הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים ביומכניים לספורטאים

מדרסים ביומכניים לספורטאים 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ (1+1 חינם)

לקוחות כללית מושלם זכאים להחזר של 450 ש”ח מי 750 ש”ח בעבור זוג מדרסים

מיוצרים לפי מידה שנלקחת באמצעות תחבושות גבס על פי שיטת אריאל קומפורט®

אחריות ל-3 שנים

מדרסים במבצע, 2 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1 + 1 חינם)

מדרסים במבצע: מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד

זוג ראשון ליום יום וזוג שני לפעילות ספורטיבית

אחד לספורט ואחד ליום יום | 1 + 1 על כל סוגי המדרסים | בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד חינם | בכפוף לתקנון המבצע ט.ל.ח
מבצע מטורף במחיר שאסור לפספס!!! קניה ישירה מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך ועמלות מיותרות. תוצרת של אריאל קומפורט ®

קופון הנחה
מדרסים במבצע: 3 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1+1+1 חינם)
מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד
זוג ראשון ליום יום, זוג שני לפעילות ספורטיבית וזוג שלישי לנעלי אלגנט
מדרסים אורטופדיים
מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

קופון

 להדפסת קופון וקבלת הנחה לחץ כאן:

מדרסים וידאו
נגן וידאו

מדרסים קשיחים למחצה – ביומכניים לספורטאים זוג מדרסים לפי מידת גבס עם בסיס קשיח יחסית בצורת קשרת אורכי מדיאלי של כף הרגל, קשיחים יחסית עם אזור ריפוד רך בקדמית למפרקים מטאטרלסים.
התוויה: להלקלה בכאבים מטאטרסלים, לתמיכת קשת אורכי, לתמיכה עמדת אנטומית לעקב ובלימת זעזועים.
מומלץ לשימוש בפעילות פיזית מאומצת במקרים של בעיות שונות במבנה כפות הרגליים, לצורך בלימת זעזועים ושמירה על ביומכאניקה תקינה של כף הרגל.
אפיון טכני: המדרס בנוי ממשטח לאורף כ2/3 אורכה של כף רגל בצורה שמתאימה לבנה כף רגל לפי מידת גבס.
הרכב המדרס מחומר מסוג פליאוריטן עם שכיבת עליונה בנויה מרפידות המיוצרות מפוליאוריטן מוקצף או חומר דומה מתאים לגודל של כף הרגל.

אורח החיים של ספורטאים הוא שונה באופן מהותי מכל אורח חיים אחר: מדובר בסוג מאמץ שונה מזה שחווים אותו בחיי היומיום, המאלץ את הספורטאים להפעיל שרירים ואיברים באופן מאומץ יותר ואף חושף אותם לפציעות רבות ושונות. אחד האיברים שנעשה בו שימוש מרכזי הוא הרגליים, מכיוון שהן פעילות כמעט בכל סוגי הספורט המרכזיים. אמנם קל לחשוב על הרגליים בעיקר בהקשר של ריצה, אך גם סגנונות נוספים דורשים לא פעם פעילות מאומצת עם הרגליים, וכחלק מזה גם שמירה מוקפדת יותר עליהן. אחת הדרכים לשמור על הרגליים בצורה הטובה ביותר היא התאמת מדרסים לפי מידה אישית, המותאמים ספציפית לכף רגלו של הספורטאי. בין סוגי המדרסים שניתן להתאים, אפשר למנות לזהות קשר ישיר בין מדרסים ביומכניים לספורטאים.

אופן התאמת מדרסים ביומכניים לספורטאים

כדי להבין מדוע מומלץ כל כך להתאים מדרסים ביומכניים לספורטאים, חשוב קודם כל להבין מהי ההגדרה של מדרסים ביומכניים. מדובר בעצם במדרס קשתי, העשוי לרוב מהרכב פלסטיק או גרפיט, ונע בין דרגות משתנות של קשיחות וגמישות. נהוג להשתמש בטכניקות שונות לצורך בחינת כף הרגל והתאמת המדרס באופן אישי אליה. בכדי לעשות את זה, נהוג כיום להתאים מדרסים לפי תחבושות גבס. האופן שבו זה נעשה הוא פשוט למדי: לקיחת מידה על ידי חבישת גבס כאשר הרגל נמצאת באוויר ולא מופעל עליה לחץ, בחינה של מידת הרגל והצרכים הספציפיים שלה על פי התבנית, והתאמת מדרס שייתן פיתרון לצרכיו של הספורטאי, בנוגע לאופי המאמץ שהוא נוהג להפעיל על הרגל.

בחירת מדרסים ביומכניים לספורטאים

אחד הדברים אותו יודע כל ספורטאי, הוא שאסור להתפשר על הציוד הנלווה לספורט שבו הוא עוסק. בין אם מדובר בסוג הביגוד, בנעליים או במגנים שונים, ברור לספורטאים שהתועלת עולה בהרבה על העלות. זאת גם הסיבה שרכישת מדרסים ביומכניים לספורטאים צריכה להיעשות כחלק מקניית האביזרים הנלווים, באופן מדוקדק וללא פשרו, וזו גם הסיבה לכך שהמקום הטוב ביותר לעשות את זה הוא אריאל קומפורט, מכון אורטופדי המתמחה במדרסים באופן ספציפי. בהתאם לתחום העיסוק, המקום מוכר מדרסים בלבד, כאשר מדובר אך ורק במדרסים בהתאמה אישית. בעת קניית מדרסים ביומכניים לספורטאים באריאל קומפורט, תוכלו להיות בטוחים שמדובר במדרסים מותאמים לצרכי הספורטאי.

רכישת מדרסים ביומכניים לספורטאים באריאל קומפורט

המכון של אריאל קומפורט ממוקם ברעננה, שם ניתן לבצע את ההתאמות הנחוצות למדרס, אך כמובן שבכל התלבטות ניתן ליצור קשר באמצעות האתר או מספר הטלפון. באריאל קומפורט עובדים אורטוטיסטים, טכנאי אורטופדיה, שתפקידם לבצע שהתאמת המדרס לספורטאי תהיה אופטימלית, בהתאמת אישית ועל פי מידת גבס.

רוצים לשמור על הבריאות ולהאריך את משך הפעילות הספורטיבית שלכם? צרו איתנו קשר והתאימו לעצמכם מדרס שיגן על רגליכם.

שאלות נפוצות בנושא מדרסים ביומכניים

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

המדרס הביומכני הוא מדרס אשר מיוצר באופן אישי לכל אחד מכם. המדרס מותאם לפעילות שאותה כל אחד מבצע, כך שהוא יספק את התמיכה הכי טובה שיש. זה מה שהופך את המדרס הזה להיות עדיף מאשר מדרסים רגילים שלא תמיד מתאימים כמו כפפה ליד. בנוסף ליתרון הזה, המדרס הספציפי הזה הוא גם מאוד קשיח. המשמעות היא שהוא יהיה עמיד לאורך זמן, ויאפשר לכם להשתמש בו ללא חשש. הגיע הזמן שתוכלו לרכוש מדרס שישרת אתכם שנים רבות.

מדרסים ביומכניים מתאימים למגוון נרחב של אוכלוסיות, החל מאנשים שעומדים שעות רבות על הרגליים, אנשים שסובלים מכאבים שונים ובעיות רפואיות כגון: דורבן, כאבי קרסול, כאבי ברכיים, כאבי גב ועוד. לאנשים הסובלים מפלטפוס וקריסת הקשת, לספורטאים אשר נאלצים לעבור פציעות שונות במהלך האימונים ולאנשים עם עודף משקל.

מדרסים ביומכניים לא מתאימים לאנשים הסובלים מסוכרת מאחר שהם צריכים חומרים רכים במיוחד והרבה בולמי זעזועים, ואילו במדרסים הביומכניים רמת הקשיחות של המדרסים היא גבוהה מאוד ואינה מתאימה לסוכרתיים לצרכיהם האישים.

העלות של מדרסים ביומכניים היא משתנה בהתאם לצורך האישי שלכם, ולכן קשה מאוד לתת אומדן מדויק. לפני שתבצעו רכישה שכזאת, כדאי לכם לבצע השוואת מחירים בין חנויות שונות. המחיר של מדרס ביומכני אמור לנוע בין 800-1000 ₪. כאשר בחלק מהמקרים ישנה השתתפות של קופת החולים, כך שהמחיר הסופי אמור להיות נמוך יותר. רוצים לקבל הצעת מחיר מנצחת? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, ובטוח שלא תתאכזבו מאיכות המדרס וגם מהמחיר.

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים לבעיית דורבן

מדרסים לבעיית דורבן

מדרסים לבעיית דורבן בכף הרגל דורבן העקב הוא מעין בליטה הנמצאת באזור הפלנטארי של עצם העקב עם חיבור של הגיד האורכי. הגורמים לדורבן יכולים להיות

קרא עוד »
אצבע פטיש

אצבע פטיש – Hammertoes

אצבע פטיש פטיש הוא כלי המשמש לנעילת מסמרים בעץ. יש לו ראש מתכת וידית, כאשר ראש הפטיש מוחזק ביד אחת והידית ביד השנייה. ראש הפטיש

קרא עוד »
מדרסים לנשים בהריון

מדרסים לנשים בהריון

מדרסים לנשים בהריון נשים בהריון צריכות להיות זהירות לגבי מה שהן מכניסות לנעליהן. מדרסים לנשים בהריון עליהם להימנע מנעליים עם הרבה מתכת ופלסטיק קשיח,שכן אלה

קרא עוד »
נעליים אורטופדיות לגברים

נעליים אורטופדיות לגברים

נעליים אורטופדיות לגברים נעליים אורטופדיות אינן רק מגנות על כפות הרגליים ותומכות בשלד אלא שהן יכולות להיות גם מאוד אופנתיות. כיום נעליים אורטופדיות לגברים מיועדות

קרא עוד »
הלוקס ולגוס

הלוקס ולגוס – Hallux Valgus

האם קיים טיפול בהלוקס ולגוס ללא ניתוח? הטיפול הנפוץ ביותר בהלוקס ולגוס הוא ניתוח, אך יש לו חסרונות רבים. לדוגמה, ייתכן שהניתוח לא יהיה יעיל

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מה זה מדרס ביו מכני

מה זה מדרס ביו מכני

מה זה מדרס ביו מכני בעולם המודרני, כאשר אנו מבלים יותר ויותר זמן על הרגליים – בעבודה, בנסיעות או בספורט, המדרסים הופכים מבוקשים יותר ויותר.

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!