הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים אורטופדיים החל מ-100 ₪, ‏מדרסים אורטופדיים, מדרסים אורטופדיים מחיר

מדרסים אורטופדיים החל מ-100 ₪ – מבצע לכל חברי קופות החולים – ללא הפניה מרופא אורטופד – עם כרטיס קופה בלבד

מדרסים אורתופדיים לפי מידת גבס החל מ-100 ₪ במקום ₪1200‏‏ + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד

מדרסים במבצע, 2 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1 + 1 חינם)

מדרסים במבצע: מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד

זוג ראשון ליום יום וזוג שני לפעילות ספורטיבית

אחד לספורט ואחד ליום יום | 1 + 1 על כל סוגי המדרסים | בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד חינם | בכפוף לתקנון המבצע ט.ל.ח
מבצע מטורף במחיר שאסור לפספס!!! קניה ישירה מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך ועמלות מיותרות. תוצרת של אריאל קומפורט ®

קופון הנחה
מדרסים במבצע: 3 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1+1+1 חינם)
מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד
זוג ראשון ליום יום, זוג שני לפעילות ספורטיבית וזוג שלישי לנעלי אלגנט
מדרסים אורטופדיים
מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

קופון

 להדפסת קופון וקבלת הנחה לחץ כאן:

מדרסים וידאו
נגן וידאו

מדרסים אורתופדים החל מ-100 שקלים בלבד! מדרסים אורטופדיים מחיר

המדרסים הראשונים נכנסו לשימוש כבר לפני מאות שנים, אך רק בשני העשורים האחרונים הם הפכו להיות פופולאריים ולא בכדי. מדרסים אורתופדיים מעניקים תמיכה מושלמת לכף הרגל ולכל הגוף, גורמים לעמידה והליכה יציבה, מונעים תופעות מטרידות ובלתי נעימות כמו יבלות, שפשופים בכף הרגל, תופעות של דורבן בעקב, כאבי גב, בעיות בברכיים, מחלות של כלי דם ובמקרים רבים אף מונעים פריצת דיסק.

מדרסים אורטופדיים יוצרים התאמה מושלמת בין כף הרגל לבין הנעל, מבססים את היציבות של כף הרגל, מונעים בעיות רבות ומביאים ועוזרים לספורטאים להגיע להישגים טובים יותר.

מדרסים אורתופדיים – כמה עובדות שכדאי לדעת

כמו שאין שתי טביעות אצבעות זהות, כך אין כפות רגליים זהות וגם שתי כפות הרגליים של כל אחד אינן זהות. לכל כף רגל יש מבנה ייחודי, אך יצרני הנעליים מייצרים את כל הנעליים בקו אחיד. ולכן, הנעליים המתאימות לכם לא בהכרח יתאימו לאחרים ולהפך כאן נכנס לסיפור הצורך של יצור מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית.

כף הרגל נמצאת בתוך הנעל כחמש עשרה שעות בממוצע ביום. נעל טובה ונוחה עם מדרס מתאים תהפוך את השהות בנעל לזמן נעים ומהנה, נעל באיכות גרועה וללא מדרס תגרום לסבל, לכאבים ולהטרדות שונות.

כף הרגל נושאת בממוצע במשך יום משקל משוקלל של אלף טון, במשך תקופת חיים ממוצעת נושאת כף הרגל משקל של כמאה וחמישים טון.

כאבים ובעיות ברגליים נגרמים בשל סיבות שונות כמו חבלות, מחלות, תורשה ונעליים לא מתאימות. את רוב הבעיות והתופעות הבלתי נעימות בכף הרגל אפשר לפתור באמצעות מדרסים אורתופדיים.

מי צריך מדרסים אורתופדיים?

המשתמשים במדרסים אורתופדיים מתחלקים לשלושה קבוצות עיקריות:

אנשים אשר סובלים מכאבים בגב, מכאבים בברכיים, מעיוותים מולדים של כף הרגל, כמו לדוגמה פלטפוס, ומפגיעות שונות בכף הרגל שהתרחשו במהלך השנים. השימוש במדרסים אורטופדיים מאפשר להם להתמודד בהצלחה עם התופעות הנ”ל, להתגבר עליהן ולנהל אורח חיים בריא עם איכות חיים.

אנשים חולים במחלות שונות כמו מחלות מפרקים, סוכרת ועוד. מטופלים אלו מתמודדים עם בעיות  ועיוותים שונים בכף הרגל שגורמת המחלה ועם יצירת עומסים ונזקים לכף הרגל. השימוש במדרסים אורתופדיים מביא לתמיכה בכף הרגל, לא תמיד המדרסים פותרים את הבעיה, אך כמעט תמיד הם מביאים להקלה בתופעות הלוואי של המחלה המתבטאות בכף הרגל ומונע החמרה של העיוותים והבעיות.

ספורטאים מקצועיים וספורטאים חובבים, חיילים וכל מי שמבצע פעילות גופנית מאומצת באזור הרגליים וכף הרגל חווים עומסים עצומים ולחץ על כף הרגל בזמן הפעילות או בזמן האימונים. מדרסים אורטופדיים מעניקים להם תמיכה ומפחיתים בצורה משמעותית את הלחץ על כף הרגל ומונעים יבלות, שפשופים ודלקות שונות.

שאלות נפוצות בנושא מדרסים אורטופדיים

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

המדרסים האורטופדים הם מדרסים המותאמים לבעיית הלקוח. הם יוצרים בהתאמה אישית בהתאם לכף רגלו של הלקוח ומסייעים לו רבות בהורדת העומס על כפות הרגליים וביציבה נכונה, כולל בעת ההליכה או העמידה. באמצעות מדרסים אורטופדיים ניתן לתקן ליקויים שונים בכף הרגל בין אם זה פלטפוס, דורבן ועוד. המדרסים מוכנסים לתוך הנעליים ונותנים לכפות הרגליים את כל התמיכה שהן זקוקות להן. בנוסף לכך, על הנעליים להיות נוחות לנעילה על מנת שהמדרסים יונחו בהם במנח הנכון ויוכלו לסייע למדרסים לתפקד טוב יותר. על מנת להתאים את המדרסים בצורה מושלמת לכף הרגל יש צורך לעבור בדיקה ממוחשבת באריאל אורטופדיה ולאחריה מידות גבס בהתאמה אישית.

בעת התאמת מדרסים אורטופדיים חשוב לשים לב לכמה פרמטרים חשובים אשר משפיעים על התאמת המדרס ללקוח. פרמטרים אלה כוללים: גובה הלקוח, משקל הלקוח, גיל הלקוח ומבנה רקמת העור ורקמת השומן בכף הרגל. כל אחד מהפרמטרים הללו משפיע על התאמת המדרס בעת הבדיקה הממוחשבת ולקיחת מידות הגבס. לכן בעת התאמת מדרסים אורטופדיים שמים לב לפרמטרים אלה בטרם התאמת המדרס וייצורו.

רכישה של מדרס אורטופדי תאפשר לכל אחד מכם לנעול נעליים ללא כל חשש. גם אם יצא לכם לרכוש נעליים איכותיות, זה לא בהכרח אומר שהן בריאות לכפות הרגליים שלכם. כאשר אתם מכניסים מדרס אורטופדי אל תוך הנעל, אתם יכולים לדעת כי אתם שומרים על עצמכם. תוכלו לעמוד במשך שעות רבות או ללכת מרחקים ארוכים ללא כל בעיה. איכות החיים שלכם עשויה להשתפר בצורה מאוד משמעותית.

כאשר אתם רוכשים מדרסים אורטופדיים, מוטב כי המדרסים הללו יהיו כאלה שמיוצרים בהתאמה אישית. יש לא מעט מדרסי מדף המוגדרים בתור מדרס אורטופדי אך התועלת שלהם תהיה פחותה. הסיבה לכך היא שהמדרס האורטופדי שמותאם אישית יהיה רלוונטי אליכם בכל היבט אפשרי. בין אם מבחינת ההתאמה של המדרס לכף הרגל ובין אם מבחינת ההתאמה שלו לפעילות היומיומית. מדרס שכזה יספק את הסחורה על הצד הטוב ביותר, ויאפשר לכם להיות רגועים לחלוטין.

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

חמש עובדות על מדרסים

חמש עובדות על מדרסים

חמש עובדות על מדרסים בחירת מדרסים היא לא רק אביזר אופנתי, אלא מרכיב חשוב של תמיכה ומניעה שיכולים לשפר משמעותית את רמת הרווחה והנוחות בחיי

קרא עוד »
כאב גב אחרי תאונה

כאב גב אחרי תאונה

טיפול בכאב גב לאחר תאונת דרכים כאבי גב הם סוג שכיח של כאב והוא יכול להיגרם על ידי הרבה דברים שונים. חשוב לדעת מה גורם לכאבי

קרא עוד »
בעיית הססאמואידיטיס

מהי מערכת הססאמואיד?

בעיית הססאמואידיטיס ודרכי הטיפול בה ססמואידיטיס הוא מצב הנובע מדלקת של עצמות הססמואיד, שהן עצמות קטנות המוטבעות בגידי כפות הרגליים. המצב נגרם בדרך כלל משימוש

קרא עוד »
שריר התאומים

שריר התאומים

שריר התאומים תפוס – קרע בשריר התאומים שריר התאומים הוא שריר שנמצא בחלק האחורי של הירך. זה מכונה גם שריר הארבע ראשי. תפקידו של שריר

קרא עוד »
מדרסים קריית מלאכי

מדרסים קריית מלאכי

מדרסים קריית מלאכי לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות מכתב תודה לצוות המכון של “אריאל אורטופדיה מתקדמת”:לצוות המכון היקר, ברצוני להודות

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

איך בוחרים מדרסים לפלטפוס

איך בוחרים מדרסים לפלטפוס

איך בוחרים מדרסים לפלטפוס ההבדלים בין סוגי המדרסים לפלטפוס איך בוחרים מדרסים לפלטפוס בחירת מדרסי הפלטפורמה הנכונים יכולה לעשות הבדל גדול בנוחות, בבריאות וברווחה הכללית

קרא עוד »
עצם הפיבולה

עצם הפיבולה

עצם הפיבולה השוקה היא העצם הגדולה ביותר ברגל התחתונה. הוא מורכב משני חלקים, הפיר והראש. הפיר עובר מהברך לקרסול, והראש יושב עליו. השוקה היא הגדולה

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!