הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

פיזיותרפיה

שיטות טיפול פיזיותרפיה

מדרסים במבצע, 2 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1 + 1 חינם)

מדרסים במבצע: מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד

זוג ראשון ליום יום וזוג שני לפעילות ספורטיבית

אחד לספורט ואחד ליום יום | 1 + 1 על כל סוגי המדרסים | בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד חינם | בכפוף לתקנון המבצע ט.ל.ח
מבצע מטורף במחיר שאסור לפספס!!! קניה ישירה מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך ועמלות מיותרות. תוצרת של אריאל קומפורט ®

קופון הנחה
מדרסים במבצע: 3 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1+1+1 חינם)
מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד
זוג ראשון ליום יום, זוג שני לפעילות ספורטיבית וזוג שלישי לנעלי אלגנט
מדרסים אורטופדיים
מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

קופון

להדפסת קופון וקבלת הנחה לחץ כאן:

מהי פיזיותרפיה

אנשים רבים נעזרים בשיטת הפיזיותרפיה בשלבים שונים בחייהם והיא הפכה זה מכבר לצורת טיפול מוכרת ויעילה. הפיזיותרפיה כתחום פרא-רפואי מסייעת בפתרונן של בעיות רבות גם אצל מבוגרים וגם אצל ילדים. בדרך כלל יופנה המטופל לפיזיותרפיה בהמלצת רופא המשפחה או רופא מומחה אחר. לפני התחלת הטיפול יבצע הפיזיותרפיסט אבחון של המצב הקיים וייבנה עבור המטופל את תכנית הטיפול הרצויה. הפיזיותרפיה יכולה לסייע במגוון רחב של בעיות: כאבי שרירים, שיקום לאחר פציעה, שיקום אורתופדי, שיקום לאחר אירוע מוחי וכיוצא בזה. לאחר האבחון ייעשה המטפל שימוש בשיטות שונות המותאמות למטופל באופן אישי. הפיזיותרפיה נעזרת בשיטות רבות כגון: עיסויים, מניפולציות ידניות ומכשירים שונים. לעתים הטיפול בקליניקה ילווה בתרגילים שעל המטופל לבצע בביתו.

למי מיועדת פיזיותרפיה

אנשים רבים מטופלים לקבלת טיפול פיזיותרפיסטי ויש לו שימושים רבים. הפזיותרפיה יכולה לסייע למשל לשיקום הגוף לאחר תאונת דרכים. במקרים אלו יפנה הרופא את האדם למטפל שיסייע לו להחזיר לגופו את יכולת התנועה ולשקם את הטווח המלא שלה. שיטת טיפול זו תסייע גם למי שזקוק לחיזוק גופו בשל פציעות ומוגבלויות שונות. הפיזיותרפיה תלמד את המטופל מהי היציבה הנכונה לו וכיצד עליו לבצע תנועות באופן אופטימלי. הפיזיותרפיה תסייע במקרה זה במניעתם של נזקים בעתיד ותשפר את תפקודו של המטופל. מלבד שיקום הגוף ויכולת התנועה, הפיזיותרפיה היא גם שיטה היכולה להקל על התמודדות עם כאבים, ומסייעת גם בשיקום רצפת האגן בעיקר אצל נשים. במקרים מסויימים גם אנשים הסובלים ממחלות בדרכי הנשימה יופנו לקבלת טיפול בפיזיותרפיה נשימתית שתסייע לשפר את מצבם.

פיזיותרפיה לכאבי גב על רקע בעיות דיסק

לעתים לאחר אירוע פריצת דיסק יופנה המטופל לקבלת טיפול בפיזיותרפיה שיאפשר לו תפקוד תקין ויקל בכאביו. פריצת דיסק מתרחשת כאשר השכבה הג’לטינית המפרידה בין חוליות עמוד השדרה יוצאת ממקומה. למעשה מדובר במצב נפוץ מאוד ואצל רוב המטופלים לא יידרש טיפול מיוחד מלבד מנוחה. אך לעתים קורה שפריצת דיסק גורמת לסבל רב ולכאבים חזקים. במצבים אלו, לפני שנעזרים בהתערבויות פולשניות יותר, כדאי לשקול טיפול בפיזיותרפיה. הפיזיותרפיה תקל את הכאב שחש המטופל ותעזור לו לשמור על יציבה נכונה. המטפל ישלב בין טכניקות שונות כגון עיסוי ושימוש במכשירים ויצייד את המטופל בסדרת תרגילים שאותם יוכל לבצע בביתו. כך יוכל טיפול פיזיותרפיסטי לשפר את המצב באופן משמעותי ולמנוע ניתוח באזור.

פיזיותרפיה לכאבי גב על רקע כאבי שרירים

כאב כרוני בשרירים הוא אחת הבעיות הנפוצות שממנה סובלים אנשים רבים. לחץ היומיומי, פעילות גופנית אינטנסיבית, מחלות שונות ופציעות שונות מותירות מטופלים רבים במצב של כאב בלתי פוסק. אפשרות השימוש במשככי כאבים קיימת אך לא בהכרח מומלצת לאורך זמן, ועל כן אנשים רבים בוחרים להיעזר במקרים אלו בפיזיותרפיה. המטפל ינסה ראשית לאבחן מהי הבעיה האנטומית הגורמת לכאבים ובאמצעות גירוי של מערכת הגוף הפגועה ישאף להשיג שיפור הדרגתי במצב. ככל שהטיפול יתקדם, יכיר המטופל דרכים להתמודדות עם הכאב, יחזק את שריריו וילמד כיצד להפעיל את גופו בצורה הנכונה שתפחית את הכאבים. לעתים קרובות יהיה צורך גם לעבוד עם המטופל על שיקום טווח התנועה של השרירים, ולשם כך ייעזר המטפל בתרגילים שונים שישמשו את המטופל גם בהמשך.

פיזיותרפיה לכאבי גב על רקע בעיות מפרקים

המפרקים שבגופנו הם אלו המאפשרים לנו לנוע ולשמור על יציבות הגוף. במצב רגיל שבו נשמר האיזון בין שחיקת הסחוס לבין יצירתו, הגוף עובד באופן תקין, ואנו אינני שמים את לבנו אליהם. אך שינויים רבים עלולים לגרום לבעיות במפרקים: הזדקנות הסחוס פוגעת בגמישותו, וגם תאונות ומחלות מפרקים שונות גורמים לכאב ומקשים על תפקוד המפרק. ייתכן כמובן גם מצב דלקתי שבו נהיה עדים לנפיחות, לאדמומיות ולעתים אף לבעיות בתנועת המפרק. במצבים אלו ניתן לאחר התייעצות עם רופא, להעזר בפיזיותרפיה. המטפל יאבחן את מקור הבעיה ויגרה את מערכת הגוף באופן מבוקר על מנת לאפשר שיפור הדרגתי במצב. המטופל יילמד כיצד יוכל להפחית את הלחץ שהוא מפעיל על האזור הפגוע וייעזר בתרגילים שונים שיקלו את הכאב ויגידלו את טווח התנועה של המפרק.

פיזיותרפיה לאחר נקעים במפרק הברך, הכתף, הקרסול, הירך, כפות ידיים ורגליים

פעמים רבות בשל תנועה לא נכונה, מכה או תאונה, עשו להיווצר נקע במפרק הברך, בכתף, בקרסול או במקום אחר בגוף. פגיעה שכזאת עלולה להגביל את התנועה ולהקשות על ההתנהלות היומיומית של האדם. כאשר האדם נוקע את הקרסול למשל, נוצר באזור קרע ובעקבותיו נפגעת יציבות הגוף. בדרך כלל תתפתח במקום נפיחות והפעלה לא נכונה של המפרק או של השריר תגרום לכאב. קיימות כמובן דרגות פגיעה שונות, ובמצבים רבים מספיקה מנוחה על מנת שהגוף יתקן וירפא את עצמו. אך ישנם מקרים שבהם ייתכנו מצבים של נקעים חוזרים, ובמקרים אלו יכולה הפיזיותרפיה לסייע. המטפל יילמד את המטופל מהי יציבה נכונה וכיצד עליו להניע את גופו באופן שיצמצם את הכאב ויימנע פגיעות עתידיות.

פיזיותרפיה לאחר ניתוחי ברך, כתף, קרסול, כף יד, כף רגל וגב

לעתים קרובות לאחר שהאדם עבר ניתוח בברך, בכתף, בקרסול, ביד או בגב, יפנה אותו הרופא המטפל לטיפול בפיזיותרפיה. במקרים אלו הפיזיותרפיה היא לעתים אמצעי טיפולי הכרחי המסייע לשיפור ולשימור תוצאות הניתוח. לרשותו של המטפל עומדים אמצעים מגוונים כגון: טיפולי אולטרהסאונד, טיפולי TENS, ושימוש בקומפרסים המקלים על הכאב שחש המטופל. גם לאחר ההתאוששות מהניתוח ימליץ לעתים הרופא על המשך הטיפול בפיזיותרפיה, וזאת על מנת  לסייע בשיקום הגוף. מטופלים רבים חווים ירידה בטווח התנועה וביכולת הפיזית, ובכוחו של הטיפול הפיזיותרפי לסייע בהגדלת טווח התנועה ובהשבת כוחו של המטופל. הפיזיותרפיסט יינחה את המטופל בתרגילים שונים שיוכל לבצע ושיעזרו לו לחזור לתפקוד מלא לאחר תקופת ההחלמה.

פיזיותרפיה לאחר תאונות דרכים

כל מי שעבר תאונת דרכים, יודע שמדובר בטראומה הנגרמת גם לגוף ולגם לנפש. במצבים אלו קיימות פגיעות אופייניות שכדאי לא להזניח את הטיפול בהן. המטופל עלול לחוש כאבי גב, כאבי ראש, כאבי צוואר, כאבי רגליים וברכיים ואפילו חוסר תחושה ועקצוצים באזור הפגיעה. אי טיפול בתסמינים אלו עלול להוביל לבעיות אחרות במשך החיים, בעיות שלכאורה נראה שאין קשר ביניהן לבין התאונה. על כן, לאחר התייעצות עם רופא, מומלץ לפנות לטיפול בפיזיותרפיה לבניית תכנית טיפול מתאימה. במהלך הטיפול יעשה המטפל שימוש במגוון הכלים העומדים לרשותו – גירוי חשמלי לשרירים, מתיחות ושימוש בטכנולוגיית אולטרה-סאונד. מטרת הטיפולים הללו היא הפחתת הכאב והשבת התנועה והגמישות של המטופל.

פיזיותרפיה לאחר תאונות ספורט – מתיחות וקרעים בשרירים, גידים ורצועות

פעילות גופנית חשובה מאוד לבריאות הגוף והנפש ובדרך כלל היא מסייעת בחיזוק הגוף ובשמירת כוחו. אלא שלעתים קורה שבמהלך פעילות גופנית אינטנסיבית נפגע המטופל בשל תנועה לא טובה או בשל פציעה אחרת. העוסקים בספורט סובלים בדרך כלל מפציעות אופייניות כגון: קרעים ברצועות השרירים, פריקת כתף, נקעים, כאבי גב ושברי מאמץ. פציעות אלו עלולות לגרום לכאב רב, להקשות על תנועת הגוף ולמנוע מהאדם את המשך העיסוק בפעילות הגופנית. במקרים אלו מומלץ להתייעץ עם רופא המשפחה שיוכל להמליץ על אופן הטיפול המתאים. אם לאחר מנוחה ממשיכים הכאבים, כדאי לשקול פנייה לטיפול פיזיותרפי שמטרתו הקלה על הכאב והחזרת המטופל לתפקוד מלא ותקין. לשם כך יעשה המטפל שימוש בעיסוי מקומי, במתיחות ובטכניקות נוספות שיקלו על המטופל ויסייעו בשיקום האיבר הפגוע.

פיזיותרפיה לצוואר “תפוס” כאבי ראש כאבי שרירים

צוואר “תפוס” היא בעיה שכמעט כל אחד סובל ממנה בשלב זה או אחר של החיים. שינה בתנוחה לא טובה, תנועה לא נכונה ויציבה לקויה עלולים לגרום לפגיעה בצוואר. גם שיחה בטלפון הנייד תוך מיקומו בין הצוואר לבין כתף עלולה להוביל לצוואר “תפוס”. במצב כזה יחוש המטופל כאבים חזקים ויקשה להמשיך את תפקודו השגרתי. ניתן כמובן להיעזר במשחות שונות ובמשככי כאבים, אבל אם הללו אינם עוזרים בפתרון בעיה תוך מספר ימים, רצוי לפנות ללא שהות לרופא המשפחה ולקבל ממנו הפנייה לטיפול בפיזיותרפיה. לאחר שיתשאל ויבדוק את המטופל יחליט המטפל על דרך ההתמודדות המתאימה וישתמש בעזרים רפואיים שונים כגון: טיפול ידני ועיסוי רפואי, כמו גם תרגילים שיסייעו לשיקום האזור והפחתת הכאב באמצעים נוספים.

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים ביו-מכניים

מדרסים ביו-מכניים טיפול

מדרסים ביו-מכניים טיפול מדרסים ביומכניים יכולים להיות בדיוק האמצעי הטיפולי שחיפשתם ולא ידעתם שלו אתם זקוקים. מדרסים יכולים לטפל בכל חלקי גופכם ולפתור לכם שפע

יבלת בכף הרגל

יבלת בכף הרגל יבלת בכף הרגל היא מצב עור שכיח שבו העור הופך מגורה ומפתח צמיחה קשה. זה יכול להיגרם על ידי וירוס HPV. ליבלת

מדרסים ירושלים

מדרסים גבעת שמואל

מדרסים גבעת שמואל לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכל הנשים שהולכות עם נעלי עקב! לא סתם שמעתן בתקשורת כמה שזה

מי צריך מדרסים?

מי צריך מדרסים

מי צריך מדרסים? מהם מדרסים? הם מכשירים קטנים שאתה מכניס לתוך הנעל שלך כדי לעזור לתמוך בכף הרגל שלך ולמנוע כאב. הם עשויים מתוספות קצף

פיקת הברך

פיקת הברך – Patella פריקות של פיקת הברך – Patellar Dislocations הברך היא מפרק הממוקם בקצה הירך, והוא אחד המפרקים החשובים ביותר בגופך. פציעות ברכיים

מאמרים אחרונים

מוצרים אורטופדיים

מוצרים אורטופדיים לנוחיות לקוחותינו, ניתן לרכוש את כל האביזרים אורטופדיים שנמצאים אצלנו על המדפים בהזמנה מיוחדת במכון אורטופדי אריאל קומפורט ® ניתן להשיג מגוון רחב

מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!