הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים אורטופדים מאוחדת

מדרסים אורטופדים מאוחדת

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

מדרסים הנם אמצעי עזר רפואיים בעלי מראה דומה לסוליה של נעל, אשר נועדו להקל על הסובלים מבעיות בכף הרגל – לרבות שברי מאמץ חוזרים, פלטפוס או דורבן כף הרגל. אמצעים אלו ניתנים לרכישה בחניות נעליים ורשתות שיווק מוצרי ספורט, אולם הדרך המומלצת ביותר לרכוש מדרסים היא בהתאמה אישית. "מדרסים אורטופדיים מאוחדת" הינו הסדר בין קופת חולים מאוחדת למכון אריאל קומפורט לרכישת מדרסים בהנחה לחברי הקופה.

הצורך במדרסים מותאמים אישית

הדרך המומלצת ביותר להגיע למדרסים שלכם היא הדרך האורטופדית, בביצוע התאמה אישית. הדבר נובע מכך שבחנויות שאינן מקצועיות בתחום המדרסים, מותאמים עזרים אלה למידות נעליים עם צורה קבועה, בעוד שבהתאמה אישית המדרס מותאם במדויק לכף רגלו של הפציינט. חברי קופת חולים מאוחדת נהנים, כאמור, ממבצע “מדרסים אורטופדיים מאוחדת”, במסגרתו נרכשים מדרסים בסיוע הקופה.

איך מתבצעת ההתאמה?

ניתן להתאים מדרסים לפי מידה אישית על ידי טביעה או חבישה. בשיטה הראשונה, תידרשו לדרוך בתוך תבנית ספוג. צורתה של כף רגליכם תוטבע בפנים, ועל סמך הטביעה יותאמו המדרסים. בשיטה השנייה תצטרכו לחבוש גרב פולימרית או תחבושת גבס לשם ביצוע ההתאמה. מדרסים לפי תחבושת גבס הנם אלו אשר משווקים בהסדר “מדרסים אורטופדיים מאוחדת”.

מדרסים בחבישת גבס

צורתם של מדרסים בהתאמה אישית על פי מידת גבס נקבעת באמצעות חבישת תחבושת העשויה מגבס, אשר מקבלת את צורת כף רגלו של הפציינט. על ידי כך, יקבל לידיו צוות המכון את צורתה של כף הרגל, ויוכל לעמול על התאמת המדרסים. מבצע “מדרסים אורטופדיים מאוחדת” מאפשר לחברי קופת חולים זו לרכוש מדרסים ב- 50% הנחה בהשתתפות הקופה.

מדרסים בהתאמה המדויקת ביותר

נהוג להכין מדרסים על ידי חבישת גרב פולימרית, אולם טעות המדידה תהיה גדולה יותר במקרים כאלה, בשל נטייתה של גרב זו להתכווץ מעט. טבילה במשטח ספוג  גם כן אינה מגיעה לשלמות הנדרשת בשל הדיוק הרב יותר בהתאמת מדרס לחפץ מוצק מאשר לטביעה. מדרסים בחבישת גבס לעומת זאת, הנם המדרסים המותאמים אישית בסטנדרט הגבוה ביותר שקיים.

מדרסים שיגרמו גם לכם לחוש על הגובה

בסופו של הליך התאמת מידת המדרסים – יסופקו לכם מדרסי 3 שכבות: מדרס אשר גובהו פי 3 ממדרס אשר נמכר בחנויות הספורט והנעליים. ניסיון העבר הוכיח שמדרס גבוה גם יוצר נוחות ורכות רבה אצל הפציינט, והוא גם בריא יותר לכף רגלו הפגועה. מבצע “מדרסים אורטופדיים מאוחדת” מאפשר לחברי הקופה ליהנות מהנחות משמעותיות על מדרס תלת שכבתי.

מחירי מדרסים בחבישת גבס

בהשוואה למדרסים תעשייתיים, ולשיטות התאמת מדרסים פחות מדויקות, נחשבים מדרסים בחבישת גבס ליקרים: לחברי קופת חולים מאוחדת ישנה הזדמנות לרכוש מוצר זה ב- 50% הנחה תחת הסדר “מדרסים אורטופדיים מאוחדת”.

חברים במאוחדת? אל תחמיצו! צרו קשר לקבלת המידע המלא על מבצע מדרסים אורטופדיים מאוחדת!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים מאוחדת

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

המדרסים עוזרים לתקן את מנח כף הרגל, כך שישנם פחות לחצים על כפות הרגליים וכן היציבה הופכת לטובה יותר. באמצעות מדרסים מאוחדת, ניתנת תמיכה רבה למנח כף הרגל בצורה נכונה ויציבה. מנח זה מפחית את הלחץ על אזור כפות הרגליים כך שהוא מחלק אותו שווה בשווה, וכך למעשה אין כאבים בכפות הרגליים. התאמת מדרסים מאוחדת מתבצע בהתאמה אישית באמצעות בדיקה ממוחשבת במקום ולאחר קבלת התוצאות מתחיל גיבוס כף הרגל. המדרסים האורטופדיים אשר תומכים בכף הרגל מפחיתים בצורה משמעותית את העומס ומשנים את זווית העקב. וכך למעשה הם מעניקים הקלה מרובה ומשפרים את היציבות של כף הרגל.

העלות של רכישת מדרסים מאוחדת משתנה בהתאם לסוג הביטוח שיש לכם. ישנם ביטוחים שבהם עלות המדרס היא נמוכה במיוחד, ויש כאלה שההשתתפות היא מינורית יחסית. אחרי שתקבלו את האישור דרך קופת החולים, תוכלו לקבל הצעת דרך חברת אריאל קומפורט. כך תוכלו לדעת כי לא רק שיש השתתפות ברכישת המדרסים, גם בחרתם את המכון הכי מקצועי שיש. מכון שיכין לכם מדרס בהתאמה אישית על פי הצרכים שלכם.

שווה להשקיע על מדרסים דרך קופת חולים מאוחדת כי כל הפרוצדורה מוזילה את העלויות באופן ניכר. המשמעות היא שאם תבצעו את הפרוצדורה באופן עצמאי, יהיה עליכם לשלם הרבה יותר. קופת החולים יכולה לסייע לכם ברכישת מוצרים שונים, בין היתר גם מדרסים. אם נותנים לכם הנחה, למה שלא תיקחו אותה? הרי גם ככה אתם משלמים לקופת החולים סכומי כסף קבועים כל חודש.

מדרסים מאוחדת עשויים משלושה שכבות הכוללות: שכבת וסיקו ג'ל, סיבי נחושת ועוד למניעת חיידקים, פטרת וריחות לא נעימים. שכבת קרבון, ליצירת משטח חזק וגמיש אשר יתמוך בכף הרגל ויקבע אותה למקום. שכבת בולם זעזועים לתמיכה במשקל הגוף וכן לתיקון זווית כף הרגל בהתאמה אישית. כל אחד מהשכבות השונות עוזרות לכף הרגל להיות יציבה לאורך כל שעות היום, לקבל את הזווית המתאימה ולחלק את העומס על חלקים שונים בכף הרגל. חלוקת הלחץ על כפות הרגליים שווה בשווה, מפחית את העומסים על אזור מסוים ובכך מפחיתה את הכאבים על כפות הרגליים.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

כונדרומלציה

כונדרומלציה

כונדרומלציה – מהן דרכי הטיפול בכונדרומלציה?  היא גורם שכיח לכאבי ברכיים והיא נראית לרוב אצל אנשים שנמצאים בישיבה במשך זמן רב. זה גם סביר יותר

קרא עוד »
стельки на заказ

Ортопедические стельки на заказ в Израиле

Ортопедические стельки на заказ в Израиле https://www.youtube.com/watch?v=PP-vt0NLkN0 Индивидуальные ортопедические стельки – это прежде всего вид медицинского решения, направленного облегчить или полностью ликвидировать симптомы различных ортопедических

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מרפק גולף

טיפול בפציעת מרפק גולף

טיפול בפציעת מרפק גולף – Golfer's Elbow שחקני גולף נוטים לסבול ממצב הנקרא "מרפק גולף". זוהי דלקת של השרירים והגידים המחברים את האמה לדו-ראשי. המצב

קרא עוד »
מדרסים למניעת פציעה

מדרסים למניעת פציעה

מדרסים למניעת פציעה כאבי גב, קשיי הליכה, אי נוחות ועייפות ברגליים – בעיות אלו מוכרות לרבים מאיתנו. אבל מה אם יש פתרון פשוט ויעיל שיעזור

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!