הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים קופת חולים מאוחדת

מדרסים קופת חולים מאוחדת

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

קופת חולים מאוחדת ואנו, מכון אריאל קומפורט, משתפי פעולה ותיקים בענף המדרסים. אשר על כן, מדרסים קופת חולים מאוחדת ניתנים להשגה בקלות כאן. המדרסים יימכרו בהנחות בלעדיות לחברי הקופה.

קניית מדרסים בצורה מומלצת

כידוע, מדרס אינו רק פריט הנעלה, הוא נועד למלא פונקציה רפואית: לסייע לסובלים משברי מאמץ בכף הרגל, פלטפוס או כל ליקוי אחר ברגל – להיחלץ מן המצב. אשר על כן, האופן המומלץ ביותר לעשות זאת הוא לקיחת מידה על ידי חבישת גבס. הליך זה מתחיל בעודכם חובשים תחבושת גבס אשר נסגרת כפות רגליכם ו”מפסלת” אותן, ומסתיים בהתאמת המדרסים לרגליכם. שירות התאמת מדרסים קופת חולים מאוחדת מוצע לחברי הקופה במחירים מפתיעים.

מדרסים ייעודיים לטיפול בליקויי כף הרגל

מובן שזו מטרתו של כל מדרס, אולם כמי שרואים חדשות לבקרים מדרסים אשר מוצעים למכירה בחנויות נעליים, קל לנו לחשוב שניתן לדלג על הביקור במכון מקצועי למדרסים, ולרכוש מדרסים זולים. בפועל, מדרסים אלו לא נעשו בהתאמה אישית, ועל כן סיכוי רב שהם לא יסייעו לכם. מדרסים קופת חולים מאוחדת אשר נעשו בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס יגשימו בבטחה את החלמתכם.

מדרסים נוחים וחלקים

מדרסים לפי תחבושות גבס אשר מוצעים לחברי קופת חולים מאוחדת במחירים מיוחדים נחשבים לנוחים ביותר בשוק: מדובר במדרסים תלת שכבתיים אשר נותנים הרגשה של רכות וקטיפה גם כאשר כף הרגל במצב קשה וכואב מנשוא. גובהו של המדרס הוא פי שלושה מגובהו של מדרס ממוצע, מה שמעניק לו חלל רב יותר מן הממוצע.

עבודה יסודית ומדויקת

מכון אריאל קומפורט נהנה מניסיון רב שנים של סיוע להרבה לקוחות מרוצים מתוך ומחוץ לקופת חולים מאוחדת. התאמת מדרסים באמצעות תבנית גבס נעשית על ידנו במיומנות רבה, תוך מימוש מלוא הפוטנציאל מהתבנית על מנת לבחור את המדרס המתאים ביותר. חברי מאוחדת יכולים ליהנות ממחירים נמוכים ביותר עבור השירות ולרכוש מדרסים קופת חולים מאוחדת.

יחס אישי בכל הליך ההתקשרות

אנו באריאל אורטופדיה מתקדמת מאמינים ביחס אישי לכל לקוח, תוך בחינת מקרה המבחן שלו לעומק, עד לביצוע תאימות מלאה של מדרסים עבורו. כמכון אורטופדי – אנו מודעים לצורך להתאים לכל כף רגל את המדרס הייחודי לה, תוך בחינת כל הפרמטרים של כף הרגל החל מחבישת הגבס ועד להתאמת המדרסים לתבנית הגבס שנוצרה. כעת תוכלו לקרוא אודות יתרונותיו הבולטים של שירות התאמת מדרסים קופת חולים מאוחדת.

זכויות הקניין ומעלות נוספות

זכות הקניין מקנה לכם לרכוש מדרסים קופת חולים מאוחדת ב- 50% המחיר. מדרסים אלו הם מדרסים לפי תחבושת גבס אישית, ולכן הם יסייעו לכם להתגבר על כל מכשוליכם הרפואיים באזור כף הרגל. כמו כן, נזקים רפואיים בכף הרגל המהווים סימפטום למחלה אחרת כמו סוכרת למשל, מצטמצמים אף הם הודות למדרס הייחודי.

מעוניינים במידע נוסף על מדרסים קופת חולים מאוחדת? פנו לשירות הלקוחות שלנו ותתחילו לשפר את איכות חייכם!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים מאוחדת

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

המדרסים עוזרים לתקן את מנח כף הרגל, כך שישנם פחות לחצים על כפות הרגליים וכן היציבה הופכת לטובה יותר. באמצעות מדרסים מאוחדת, ניתנת תמיכה רבה למנח כף הרגל בצורה נכונה ויציבה. מנח זה מפחית את הלחץ על אזור כפות הרגליים כך שהוא מחלק אותו שווה בשווה, וכך למעשה אין כאבים בכפות הרגליים. התאמת מדרסים מאוחדת מתבצע בהתאמה אישית באמצעות בדיקה ממוחשבת במקום ולאחר קבלת התוצאות מתחיל גיבוס כף הרגל. המדרסים האורטופדיים אשר תומכים בכף הרגל מפחיתים בצורה משמעותית את העומס ומשנים את זווית העקב. וכך למעשה הם מעניקים הקלה מרובה ומשפרים את היציבות של כף הרגל.

העלות של רכישת מדרסים מאוחדת משתנה בהתאם לסוג הביטוח שיש לכם. ישנם ביטוחים שבהם עלות המדרס היא נמוכה במיוחד, ויש כאלה שההשתתפות היא מינורית יחסית. אחרי שתקבלו את האישור דרך קופת החולים, תוכלו לקבל הצעת דרך חברת אריאל קומפורט. כך תוכלו לדעת כי לא רק שיש השתתפות ברכישת המדרסים, גם בחרתם את המכון הכי מקצועי שיש. מכון שיכין לכם מדרס בהתאמה אישית על פי הצרכים שלכם.

שווה להשקיע על מדרסים דרך קופת חולים מאוחדת כי כל הפרוצדורה מוזילה את העלויות באופן ניכר. המשמעות היא שאם תבצעו את הפרוצדורה באופן עצמאי, יהיה עליכם לשלם הרבה יותר. קופת החולים יכולה לסייע לכם ברכישת מוצרים שונים, בין היתר גם מדרסים. אם נותנים לכם הנחה, למה שלא תיקחו אותה? הרי גם ככה אתם משלמים לקופת החולים סכומי כסף קבועים כל חודש.

מדרסים מאוחדת עשויים משלושה שכבות הכוללות: שכבת וסיקו ג'ל, סיבי נחושת ועוד למניעת חיידקים, פטרת וריחות לא נעימים. שכבת קרבון, ליצירת משטח חזק וגמיש אשר יתמוך בכף הרגל ויקבע אותה למקום. שכבת בולם זעזועים לתמיכה במשקל הגוף וכן לתיקון זווית כף הרגל בהתאמה אישית. כל אחד מהשכבות השונות עוזרות לכף הרגל להיות יציבה לאורך כל שעות היום, לקבל את הזווית המתאימה ולחלק את העומס על חלקים שונים בכף הרגל. חלוקת הלחץ על כפות הרגליים שווה בשווה, מפחית את העומסים על אזור מסוים ובכך מפחיתה את הכאבים על כפות הרגליים.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסי גרפית

מדרסי גרפית

מדרסי גרפית מדרסי גרפיט הם המדרסים הפופולאריים ביותר בעולם כיום. מדרסים אלו, המיוצרים מסיבי פחמן מיקרוסקופיים, מסוגלים להתאים את עצמם לעומסים ותנאי לחץ משתנים. סיבי

קרא עוד »
מדרסים קרית גת

מדרסים קרית גת

מדרסים קרית גת לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכל המבקש לדעת!אני סובלת כבר כ-5 שנים מדלקות שהולכות ונשנות בגיד האכילס

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

רצועה צדדית פנימית

רצועה צדדית פנימית (MCL)

רצועה צדדית פנימית (MCL) רצועת הצד הפנימית היא רצועה אופציונלית שעוברת סביב המותניים ומתחברת לרצועת החזה. אפשרות זו מצוינת עבור אנשים שרוצים להשתמש בתרמיל שלהם

קרא עוד »
יבלת בכף הרגל

יבלת בכף הרגל

יבלת בכף הרגל יבלת בכף הרגל היא מצב עור שכיח שבו העור הופך מגורה ומפתח צמיחה קשה. זה יכול להיגרם על ידי וירוס HPV. ליבלת

קרא עוד »
נעליים ליציבה נכונה

נעליים ליציבה נכונה

נעליים ליציבה נכונה הרעיון של נעליים ליציבה נכונה אינו חדש. למעשה, זה מתוארך ליוונים הקדמונים שהאמינו כי נעילת נעל עם עקב גבוה תעזור לשפר את

קרא עוד »
מדרסים בית שמש

מדרסים בית שמש

מדרסים בית שמש לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכל המעוניין,כאשר נולדתי סבלתי ממצב הנקרא רגל קלוטה (קלאב פוט) אשר גורם

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!