הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים ספורט בייצור CNC

מדרסים ספורט בייצור cnc

מדרסים לספורט בייצור סי.אן.סי – 750₪ בלבד במקום 2000₪

לקוחות כללית מושלם זכאים להחזר של 450 ש”ח מי 750 ש”ח בעבור זוג מדרסים

מיוצרים לפי מידה שנלקחת באמצעות תחבושות גבס על פי שיטת אריאל קומפורט®

אחריות ל-3 שנים

קופון הנחה
מדרסים במבצע: 3 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1+1+1 חינם)
מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד
זוג ראשון ליום יום, זוג שני לפעילות ספורטיבית וזוג שלישי לנעלי אלגנט
מדרסים אורטופדיים
מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

קופון

 להדפסת קופון וקבלת הנחה לחץ כאן:

מדרסים וידאו
נגן וידאו

מדרסים ספורט בייצור cnc

מדרסים ספורט בייצור cnc הם בין המדרסים המתקדמים ביותר שישנם. באמצעות שיטה מיוחדת מצלמים את מנח כף הרגל באיכות HD, וכך המדרס מיוצר באופן מדויק ללקוח. כל מדרס מותאם באופן פרטני ללקוח על פי מבנה כף רגלו, מה שתורם לנוחות רבה ולא רק זאת, אלא מסייע לבריאות כף הרגל. על ידי טכנולוגיה מתקדמת ביותר, המדרסים הללו משפרים את איכות חייהם של הלקוחות, הם מסייעים להליכה נכונה ויציבה יותר, הם מתאימים לעוסקים בספורט ריצה וכמו כן מתאימים לאנשים אשר נאלצים לעמוד שעות על רגליהם. ייצור המדרסים נעשה באמצעות סריקה ממוחשבת, מדויקת להפליא ובעלת רזולוציה מקסימאלית וכך מתקבלת תמונה מהימנה של כף הרגל.

מדרסי ריצה לספורטאים בייצור cnc

מדרסי ריצה לספורטאים בייצור cnc מתאימים במיוחד לאלה העוסקים בפעילות גופנית. לרצי מרתון, לשחקני טניס, לשחקני כדורגל, כדורסל, וככלל למי שעוסק בענפי הספורט השונים. המדרסים הללו מיועדים במיוחד לפעילות גופנית הכרוכה במאמץ. הם מונעים כאבי רגליים, ברכיים ובעיות גב אשר עלולות להיווצר בשל פעילות מאסיבית. מדרסים אלה מעניקים הגנה מקסימאלית לכף הרגל לכל העוסקים בספורט, וביכולתם למנוע נזקים עקב פעילות ספורט. מכיוון שהמדרסים עוברים בלאי, כדאי מאוד להחליפם ולרכוש חדשים. על ידי סריקה ממוחשבת ובאמצעות טכנולוגיה מן המתקדמות שיש, מתאימים את המדרסים באופן מדויק לכף הרגל, לעוסקים בענפי ספורט שונים, הם לא רק נוחים, ביכולתם גם למנוע בעיות עתידיות ומכאן ייחודיותם.

מדרסים פונקציונאליים בייצור cnc

מדרסים פונקציונאליים בייצור cnc אלה הם מדרסים המותאמים באופן מדויק ופרטני לכף רגלו של הלקוח. לא רק זאת, הם מותאמים לצורה בה הוא נוהג לעמוד, וכך תורמים לחלוקה שווה של כובד המשקל. מדרסים פונקציונאליים בנויים מכמה שכבות, חלקן קשות וחלקן רכות יותר. החומרים מהם הם עשויים הם סיליקון, ג’ל, גומי או פלסטיק. חומרים אלה מסייעים לבלום זעזועים. השכבות הן בצבעים שונים, כל צבע הוא בעל חוזק שונה, וכל זה נקבע על ידי טכנאים מנוסים שעוסקים בתחום האורטופדיה. מדרסים פונקציונאליים גם מסייעים לזרימת הדם אל הרגל, וממנה בכל עת שהרגל מורמת. השימוש במדרסים הללו מפחית כאבי צוואר, כאבי רגליים וכאבי גב.כמו כן הם מונעים שלפוחיות ויבלות ושברי הליכה.

מדרסים לריצה בייצור cnc

מדרסים לריצה בייצור cnc מיוצרים באופן בלעדי באריאל קומפורט. הם מיועדים לכל מי שעוסק בפעילות גופנית מאומצת, כמו ריצה למשל. ריצה טומנת בחובה הפעלה של שרירי הרגליים. הריצה עצמה עלולה לגרום לכאבים ברגליים, בעיות גב וגם לבעיות הקשורות לברכיים. בשל כך, חשוב מאין כמותו לספק את ההגנה הטובה ביותר לכפות הרגליים. מדרסים לריצה מיוצרים ומעוצבים במיוחד למי שעוסק בענף ספורט זה. הם בעלי יכולת הגנה מושלמת על השוקיים וכף הרגל, וביכולתם למנוע נזקים שונים הנגרמים בעקבות פעילות ספורטיבית כמו ריצה. בין היתר הם גם מיועדים לרצי מרתון. אלה הם מדרסים אורטופדים המיוצרים באמצעות השיטות המתקדמות ביותר ובאמצעות טכנולוגיה חדשנית, הם איכותיים, והם מבטיחים לעוסקים בענף ספורט הריצה, פעילות נוחה, בריאה ולא פחות חשוב – גם מהנה.

מדרסים לטניס בייצור cnc

מדרסים לטניס בייצור cnc מיוצרים באריאל קומפורט. הם מיועדים במיוחד לשחקני טניס מקצועיים. לכל סוג של ספורט, יש השלכות על כף הרגל. שחקני טניס מפעילים עומסים שאינם זהים על כף הרגל, הם משתנים בעת המשחק, וכמו כן, הם אינם זהים בין שחקן אחד לאחר. בעת המשחק מופעל עומס מאסיבי הן על כפות הרגליים והן על הברכיים. בשל כל הסיבות הללו, חשוב מאוד להתאים מדרסים ייעודיים לשחקני טניס כפי שמתאימים מדרסים לעוסקים בענפי ספורט אחרים. המדרסים הללו מעניקים הגנה מקסימאלית הן לכפות הרגליים והן לרגליים, והם גם מונעים מגוון של בעיות אורטופדיות העלולות לצוץ בעתיד. יש להשתמש במדרסים בזמן אימונים ובזמן משחק, וכאשר הם נתונים לבלאי, חשוב מאוד להחליפם במדרסים חדשים. כאשר שחקני טניס מגיעים לאריאל קומפורט, אנשי המקצוע מתאימים לכל שחקן ושחקן את המדרסים בהתאם למבנה כף הרגל שלו שכן לכל אחד מבנה שונה.

מדרסים לכדורסל בייצור cnc

מדרסים לכדורסל בייצור cnc המיוצרים באריאל קומפורט, מיועדים במיוחד ובאופן בלעדי לעוסקים בתחום ספורט זה. ככלל, המכון מייצר מדרסים לעוסקים בענפי ספורט שונים, כמו ריצה, כדורגל, טניס ועוד. כל ענף בנפרד והמדרסים המותאמים לו. שחקני כדורסל במהלך המשחק רצים, קופצים ומבצעים עצירות פתאומיות. כל הפעילויות הללו יוצרות לחצים על השרירים והן על המפרקים מה שעלול לגרום לכאבי רגליים וכאבי גב. המדרסים המיוצרים לשחקני כדורסל תומכים באופן מושלם בכף הרגל, הם גם בולמי זעזועים והם משמרים את התנוחה הטבעית של כפות הרגליים של כל שחקן ושחקן. הם גם מונעים כאבים בשל יכולת ריכוך ההשפעה של כוחות אשר מופעלים על כל הגוף בזמן שמשחקים כדורסל.

מדרסים לכדורגל בייצור cnc

מדרסים לכדורגל בייצור cnc המיוצרים באריאל קומפורט מיועדים לעוסקים בענפי ספורט שונים, ביניהם לעוסקים בענף הכדורגל. במכון מתאימים את המדרס באופן מדויק לצורת כפות רגליו של השחקן ולמידתן. הם מגנים בצורה מקסימאלית הן על הרגליים והן על כף הרגל עצמה. בנוסף, הם גם מיועדים לכל מי שסובל מבעיות אורטופדיות שונות בשל פעילות ספורטיבית זו. כל מי שמשחק כדורגל נדרש לאימונים יומיומיים, זוהי פעילות גופנית הטומנת בחובה מאמץ רב, ולכן יש להתאים באופן מדויק את המדרסים לכף רגלו של השחקן. באריאל קומפורט מתאימים ומייצרים את המדרסים הללו בזמן קצר, אין צורך להמתין זמן רב מידיי, והם עשויים מחומרים קלים ובעלי גמישות רבה. הם מיוצרים על פי מידות גבס ומה שמאפיין אותם במיוחד הם האיכות, הבטיחות, החדשנות ובנוסף הם עמידים לאורך זמן.

מדרסים לכדורעף בייצור cnc

מדרסים לכדורעף בייצור cnc המיוצרים על ידי אריאל קומפורט, מיועדים לכל מי שעוסק בענף ספורט זה הכרוך מן הסתם במאמץ פיזי לא מבוטל. את המדרסים מייצרים על פי לקיחת מידה באמצעות חבישת גבס, והם עוזרים לשחקני כדורעף לזנק מצד לצד בצורה הטובה היותר בלי לפגוע ברגליים או בגוף. המדרסים גם מצוינים לכל מי שסובל מבעיות אורטופדיות שונות. כמו כן, הם מסייעים לספורטאים בעת שהם נדרשים לקפוץ לגובה. בנוסף, המדרסים מסייעים לשחקנים לייצב את כף רגלם על הקרקע על הצד הטוב ביותר. הם מונעים נקעים ומונעים זעזועים, תופעות נפוצות לענף ספורט זה. בנוסף, ביכולתם למנוע כאבים בעת המשחק.

מדרסים לסקי בייצור cnc

מדרסים לסקי בייצור cnc המיוצרים על ידי אריאל קומפורט מיועדים במיוחד לעוסקים בענף ספורט הסקי. כל מי שעוסק בגלישת סקי מודע היטב לכוחות הרבים אשר מופעלים על כפות הרגליים והן על הקרסוליים בזמן הגלישה. פציעות רבות קשורות לשינוי במנח כף הרגל. לעיתים מקור הפציעות נובע ממבנה שאיננו תקין של כף הרגל, זה עניין מולד, ובשל הגלישה המצב עלול להחמיר. בכדי להימנע מפגיעות ונזקים אשר עלולים להופיע בעתיד, חשוב מאוד להצטייד במדרסים מתאימים, אלה מונעים פציעות אורטופדיות. אריאל קומפורט מייצרים מדרסים מיוחדים לגולשי סקי, ביכולתם להגן על בריאותם של העוסקים בענף ספורט זה. הם מעניקים יציבה מקסימלית, סופגים זעזועים בעת בלימה וקפיצה. את המדרסים יש לייצר באופן אישי לכל גולש וגולש על מנת לספק תמיכה מתאימה וריפוד לכף הרגל, כשהמדרסים מתמקדים במיוחד באזור הבוהן והכרית.

מדרסים לכדור-יד בייצור cnc

מדרסים לכדור-יד בייצור  cncהמיוצרים על ידי אריאל קומפורט, מיועדים במיוחד לעוסקים בענף ספורט זה. משחק הכדור-יד נחשב לאינטנסיבי מאוד, נוצר עומס רב על אזורים שונים בגוף. השחקנים עוצרים באופן פתאומי, מזנקים, רצים, מה שמפעיל לחץ לא מבוטל על כף הרגל. כאשר השחקן נקלע לתנועה לא נכונה, הדבר עלול לגרום לפציעה. מדרסים לכדור-יד ביכולתם לפתור את כל הבעיות הללו. הם מסייעים לבריאות השחקן ואפילו משפרים את יכולת המשחק שלו. המדרסים מותאמים באופן אישי לכל שחקן ושחקן על פי מידת גבס, מה שמאפשר נחיתה על הקרקע בזווית הנכונה. בצורה זו ובאמצעות המדרסים ניתן להימנע מנקעים, החלקה, נפילות ופציעות ברגל. המדרסים מביאים לידי כך שכפות הרגליים נעולות בתוך הנעל וכך המשחק הוא יותר יציב ובטוח.

מדרסים לפוטבול בייצור cnc

מדרסים לפוטבול בייצור cnc המיועדים לשחקני פוטבול מותאמים לכל שחקן ושחקן באופן אישי ופרטני. ענף ספורט זה דורש מאמץ פיזי רב, המדרסים המיועדים לשחקנים מסייעים לשמור על גוף בריא. הם מותאמים על פי מידת גבס, הם מעניקים תמיכה מקסימאלית לרגל על מנת לשמור על יציבות בזמן ריצה ובזמן בעיטה, ועל מנת לאפשר לספורטאי לבצע זינוקים מהירים. הם גם מונעים את גלישת כף הרגל בתוך הנעל. מדרסים המותאמים באופן אישי עונים על צרכיו הספציפיים של השחקן,  ובהתאם לבעיות האורטופדיות מהן הוא סובל. כל המדרסים מיוצרים על פי הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בנמצא. הם עמידים, חדשניים, איכותיים ומיוצרים על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר המודעים לצרכיהם של שחקני פוטבול.

מדרסים לרוכבי אופניים בייצור cnc

מדרסים לרוכבי אופניים בייצור cnc המיוצרים על ידי אריאל קומפורט, מיועדים להתאים באופן מקסימלי לכף הרגל אשר מונחת על הפדלים וגם על מנת לאזן את שרירי ומפרקי הרגל. המדרסים מונעים כאבים אשר עלולים להיווצר בעתיד בשל תנועות שאינן נכונות ושאינן טבעיות בזמן הרכיבה על האופניים. רוכבי אופניים נתונים לכאבי ברכיים או כאבים באזור כף הרגל ולכן ישנם מדרסים ייעודיים לעוסקים בענף ספורט זה. הנעליים אינן מספקות את התמיכה הרצויה לקשת האורכית של כף הרגל. המדרסים מסנכרנים בין הביו מכאניקה של רוכב האופניים לבין המכאניקה של האופניים, ובכך מאזנים את כף הרגל. הם יוצרים חלוקה רצויה של הלחצים המופעלים על כפות הרגליים בזמן הרכיבה על האופניים, שומרים על בריאות כף הרגל, מונעים כאבים ופציעות.

מדרסים להליכה בייצור cnc

יותר ויותר אנשים יוצאים כמה פעמים בשבוע להליכה רגלית. כאשר מדובר על הליכה מאומצת ולמרחקים גדולים, יש להתייחס לכפות הרגליים, לשרירי הרגליים, וכל זאת על מנת להגן עליהם על הצד הטוב ביותר. חשוב ביותר להתאים את המדרסים למי שעוסק בהליכה כפעילות ספורטיבית. מדרסים אלה מפזרים בצורה נכונה את העומסים המופעלים על כפות הרגליים ובצורה זו מונעים בעיות אורטופדיות אשר עלולות לצוץ בעתיד והם גם מונעים כאבים. המדרסים מזרימים את הדם מהגוף לכפות הרגליים. כמו כן הם מחלקים את הלחץ על כפות הרגליים והעומסים ומונעים בעיות רגליים, בעיות בעמוד השדרה וכאבים הנגרמים מההליכה. אלה הם מדרסים איכותיים המיוצרים על פי מיטב הטכנולוגיות המתקדמות ביותר

מדרסים לטרקים בייצור cnc

טרקים טומנים בחובם הליכה מאומצת, טיפוס ועוד פעילות גופנית הסוחטת הרבה מאוד אנרגיות. הליכה ללא מדרסים מתאימים עלולה לגרום לנזקים פיזיולוגיים במיוחד למי שיוצא לטרקים ולכן הוא  חייב לרכוש לעצמו מדרסים המיועדים להליכה מאומצת, מה שיכול למנוע בעיות בברכיים ובכף הרגל. בחברת אריאל קומפורט מייצרים מדרסים להליכה מאומצת ולמי שלוקח חלק בטרקים על ידי לקיחת מידה באמצעות חבישת גבס. כל המדרסים מותאמים באופן מושלם לכף רגלו של הלקוח. יש לבדוק את זווית כף הרגל, את אורכה, רוחבה ועוד פרמטרים אחרים. המדרסים מסייעים לנוחות מקסימאלית בזמן ההליכה, וביכולתם למנוע בעיות אורטופדיות ופיזיולוגיות בעתיד. בהחלט אין להסתפק רק בנעלי טרקים. כמו כן המדרסים מפזרים את משקלו של הגוף על כפות הרגליים בצורה אחידה, מונעים עומס על כף הרגל והברכיים. בנוסף, מונעים כאבים, גיד אכילס, והם גם שומרים על יציבות של מערכת הדם.

מדרסים לאירובי בייצור cnc

מדרסים לאירובי בייצור cnc הם למעשה מדרסים לעוסקים בענפי ספורט שונים. גם תחום האירובי יוצר עומסים על הרגליים וכפות הרגליים. כאשר נוצר עומס רב על הרגל והיא נתונה לזעזועים, הדבר יכול להביא למגוון בעיות רפואיות אורטופדיות וגם לכאבים. באמצעות מדרסים מתאימים ניתן למנוע את כל אלה. באריאל קומפורט מייצרים מדרסים מיוחדים לכל מי שעוסק בפעילות אירובית כפי שמיוצרים מדרסים לענפי ספורט אחרים. כל ענף ספורט טומן בחובו דרישות אחרות. המדרס חייב להיות מותאם בצורה מדויקת לאופי הפעילות הספורטיבית. המדרסים מפזרים את משקל הגוף על כף הרגל באופן אחיד, ביכולתם למנוע עומסים על הברכיים ועל הרגליים, הם גם מונעים כאבים ושומרים על יציבות טובה יותר של הגוף בזמן הפעילות האירובית.

מדרסים לענפי ספורט שונים

אריאל קומפורט מייצרת מדרסים לעוסקים בענפי ספורט שונים. למשל לשחקני טניס, שחקני כדורעף, שחקני כדורגל וכדורסל, לעוסקים בפעילות אירובית ועוד. כל ענף ספורט טומן בחובו דרישות למדרסים הייעודיים רק לו. אולם, כל ענפי הספורט למיניהם יוצרים עומסים הן על הרגליים והן על כף הרגל. עומס על כפות הרגליים וזעזועים יכולים לגרום לבעיות פיזיולוגיות שונות ולכאבים. מכל אלה ניתן להימנע באמצעות מדרסים המותאמים באופן מושלם לכף רגלו של כל ספורטאי וספורטאי ובהתאם לענף הספורט בו הוא עוסק. כל ענף ספורט הוא בעל תנועות שונות ופעולות אחרות ומכאן הדרישה להתאים מדרסים ספציפיים לענפי הספורט השונים. כל ענף ספורט יוצר טווחי עומסים שונים על הרגליים וכפות הרגליים ולכן יש להתאים את המדרס בצורה מדויקת לפעילות הספורטיבית.

מדרסים לספיניניג בייצור cnc

מדרסים לספיניניג בייצור cnc הם אותם מדרסים המיועדים לרוכבי אופניים אולם כאן מדובר על רכיבה במקום. המדרסים נועדו לאזן בצורה נכונה את כף הרגל המונחת על הפדלים. כמו גם חלוקה של הלחצים המופעלים על הרגליים וניצול אופטימאלי של האנרגיה המושקעת בפעילות הרכיבה. כך ניתן לשמור על בריאות כף הרגל בצורה המיטבית ולמנוע כאבים או פציעות. המדרסים מסייעים לכפות הרגליים לשהות בצורה הטבעית ביותר שניתן ולנצל באופן אנרגטי רצוי של הכוח אותו מפעילה הרגל על הפדלים. כל זאת על מנת למנוע עומס על הרגליים, על הקרסוליים, השרירים והברכיים. המדרסים גם מסייעים לווסת את הטמפרטורה בתוך הנעליים, הם קלים מאוד ואין מרגישים בהם בעת הרכיבה.

מדרסי ספורט ייעודיים למשחקי כדור בייצור cnc

חברת אריאל קומפורט מייצרת מדרסים ייעודים לעוסקים במשחקי כדור. יכול להיות זה כדורעף, כדורגל, כדורסל ועוד. כל ענף ספורט והדרישות הרלוונטיות לו. כל ענפי הספורט הללו אינטנסיביים מאוד כאשר מופעלים לחצים על הקרסוליים, על הברכיים ועל כפות הרגליים. ישנן עצירות פתאומיות, זינוקים, קפיצות וכמובן ריצה. הפעילויות הללו מפעילות עומסים רבים על כף הרגל. המדרסים מסייעים למניעת עומסים על כפות הרגליים, על הקרסוליים, ולעיתים תנועות לא נכונות עלולות להביא לפציעות. את כל המדרסים מתאימים באופן מדויק על ידי מידת גבס המותאמת באופן מושלם לכף הרגל. המדרסים מסייעים באופן אופטימאלי למנוע עומס על כפות הרגליים, על הקרסוליים, על המפרקים, על הברכיים והם גם כמובן מונעים כאבים.

חשיבותם הגדולה של מדרסים לספורט בייצור cnc

למדרסים המיועדים לעוסקים בענפי ספורט שונים ישנה חשיבות רבה. ענפי הספורט השונים עלולים ליצור עומסים רבים על כפות הרגליים ועל הרגליים. ענפי הספורט גם טומנים בחובם זעזועים ועומסים על הרגליים מה שעלול לגרום לכאבים ובעיות רפואיות שונות אותן ניתן למנוע. כאשר כבר קיימות בעיות, באמצעות המדרסים ניתן להקל עליהן. לכל ענף ספורט טווח תנועות אחר, וכל ספורטאי נדרש לבצע פעולות אחרות ולכן חברת אריאל קומפורט מייצרת מדרסים לענפי ספורט שונים. המדרס חייב להתאים באופן מושלם לכל ענף ספורט. בכל ענף וענף שכזה מופעלים עומסים שונים על כף הרגל כמו גם לחצים ובעוצמות שונות ולכן מדרס אשר יתאים למי שעוסק בכדורגל, לא יתאים למי שעוסק בכדורסל.

המדרסים הטובים בעולם רק באריאל קומפורט בייצור cnc

חברת אריאל קומפורט מייצרת את המדרסים הטובים בעולם בשיטת ייצור cnc. המדרסים הללו מבוססים על טכנולוגיה עתידנית מתחום האווירונאוטיקה. מצלמות מתקדמות מתעדות את מנח כף הרגל של הלקוח ואת כל שאר הנתונים באיכות מעולה של HD. כך מייצרים את המדרסים בצורה מדויקת. ייצור מדרסים אלה הם המומחיות של חברת אריאל קומפורט. החברה יוצאת מנקודת הנחה שמדרסים המיוצרים הן למטרות הליכה, ריצה או אפילו עמידה, ומדרסים המיוצרים לענפי ספורט שונים, יש להשקיע בהם את הטכנולוגיה הטובה ביותר, וזה מה שעושים באריאל קומפורט. המטרה העיקרית היא לדרוך על כף הרגל בצורה הטובה ביותר. המדרסים מיוצרים באמצעות סריקה ממוחשבת אשר נחשבת למדויקת במיוחד, בצורה זו מקבלים תמונה מושלמת של כף הרגל. המדרסים מיוצרים על פי מידת גבס, והתוצאות הינן אופטימאליות.

שאלות נפוצות בנושא מדרסים בייצור CNC

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

מדרסים ספורט בייצור cnc הם בין המדרסים המתקדמים ביותר שישנם. באמצעות שיטה מיוחדת מצלמים את מנח כף הרגל באיכות HD, וכך המדרס מיוצר באופן מדויק ללקוח. כל מדרס מותאם באופן פרטני ללקוח על פי מבנה כף רגלו, מה שתורם לנוחות רבה ולא רק זאת, אלא מסייע לבריאות כף הרגל

מדרסי ריצה לספורטאים בייצור cnc מתאימים במיוחד לאלה העוסקים בפעילות גופנית. לרצי מרתון, לשחקני טניס, לשחקני כדורגל, כדורסל, וככלל למי שעוסק בענפי הספורט השונים. המדרסים הללו מיועדים במיוחד לפעילות גופנית הכרוכה במאמץ. הם מונעים כאבי רגליים

מדרסים פונקציונאליים בייצור cnc אלה הם מדרסים המותאמים באופן מדויק ופרטני לכף רגלו של הלקוח. לא רק זאת, הם מותאמים לצורה בה הוא נוהג לעמוד, וכך תורמים לחלוקה שווה של כובד המשקל. מדרסים פונקציונאליים בנויים מכמה שכבות, חלקן קשות וחלקן רכות יותר. החומרים מהם הם עשויים הם סיליקון

מדרסים לריצה בייצור cnc מיוצרים באופן בלעדי באריאל קומפורט. הם מיועדים לכל מי שעוסק בפעילות גופנית מאומצת, כמו ריצה למשל. ריצה טומנת בחובה הפעלה של שרירי הרגליים. הריצה עצמה עלולה לגרום לכאבים ברגליים, בעיות גב וגם לבעיות הקשורות לברכיים. בשל כך, חשוב מאין כמותו לספק את ההגנה הטובה ביותר לכפות הרגליים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

הסתגלות למדרסים

הסתגלות למדרסים

הסתגלות למדרסים מדרסים הוא מונח המשמש לתיאור החלק של הנעל המכסה את כף הרגל. הסתגלות למדרסים זה מכונה גם בתוך הנעל, מיטת הרגל או המיטה.

קרא עוד »
דלקת בכף הרגל

דלקת בכף הרגל

דלקת בכף הרגל דלקת בכף הרגל דלקת בכף הרגל היא תופעה שיכולה להיות נפוצה למדי, כאשר המגוון וקשת הסוגים של דלקות שונות שיכולות לתקוף את

קרא עוד »
מדרסים לפלטפוס

מדרסים לפלטפוס

מדרסים לפלטפוס (1+1 חינם) מדרסים לאימונים ולתחרות. המונה בין כ-3 ל 8 שכבות שונות של חומרים ובולמי זעזועים. פלטפוס הוא מונח הבא לתאר בעיה רפואית

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים להליכה

מדרסים להליכה

מדרסים להליכה הליכה היא אחת הפעולות הפשוטות והאוטומטיות שמתבצעות בשגרת החיים היומיומית. היא מאפשרת להגיע ממקום למקום, דבר שנראה כיום כמעט טריוויאלי, ואפילו לשמור על

קרא עוד »
מדרסי ריצה

מדרסי ריצה

מדרסי ריצה ריצה היא פעילות ספורטיבית פופולארית ואהובה מאד בישראל. תרומתה לשמירה על אורח חיים בריא היא עצומה, וכולם יודעים זאת. אך מה שלא יודעים

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!