הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

שימוש במדרסים

שימוש במדרסים לריצה

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

שימוש במדרסים לריצה הפך היום למאוד פופולארי, שלא לומר הכרחי לכל ספורטאי מקצועי, ולכל מי שהריצה עבורו היא רק תחביב. ידוע שכל מי שרץ בצורה מקצועית או חובבנית משקיע אמצעים לא מבוטלים ברכישת ביגוד מתאים, נעליים איכותיים מאחד המותגים המוכרים היטב וגאדג’טים אלקטרוניים המקלים על החיים. ומה עם מדרסים? הרי מדובר באלמנט המרכזי בכל החוויה הזו הנקרית “ריצה”.  מרכזי – מפני שללא מדרסים בהתאמה אישית על פי מידת גבס הריצה עלולה להפוך לקטלנית, עקב תאונות, פציעות וכאבים שכל כך נפוצים בקרב הרצים. ללא מדרסים איכותיים ומתקדמים בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס הריצה תגרום רק לסבל ואינכם תפיקו ממנה את כל תועלותיה הנפלאות.

שימוש במדרסים לריצה – לרצים חובבנים

שימוש במדרסים לריצה מתחיל מהבנה אחת פשוטה – על גופנו חייבים להגן, בכל מצב ובכל מקום, במיוחד כשאנו עסוקים בפעילות ספורטיבית. מטרתה של כל פעילות ספורטיבית היא לחזק את הגוף, לחזק את המערכת החיסונית ולשמר את הנעורים ככל האפשר. אז מדוע בכל זאת, כל כך הרבה רצים בסופו של דבר פוגעים בעצמם במקום לצאת מהחוויה בריאים, שלמים ומאושרים? והתשובה היא פשוטה – הם אינם מודעים לסכנות הרבות הטומנת בחובה ריצה תמימה. במהלך הריצה על הגוף מופעל לחץ של פי שלוש כמעט ממשקל גופו של הרץ. מאמץ כה אדיר על השרירים, על הברכיים, על כפות הרגליים, על הגב, על מפרק הירך – הוא אדיר ולעיתים אף הופך לקטלני.

שימוש במדרסים לריצה – לספורטאים

תאונות, פציעות ונזקים כאלה ואחרים לגוף בעת הריצה או בעקבותיה, הם לא נחלתם הבלעדית של רצים חובבנים. גם רצים מקצועיים חשופים לכל אותן הסכנות האורבות לכל מי שרץ להנאתו או לפרנסתו. מה שכן, בקרב הספורטאים הפציעות עלולות לחסל את הקריירה שלהם לחלוטין, וזו הסיבה שהם חייבים להגן על רגליהם בצורה מרבית, הן במהלך אימוני ריצה והן במהלך התחרויות עצמן. את זה כמובן עושים עם מדרסים לפי תבנית גבס מיוחדת, אותה מכינים אצלנו במכון בהתאמה אישית לכל לקוח.

שימוש במדרסים לריצה –לבטיחות מרבית והנאה מהריצה

שימוש במדרסים לריצה נועד לא רק כדי להגן על רגלי הרצים, אלא גם כדי לאפשר לכמה שיותר אנשים ליהנות מהפעילות הספורטיבית הנפלאה הזו. מסתבר שלא מעט אנשים החולמים על ריצת בוקר מרעננת נאלצים לוותר על החלום בשל בעיות משקל עודף או בעיות אורטופדיות. הן מקשות בצורה ניכרת על הריצה והופכות את החוויה לבלתי נסבלת. עד שהם מגלים את המדרסים של אריאל קומפורט ברעננה אותם מכינים באופן מיוחד אורטוטוטיסטים – טכנאי אורטופדיה שאינם אורטופדים שכל המומחיות שלהם היא להתאים את המדרס לרגל בצורה המושלמת ביותר.

כל מה שרציתם לדעת על שימוש במדרסים לריצה – תמצאו כאן באתר או שתוכלו לשאול את אחד הנציגים בטלפון. חייגו אלינו ונשמח לסייע גם לכם!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים לריצה

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

מדרסים לריצה מתאימים לספורטאים ואצנים וכן לאנשים שמתעסקים בספורט במהלך שגרת יומם ושאינם ספורטאים או אצנים. המדרסים מקלים על הכאבים בכפות הרגליים ומחלקים את העומס שווה בשווה.

עליכם לקחת בחשבון כי לא כל מדרס שתמצאו הוא כזה אשר מתאים לריצה. ריצה היא פעילות ספורט עם מאפיין מסוים, ולכן המדרס חייב להיות כזה שמתאים לפעילות הזאת. חובה עליכם לבחור מדרסים אשר מתאימים לריצה, כאלה שיאפשרו לכם לצלוח אותה ללא בעיות. אם לא תבחרו מדרסים אשר מתאימים לריצה, תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו המדרס לא יעשה את העבודה. בחלק מהמקרים אם המדרס לא יהיה מספיק איכותי הוא גם עשוי להגביר את הסיכוי לפציעה כתוצאה מהריצה.

יש לא מעט מדרסים בשוק, אך חובה עליכם לוודא כי המדרס שאותו אתם רוכשים הוא מדרס איכותי. מדרסים לריצה באיכות גבוהה ישמרו על כף הרגל שלכם לכל אורך הפעילות. הם כאלה שיאפשרו לכם לרוץ למרחקים ארוכים או קצרים ללא כל בעיה. הסיכוי לפציעה הוא גבוה בצורה משמעותית כאשר אנו מדברים על ריצה ללא מדרסים איכותיים. אל תיקחו את הסיכון הזה כי הוא עלול לעלות לכם ביוקר.

העלות של מדרסים המיועדים לריצה משתנה בהתאם ללא מעט פרמטרים. מוטב כי תקבלו הצעת מחיר אישית על מנת שתוכלו לדעת כמה בדיוק תצטרכו לשלם. ברוב המקרים מדובר על עלות של כמה מאות שקלים שתאפשר לכם לשמור על הבריאות שלכם. לא רוצים לקחת סיכונים כאשר אתם רוכשים מדרסים לריצות? אנו מזמינים אתכם לבצע את הרכישה דרך חברת אריאל מדרסים. כך תוכלו לדעת כי תקבלו מדרס שמותאם לכף הרגל שלכם בצורה אידיאלית.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסי ספורט

מדרסי ספורט

מדרסי ספורט מדרסי ספורט ראשית, כמה דברים שחשוב מאוד לדעת – מדרסי ספורט לריצה: אם ישנו עומד על כף הרגל, הסיכון לפציעות ספורט ולגרימת נזק

קרא עוד »
מדרסים ביו-מכנים

מדרסים ביו-מכנים

מדרסים ביו-מכנים בימינו, מספר האנשים הנזקקים למדרסים הולך וגדל בקצב הדרגתי. כמובן שלא מדובר בהפתעה, בהתחשב באיכויות הרבות שהמדרסים מציעים. הם קלים וקומפקטיים, יכולים להתאים

קרא עוד »
מדרסים לחולי סכרת

מדרסים לחולי סכרת

מדרסים לחולי סכרת / לסוכרתיים 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ (1+1 חינם) מדרסים לפי מידת גבס לסוכרתיים כמו מוצר בסעיף 2 בתוספת שכבת PPT.הדבקת

קרא עוד »
Медицина в Израиле

Медицина в Израиле

Медицина в Израиле https://www.youtube.com/watch?v=PP-vt0NLkN0 Система здравоохранения в государстве Израиль давно и по праву заслужила всемирное признание как одна из самых лучших, надёжных и эффективных. Израильская

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

הסתגלות למדרסים

הסתגלות למדרסים

הסתגלות למדרסים מדרסים הוא מונח המשמש לתיאור החלק של הנעל המכסה את כף הרגל. הסתגלות למדרסים זה מכונה גם בתוך הנעל, מיטת הרגל או המיטה.

קרא עוד »
מדרסים שדרות

מדרסים שדרות

מדרסים שדרות לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות מכתב תודה לצוות המכון של “אריאל קומפורט”מזה שנים, אני עובד כנהג שליחויות ונוצרו

קרא עוד »
מדרסים לריצה

מדרסים לריצה

מדרסים לריצה 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ הריצה היא ללא צל של ספק פעילות ספורטיבי נהדרת אשר מסייעת לפיתוח סיבולת לב ריאה, תורמת לכושר

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!