הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסי ספורט לטניס

מדרסי ספורט לשחקני טניס

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

הספורטאים, ביניהם גם טניסאים וגם טניסאיות, מתמודדים עם אינסוף אתגרים מפרכים, שבסופו של דבר מובילים אותם להצלחה או לכישלון. אחד האתגרים הללו הוא האתגר האורטופדי, שלחלק נכבד מהשחקנים הוא הופך לאתגר הקשה ביותר. זוהי הסיבה שהם חייבים לרפד את נעלי הספורט שלהם בעזרת מדרסי ספורט לשחקני טניס. אלו הם מדרסים מיוחדים שמותאמים לאופיו הייחודי של משחק הטניס, ונותנים לשחקנים את המענה האורטופדי המושלם.

מהי חשיבותם של מדרסי ספורט לשחקני טניס?

מדרסי ספורט לשחקני טניס מותאמים לאופיו הייחודי של הספורט הלבן, הנחשב למאוד יוקרתי. מה שלא כולם יודעים הוא, שמאחורי היוקרה והבגדים הצחים של השחקנים מסתתרות אין סוף סכנות לבריאותם: משחק הטניס דורש מהשחקנים לבצע ריצות קצרות אך מאוד מהירות, לשנות כיוונים בצורה תכופה, לבצע עצירות ו”סליידים” פתאומיים. כל אלה גורמים לכף הרגע זעזועים רבים, שבסופו של דבר הופכים לבעיות גב, ברכיים ושרירים. כדי למנוע את כל הדברים הלא נעימים האלה, שלא רק שגורמים סבל לשחקנים אלא לעיתים אף מונעים מהם להמשיך לעסוק בספורט האהוב, יש לרפד את נעלי הספורט בעזרת מדרסי ספורט לשחקני טניס.

מדרסי ספורט לשחקני טניס – המניעה

המדרסים המיועדים לשחקני טניס מעניקים להם את הנוחות המרבית במהלך המשחק וגם אחריו, מפני שהם מונעים מהם את הבעיות האורטופדיות השונות. מדרסים אלו הם מדרסים לפי מידה אישית, אותם מכינים אצלנו בחברת אריאל קומפורט, תוך לקיחת מידה על ידי חבישת גבס. כך אנו מייצרים מדרסים לפי תחבושות גבס, וגם מדרסים לפי נתונים מדויקים של תוכנת מחשב מיוחדת. בסופו של תהליך, הטניסאי או הטניסאית מקבלים זוג מדרסים המסייעים להם למנוע בעיות אורטופדיות עתידיות, ולהתמודד עם בעיות אורטופדיות קיימות. המדרס מאפשר למפרק כף הרגל לעמוד בעומסים רבים, הוא מאפשר לשמור על יציבות הברכיים ולמנוע את רעידתן, ובכך למעשה מונע את בריחת הברך מקו האמצע שלה, הוא מונע שברי מאמץ, מעניק תמיכה בעת עצירה פתאומית, מעניק יכולת לבצע סליידים ועוד.

להרחבה אודות מדרסים לספורטאים

מחירי מדרסי ספורט לשחקני טניס

כשמדברים על מדרסי ספורט לשחקני טניס, גם המחיר הוא פרט חשוב בדרך להצלחה ולשמירה על הגוף.אך עם זאת, יש לקחת בחשבון כי מדרסי ספורט לשחקני טניס כאלה לא קונים כל יום, והם אמורים לשרת את הספורטאי במשך שנים ארוכות. אצלנו באריאל אורטופדיה מתקדמת תוכלו למצוא תמיד מבצעים על כל סוגי המדרסים, כולל מדרסים לטניסאים. בנוסף לכך, כל קופות החולים מאפשרות למבוטחים שלהן ליהנות מהחזרים כספיים בעת רכישת מדרסים מסוגים שונים. כל שדרוש הוא לגשת לרופא אורטופד ולקבל ממנו הפנייה, ואיתה אפשר לרכוש מדרסים בהנחה שמגיעה עד 90% מהמחיר. זכרו כי העיקר הוא לא לוותר על הנוחות ועל השמירה על הבריאות.

כל ענף ספורט דורש מאמץ שונה, ולכן חשוב להתאים מדרס לכל אחד ואחד. רק אצלנו באריאל קומפורט תיהנו מהתאמה מושלמת של המדרס לכף הרגל שלכם ולענף הספורט בו אתם עוסקים. פנו אלינו עוד היום!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים לטניס

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

השימוש במדרסי טניס מומלץ לכל שחקן טניס מקצועי ומתחיל, הודות למדרסי טניס ניתן ליהנות ממגוון יתרונות שונים, אשר מקלים על שחקן הטניס במהלך המשחק ובאימונים עצמם. יתרונות אלה כוללים:

  • מניעת פציעות ושברי מאמץ – מדרסי טניס עוזרים למנוע פציעות וכן שברי מאמץ במהלך המשחק והאימונים.
  • מעניקים יציבה נכונה – מדרסי הטניס מעניקים יציבה נכונה ומאוזנת לכל הגוף כולו, יציבה זאת עוזרת במהלך המשחק או האימון.
  • תמיכה מלאה לכף הרגל – תמיכה מלאה ובהתאמה לכפות הרגליים במהלך כל שעות היום, כך שהרגל לא יכולה לזוז והיא במנח נכון. תמיכה זאת עוזרת במהלך בעת שינויי כיוון בעת הריצה במשחק.
  • חלוקת העומס שווה בשווה על כל כף הרגל – מדרסי טניס עוזרים לחלק שווה בשווה את העומס על כפות הרגליים ובכך להקל על כפות הרגליים.
  • הפחתת כאבים – המדרסים עוזרים למנוע הפחתת כאבים הודות לתמיד להורדת העומס בכפות הרגליים ומנח זווית הרגל בתוך הנעל.
  • מניעת עצירות פתאומיות – המדרסים עוזרים במניעת עצירות פתאומיות ובלימות במהלך המשחק, אשר עלולים להשפיע על כפות הרגליים.

לפני שנדבר על החשיבות הבריאותית של מדרסים המיועדים לשחקני טניס – נדבר דווקא על שיפור הביצועים. כל ספורטאי שמשתמש במדרסים הנכונים מצליח לשפר את הביצועים שלו. המשמעות היא שאם לא תשתמשו במדרסים בעת משחק טניס, היכולות שלכם יהיו פחות טובות. רוצים לשבור את השיא של עצמכם? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את המדרס המתאים. פתאום תוכלו לראות את עצמכם במצב שבו אתם מצליחים לשבור את השיא של עצמכם פעם אחר פעם.

שחקני טניס יכולים לסבול מפציעות שונות ומגוונות, אך אתם יכולים למנוע חלק נכבד מהפציעות הללו. המדרסים נועדו בראש ובראשונה על מנת למנוע פציעות קלות או קשות. המדרס שומר על כף הרגל, ובכך מונע מכל ספורטאי להיפצע בדרכים שונות ומגוונות. פתאום תוכלו למצוא את עצמכם מתרכזים בעיקר במשחק עצמו ולא בסיכוי להיפצע. מוטב כי תבחרו במדרס איכותי על מנת שתוכלו להיות רגועים. כך תוכלו לדעת כי המדרס יאפשר לכם להוציא מעצמכם את המיטב מבלי להיפצע. כל ספורטאי חייב מדרס, בטח אם מדובר על שחקני טניס.

מדרסי טניס התאמה אישית הם מדרסים המותאמים בהתאמה מלאה לשחקן עצמו. המדרסים מעניקים תמיכה מלאה לכפות הרגליים בעת האימונים והמשחק ושומרים על השחקן מפני פציעות שונות. בנוסף לכך, הם עוזרים לחלק את העומס על כפות הרגליים שווה בשווה, למנוע בלימות וזעזועים פתאומיים אשר קורים במהלך המשחק ומונעים פציעות. הודות לכך, העומס הרב אשר מצטבר הולך ופוחת והגוף מאוזן יותר. בנוסף לכך, מדרסי הטניס נותנים לכם יציבה נכונה ומונעים החלקות, כמו כן הם משפרים את איכות המשחק ומונעים כאבי ברכיים, גב ורגליים. באמצעות בדיקה ממוחשבת באריאל אורטופדיה ומידות גבס בהתאמה תקבלו מדרסים מקצועיים ובהתאמה אישית שיקלו על הכאבים שלכם.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

כאב ביד ימין

כאב ביד ימין

כאב ביד ימין כאב ביד ימין הוא סימפטום שכיח של תסמונת התעלה הקרפלית. זה נגרם על ידי דחיסה של העצב המדיאני בשורש כף היד, אשר

קרא עוד »
מדרסים אלעד

מדרסים אלעד

מדרסים אלעד לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות‏ לכל המעוניין! לפני שנה וחצי, אחרי כמה חודשים של כאבים בלתי מוסברים בכפות

קרא עוד »
מדרסים ירושלים

מדרסים גבעת שמואל

מדרסים גבעת שמואל לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכל הנשים שהולכות עם נעלי עקב! לא סתם שמעתן בתקשורת כמה שזה

קרא עוד »
כיצד בוחרים מדרסים לאירובי

כיצד בוחרים מדרסים לאירובי

כיצד בוחרים מדרסים לאירובי מטרת מאמר זה היא לדון כיצד מדרסים יכולים לעזור בפעילות אירובית. כיצד בוחרים מדרסים לאירובי המאמר ידון כיצד מדרסים יכולים לעזור

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!