הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים לסנדלים

מדרסים לנעלי עקב ונעלים אלגנטיות מדרסים לנעליים אלגנטיות 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ (1+1 חינם)

לקוחות כללית מושלם זכאים להחזר של 450 ש”ח מי 750 ש”ח בעבור זוג מדרסים

מיוצרים לפי מידה שנלקחת באמצעות תחבושות גבס על פי שיטת אריאל קומפורט®

אחריות ל-3 שנים

מדרסים במבצע, 2 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1 + 1 חינם)

מדרסים במבצע: מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד

זוג ראשון ליום יום וזוג שני לפעילות ספורטיבית

אחד לספורט ואחד ליום יום | 1 + 1 על כל סוגי המדרסים | בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד חינם | בכפוף לתקנון המבצע ט.ל.ח
מבצע מטורף במחיר שאסור לפספס!!! קניה ישירה מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך ועמלות מיותרות. תוצרת של אריאל קומפורט ®

קופון הנחה
מדרסים במבצע: 3 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1+1+1 חינם)
מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד
זוג ראשון ליום יום, זוג שני לפעילות ספורטיבית וזוג שלישי לנעלי אלגנט
מדרסים אורטופדיים
מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

קופון

 להדפסת קופון וקבלת הנחה לחץ כאן:

מדרסים וידאו
נגן וידאו

כשהולכים למסיבה טובה או לאירוע נוצץ, מתעורר לא פעם הרצון “לדפוק הופעה”. כלומר, להגיע לבושים בחליפה או בשמלה מרשימה, איפור קסום ונעלים אלגנטיות מהאגדות. באמת אין סיבה שלא לעשות זאת, אבל כידוע, לא כל הנוצץ זהב. הרי נעלים אלגנטיות יפיפיות יש לא מעט, וגם נעלי עקב גבוהות ואיכותיות, אבל לא כל מה שנראה טוב כלפי חוץ הוא גם נוח כלפי פנים. כל מי שנעל מימיו את אותם נעלים אלגנטיות מכיר בוודאי את כאבי הרגליים שמתלווים לכך בסוף הערב. לעומת זאת, לא כולם יודעים כי הערב אינו חייב להסתיים כך. בעזרת מדרסים לנעלי עקב ונעלים אלגנטיות אפשר לסיים את הערב עם הנעלים הכי נוצצות, ובלי כאבים.

מדרסים לנעלי עקב ונעלים אלגנטיות לשימוש יומיומי

כאשר מדובר בערב חד פעמי, רבים מוכנים לספוג את הכאב ולהבליג, אבל יש כאלו שאצלם מדובר בתופעה יומיומית. בין אם מדובר באנשים שערבים חגיגיים הם חלק משגרת יומם, או כאלו שבמסגרת תפקידם נדרשים לנעול נעלי עקב או נעלים אלגנטיות, לא ניתן להתפשר על נעלים הגורמות כאב. אין זה אומר שיש לוותר על נעלים מרשימות, אלא פשוט לתווך בינם לבין כף הרגל באמצעות מדרסים לנעלי עקב ונעלים אלגנטיות, המותאמים באופן אישי לנועלים אותם.

התאמה ייחודית של מדרסים לנעלי עקב ונעלים אלגנטיות

כדי לוודא שהשימוש כי בנעלים האלגנטיות יהיה נכון ונטול כאבים, חשוב להתאים להם מבעוד מועד מדרסים לנעלי עקב ונעלים אלגנטיות באופן פרטני. אחרי הכל, מדובר בנעלים שמגיעות לעיתים בשלל צורות, דבר שמתווסף לעובדה שכל כף רגל היא שונה ובנויה קצת אחרת. בגלל זה נהוג להיעזר בטכניקה מתקדמת כדי להתאים את המדרס באופן מיוחד לסוג הנעל ולצורת הרגל, כך שיימנעו הכאבים ותישמר היציבה. מעבר להתאמה האישית, רצוי לוודא שמדובר במחיר זול, מפני שממילא ההכנות לאירועים כאלו עולות לא מעט כסף. מה גם שאין כל צורך להכביד על הארנק יתר על המידה, כשאפשר למצוא באריאל קומפורט מדרסים לנעלים חגיגיות במחירים אטרקטיביים.

אירועים מזדמנים עם מדרסים לנעלי עקב ונעלים אלגנטיות

למרות שנהוג לחשוב על מדרסים לנעלי עקב ונעלים אלגנטיות בהקשר של שימוש תדיר, גם ספיגת הכאב לערב אחד, אחת לתקופה, עלולה להיות בעייתית. אחרי הכל, חשוב לזכור שמעבר ליכולת של המדרסים למנוע כאבים מיותרים בזמן האירוע ולאחריו, החשיבות שלהם נמדדת דווקא במה שלא מרגישים – לאורך זמן. הסיבה לכך היא פשוטה מאוד: נעילת נעלים לא נוחות, יציבה לא נכונה או הליכה בצורה לא טבעית – כל אלו עלולים ליצור עומס לא פשוט על הרגל באופן לא שוויוני, ובכך לגרום לנזקים של ממש לטווח הארוך. בגלל זה בדיוק נחוצים המדרסים, שמאפשרים למנוע את אותם נזקים בטווח הארוך, במקביל למניעת הכאבים בטווח הקצר. המדרסים מותאמים באופן אישי, באמצעות מידה על ידי חבישת גבס, כך שהם יתאימו בדיוק למשתמש.

כדי להיות בריאים לא חייבים לשלם במראה החיצוני! אצלנו באריאל אורטופדיה מתקדמת תוכלו לשמור על מראה זוהר, ועל שמיר מרבית על בריאות רגליכם. פנו אלינו עוד היום, ותגלו כיצד!

אתן לא צריכות להתפשר על נעליים

נעלי עקב מתאימות לכל אישה. יש מי שנועלת אותם אך ורק באירועים חגיגיים בהם צריך להיראות מיליון דולר ויש מי שזאת השגרה שלה המחייבת אותה לנעול נעלי עקב ביום יום. כך או כך הן מבליטות את הנשיות וגורמות להרגיש הכי מעודכנות ואופנתיות. אבל יש בעיה – לא כל אישה יכולה להרגיש בנוח בנעלי עקב, זאת אומרת ללא כאבים וללא תחושת חוסר נוחות בלתי נסבלת. לכך בדרך כלל שתי סיבות: פגמים אורטופדיים ברגל או העובדה שהנעל לא מספיק איכותית ולא מספיק מתאימה לרגל הספציפית של האישה. את שתיהן אתן יכולות לפתור בקלות בעזרת מדרסים לנעלי עקב ונעליים אלגנטיות.

מדרסים דקים במיוחד, בהתאמה אישית לכל סוגי הנעליים

כשמדברים על מדרסים לנעלי עקב ונעליים אלגנטיות מדברים על מדרסים דקים במיוחד הנעשים בהתאמה אישית לכל סוגי נעליים ולכל סוגי בעיות אורטופדיות. אלה הם מדרסים בהתאמה אישית על פי מידת גבס המעניקות לנשים נוחות מקסימלית במהלך החוויה הקרויה נעל עקב. מדרסים אשר מכינים אותם עם לקיחת מידה על ידי חבישת גבס, כאלה מכינים אצלנו במכון אריאל אורטופדיה מתקדמת, הופכים את החוויה להרבה יותר נוחה ונעימה וחשוב מזה – להרבה יותר בריאה. מדרסים לנעלי עקב ונעליים אלגנטיות מאפשרים לנעול כל סוג של נעל, בכל שעות היום ולמשך כל היום, ללא חשש מכאבים, אי נוחות ופגיעה בבריאות.

מדרסים לנעלי יומיום

מדרסים לנעלי עקב ונעליים אלגנטיות, כאלה המכינים בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס, מתאימים הן לנעלי עקב אלגנטיות הנועלים בדרך כלל באירועים חגיגיים בלבד והן לנעלי עקב ליום יום. מדרסים כאלה מותאמים למבנה כף הרגל הספציפית של האישה ומעניקים לה תחושת נוחות חלומית. עם מדרסים כאלה, גם אם הנעליים לא כל כך איכותיות, אפשר להיות כל היום וכל יום. הכאבים נעלמים כאילו לעולם לא היו והנוחות מצדיקה כל שקל שהושקע בהכנת מדרסים לפי תחבושת גבס. למעשה, מדרסים לנעלי עקב ונעליים אלגנטיות מיועדות דווקא למקרים בהם נשים חייבות לנעול נעלי עקב או נעליים אלגנטיות ביום יום והחלום היחידי שלהן הוא להיפטר מכאבים וסיבוכים אורטופדיים שונים.

מדרסים לנעלי עבודה ייצוגיות

במקומות עבודה רבים קוד הלבוש, שכן גם הרצון לבלוט ולהיראות תמיד אסתטית, מטופחת, אלגנטית ומעודכנת, מחייב נשים לנעול נעליים ייצוגיות. בדרך כלל נעליים כאלה לא נוחות אם כי הן באמת ייצוגיות ומרשימות מבחינת המראה. הסוליות בנעליים כאלה בדרך כלל קשיחות ואינן מתאימות לעמידה ממושכת. ואם מדובר בנעלי עקב, צורתן הלא טבעית עבור כך הרגל, יוצרת שורה ארוכה של בעיות, החל מעומס על כריות כף הרגל, דרך מתח על בשריר ובגיד האכילס ועד שינוי זווית הקרסול פנימה, מה שגורם לסיבוב הברך פנימה. כל זה מאוד לא נעים והכי חשוב – מאוד כואב ודורש טיפולים רפואיים מתישים ולעיתים אף מאוד יקרים. והפתרון הוא – להקדים תרופה למכה ולרכוש זו מדרסים לפי מידה אישית.

מדרסים לנעליים צרות, וכאלה שיש להן קצה מחודד

מדרסים לנעלי עקב ולנעליים אלגנטיות מציעים לנשים שלל אפשרויות ופיתוחים טכנולוגיים מדהימים, ההופכים את חייהן להרבה יותר נוחים ופרקטיים. מדרסים לנעלים צרות – זהו אחד הפיתוחים הללו שנכנסו לשוק. האופנה של השנים האחרונות לנעליים צרות, שגם אם הן סופר איכותיות, גורמת לנשים סבל רב. אף אחת לא רוצה לוותר עליהן על אף הכאבים והסיבוכים שנעליים צרות מביאות איתם. בהוליווד לא מעט שחקניות פותרות את הבעיה עם הסרת הזרת, אבל תסכימו, לכן זה לא מתאים. מה שכן יכול לעזור זה רק מדרסים לפי תבנית גבס המותאמים במיוחד לרגל שלכן ובמיוחד לנעלים הצרות שאתן נועלות.

נעלי עקב שמתאימות למדרסים

מדרסים בהתאמה אישית על פי מידת גבס זה משהו שהמומחים שלנו במכון אריאל קומפורט מכינים במיוחד לרגל הספציפית שלכן ובמיוחד לסוג הנעליים שאתן נועלות. למעשה כל נעל מתאימה למדרסים, צריך רק להפקיד את המשימה בידיים מקצועיות שיודעות כיצד לעשות את ההתאמה הזו וכיצד להפוך את המדרס לכלי עזר חיוני עבורכן. אלה יכולות להיות נעלי עקב אלגנטיות שרכשתן תמורת סכום לא מבוטל ואלה יכולות להיות נעלי עקב פשוטות בכמה עשרות שקלים, אותן אתן נועלות ליום יום. העיקר לא לוותר על האפשרות שמציעים לכן המדרסים להרגיש הכי בנוח שרק אפשר ובו זמנית להיראות מיליון דולר, גם ביום יום וגם באירועים חגיגיים.

המומחיות של אריאל קומפורט – מדרסים מותאמים גם לנעליים אלגנטיות

המומחים של אריאל קומפורט מתמחים בהכנת כל סוגי המדרסים ולכל סוגי הנעליים. צוות העובדים במכון אינו מורכב מאורטופדים, אלא מאורטוטיסטים (טכנאי אורטופדיה), מה שמאפשר להם להכין מדרסים איכותיים במיוחד, עמידים לאורך זמן וחשוב מזה – בלתי מורגשים מבחינה ויזואלית. הרי אתן בוודאי לא רוצות לרכוש זוג נעלי עקב יקרות ואופנתיות ואז להרוס אותן עם מדרסים גסים ובולטים לעין. כל העניין הוא להסתיר אותם אך בו זמנית להעניק לכן נוחות מרבית. אצלנו תוכלו לקבל מדרסים לנעלי עקב מכל סוג וגם לנעליים אלגנטיות עם עקב או בלעדיו.

מדרסים לנעלי שלושת רבעי אלגנטיות

על התועלות הרבות של מדרסים אפשר לדבר רבות אך התוצאות בשטח עושות זאת הכי טוב. בכל פעם מחדש הן מוכיחות שמדובר בהמצאה גאונית ההופכת את החיים להרבה יותר נוחים ויפים, ללא כאבים, לא דאגות לבריאות וללא סיבוכים רפואיים מצערים. המדרסים חיוניים הן לכל מי שסובל מבעיות אורטופדיות והן לכל מי שרוצה למנוע את הופעתן. הם חיוניים הן למי שנועל נעלי ספורט והן למי שנועל נעליים אלגנטיות. אפילו אם אלה נעלים שלושת רבעי אלגנטיות – מדרסים הם הפתרון הטוב ביותר כדי להשיג נוחות מרבית וכדי לשמור על הבריאות בכל שעות היום ובכל סוגי האירועים או הסיטואציות.

מדרסים לנעלי עקב, מוקסינים ואף לנעלי אצבע

מדרסים הפכו בשנים האחרונות למאוד מבוקשים ופופולריים. לא רק מי שסובל מבעיות אורטופדיות אלא כל מי שדואג לבריאותו ומחפש מקסימום נוחות פונה למכון אורטופדי ומזמין זוג מדרסים בהתאמה אישית. המדרסים שלנו במכון אריאל אורטופדיה מתקדמת מתאימים לכל סוגי הנעליים, החל מנעלי עקב, דרך מוקסינים ועד נעלי אצבע. הטכנולוגיה המתקדמת שיש ברשותנו מאפשרת לנו לייצר מגוון רחב של מדרסים תוך התאמה מושלמת לכל הרגל שלכם והתחשבות בצרכים הספציפיים שלכם, בין אם אתם אנשי עסקים הנועלים מידי יום נעליים אלגנטיות, בין אם אתם ספורטאים ובין אם אתן נשים שלא מוכנות לוותר על נעלי עקב.

מדרסים באריאל קומפורט מיוצרים בהתאם לכף הרגל האינדבידואלית שלכם

מכון אריאל קומפורט פועל בתחום האורטופדיה מזה כמה עשורים. יש לנו ניסיון מקצועי עשיר וידע מחקרי מעמיק בייצור מדרסים בהתאם לכף הרגל האינדיבידואלית שלכם. מדובר בתהליך מקצועי מורכב אך מצדיכם לא יידרש שום מאמץ, מלבד הגעה למכון כדי שניקח את מידת הרגל שלכם ונכין עבורכם חבישת גבס. החבישה הזו תהפוך למדרס איכותי ועמיד וחשוב מזה – מדרס המתאים לכם בצורה אידיאלית שישרת אתכם נאמנה לאורך שנים.

 

זקוקים לזוג מדרסים לנעלי עקב או לנעליים אלגנטיות? אריאל קומפורט לשירותכם. צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעזור גם לרגל שלכם!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים לנעלי עקב

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

רוב נעלי העקב הן נעליים שכוללות סוליה קשה שאינה תומכת בצורה טובה בכל כף הרגל. דבר זה משפיע רבות על כף הרגל במיוחד שמדובר על עבודה שבה העמידה היא ממושכת לאורך שעות רבות על בסיס יום יומי. חלוקת העומס בנעלי עקב על כפות הרגליים אינה שווה אלא מרוכזת במקום אחד וכך היא גורמת לכאבים חזקים, יציבה לא נכונה וכמובן לפציעות שונות כגון: דלקת בגיד, דורבן, פלטפוס, מתיחה של הרצועה ועוד. אחד הפתרונות לבעיה זאת היא שימוש במדרסים לנעלי עקב. שימוש במדרסים לנעלי עקב מפחית את העומס על כפות הרגליים ומחלק אותו שווה בשווה ובכך מפחית את הכאבים.

יש כל מיני סוגים של נעלי עקב, ולכן ישנה חובה להתאים את המדרס לסוג הנעל. אצלנו בחברת אריאל קומפורט מתאימים את המדרס באופן אישי לכל לקוח. המשמעות היא שישנה התאמה מושלמת בין הנעל לבין המדרס עצמו. מדרסים לנעלי עקב בהתאמה אישית זה הפתרון הכי אידיאלי שעומד לרשות כל אחת ואחת מכן. כך תוכלו לדעת כי תוכלו להמשיך לרקוד עד השעות הקטנות של הלילה מבלי שיהיו לכן כאבי רגליים. מי אמר שאתן מוכרחות לסיים את הערב עם כאבים?

ההוצאות לקראת האירוע גרמו לכן לחור בכיס? אנו בהחלט יכולים להבין אתכם, אך את המדרסים אתן יכולות לרכוש במחיר אטרקטיבי במיוחד. אצלנו בחברת אריאל קומפורט תוכלו להשיג מדרסים במחיר לכל כיס, דבר שיאפשר לכן לדעת שאתן עושות החלטה נכונה. אין שום סיבה שתשלמו אלפי שקלים על מדרסים המיועדים לנעלי עקב. רוצות לדעת כמה יעלה לכם מדרס? אתן מוזמנות לפנות אלינו

נעילת נעלי עקב במיוחד נעלי עקב גבוהים ודקים לאורך כל שעות היום היא משימה לא קלה, במיוחד שמדובר על עמידה לאורך שעות רבות. הכאבים בכפות הרגלים, הברכיים והגב מתגברים ולא נותנים מנוחה, והנזק לכפות הרגליים מצטבר וגורם ללא מעט בעיות שונות אשר מצריכות מדרסים לנעלי עקב.

כל בחורה שיוצאת לאירוע יודעת כי נעל עקב היא בגדר חובה. אך מה קורה בסיטואציה שבה הנעל פשוט לא נוחה? את לא צריכה לסבול לאורך כל הערב, בטח כאשר את עוד צריכה לרקוד ברחבה. הפתרון האידיאלי לסיטואציה שכזאת הוא פשוט לרכוש מדרסים לנעלי עקב. זה אולי נשמע לכם מעט מוזר, אך מדרסים לא מתאימים רק לנעלי ספורט. ניתן להתאים מדרס כמעט לכל סוג של נעל, אפילו אם מדובר על נעלי ערב. יש כאלה שאומרים כי דווקא לנעלי עקב או לכל נעל ערב אחת מדרס הוא בגדר חובה.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

השריר פושט האצבעות הארוך

השריר פושט האצבעות הארוך

השריר פושט האצבעות הארוך – שריר הפלקסור דיג'יטרום הארוך שרירי הכפיפה הם השרירים העוברים לאורך זרועך. הם אחראים לכיפוף הזרוע שלך במפרק המרפק. השריר הכופף

קרא עוד »
שימוש במדרסים

שימוש במדרסים לריצה

שימוש במדרסים לריצה שימוש במדרסים לריצה הפך היום למאוד פופולארי, שלא לומר הכרחי לכל ספורטאי מקצועי, ולכל מי שהריצה עבורו היא רק תחביב. ידוע שכל

קרא עוד »
Ортопедические стельки

Ортопедические стельки в Израиле

Ортопедические стельки в Израиле https://www.youtube.com/watch?v=PP-vt0NLkN0 Как и во многих других областях медицины, в области ортопедии израильские медики достигли очень высокого уровня. Особое место в ортопедической

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים לחולי סכרת

מדרסים לחולי סכרת

מדרסים לחולי סכרת / לסוכרתיים 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ (1+1 חינם) מדרסים לפי מידת גבס לסוכרתיים כמו מוצר בסעיף 2 בתוספת שכבת PPT.הדבקת

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!