הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

ייצור נעלים אורטופדיות

תעודה ממשרד הבריאות של ייצור נעלים אורטופדיות ומדרסים לפי מידה ובהתאמה אישית (מכון לואיס)

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

זקוקים לבדיקת התאמה אישית לבניית נעלי נוחות, מדרסים או נעלים לפי מידת הגבס? מכון ‘אריאל אורטופדיה מתקדמת’ מספק מדרסים לפי מידה אישית, מדרסים לפי תבנית גבס ואת כל פתרונות האורטופדיה האחרים הקיימים בתחום המדרסים. אנו מטפלים בילדים, נשים וטף ומשיגים תוצאות נפלאות עבור ספורטאים לאחר שיקום, אנשים עם מוגבלויות ועוד. צרו קשר לפרטים נוספים.

המכון מחזיק בתעודה ממשרד הבריאות של ייצור נעלים אורטופדיות ומדרסים לפי מידה ובהתאמה אישית, ומעניק הנחות למטופלי מכון לואיס וקופות החולים.

מעוניין לדעת האם גם אתה זכאי להנחות והטבות הניתנות למטופלים העומדים בקריטריון? התקשר עכשיו או השאר פרטים באתר ונשמח לחזור אליך עם ייעוץ מקצועי ומענה לכל שאלותיך.

חוק השיקום מעניק הנחות לזכאים למדרסים לפי מידה ובהתאמה אישית

במדינת ישראל קיים חוק שלם בו מפורטים כל התנאים לזכאות להנחות משמעותיות והטבות עבור נעלים אורטופדיות. פנו אל הרופא אשר אצלו אתם מטופלים וכל שעליכם לעשות הוא להגיע עם המסמכים והאישורים הרפואיים המצויים בידיכם והמצביעים על הבעיה ממנה את סובלים ולפתוח תיק במחלקה לשירותים רפואיים במחוזם.

לאחר אישור זכאותכם תוכלו לפנות אלינו למכון האורטופדי ‘אריאל אורטופדיה מתקדמת’ ולזכות בשירות המסובסד ובהתאמה אישית של נעלים אורטופדיות נוחות שיסייעו לכם להתגבר על כאבי ההליכה והתפקוד היום יומי.

מי זכאי להנחות והטבות בבניית נעלים אורטופדיות

המענק ניתן עבור 3 סוגי נעליים. הראשון: נעליים אורטופדיות, השני, נעליים מיוחדות והשלישי נעלים עבור חולי סכרת. הנעלים האורטופדיות נבנות לפי מידה ובהתאמה אישית על ידי חבישת גבס והן ניתנות למטופל כאישור רפואי. נעליים מיוחדות הן נעליים עמוקות אשר לתוכן מכניסים מדרסים עבים, ונעלים המיועדות לחולי סכרת הן נעלים המיוצרות בהזמנה אישית בכפוף לחוק השיקום, וגם הן זוכות למימון באישור משרד הבריאות. לפרטים נוספים התקשרו עכשיו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מכון אורטופדי ‘אריאל אורטופדיה מתקדמת’ מספק נעלים בבנייה אישית עבור כל מי שבידו אישור משרד הבריאות ומזכה את אותם מטופלים בהנחות הקבועות בחוק. לקביעת תור להתאמת נעל אורטופדית במחיר משתלם במיוחד התקשרו עכשיו. למדו עוד על הנושא באתר. המכון האורטופדי שברעננה מעמיד לרשותכם חנות מפעל ובה כל הציוד האורטופדי הנלווה, אביזרי תמיכה, מדרסים אלסטיים, תומכי רגל מסוגים שונים וכל פתרונות האורטופדיה המקובלים.

שימו סוף לנעלים הישנות והלא נוחות שרק עושות נזק לרגליים שלכם. היכנסו עוד היום למכון האורטופדי ‘אריאל אוטופדיה מתקדמת’ לבדיקת התאמה לבניית מדרסים ונעלים אורטופדיות בהתאמה אישית. קבלו ייעוץ מצוות מומחים מקצועי שישמח לעמוד לרשותכם ולייעץ לכם בכל שאלה.

מחפשים מכון אורטופדי מורשה לייצור נעלים בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס? אולי גם אתם זכאים להנחות בשל היותכם מטופלים ומוכרים על ידי משרד הבריאות. התקשרו עכשיו לבירור התנאים לקבלת ההטבות וההנחות המוכרות בחוק

שאלות נפוצות בנושא מדרסים בהתאמה אישית

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

מצבים שונים כגון פעילות אינטנסיבית, עמידה ממושכת, הליכה ממושכה בעיות שונות בכף הרגל כגון: דלקת בגיד האכילסף דורבן, פלטפוס, הולפוס ועוד. באמצעות מדרסים בהתאמה אישית ניתן לפתור את הבעיה ולהפחית את הכאבים על כפות הרגליים. התמיכה שנותנים המדרסים והיציבות לשלד הגוף בשילוב הורדת העומסים על כפות הרגליים וחלוקתם שווה בשווה תורמות רבות לכף הרגל וכאף במקרים של פציעות שונות במהלך פעילות ספורטיבית או בעבודה.

קחו בחשבון כי לכל אחד מאיתנו יש סיבה שונה שבגללה הוא צריך מדרס. יש כאלה שסובלים מבעיות רפואיות ואחרים שעומדים שעות ארוכות על הרגליים. כאשר מדרס מותאם ללקוח באופן אישי הוא מותאם לבעיה הספציפית או לצורך הספציפי. כך שלא תמצאו את עצמכם במצב שבו לא תקבלו את המענה הכי הולם שיש. אסור לכם להתפשר על הבריאות שלכם, והמדרס נועד על מנת לשפר את בריאותכם. תבחרו במדרס שנועד על מנת להפוך את החיים שלכם לטובים בכל היבט אפשרי.

חוששים כי המדרס שתרכשו לא יהיה מספיק נוח עבורכם? זוהי הסיבה שבגללה אתם צריכים לרכוש מדרסים בהתאמה אישית. המדרסים יותאמו לכף הרגל שלכם, וכך תוכלו לדעת כי יהיה לכם נוח לעמוד עליהם. לא משנה אם אתם עומדים עליהם או מבצעים פעילות ספורטיבית הם לא יפריעו לכם. בחלק מהמקרים אתם אפילו לא תרגישו כי הם נמצאים ממש בתוך הנעל שלכם – אך התרומה שלהם תהיה גדולה

אצלנו בחברת אריאל מדרסים עושים כל מה שנדרש כדי לשפר את הבריאות של כל לקוח שמגיע אלינו. לא משנה אם מדובר על בעיה קיימת או על בעיה עתידית, הצוות יודע לבצע את ההתאמות הנדרשות. רכישת מדרסים פשוטים עלולה להביא אתכם למצב שבו תסבו לעצמכם נזק. כך שכאשר אתם רוכשים מדרסים מוטב לכם ללכת על מדרסים בהתאמה אישית. כך תוכלו לדעת כי המדרס לא יסב לכם נזק אלא רק תועלת.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מהו הדורבן והשלכותיו

מהו הדורבן והשלכותיו

מהו הדורבן והשלכותיו בעולם שבו כל צעד יכול להיות מלווה בכאב, ההבנה מהו דורבן והשלכותיו הופכת למפתח לשמירה על אורח חיים פעיל. דורבנים הם בלטות

קרא עוד »
איך מדרס נולד

איך מדרס נולד

איך מדרס נולד ייצור לפי מידת גבס מדרסים לפי מידת גבס מספקים תמיכה חלקית לקשתות בכף הרגל ובולמים זעזועים, דבר שיכול להיות נחוץ ומתאים לבעלי

קרא עוד »
מכון אורטופדי מומלץ בישראל

מכון אורטופדי מומלץ בישראל

מכון אורטופדי מומלץ בישראל המכון האורטופדי הוא בית חולים אורטופדי בעל שם עולמי, הממוקם במנהטן. מכון אורטופדי מומלץ בישראל המכון האורטופדי הוא בית חולים אורטופדי

קרא עוד »
הגבהה לנעליים

הגבהה לנעליים

הגבהה לנעליים בעולם האופנה והסטייל כל פרט חשוב ואחד המרכיבים החשובים במראה שלנו הוא גובה הנעליים. הגבהה לנעליים במאמר זה לא רק נבחן את מגוון

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

שריר הירך הקדמי

שריר הירך הקדמי

שריר הירך הקדמי – שריר הירך הצידי – שריר הארבע ראשי שריר הירך הקדמי יכול לשמש למגוון תנועות, כגון בעיטה, בעיטה בכדור וקפיצה. לעתים קרובות

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!