הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים מכבי זהב

מדרסים מכבי זהב

מדרסים במבצע, 2 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1 + 1 חינם)

מדרסים במבצע: מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד

זוג ראשון ליום יום וזוג שני לפעילות ספורטיבית

אחד לספורט ואחד ליום יום | 1 + 1 על כל סוגי המדרסים | בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד חינם | בכפוף לתקנון המבצע ט.ל.ח
מבצע מטורף במחיר שאסור לפספס!!! קניה ישירה מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך ועמלות מיותרות. תוצרת של אריאל קומפורט ®

קופון הנחה
מדרסים במבצע: 3 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1+1+1 חינם)
מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד
זוג ראשון ליום יום, זוג שני לפעילות ספורטיבית וזוג שלישי לנעלי אלגנט
מדרסים אורטופדיים
מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

כמה פעמים רציתם לקבל שירות קצת יותר מקצועי ממה שאתם רגילים אליו? כמה פעמים רציתם לקבל יחס שיגרום לכם להרגיש יותר בטוחים? כמו פעמים רציתם שמומחה בעל שם יבצע את הבדיקה הרפואית? קשה לחשוב על דבר יותר חשוב משמירה על הבריאות שלנו – הגוף שלנו עומד בלחצים פיזיים ונפשיים מדי יום ביומו, ולחצים עלולים לפגוע בתפקוד היומיומי. האחריות המוטלת עלינו היא לעזור לגוף שלנו לשמור עליו.

האפשרויות

מכבי זהב מאפשרת לכם להתייעץ עם המומחים המובילים בכל תחום רפואי: החל מתחום התפתחות הילד, הריון ונוירולוגיה, ועד לייעוץ בנושא טיפולים ברפואה משלימה. תכנית מכבי מגן זהב מביאה אתכם צעד אחד קדימה, והיא מאפשרת לכם לכל מקום בצורה טובה יותר, יעילה יותר, בטוחה יותר ואחראית יותר. בין אם אתם מתכננים לאסוף את ילדכם מגן הילדים, להגיע בבוקר לעבודה, או לצאת לריצה אחרי יום ארוך – אתם צריכים לעשות זאת כשאתם יודעים שאינכם מזיקים לעצמכם. ובשביל זה, הומצאו המדרסים. מדרסים הפכו בעשורים האחרונים לחלק בלתי נפרד מנעלי הספורט, ההליכה, או היציאה שלנו. בשל כך, קשה לעיתים למצוא את הידיים ובמקרה הזה בעיקר את הרגליים כשאנו ניגשים להתאים לנו את המדרסים הנכונים ביותר עבורנו. מכבי זהב תעניק לכם את האפשרות להיפגש עם רופא מומחה ולקבל ממנו את חוות הדעת המקצועית ביותר עבורכם.

הפעם לא מתפשרים

מכון אורטופדיה אריאל קומפורט מציע לרגליים שלכם את השירות המקצועי ביותר: מדרסים בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס, כאשר המדרסים יותאמו בהתאם להתייעצות עם מומחי מכבי לפי תחבושת גבס ייחודית. גם מי שנוטה להקל ראש בעיניים הרפואיים יגלה אצלנו כי למקצועיות אין תחליף, וכי המקצועיות הזאת תוכל לשמור על הגוף בדרך הטובה והיעילה ביותר. חשבו על כך, מה יותר אישי ומקצועי ממדרסים בהתאמה אישית לפי מידת גבס? יותר ממדרסים שתוכננו באופן אישי רק עבור הרגליים שלכם, ונועדו להקל ולסייע לאותן פעולות יומיומיות בחיינו? יש לכם את היכולת לקבל את היחס הטוב, היעיל והמקצועי ביותר.

אריאל אורטופדיה מתקדמת

אצלנו במכון אוטופדי אריאל קומפורט תיהנו משילוב של שירות מצוין, הניתן על ידי אורטוטיסטים (טכנאי אורטופדיה), וממקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. אנו מתאימים את המדרסים בטכנולוגיות חדשניות – לפי מידת גבס או תחבושת אישית, כך שהוצאות המתקבלות הן המדויקות ביותר שאפשר להשיג. כמו כן, חומרי הגלם מהם מופקים המדרסים הם האיכותיים ביותר, והם עמידים בתנאי בלאי ושחיקה לאורך שנים רבות.

אם החלטתם שהפעם אתם לא מתפשרים, עשו צעד אחד קדימה – פנו אלינו ואנו נעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר שניתן לבקש!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים מכבי

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

מדרסים מכבי הם מדרסים לא יקרים שהקופה משתתפת בהם והלקוח משלם מחיר השתתפות עצמי ממש נמוך, מדובר על פתרון ומענה לאנשים שצריכים מדרסים בהתאמה אישית במחיר נגיש. בנוסף לכך, המדרסים הינם בהתאמה אישית, לכן רוב המדרסים שמשתתפים בסבסוד מטעם הקופה יתאימו לכף רגלכם ויעשו את העבודה במיוחד במקרים בהם אתם סובלים מכאבים, פציעות ועוד מדרסי מכבי יענו על הצרכים שלכם.

בעת קניית מדרסים מכבי חשוב לשים לב לכמה דברים חשובים על מנת לרכוש את המדרס שמתאים לצרכים האישיים שלכם. ראשית, לבצע בדיקת יסודית למדרסים מקצועיים, באמצעות הבדיקה תוכלו לקבל את המדרסים שמתאימים לכם ואשר נכללים במדרסים של מכבי, במקום לזרוק לפח סתם כסף על מדרסים לא מתאימים. שנית, הקפידו לרכוש מדרסים שהמחיר שלהם לא יקר מדיי, כלומר המחיר הוא באמצע. לרוב מדרסים אלה יענו על הצרכים שלכם. שלישית, חשוב שהמדרסים שאתם קונים בהתאמה אישית יהיו מחומרים איכותיים ביותר ויתמכו בצורה מושלמת בכף הרגל שלכם.

חברי קופת החולים מכבי הגיע הזמן כי תוכלו לרכוש מדרסים במחירים לכל כיס. במכון אריאל אורטופדיה מתקדמת תוכלו למצוא מדרסים בהתאמה אישית רק ב-117 ₪ בלבד. העלות המקורית של המדרסים היא 680 ₪, אך חברי קופת החולים מכבי מקבלים הנחה. כמו שאתם מבינים מדובר על הנחה משמעותית, כזאת שלא ניתן להקל בה ראש. כך שכדאי לכם להשתדל להוציא את ההפניה הנדרשת כדי לקבל את ההנחה.

אם אתם חברי מכבי, אתם צריכים לדעת בדיוק מהי הבעיה שממנה אתם סובלים. לא מעט מהבעיות יכולות להיפתר על ידי מדרסים, אך חלק מהבעיות עשויות להיפתר בשיטות אחרות. לכן חשוב מאוד שהאורטופד של קופת החולים הוא זה שיגיד לכם בדיוק מה הפתרון הנכון. לאחר מכן תוכלו לקבל גם סבסוד מטעם קופת החולים, כל יהיה עליכם לשלם פחות על מדרסים יקרים. כך שלא משנה איך אתם מסתכלים על הדברים, אתם יוצאים המרוויחים הגדולים.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים נגד פרונציה

מדרסים נגד פרונציה

מדרסים נגד פרונציה דרך יעילה להילחם בכאבי ברכיים. מדרסים לשיכוך כאבי ברכיים מדרסים נגד פרונציה הופכים לאופציה פופולרית יותר ויותר להקלה על כאבי ברכיים הנגרמים

קרא עוד »
מדרסים טובים בהתאמה אישית

מדרסים טובים בהתאמה אישית

מדרסים טובים בהתאמה אישית מדרסים טובים בהתאמה אישית ממלאים תפקיד מפתח בשמירה על בריאות רגליים וחווית הליכה נוחה. מדרסים טובים בהתאמה אישית במאמר זה נבחן

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים מכבי שלי,מדרסים מכבי מגן זהב, מדרסים מכבי,מדרסים מכבי שלי

מדרסים מכבי

מדרסים לחברי מכבי במבצע 125 ₪ בלבד במקום 680 ₪ מדרסים בהתאמה אישית ללא צורך בהפניה ורק ב-125₪ זוג אחד בלבד ממדרסים במבצע 200₪ בלבד

קרא עוד »
מדרסים קופת חולים מאוחדת

מדרסים קופת חולים מאוחדת

מדרסים קופת חולים מאוחדת קופת חולים מאוחדת ואנו, מכון אריאל קומפורט, משתפי פעולה ותיקים בענף המדרסים. אשר על כן, מדרסים קופת חולים מאוחדת ניתנים להשגה

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!