הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים לשחקני כדורסל

מדרסים המיועדים לשחקני כדורסל

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

כדורסל הוא ממש לא משחק ילדים, לפחות בכל הנוגע להתנהלות במגרש עצמו. מדובר במשחק מאומץ ופיזי שדורש תנועה בלתי פוסקת, כל הזמן. השילוב בין שינויי הכיוון התכופים – שנובעים מעבודת רגליים מאומצת – לקפיצות וזינוקים, עלול לסכן את כף הרגל של כל אחד, גם אם מדובר במשחק כדורסל שכונתי שמתנהל כתחביב. כמובן שאצל ספורטאים מקצועיים הסיכון בדרך כלל גבוה יותר, בעקבות העובדה שמבנה הגוף שלהם הוא בדרך כלל גדול יותר, מה שמגדיל את הלחץ המופעל על הרגליים והברכיים. בדיוק בגלל זה מדרסים המיועדים לשחקני כדורסל תורמים גם בשמירה על בריאות הרגליים, וגם בשיפור הביצועים על המגרש.

מציאת מדרסים המיועדים לשחקני כדורסל

התאמה של מדרסים באופן פרטני לספורטאים ולשחקני כדורסל היא לא עניין של מה בכך. לא מדובר בהתאמת מדרסים פשוטה המתבצעת בכל חנות נעליים, אלא בהתאמה ייחודית של מדרסים לרגל על פי מידות, וכזאת שנעשית בדיוק בהתאם לאופי המאמץ. מכיוון שדרגת הקושי אצל ספורטאים בכלל, ובפרט שחקני כדורסל, גבוהה הרבה יותר מאשר מאמצי הליכה או ריצה יומיומיים – חשוב מאוד לוודא את ההתאמה בין המדרס לרגל ולבחור רק מדרסים המיועדים לשחקני כדורסל. זוהי גם הסיבה לכך שיש להזמין את המדרסים רק במקומות שמחזיקים ברשותם טכנולוגיה מתקדמת מספיק, זאת בכדי לבחון היטב את מצב הרגל כאשר לא מופעל עליה כל לחץ, ואליה להתאים את המדרס. ומעבר לכך – חשוב לוודא שיותאמו מדרסים לכדורסל באופן מיוחד, בגלל שאופי המאמץ תורם להבנת שחיקת הרגליים.

הגנה על הרגליים באמצעות מדרסים המיועדים לשחקני כדורסל

אחת הסיבות העיקריות לבחירת מדרסים המיועדים לשחקני כדורסל היא היכולת שלהם לספוג את המאמץ הפיזי האדיר שנוצר תוך כדי המשחק, ולסייע בשמירה על הרגל. למעשה, המדרסים האלו מוודאים שתנועת הרגל תהיה מיטבית גם בשינויי כיוון קיצוניים, והם גם מאפשרים לבלום את הזעזועים הנגרמים בעת נחיתה על הרגליים לאחר קפיצה. מדובר באלמנט קריטי עבור כל אדם שמשחק כדורסל, אך במיוחד לאלו שכדורסל מהווה עבורם יותר מתחביב: ככל שמבנה הגוף גדול ומאסיבי יותר, כך גדל המאמץ על הרגל. זוהי גם הסיבה לכך ששחקני כדורסל נוטים להיפצע לעיתים תכופות יותר. ועדיין, מדרסים המיועדים לשחקני כדורסל מאפשרים לצמצם את הפגיעה ברגל ולמנוע פציעות לאורך זמן.

יתרונותיהם של מדרסים המיועדים לשחקני כדורסל

ספורטאים בכל העולם משתמשים במדרסים מותאמים אישית, בעיקר בשל העובדה שמעבר לשמירה על הבריאות ועל הרגליים, המדרסים הללו משפרים בפועל את ביצועיהם. אחרי הכל, כשהרגליים סובלות פחות מכאבים, מפגיעות ומלחץ, הן נשמרות יותר לפעולות הבאות. המדרסים יעילים מאוד בכדורסל בזכות העובדה שהם מאפשרים לקפוץ היטב לאורך כל המשחק, ולבצע קפיצה נוספת מיד לאחר נחיתה מבלי לחוש כאב או מאמץ מוגבר. בשל כל אלה – כדורסלנים בכל העולם בוחרים מדרסים לכדורסל. אצלנו באריאל אורטופדיה מתקדמת תוכלו לעצב לעצמכם מגוון מדרסים לפי מידה אישית, כמו גם מדרסים לפי תבנית גבס. התהליך נעשה בהתאמה אישית על פי מידת גבס, עד לקבלת תוצאה מושלמת שתתאים בדיוק לכם.

 

אם גם אתם לא רוצים להתפשר, ומחפשים מדרסים איכותיים במחירים טובים, באריאל קומפורט תיהנו מבחר אינסופי, ותמצאו בדיוק את מה שמתאים לכם!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים לכדורסל

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

כמובן שלא חובה לשחק כדורסל עם מדרסים, יש כאלה שעושים זאת. אך מדרסים לכדורסל נועדו כדי למנוע פציעות ולמנוע מצב שבו תסבלו מכאבים שונים ברגליים. לא מעט שחקני כדורסל סובלים מבעיות שונות, כל זאת בגלל שהם לא השתמשו במדרסים. אם תתייעצו עם כל מומחה או עם כל רופא הוא יסביר לכם עד כמה חשוב שיהיו לכם מדרסים בזמן שאתם משחקים. זה מה שיכול לעשות את ההבדל מנקודת המבט שלכם. אל תביאו את עצמכם למצב שבו תצטרכו להפסיק לשחק כדורסל.

ממש לא! עליכם לקחת בחשבון כי מדרסים לכדורסל הם שונים ממדרסים רגילים או ממדרסים לשחקנים שמשחקים בספורט אחר. זוהי הסיבה כי אם אתם רוצים לרכוש מדרסים שמיועדים לכדורסל, מוטב כי תעשו זאת במכון מנוסה ומיומן. המדרסים צריכים להיות כאלה שמתאימים לכף הרגל שלכם, כאלה שמתאימים לפעילות הספורטיבית. רק כך תוכלו להוציא מהמדרס את מלוא התועלת, ואתם תוכלו להיות עם ראש שקט.

מדרסים נועדו בראש ובראשונה על מנת לשמור על הבריאות שלכם. קחו בחשבון כי אין מחיר לבריאות, וזה לא משנה כמה אתם תצטרכו לשלם. רוצים לקבל הצעת מחיר מנצחת? תוכלו לפנות אלינו. אנו בחברת אריאל קומפורט-מדרסים אורטופדיים עושים כל מאמץ כדי לספק לכל לקוח הצעת מחיר טובה. הצעת מחיר שכוללת בתוכה מחיר אטרקטיבי ביחד עם איכות ללא פשרות. בטח כאשר מדובר על מדרסים שמיועדים לשמש שחקני כדורסל חובבנים או שחקני כדורסל מקצועיים

באמצעות מדרסים לכדורסל בהתאמה אישית תוכלו להקל על העומס בכפות הרגליים שנוצר מאימונים וממשחקים בשל שעות מרובות על הרגליים. המדרסים יגמרו לכף הרגל שלכם להיות במנח נכון לאורך כל שעות היום ולא לזוז. בנוסף לכך, המדרסים יבלמו זעזועים שונים במהלך האימון עצמו או המשחק.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים קריית אונו

מדרסים קריית אונו

מדרסים קריית אונו לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות מכתב המלצה לצוות האורטוטיסטים במכון “אריאל קומפורט”.שלום רב!זה כבר כמה זמן כי

קרא עוד »
סיבות לכאבי גב תחתון

סיבות לכאבי גב תחתון

סיבות לכאבי גב תחתון כאבי גב תחתון הם מחלה נפוצה בחברה של היום. הסיבות לכאבי גב תחתון אינן ברורות לחלוטין, אך ישנם כמה גורמים שיכולים

קרא עוד »
מדרסים בהתאמה אישית

מדרסים בהתאמה אישית

מדרסים בהתאמה אישית (1+1 חינם) תהליך התאמת מדרס בהתאמה אישית הוא לקיחת מידה למדרסים באמצעות תחבושת גבס המדרס מיוצר לפי מידה הנלקחת מהמטופל בתנוחה ניטרלית.

קרא עוד »
דלקת בגיד אכילס

דלקת בגיד אכילס

דלקת בגיד אכילס דלקת בגיד אכילס גיד אכילס הוא הגיד שמחבר בין כף הרגל ושוק הרגל והוא הגיד הגדול ביותר בגוף האדם. למרות הגודל שלו

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מחיר מדרסים ביומכניים

מחיר מדרסים ביומכניים

מחיר מדרסים ביומכניים מחיר מדרסים ביומכניים הוא מחיר משתלם לכל מי שסובל מבעיות אורטופדיות, ולכל מי שרק רוצה למנוע אותן, ואם לוקחים בחשבון כי מדובר

קרא עוד »
כאבים בברכיים

כאבים בברכיים

כאבי ברכיים – המדריך המלא כאב בברכיים הוא בעיה שכיחה המשפיעה על אנשים רבים. זה נגרם בדרך כלל משימוש יתר בברכיים וניתן לטפל בו באמצעות

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!