הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים ליבלת לחץ

מדרסים ליבלת לחץ

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

יבלות ברגליים הן עניין נפוץ למדי; מדובר בהיווצרות של רקמה עבה, ללא עצבים (ברוב המקרים), שגורמת לכאבים ולחוסר נעימות בזמן הליכה או עמידה. יבלות ברגליים נפוצות בעיקר בכריות הדריכה, לפני שורשי האצבעות, בצדי הבהונות, ובאזורים אחרים בכפות הרגליים. במקרים הללו ניתן להקל על הכאבים ואי הנוחות באופן משמעותי באמצעות מדרסים ליבלת לחץ שעוזרים במידה ניכרת.

מדרסים ליבלת לחץ

כיצד מדרסים ליבלות עוזרים לבעיה?

יבלות נוצרות עקב לחץ ועומס על כפות הרגליים. יבלות שנגרמות עקב לחץ בנעליים, עבודה על הרגליים או הליכה ממושכת הן נפוצות במיוחד, ואנשים רבים מנסים לפתור את הבעיה באמצעות הסרת היבלות.

אולם, מדובר בפתרון זמני, שכן יבלות נוטות לחזור עקב ביצוע הפעילות שגרמה להן מלכתחילה. אם כן, כיצד ניתן לפתור את הבעיה אחת ולתמיד? באמצעות מדרסים ליבלת לחץ.

התאמה של מדרסים אורטופדיים ליבלות מהווה פתרון בריא ויעיל במיוחד לבעיה שאנשים רבים סובלים ממנה. כיצד? באמצעות התכונות הייחודיות של מדרסים אורטופדיים מותאמים אישית. המדרסים הללו מעוצבים לפי צורת כף הרגל שלכם ומותאמים במיוחד לגופכם.

הודות לכך, מדרסים ליבלות עוזרים לפזר את משקל הגוף באופן יעיל יותר ולמזער באופן ניכר את הלחץ והעומס שנוצרים על כפות הרגליים. את המדרסים ניתן להכניס לכל נעל וליהנות מהליכה נעימה ונטולת כאב.

כדי לשפר את המצב אף יותר, אנשים רבים מבצעים תחילה הסרה של היבלות שמציקות להם. לאחר מכן ניתן לבצע התאמה של מדרסים אורטופדיים שימנעו את ההישנות של היבלות.

על מנת שזה יקרה, חשוב שתבחרו במדרסים שמותאמים לכם בדיוק – שירות שזמין לכם במכון אורטופדי אריאל קומפורט. במכון מבצעים צילומים של כפות הרגליים ומרכיבים מדרסים באמצעות תבניות גבס.
השיטה הזו היא המדויקת ביותר כיום ליצירת מדרסים לכל מטרה, לרבות מדרסים עבור אלו שסובלים מיבלות. המדרסים במכון אריאל קומפורט מורכבים מהחומרים האיכותיים ביותר בשוק, עם טכנולוגיית בלימת זעזועים מתקדמת.

המדרסים האיכותיים ממזערים במידה ניכרת את הלחץ והעומס שמופעלים על כפות הרגליים, מה שמונע היווצרות של יבלות חדשות. אם אתם נוטים לפתח יבלות ברגליים, מדרסים מותאמים אישית הם הפתרון הטוב ביותר עבורכם, ובאריאל קומפורט תוכלו ליהנות משירות מקצועי ומהמדרסים האיכותיים ביותר כיום.

שאלות נפוצות בנושא מדרסים ליבלות לחץ

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

יבלות לחץ הן יבלות אשר נוצרות באזור כף הרגל עקב חיכוך ממושך בין כף הרגל לנעל. מדובר על תופעה שכיחה ביותר אשר מתמקדת בבוהן או בין הבהונות עקב חיכוך חוזר היוצר גירוי ועור קשה וכואב. לרוב נשים סובלות יותר מגברים מיבלות לחץ, עקב נעילת נעליים צרות עם עקב גבוה ודק שכתוצאה מכך נוצר ישנו עומס רב על כפות הרגליים והחיכוך הוא גבוה יותר על הבהונות וכרית כף הרגל. היבלות הן למעשה התגובה של מערכת הגנת הגוף למנוע את הפגיעה בכפות הרגליים לאחר החיכוך החוזר.

על מנת להימנע מיבלות לחץ חשוב להקפיד על נעליים נוחות ולא הדוקות מדיי או רפויות מדי, לא לנעול עקבים גבוהים ודקים אשר מגיבים את פעולת החיכוך והשפשוף בין כף הרגל לבין הנעל, להקפיד לא ללכת הליכה ממושכת במיוחד במשטחים קשים לאורך זמן או במורד גבעות, לא לעמוד יותר מדיי זמן על משטח קשה ולגרוב גרביים לא הדוקות מדיי שיעצרו את זרימת הדם. הקפדה על כל אחד מדברים הללו תמנע יבלות לחץ. בנוסף לכך, רצוי להשתמש במהלך היום במדרסים ליבלות לחץ. מדרסים אלה מפחיתים את העומס הרב על כפות הרגליים ומחלקות אותו שווה בשווה, כך שהיציבה של הגוף הופכת למאוזנת יותר. בנוסף לכך, המדרסים מעניקים תמיכה מלאה לכפות הרגליים לאורך היום מה שגורם למנח כף הרגל להיות בזווית נכונה ולהימנע מפציעות שונות או בלימות וזעזועים פתאומיים.

הסיבה השכיחה ביותר להופעת יבלות לחץ היא הנעל שאותה אתם נועלים. נעליים לא אידיאליות הן כאלה שיכולות לזרז את הופעת היבלות, ולהביא אותם למצב שבו הן יהיו עובדה מוגמרת. גם נעלי עקבים אצל נשים עלולים להביא למצב שבו יופיעו יבלות שונות ומגוונות. מהסיבה הזאת הפתרון הכי אפקטיבי להתמודדות עם יבלות לחץ זה מדרסים מיוחדים. מדרסים ליבלות לחץ שמותאמים בדיוק לסוג הבעיה, כאלה שיאפשרו לכם להבין כי יש דרך להתמודד עם היבלות.

יש כאלה שנוטים לחשוב כי הם לא צריכים לרכוש מדרסים ליבלות לחץ. אותם אנשים טוענים כי הם פשוט יכולים לתת לזמן לעשות את שלו. אך למען האמת יבלות לחץ ברוב המקרים לא נעלמות ללא טיפול. כל חיכוך בין כף הרגל לבין הנעל עלול להביא להופעה מחודשת של היבלת. אפילו אם חשבתם שהיבלת נעלמה, היא עשויה לחזור ללא התראה מוקדמת. בעזרת המדרסים תוכלו לדעת כי אתם עושים מה שדרוש כדי להילחם בתופעה.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

Клиники в Израиле

Клиники и медицинские центры в Израиле

Клиники и медицинские центры в Израиле https://www.youtube.com/watch?v=PP-vt0NLkN0 Израильская система здравоохранения во многом построена по образцу Западных стран, где основная клиническая деятельность сосредоточена в крупных многопрофильных

קרא עוד »
כף רגל סוכרתית

כף רגל סוכרתית

כף רגל סוכרתית היא מחלה שכיחה בכף הרגל שיכולה להיגרם כתוצאה מסוכרת. כף רגל סוכרתית היא מצב בו רמות הסוכר בגוף גבוהות מדי ומובילות לדלקות,

קרא עוד »
מחלת סוור'ס

מחלת סוור'ס

מחלת סוור'ס כאבי עקב אצל ילדים הם מצב שכיח שיכול להיגרם מסיבות רבות ושונות. מחלת סוור'ס זה יכול להיגרם מעומס מוגבר על העקב, כמו ריצה

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים טבריה

מדרסים טבריה

המלצה מלקוח מרוצה למדרסים מטבריה לכל המעוניין, כשנים רבות אני רוקדת בצורה מקצועית. במהלך הריקוד אני מבצעת ניתור, קפיצה, גלגול ועוד. על הגוף להיות גמיש

קרא עוד »
מבנה כף הרגל מרכזית

מבנה כף הרגל מרכזית

מבנה כף הרגל מרכזית מבנה כף הרגל המרכזי הוא הבסיס של גוף האדם. מבנה כף הרגל מרכזית הוא מורכב ממספר עצמות המוקפות בשכבה עבה של

קרא עוד »
הולפוס בכף הרגל

הולפוס בכף הרגל

הולפוס בכף הרגל מהם הסוגים השונים של הולפוס ומהם הגורמים? הולפוס בכף הרגל: מגוון סוגים וסיבות הולפוס בכף הרגל , הידוע גם בשם הולפוס, הוא

קרא עוד »
פיקת הברך

פיקת הברך

פיקת הברך – Patella פריקות של פיקת הברך – Patellar Dislocations הברך היא מפרק הממוקם בקצה הירך, והוא אחד המפרקים החשובים ביותר בגופך. פציעות ברכיים

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!