כרוניות, והוא יעיל ומתאים לכל גיל. לאחר שיערוך בדיקה אורתופדית-נוירולוגית מקיפה וייבחן את צילומי הדימות שהביא המטופל, יחליט המטפל כיצד יש לפעול. במהלך הטיפול תתבצע הפעלה ידנית ממוקדת ועדינה המזיזה את החוליות. פעולה זו לא אמורה לכאוב, אם כי ייתכן שהמטופל יחוש אי נוחות קלה. כל טיפול נמשך לרוב כעשר דקות והכירופרקט יכול במידת הצורך להיעזר גם במיטת הטיפולים לשם מתיחות ועיסוי. בסיום הטיפול יקבל המטופל הנחיות לביצוע תרגילים שיסייעו לפתרון מצבו ושאותם הוא יכול לבצע בזמנו הפנוי בביתו. המטופל יחוש בדרך כלל שיפור במצב כבר לאחר הטיפול הראשון, כשבממוצע יש צורך בשישה עד עשרה טיפולים. אם מדובר בבעיה כרונית ייתכן שיידרש מספר טיפולים רב יותר.

כאבי גב תחתון וכירופרקטיקה

כאבי גב תחתון הם תלונה נפוצה ביותר. אזור זה נתון ללחצים מתמשכים ויומיומיים ועל כן יש מי שיסבול מכאבים כרוניים באזור. לא תמיד ברור הגורם המדויק לכאב אך גורמי הסיכון הרגילים נכונים גם במקרה זה. כושר גופני ירוד, עישון כבד, עודף משקל כמו גם בעיות פסיכולוגיות שונות עלולות לבוא לידי ביטויו בכאבים חזקים באזור. ברוב המקרים כאבים אלו יעברו ללא צורך בטיפול נוסף, ומנוחה תהיה מספיקה בהחלט. אך ישנם מקרים שיצריכו טיפול רפואי, ועל כן אם האדם נוכח לדעת שהכאבים אינם עוברים מעצמם, לא רצוי לדחות את הטיפול בנושא. אם האדם נמנע מלהזניח את בריאותו ופונה למטפל, כירופרקטיקה עשויה בהחלט לסייע ולמנוע את הצורך בהתערבויות קיצוניות יותר.

כאבי גב ופריצת דיסק  וכירופרקטיקה

בחיים הפרטים שלנו אנחנו לעתים קרובות איננו מודעים למצבנו הבריאותי עד שמשהו משתבש. כשהכל עובד כשורה מילים כמו “דיסק” מתקשרות אצלנו לאסוציאציות חיוביות יותר, ורק במקרה של פגיעה חלילה מילים אלו מקבלות משמעות חדשה. הדיסק הוא בעצם סחוס הממוקם בין חוליות עמוד השדרה והוא המאפשר את גמישות עמוד השדרה. הדיסק מסייע בבלימת זעזועים ומאפשר את התנועה שאנו לוקחים כמובן מאליה. מצבים של פריצת דיסק מתרחשים כאשר הלחץ על האזור גדול מדי וגורם לדיסק לזוז ממקומו. ישנן כמובן דרגות חומרה שונות במצב רפואי זה, ועל כן כדאי להיות קשובים לגוף ולא להתעלם מאותות הכאב שהוא שולח לנו. לטיפול בכירופרקטיקה כדאי לפנות כבר בשלב ההתחלתי ואין צורך לחכות עד להתפתחותם של כאבים קיצוניים המקשים על התפקוד. ככל שהטיפול נעשה בשלב מוקדם יותר סיכויי ההחלמה גבוהים יותר.

כאבי גב פעילות גופנית וכירופרקטיקה

לפעילות גופנית יתרונות רבים: היא מחזקת את מערכת השרירים, מסייעת לבנות את הסיבולת ובדרך כלל אף משפרת את הרגשתנו. אך לעתים דווקא פעילות גופנית אינטנסיבית עלולה לגרום לפציעה. לעתים דווקא בעת אימון עלולים לבצע תנועה לא נכונה ולהיפצע. פעמים רבות מנוחה של כמה ימים תפתור את הבעיה והגוף ירפא את עצמו. אך במצבים שבהם מנוחה אינה מסייעת רצוי שלא להמתין או להשתהות לפני פנייה לקבלת טיפול רפואי. אם עוסקים בספורט באופן קבוע ומתמשך אפשר ורצוי להתייעץ עם רופא המשפחה לגבי תדירות הטיפולים המומלצת, ולבצע מעקב רפואי שייבחן את יעילות הטיפול ואת התקדמות המטופל.

כירופרקטיקה לילדים

אמנם אנו רגילים לחשוב כי כאבי גב ובעיות דומות אופייניות לגיל מבוגר, אך דווקא בגיל צעיר כדאי מאוד להקפיד על בריאות הגב. זהו השלב שבו הגוף גדל ומתפתח והזנחה של בעיה “קטנה” עלולה להתפתח לבעיה “גדולה”. ילדים רבים סובלים מבעיות כגון עקמת בגב שניתן לטפל בהן כבר בגיל צעיר וכך למנוע את התפתחותה של בעיה מורכבת יותר. הכירופרקט ייבדוק גם את חוט השדרה של הילד ואת מבנה המפרקים והחוליות ויוודא את ההתפתחות התקינה של המערכת. ילדים כידוע אוהבים להשתולל ולרוץ, ועל כן נוטים ליפול ולמעוד הרבה יותר מאנשים בוגרים. לכן בכל מקרה של כאבים שאינם חולפים כדאי להתייעץ עם רופא משפחה ולקבל בעת הצורך הפנייה לטיפול כירופרקטי. הטיפול בכירופרקטיקה הוא יעיל ובטוח לילדים וניתן כמובן לבחור במטפל המתמחה בתחום, ובמטפל שהילד חש עמו בנוח.

כירופרקטיקה בהריון

כפי שתמיד נהוג לחזור ולומר – הריון אינו מחלה, אך במהלך ההריון הגוף נאלץ להתמודד עם מצבים שאינם שגרתיים, מצבים המטילים לחץ רב על המערכות הגופניות. גוף האישה עובר במהלך תקופה זו שינויים פיזיים והורמונליים רבים, והללו משפיעים על הגוף וגורמים לעתים להתרופפות רצועות האגן. גם תוספת המשקל מעמיסה על הגוף ועלולה להקשות על התפקוד הרגיל של האישה. טיפול בכירופרקטיקה עשוי לסייע במניעת נזק קבוע וכך לתרום גם להתאוששות מהירה לאחר הלידה. המטפל יסייע לאישה להשיג יציבה משופרת וכך תיתכן מניעה של תאונות ונפילות העלולות לסכן את ההריון. אישה הסובלת מכאבים או מתסמינים אחרים האופייניים להריון יכולה להתייעץ עם הרופא המטפל, ולקבל הפנייה לגורם המתאים. טיפולים אלו ניתנים פעמים רבות במסגרת הסל שמציעות קופות החולים, וכדאי לבדוק מולן את נושא הזכאות.

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

שחיקת סחוסים

שחיקת סחוסים

שחיקת סחוסים (דלקת מפרקים ניוונית) שחיקת סחוס היא מצב המשפיע על מפרקי הגוף. זה נגרם על ידי בלאי של הסחוס במפרק. שחיקת סחוס מתרחשת כאשר

קרא עוד »
סרטן העור ברגליים

סרטן העור ברגליים

סרטן העור ברגליים הוא סוג שכיח של סרטן העור. סרטן העור ברגליים זה יכול להיגרם מחשיפת יתר לשמש ולמקורות אחרים של קרינה אולטרה סגולה. סוג

קרא עוד »
למי מיועדים מדרסים אורתופדיים

למי מיועדים מדרסים אורתופדיים

למי מיועדים מדרסים אורתופדיים מדרסים אורטופדיים מפחיתים את הסיכון לפציעות ומשפרים את הנוחות. למי מיועדים מדרסים אורתופדיים אחת הפציעות הנפוצות ביותר בריצה היא פלנטר פאסייטיס.

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

שבר בגב תחתון

שבר בגב תחתון

שבר בגב תחתון – שברים ובעיות בחוליות שבר בגב התחתון הוא מצב רפואי שבו חוליה בחלק התחתון של עמוד השדרה שבורה או סדוקה. זה יכול

קרא עוד »
כאבים בכפות רגליים

כאבים בכפות רגליים

כאבים בכפות רגליים כאבים בכפות הרגליים הם בעיה נפוצה ומתמשכת עבור אנשים רבים. זה יכול להיות קשה במיוחד לניהול כשמדובר בעמידה, הליכה וריצה. אחת השיטות

קרא עוד »
כאבי רגליים עזים

כאבי רגליים עזים

כאבי רגליים עזים כאבים חזקים ברגליים הם סימפטום שכיח שיכול להוביל לסיבוכים רבים. כאבי רגליים עזים מאמר זה דן בסיבות השכיחות לכאבים חזקים ברגליים וכיצד

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!