הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים בתלת מימד

מדרסים בתלת מימד‎

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

מדרסים מהווים פריט חיוני שמאפשר להפחית במידה ניכרת כאבים ודלקות בגפיים התחתונות. על מנת שמדרסים אכן יעשו זאת, הם צריכים להיות מותאמים באופן מדויק לכפות הרגליים ומבנה הגוף שלכם. מדרסים בתלת ממדים מאפשרים להשיג תוצאות מדויקות במיוחד, וחשוב להכיר את הפתרון הייחודי שמביא מזור לאלפי ישראלים.

מהם מדרסים בתלת מימד?

מדרסים בתלת מימד, הקרויים 3D Orthotics, הם מדרסים שמורכבים לפי סריקות בתלת מימד. מדובר במדרסים אורטופדיים שמתאימים בדיוק לכף הרגל ומספקים לה תמיכה בכל צעד מחדש. בדיקות ממוחשבות רגילות יכולות לספק מידות להרכבת מדרסים, אך הן נחשבות לפחות מדויקות לעומת מדרסי 3D.

מדרסים איכותיים בטכנולוגיית תלת מימד

הכנה של מדרסי תלת מימד

מדרסים שמורכבים בטכנולוגיה תלת מימדית עשויים מפלסטיק קשיח וקל משקל שתומך בגוף. הפלסטיק האיכותי הזה הוא בעל רמת גימור גבוהה יותר לעומת מדרסים אחרים, ומחירו גבוה יותר בהתאם. אולם, מדובר במדרסים שמחירם משתלם באופן משמעותי לעומת מדרסים פחות איכותיים.

מדרסי פלסטיק בטכנולוגיית תלת-מימד מחזיקים מעמד לאורך זמן רב יותר, כך שהם לא נשחקים במהרה. בנוסף, המדרסים הללו מספקים תמיכה מיטבית בגוף, מפזרים משקל באופן אופטימלי ועוזרים לפתור שלל בעיות אורטופדיות.

מדרסים איכותיים בטכנולוגיית תלת מימד באריאל קומפורט

כאמור, מדרסים תלת מימדיים מאפשרים לקחת מידות מדויקות של כף הרגל כדי להקל על בעיות שונות. מדרסים תלת מימדיים מתאימים לבעיות שונות, כמו סוכרת, פלטפוס, דורבן בכף הרגל, דלקת בגיד אכילס, בוניון, ועוד.
במכון אורטופדי אריאל קומפורט זמינים לכם מדרסים בהתאמה אישית שמיוצרים מהחומרים האיכותיים ביותר ובטכנולוגיות החדשניות ביותר. במכון אנו מבצעים הדמיות תלת-מימדיות מדויקות, ומייצרים מדרסים מותאמים אישית מתבניות גבס.

המומחים של אריאל קומפורט מעניקים לכל לקוח ולקוחה את מיטב השירות כדי להביא לתוצאות הרצויות. אצלנו תוכלו לקבל שירות מהיר ואיכותי עבור כל צורך, וליהנות מהקלה משמעותית בכאבים שאתם חווים עקב בעיות אורטופדיות.

מדרסים עוזרים לפתור שלל בעיות אורטופדיות שנובעות מכפות הרגליים. באמצעות הרכבה של מדרסים בטכנולוגיית תלת-מימד, גם אתם תוכלו ליהנות מהיתרונות הרבים שנלווים למדרסים הללו.

שאלות נפוצות בנושא מדרסים בתלת מימד

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

מדרסים בתלת מימד 3D Orthotics הם מדרסים אורטופדיים אשר תהליך ההתאמה ולקיחת המידות שלהם הוא באמצעות סריקת D3 בתלת מימד. בתהליך זה ניתן לקבל תוצאות מדויקות ואמינות יותר מאשר באמצעות הבדיקה הרגילה הממוחשבת שאנו רגילה אליה. בנוסף לכך, תוצאות בדיקת מדרסים בתלת מימד 3D Orthotics נותנות תוצאות טובות ויסודיות ויותר ובדיקה זאת עולה יקר יותר מאשר בדיקה יקרה, עקב השימוש בטכנולוגיה מתקדמת יותר וייצר בטכנולוגיה זאת אשר נותנת דיוק מוחלט והתאמה מלאה של המדרסים בהתאם לבעיה שממנה סובל הלקוח.

מדרסים בתלת מימד 3D Orthotics הינם מדרסים העשויים מפלסטיק קשיח ואיכותי שהינו קל משקל ומיוצר ברמת גימור גבוהה יותר ביחס למדרסים אחרים. המידות וכף הרגל של הלקוח מתבצעים באמצעות סריקה ממוחשבת מימדית של כף הרגל. המדרסים עמידים לאורך זמן ומעניקים טיפול בצורה הטובה ביותר למטופל.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מהו דורבן בכף הרגל

מהו דורבן בכף הרגל

מהו דורבן בכף הרגל ממה הוא נגרם? מהם התסמינים המאפיינים אותו? מהם הסיבוכים האפשריים? כיצד מאבחנים? איך מטפלים? מדריך מהו דורבן בכף הרגל דורבן הוא

קרא עוד »
דלקת במפרק כף היד

דלקת במפרק כף היד

דלקת במפרק כף היד דלקת בשורש כף היד נגרמת ממגוון גורמים. חלקם פחות רציניים מאחרים, אך חשוב לדעת מהו כל גורם על מנת שתוכלו לטפל

קרא עוד »
עצם הפיבולה

עצם הפיבולה

עצם הפיבולה השוקה היא העצם הגדולה ביותר ברגל התחתונה. הוא מורכב משני חלקים, הפיר והראש. הפיר עובר מהברך לקרסול, והראש יושב עליו. השוקה היא הגדולה

קרא עוד »
דלקת בכף הרגל

דלקת בכף הרגל

דלקת בכף הרגל דלקת בכף הרגל דלקת בכף הרגל היא תופעה שיכולה להיות נפוצה למדי, כאשר המגוון וקשת הסוגים של דלקות שונות שיכולות לתקוף את

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

התסמינים של מחלת קינבוק

התסמינים של מחלת קינבוק

התסמינים של מחלת קינבוק מחלת קינבוק היא הפרעה גנטית נדירה וקטלנית הפוגעת במערכת העצבים המרכזית. התסמינים של מחלת קינבוק  היא נגרמת על ידי מוטציה בגן

קרא עוד »
טיפול במת כף הרגל

טיפול במת כף הרגל

טיפול במת כף הרגל טיפול במת כף הרגל הוא טיפול המשמש להקלה על כאבים ואי נוחות בכפות הרגליים. הטיפול עשוי לשמש גם לטיפול בבעיות אחרות

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!